Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6296
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinulle+suosittelen+käytöskoulua.
Tai+kysy+vaikka+naapuruston+lastenlapsilta,+ettet+tuota+tyhmyyttäsi+täällä+näytä.
Sinä+ainakaan+et+ansaite+aploodeja+sen+enempää,+kun+papukaijamerkkiäkään+ilkeästä+kirjoituksestasi.
25.04.2020 20:47
Minä+tässä+ihmettelen+Sinun+kielenkäyttöäsi.
On+tainnut+käytöstavat+jäädä+oppimatta.
25.04.2020 20:41
Pengoin+täällä+mökillä+laatikoita+ja+kas,+Nostradamuksen+kirja+sieltä+putkahti+erään+laatikon+pohjalta.
Olin+kuvitellut,+että+se+on+jossain+vanhan+kotitalon+vintin+uumenissa.
24.04.2020 20:02
Kävin+juuri+katselemassa,+pieniä+alkuja+vasta+narsisseissa.
Minä+tykkään+kanssa+pelargonioista,+nykyään+on+niin+monia+värejäkin.
Pieni+lammikko+oli+sulanut+jäästä+ja+heti+siinä+sammakot+kutemassa.
24.04.2020 16:48
Voi,+kun+rupesi+ihan+sormet+syhyämään,+kun+juttuasi+luin.
Vaan+kun+lapion+iskin+maahaan,+niin+muutaman+sentin+syvältä+tuli+vielä+jää+vastaan.
Kaipa+orvokkia+jo+voisi+tuohon+terassin+laatikkoon+laittaa,+ei+se+niin+yöpakkasestakaan+välitä.
Sinulla+on+jo+vissiin+aika+kesäistä+siellä.
Minun+on+tuo+kissakin+ollut+flunssassa+3+päivää,+nyt+näyttää+vähän+piristyvän,+lähti+ulos.
24.04.2020 16:09
Jos+tarkoitat+tuota+mitä+kirjoitin,+niin+tuo+kyseinen+henkilö+kuoli+5+vuotta+myöhemmin,+joten+ei+hän+ole++voinut+jälkikäteen+sanoa++´´mitäs+minä+sanoin.´´
24.04.2020 16:00
Tottakai+politiikot+politiikkaa+tekee+kaikella+millä+pystyy.
Halla-aho+ja+Ohisalo,+kun+ovat+molemmat+poliitikkoja.
Turha+osoitella+kumpaakaan+sormella.
24.04.2020 15:24
Luin+sen+jostain+lehdestä,+siinä+sanottiin,+että+hänen+kirjassaankin+kerrotaan+siitä.
Mulla+on+kotona+hänen+nimensä+ylhäällä,+mutten+muista+sitä+ja+olen+nyt+täällä+mökillä.
24.04.2020 15:03
Katselin+tuossa+kommenttejanne.+Monenmoista+touhua+löytyy+ja+hyvä+niin,+ettei+tällaisena+aikana+kukaan+vaipuisi+synkkyyteen.
Järvi+vapautui+jäistä+ja+kuikat+tulivat.+Oli+hienoa+katsella,+kun+iso+jäälautta+ajelehti+ja+samalla+toisesta+päästä+suli.
Sen+verran+lipesin+ohjeista,+että+nokkani+pistin+rautakauppaan,+kun+tarvitsen+purkin+maalia+ja+kottikärrynpyörän.+Se+olikin+helpompi+vaihtaa,+kun+luulin.
Välillä+oli+niin+lämmintäkin,+että+laitoin+vesiletkun+ulos.+Sitten+kannoin+saunasta+rallit+ja+penkin+ja+jakkaran+pihalle+ja+pesin.
Ulko-ovesta,+kun+vedin+letkun+saunaan+sain+kunnolla+huuhdottua+sen.
Poika+oli+ostanut+sellaisen+parimetriä+pitkän+oksasahan,+jossa+teleskooppivartta+toinen+mokoma.
Niinpä+innostuin+vähän+maisemointia+tekemään+rantapuissa.+
Pikkuista+on+ikävä,+onneksi+saan+uusia+kuvia,+kun+hän+kasvaakin+niin+nopeasti.
24.04.2020 14:59
Amerikkalainen+selvännäkijä+on+kertonut+vuonna+2007,+että+vuoden+2020+tienoilla+tulee+sairaus,+joka+käy+keuhkoihin+ja+keuhkoputkiin.
Tauti+leviää+maailmanlaajuisesti.
Sitten+tauti+häviää+äkkiä+ja+palaa+10+vuoden+kuluttua,+muttei+enää+sen+jälkeen.
24.04.2020 14:26
Jaa-a+näyttää,+että+yritystukien+saajilla+on+monta+hiiltä+jo+tässä+vaiheessa.
Kyllä+meillä+eläkeikäisillä+olisisi+(ainakin+hyvin+monilla)+sitä+tietotaitoa+jakaa,+ettei+ahneus+vallanhimo+tuota+mitään+hyvää+pitkässä+juoksussa.
22.04.2020 20:19
Itse+en+mihinkään+puolueeseen+kuulu+ja+olen+ns.+liikkuva+äänestäjä.
