Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6296
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+nuo+kaikki+on+samassa+ihmisessä+yhtäaikaa,+taitaisit+olla+helisemässä.
07.05.2020 13:23
Kuule+Pertikki,+ei+millään+pahalla,+mutta+kun+väliin+tuntuu+siltä,+että+vaikka+Halla-aho+sanoisi+´´hyvää+päivää´´+sekin+häiritsee+Sinua.
07.05.2020 13:20
On+se+tuo+politiikka+ihmeellistä!+Asiantuntijaa+pukkaa.
+Nyt+KRP+tutkii+Haaviston+toimia,+siinä+asiassa,+kun+hän+sitä+yhtä+henkilöä+halusi+siirtää+toisiin+tehtäviin.
07.05.2020 13:18
Kuulostaapa+kummalliselta.
Tuli+ensimmäiseksi+mieleen,+että+tuohan+on+perustuslain+vastaista.
07.05.2020 12:10
En+nyt+ihan+noinkaan+ajattele,+mutta+se+mistä+peruna+lähtee+lisääntymään,+on+niin+keskeinen+asia+perunanviljelyssä,+että+mielestäni+keskustalaiselle+ministerille,+sen+pitäisi+olla+itsestään+selvää.
Minusta+tuo+kertoo+siitä,+miten+keskusta+on+siirtynyt+pois+siitä+mitä+se+oli.
Jonkun+pitäisi+varmaan+perustaa+uusi+maalaisliitto.
No,+onhan+meillä+ollut+armeijan+käymätön+puolustusministerikin+ja+taisipa+joskus+olla+ajokortiton+liikenneministerikin.
07.05.2020 12:07
En+ihan+kyllä+usko+vahingoksi.
Jos+valtionvarainministeri+on+keskustalainen,+kyllä+sen+pitää+tietää+perunan+istutus+niin+hyvin,+ettei+tule+vahingossakaan+noin+sanoneeksi.
07.05.2020 00:09
Ei+se+ole+mikään+minun+mielipiteeni,+vaan+asiantuntijoiden,+silloin,+kun+puhutaan+tavallisista+maskeista.
Suodattavat+ovat+erikseen.
07.05.2020 00:05
Sinullahan+hieno+maisema+on!
06.05.2020 23:11
Keski-Suomessa.
06.05.2020 23:06
Sen+kun+näkis,+että+Sinäkin+olet+hiljaa.
Mitä+minun+paikkaani+tulee,+se+on+paras+paikka+maan+päällä.
Miksi+sille+jotain+pitäisi+voida,+etten+ole+ketään+tänään+nähnyt.+Ihme+luuloja.
Vielä+tiedoksi,+en+ole+eristyksissä,+kesää+vietän,+niinkuin+ennenkin,+että+taas+vaan+luuloja.
06.05.2020 22:10
Kuka+puhuu?
a)+mies,+b)+nainen+c)+muun+sukupuolinen.
06.05.2020 21:52
Kommentissanihan+oli+kysymys+asian+keskustelemisesta,+eikä+itse+asiasta,+jonka+anonyym+ille+vastasin.
Minä+vähän+ihmettelen,+että+minulle+vastataan,+niinkuin+en+mitään+asiasta+ymmärtäisi.
Tiedän+siitä+kaikki+käänteet,+koska+joka+päivä+tiedotetaan.
Itse+olen+täällä+maalla+kissan+kanssa.+Ruokaa+haen+kerran+viikossa,+niinkuin+varmaan+monet+muutkin.
Minun+ei+tarvitse+mennä+edes+kenenkään+toisen+maalle+ja+vesillekin+pääsen+omasta+rannasta,+jos+haluan.
Ketään+en+ole+edes+nähnyt+tänäänkään.
06.05.2020 21:25
Hyvä+Sinä,+mullakin+on+lippis+ja+kymmeniä+vuosia+sitten+oli+Volvo+144.
06.05.2020 20:58
Kyllä+nauratti,+kun+sen+kuulin.
Ei+ole+ihme,+että+keskustan+kannatus+on+tippunut,+kun+lehmän+häntä,+kun+keskustalainen+valtionvarainministeri,+ei+tiedä+miten+peruna+istutetaan.
06.05.2020 20:52
Miksi+Sinä+tuollaista+kysyt.
Ei+minulla+ole+mitään+ongelmia+asian+suhteen.++Sellaista+en+ole+edes+sanonut.
En+ole+myöskään+sanonut,+että+asian+tiimoilta+olisi+jotain+lailla+kiellettyä.
Kerroin+vain+niinkuin+asia+on.
Eikö+voi+keskustella+yleisellä+tasolla+ja+kertoa+mielipiteitään+asioihin,+ilman,+että+se+niin+usein+väännetään+joksikin+muuksi.
06.05.2020 20:07
Jos+se+ihan+sama+olisi+kaikille,+miksi+sitten+joka+tiedoitustilaisuudessakin+muistutetaan+erikseen+70++väkeä.
Miksi+sitten+vain+ei+sanota,+että+asia+koskee+samalla+tavalla+kaikkia+kansalaisia.
+Tuo+johtaa++ikäihmisten+syyllistämiseen.
Kyllä+70-vuotis+osaa+ihan+yhtälailla+itse+päätellä+miten+toimii+suositusten+puitteissa,+kun+vaikkapa+60-vuotias.
Hallitus+on+muuttanut+yli+70+vuotiaiden+karanteenivelvoitteen+suositukseksi,+sanottiin+äsken+MTV:n+uutisissa.+
Eli+nyt+se+on+samanlailla,+kun+muillakin+ihmisillä.
06.05.2020 19:05
Niimpä+niin.
Entä+jos+sama+painava+suositus+annettaisiin+vaikkapa+30-60+vuotiaille,
Mitä+luulet+eivätkö+keskustelisi+asiasta+ja+olisivat+hipihiljaa.+Niinkö?
06.05.2020 18:20
Olen+tuosta+samaa+mieltä.
Mitä+järkeä+on+avata+koulut+kahdeksi+viikoksi.+Opettajatkin+jo+valmiiksi+väsyneitä.+niin+kahden+viikon+takia+taas+asioiden+muuttamista.
Ja+kuitenkin,+jotkut+vanhemmat+ovat+sanoneet,+etteivät+laita+lapsia+kouluun.
Onko+tosiaan+huvipuistot+niin+tärkeitä.
Kukahan+sitä+sitten+huvipuistoonkin+menee+huvikseen.
Tässä+on+vissiin+takana+se,+ettei+tulisi+70++sairaita+isoa+joukkoa,+ettei+päättäjät+joudu+siihen+tilanteeseen,+jotta+pitäisi+hoitoa+priorisoida.
Siitä,+kun+nousisi+äläkkä.
06.05.2020 17:36
Ennen+minäkin+haloin+isolla+Fiskarsilla.
Sitten+mulla+oli+sellainen+pystymallinen+kirves.+Pari+autonrengasta+päällekkäin+ja+klavut+sinne+pystyyn+tiukkaan+ja+siitä+napsittiin+halki.
Sitten+ostin+klapikoneen.+On+se+mainio+vehje,+en+luovu+siitä.
Mullakin+oli+joskus+pieni+mansikkamaa,+ei+ole+nyt.+Ennätysvuosi+oli+18+litraa.
Kulmuni+sanoi,+että+vaikka+mennä+istuttamaan+perunantaimia.+Itse+olen+kyllä+kasvattanut+perunat+mukuloista.
06.05.2020 15:48
Kommenttisi+kertoo+kyllä+ihan+jotain+muuta.
06.05.2020 15:40
260 / 315