Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6296
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Politiikkojen+haastattelijan+pitää+olla+napakka,+muutenhan+ne+kiertävät+kaikki+kysymykset.
13.05.2020 20:28
Niin+meille+kerrotaan+ilmastonmuutoksesta.
Ennen+sanottiin,+että+jos+on+lenseä+talvi+niin+on+kylmä+kesä+ja+päinvastoin,Siltä+tämä+taas+näyttää.
Sanottiin,+ettei+vuoden+keskilämpötila+paljon+muutu.
Sitten+kerran+tuossa+vähän+aikaa+sitten,+siivotessani,+kuuloni+terästäytyi+aukiolevan+tv:n+ääneen,+jossa+sanottiin,+etä+olemme+4+asteen+päässä+jääkaudesta.
Niinkö+pienestä+se+on+kiinni,+lämpeneminen+tai+kymeneminen?
13.05.2020 20:15
Järvenpinta+tyyntyi.+Niimpä+otin+onkeni+ja+läksin+soutelemaan,+ensi+kerran+tänä+keväänä.
No+saalista+en+saanut,+mutta+oli+ihanaa+kuunnella+vain+luonnon+ääniä.
Ei+vielä+ihmisillä+lomia,+eikä+viikonloppu,+niin+rannat+olivat+hiljaiset.
Hiljaa+lipuilin+kotirantaan.
Kissa+nukkui+alatalon+parvella.+Monta+kertaa+huutelin,+että+unisilmässä+sieltä+tuli.
Monena+syksynä+olen+ajatellut,+järvellä+soudellessani,+vieläkö+ensi+kesänä+täällä+olen.+Vieläkö+tämän+näen.
Ikikiitollinen+olen+vanhemmilleni,+jotka+tämän+paikan+aikanaan+hankkivat.
Vanhempana+ymmärsin,+miten+kovan+työn+takana+se+on+ollut.
13.05.2020 19:50
Luin+jostain,+että+olisi+kaksi+kirjoittajaa.
13.05.2020 18:23
Aloittaja+ilmeisesti+tarkoittaa+tuota+samaa+ketjua.
Siinähän+mainittiin+joku+ruotsista+kirjoittava,+joka+häntä+ärsytti.
Minuakaan+ei+ärsytä+kukaan+kommentoija.
Se+mikä+minua+ärsyttää+on+se,+kun+nimitellään+ja+solvataan+jotain+henkilökohtaisesti.
13.05.2020 14:36
Piti+välillä+tulla+huilaamaan.
Vähän+lämpimämpi+päivä,+kun+eilen,+eikä+tuulekaan.+Näytti+jo+11+astetta.
Aattelin,+että+sitä+voisi+vissiin+krassin+siemeni+laittaa+itämään.+Niitä+ei+aikaisin+ulos+passaa+pistää,+ovat+hallanarkoja.
Katselin+aamulla+tuota+Alfa+tv:tä.+
Kun+tuli+kysymystä+70++ihmisistä,+ensimmäisen+kerran+kuulin+hallituksen+jäsenen+(oikeusministeri)+sanovan+kiertelemättä,+että+ne+ovat+suosituksia.
Sitten+haastattelija+kysyi,+jos+haluaisi+mennä+ulkomaille.+Siihen+hän+vastasi.
Suomen+kansalaisilla+on+oikeus+poistua+maasta+ja+tulla+takaisin,+on+koko+ajan+ollut.,+sen+takaa+perustuslaki.
Sitten+haastateltiin+kokoomuksen+Orpoa,+joka+kanssa+puhui+tästä+tiedottamisesta,+että+kansalaisille+pitäisi+antaa+selkeitä+vastauksia.
Juuri+siksi+on+kaikenlaisia+tulkintoja+asioista,+kun+vastauksissa+kierrellään+ja+kaarrellaan.+Myös+muotoillaan+niin,+ettei+ota+Erkkikään+selvää.
Pitänee+vissiin+lähteä+katsomaan+mitä+alatalolle+kuuluu.+On+siinä+porttikettinki,+ettei+vieraat+autot+ainakaan+pihaan+pääse.
Aika-ajoin+näkyy+kyllä+tiedotusvälineissä,+että+on+rosvoja+kierrellyt.
13.05.2020 13:33
Tavallinen+lukija+ei+tule+useinkaan+ajatelleeksi,+kuinka+paljon+taustatyötä+kirjailijat+tekevät+tarinan+kertomiseen.
Mitä+useampi+kirja,+sen+suuremmaksi+verkosto+kasvaa.+Matkustelua,+kirjallisuuden++tutkimista+jne..
Naisten+historia+kautta+aikojen+on+kiinnostanut+minua.
Siitä+on+kirjoitettu+paljon+vähemmän,+kuin+miesten+tekemästä+historiasta.+Silti+naiset+ovat+olleet+aina+suuria+vaikuttajia,+hintakin+on+voinut+olla+kova.
Nyt+menee+juuri+Ylellä+uusinta+tuo+kuninkaittemme+jäljillä.+Miehistä+siinäkin+enimmäkseen+kerrotaan.
En+tarkkaan+muista+miten+kerronta+jatkuu,+siitä+vaan+tuli+mieleeni,+että+aika+paljon+historin+kulkuun+vaikuttivat+naisetkin+Vaasan+poikien+elämässä.