Opposition+työ+ja+politiikanteko+on+juuri+kyseenalaistamista+ja+hallituksen+toimien+ruotimista.
Siinä+sinällään+ei+ole+haukkumista.+Yksittäisten+asioiden+käsittelystä+voidaan+olla+montaa+mieltä.
Olen+samaa+mieltä+kanssasi,+että+kokoomus+on+ainakin+yhtä+paljon+äänessä,+ellei+enemmänkin,+kuin+perussuomalaiset.
Minulle+on+tullut+sellainen+kuva,+että+joidenkin+´´päässä+asuu+persut´´+eikä+mitään+muuta+nähdä,+eikä+suostuta+näkemään.
22.04.2020 20:02
Kyllä+huonosti+olisi+Suomessa+asiat,+jos+oppositio+ei+räksyttäisi.
22.04.2020 19:39
Päivällä+kuulin,+kun+joutsenet+huusivat+lentäessään.
Kun+kävelin+rannalle,+kuulin+kuinka+kuikat+ääntelivät,+ensi+kertaa+tänä+keväänä.
Taivaalla+meni+kurkiaura.
Jäät+olivat+lähteneet.+Aurinko+kurkisteli+taivaalta.
Miniäni+lähetti+kuvan+9kk+ikäisestä+pojanpojantyttärestäni.
Taidan+laittaa+tuon+puulämmitteisen+saunan+lämpiämään.
Elämä+on.
22.04.2020 19:25
Ainakaan+Suomessa+ei+käytetä+hormooneja,+eikä+antibiootteja.
On+se+kumma,+että+kaikenmaailman+´´tietäjät´´+saa+vapaasti+valepaskaa+levittää.
Maistoin+ulkomaantuotetta,+tomaattia,+outo+ihmeellinen+sivumaku,+kotimainen+luomutomaatti+ihan+toista.
21.04.2020 20:15
Hmmm.+Voisiko+tuon+paremmin+sanoa.
21.04.2020 20:08
Ynnä+muuta.
Myös+itse+teen+paljon+alenevassa+polvessa+olevien+eteen.+Myös+useampaa+olen+loppuvaiheen+sairauksissa+jeesannut.
Olenkin+aina+sanonut,+että+jos+tämä+ikäihmisten+tekemä+ilmaistyö+yht´äkkiä+loppuisi+tämä+valtakunta+olisi+kusessa.
En+nyt+tarkkaan+muista,+oliko+Alfa-tv:n+jossain+ohjelmassa+joku+asiantuntija+sanoi+kerran,+että+tästä+ei+haluta+puhua.
21.04.2020 18:17
Maskeja+on+monenlaisia.
Koronatapauksessa+vain+niistä+maskeista+olisi+itselle+hyötyä,+jotka+kykenee+pysäyttämään+virukset.
Ne+ovat+vain+ammattikäyttöön.
Nuo+kaikenmailman+rätit+joita+ihmiset+paniikissa+naamalleen+laittavat,+suojaavat+vain+sen+(jos+suojaavat),+ettet+itse+pärski+muitten+naamalle+viruksiasia.
Kaikkea+ei+tiedetä+tästä+viruksesta.
Paras+suojautumiskeino+on+ryhtyä+erakoksi.+Noh,+ainakin+2m+turvaväli+eikä+pitkää+olemista+siinäkään.+Käsien+pesu,+sillä+välttää+jo+muukint+mahdolliset+pöpöt.
Ennen+käytin+asioidessani+enimmäkseen+käteistä.
Nyt+siirryin+korttiin.+Alle+50+euron+käytän+lähimaksua.+Käytän+kertakäyttökäsineitä,+näpyteltyäni+vein+ne+roskiin.
21.04.2020 18:08
Kuinka+moni+yleensä+työllistyy+missä+tahansa+ketjussa.
Minä+myös+ostan+kotimaista+vain+siten+on+takeet,+että+meillä+ruokaa+riittää+joka+tilanteessa.
Tarvitsemmeko+oikein+ison+katastrofin,+ennekuin+ihmiset+tajuavat,+että+oma+apu,+paras+apu.
Ostan+myös+kotimaista+luomua+aina+kun+on+saatavilla.+Maan+kunto+on+tärkeää.
´´olet+naivi+ja+ehkä+yksinkertainenkin´´+kertoo+enemmän+kommentoivasta,+kun+siitä+kelle+kommentti+on+tarkoitettu.
21.04.2020 17:59
Koko+EU:ssa+maksetaan+tukia,+maksat+siis+tukia+mieluummin+ulkomaiselle+tuottajalle,+kun+Suomalaisille.
Sitä+paitsi,+jos+tuet+poistettaisiin+EU:n+alueelta,+mitäpä+mahtaisi+tapahtua.
Miettiä+voisi+alkutuottajasta+lähtien+kaikki+ketjut,+ennenkuin+ruoka+on+pöydässä+kuluttajalla.
Myös+se+on+tosiasia,+että+vain+maa+ja+maalla+se+ruoka+kasvaa.
Mitähän+se+ruoka+maksaisikaan+ilman+tukia+ja+olisiko+sitä+ylipäänsä+kaikille.
21.04.2020 16:48
263 / 315