13.05.2020 13:12
Täällä+meilläkin+päin+on+niin+viileetä,+etten+muuta+kukkaakaan+ole+vielä+laittanut,+kun+orvokkeja.
Miltei+joka+yö+on+pakkasta.
Nyt+juuri+on+ilmestynyt+mielenkiintoinen+kirja.+Pia+Leino,+Yliaika.+Kun+lukuaikani+taas+syksyllä+alkaa,+aioin+sitä+kirjastosta+kysyä.
Kertoo+yhteiskunnasta,+jossa+on+laki,+että+75+vuotta+täyttäneet+menettävät+kaikki+kansalaisoikeutensa.
Pitää+joko+kuolla+tai+kadota.+Siinä+joku+nainen,+joka+on+ollut+lakia+laatimassa+aikoinaan,+ei+tohdikaan+tehdä+eutanasiaa+itselleen.
Tällaista+selostusta+TV:stä+kuulin.
Tuosta+kirjoittamisesta+yleensä.+En+minäkään+usko,+että+sitä+pelkästään+opettelemalla+voi+hyvä+tulla.+Pitää+olla+sisäinen+kipinä.
Kriitikotkin+nojaavat+omiin+intresseihinsä+arvostellessaan.
Usein+juuri+haukutut+jutut,+herättävät+suuren+yleisön+mielenkiinnon.
13.05.2020 12:15
Kaikki+mitä+maailmassa+tapahtuu,+on+ihmisen+syytä.
13.05.2020 11:41
´´Joka+ei+kokoa+omaisuutta,+ei+köyhdy.´´´
´´Et+voi+katsella+toisen+silmillä,+etkä+ymmärtää+toisen+järjellä.´´
´´Rauhaa+ei+tule,+niin+kauan,+kun+sitä+yritetään+hankkia+sotimalla.´´
12.05.2020 22:47
Vähemmälle+jää+lukeminen+näin+kesäaikaan.
Minulla+se+kuuluu+talven+tekemisiin.
Tosin+tuossa+on+kesken+sellainen+pieni+kirja,+jonka+nimi+on+´´Näin+olen+kuullut´´+kirjoittaja:+Axel+Fredenholm,+elänyt+1800-1900-luvun+taitteessa.
12.05.2020 20:30
En+minä+niin+sanonutkaan,+että+sitä+piikillä+parannettaisiin.
Rokotetta+kyllä+kehitellään.
Olisko+ne+nyt+vellit+ja+puurot:):):)
12.05.2020 20:13
Älä+puhu+lapsellisia.
Kuvitteletko,+ettei+tämän+ikäiset+ihmiset+ole+käsitellyt+rahaa,+kuin+nyt+saamansa+eläkkeen+verran.
12.05.2020 20:05
Eikö+se+ollut+välillä+joku+Destiakin+sen+nimi?
12.05.2020 18:04
Elämä+on+jatkumo.
Kaikki+päätökset+elämässä+tehdään+sen+hetken+tiedon+mukaan+ja+siihen++hetkeen+asti+eletyn+historian+päälle.
Sinunko+mielestäsi+suomessa+pääkielen+pitäisi+olla+joatin+muuta,+kun+suomea.
Mitähän+tekemistä+Snellmannilla+on+nykyisen+syntyvyyden+kanssa.
Näyttää+ajatuksesi+kulkevan+kaikki+suloisessa+sekasotkussa.
12.05.2020 15:59
Tulen+tänne+mökille+aina+huhtikuun+puolenvälin+tienoilla.
Joka+päivä+seuraan+silmin+ja+korvin+kevään+edistymistä.
12.05.2020 15:17
No+niitä+rakeita+penteleitäkin+täälläkin+tuli.
Eikös+tuo+Snellman+juuri+ollut+se,+joka+suomen+kielen+tasa-arvoisti+ruotsinkielen+rinnalle+lakiin.
Ja+se+oman+markan+saaminen,+siksi+kai+sen+kuvakin+siinä+rahassa+oli+(taisi+olla+satanen).
12.05.2020 14:34
Koronaviruksia+on+aina+ollut.+(Sars,+Mers,+Covid19,+Ebola).
Milloin+mikäkin+äityy+tautia+aiheuttamaan+ja+pääsee+jotakin+tietä+ihmiseen.
Samoin+on+vihulaisia+bakteereja+ollut+aina.
Kehittelevät+vielä+muunnoksia+itsestään+nuo+molemmat.
Ihminen+tyhmyyksissään+saanut+vielä+antibioottien+kanssa+kilpajuoksun+aikaan.
No+nyt+on+vanhaa+hoitokeinoa+herätelty,+fageja+(viruksia+jotka+syövät+bakteereja.)
Minä+toivon,+ettei+elämä+koskaan+olisi+entisensä+tämän+jälkeen,+vaan+ahneus+ja+vallanhimo+jäisivät+vähemmälle.
Vanha+oppi+yhteen+hiileen+puhaltamisesta+on+noussut+pinnalle,+toivottavasti+se+jääkin+siihen.
12.05.2020 14:25
Norovirus+ei+ole+mihinkään+hävinnyt.+Tuohon+Cd:n+on+menestyksekkäästi+kokeiltu+ulosteen+siirtoa.
12.05.2020 14:16
No+nyt+on+tällaista+rokotetietoa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/78b09e2b-d162-4ff3-a4dd-77aaedb6e32d
11.05.2020 20:14
257 / 315