Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6296
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+nyt+oli+vaan+joidenkin+asiantuntijoiden+jossittelua.+Jos+menee+niin+tai+noin.
Eihän+kukaan+tiedä+mitä+tuleman+pitää.
On+kaikenlaisia+kauhuskenaarioita+ja+toisaalta+virus+voi+laantua+nopeastikin.
18.04.2020 12:58
Älä+viitsi+vääristellä+presidentin+puhetta.
17.04.2020 16:04
Skillan+tuota+kissa+kun+olet+harkinnut.
Itse+hain+tuon+kissani+löytöeläinkodista.
Netissä+laitoin+sähköpostilla+millaista+toivoisin.+En+halunnut+kovin+nuorta+kissaa,+kun+itsekin+olen+vanha.
Kissa+oli+ollut+löytökodissa+10+kk,+metsästä+löydetty.+Lääkäri+oli+iäksi+laskenut+noin+5+-vuotias.+Kovin+oli+arka+ja+pelokas.+Nykyään+on+jo+ihan+toista.
Kova+tuuli+tänään+käy.+Ei+tullut+suunnitellusta+haravointihommasta++mitään.
No,+päiviä+riittää.+Ensi+viikolla+pitäisi+olla+lämpöisempää+ja+vähemmän+tuulta.
Kyllä+ne+vissiin+joka+kunnassa+jo+vanhemmille+ihmisille+soittelee.+Toissakeskiviikkona+soittivat+mullekin+kaupungilta.
Takassa+päivällä+paiston+makkaraa,+herkkukurkkua+kaveriksi+ja+tietysti+sinappia.
Talvisin+en+juurikaan+makkaroita+syö.+Näin+mökkiaikaan+tulee+grillailtua.
17.04.2020 15:33
Noh,+niinhän+tuo+kuluu,+kun+ennenkin+tähän+aikaan.
Mökillä+kissan+kanssa+ollaan.
Ilmat+vaan+meni+niin+koleiksi,+ettei+vielä+kovin+paljon+ulkona+tule+puuhatuksi.
Tänään+olin+ajatellut+mennä+rantapihaa+haravoimaan,+mutta+on+julmetun+kova+tuuli,+pitänee+asia+siirtää.
On+näissä+pirteissä+järjestämistä+riittänyt,+kuten+aina+keväisin.
Kunhan+ilmat+lämpenee+ensi+viikolla+pitäisi,+noiden+säätietojen+mukaan.
Pitää+ylämökin+sauna+pestä.+Laitan+ulos+vesiletkun,+kun+yöpakkaset+loppuu,+ulkona+on+hyvä+pestä+rallit+ja+penkit.
Alasaunan+pesin+jo+syksyllä,+kun+sen+käyttö+loppuu+aikaisemmin.
Onneksi+pojalla+oli+vapaata,+laittoi+vedet,+boilerinkin+joku+putki+vuosi,+korjasi+sen.
Ristikoita+tulee+välipaloiksi+väännettyä+ja+telkkukin+tuossa+auki+on,+vaikken+sitä+niin+seuraa.+Kai+tuota+tiedotustilaisuutta+täytyy+katsoa.
Takassa+paistelin+makkaraa.
17.04.2020 13:26
Kiina+levittää+tarkoituksella+propagandaa,+että+virus+olisi+lähtöisin+USA:sta+laboratoriosta.
Se+on+aiheuttanut+muukalaisvihaa+Kiinassa.
Totuus+lienee+kai+se,+että+muurahaiskäpy+on+alkulähde.+Lepakoihin+levinnyt+ja+ne+puolestaan+torilla+myydyn+eläimen+kautta+levittänyt+ihmiseen.
17.04.2020 13:10
Näyttää+olevan+tuo+HETU-työryhmän+loppuraportti+lausuntakierroksella+toukokuun+loppuun.
Katselin+tuolta+valtioneuvoston+sivuilta.
Näyttää+siinä+olevan+muutakin+uudistusta.+Varmaankin+käsittely+on+mainitsemassasi+hamassa+tulevaisuudessa.
16.04.2020 22:11
No+oppositio+toimitti+vaan+omaa+osaansa,+eipä+tuossa+mitään+ennalta+arvaamatonta+ollut.
Onhan+tuo+nyt+ollut+jo+tiedossa,+että+talouteen+iskee+lujaa.
Muut+asiat+tuppaa+jäämään+koronan+varjoon.
Kuten+sekin,+että+valmistellaan+henkilötunnusten+vaihtamista+sukupuolettomiksi.
Ei+ole+varmaan+ihan+halpa+operaatio+sekään+ja+ihan+turha,+minun+mielestäni.
Onko+tuommoiseen+oikeasti+nyt+varaa.
16.04.2020 19:17
Homoliitot-muun+sukupuoliset-suvivirsi-turvapaikanhakijat-metoo-ilmastonmuutos-korona-
Kaikki+mistä+nykyään+keskustellaan+menee+aina+jossain+kohtaa+överiksi.
Kun+tämä+korona+aikanaan+laantuu+(toivottavasti),+niin+ei+aikaakaan,+kun+joku+muu+
asia+nousee+esiin+ja+vouhkaaminen+jatkuu.
16.04.2020 14:36
Vieroksun+noita+aloittajan+kuvaamia+asioita.
Maailma+on+yhtä+ja+samaa,+kaikki+olemme+maailmankaikkeuden+tähtipölyä.
Tämän+päivän+teot,+ovat+huomispäivän+kohtalo.
16.04.2020 14:24
Niin,+entä+se+Porilainen+nuorisojoukko.
Mikähän+oli+sitten+motiivi.
15.04.2020 23:48
Olen+lukenut+tuon+Eevan+tyttäret+ja+Utrion+muitakin+kirjoja.
Juuri+naisnäkökulmasta+hänen+kirjansa+ovat+mielenkiintoisia.
Myös+historiallinen+tausta+on+vaikuttava.
15.04.2020 23:42
Voi+että,+sait+hymyn+huulille.+Olen+aina+ollut+empivä+milloin+käytetään+n:ää+ja+milloin+ämmää.
Viisaat+kertovat+katsomaan+kantasanaa.
Olet+varmaan+oikeassa.
15.04.2020 23:37
Oleellistahan+on+se,+ettei+ole+kontakteja+muihin+ihmisiin,+eikä+rasita+mökkikunnan+terveydenhuoltoa.
Itse+olen+mökillä+ollut+viikon,+kuten+aina.+Itselläni+on+noin+16+km+kotio,+ruokakauppaan+,+terveyskeskukseen,+omaan+kotikuntaani.
Mökkikuntani+palveluihin+on+noin+kaksinkertainen+määrä.+Joten+aina+olen+käyttänyt+kotikunnan+palveluja+muutenkin.+Eli+ihan+sama+olenko+kotona+vai+mökillä+aina+kotikuntani+palveluja+käytän.
Nytkin+olen+2+viikkoa+ihan+yksin,+kissan+kanssa,+ruokaakin+on.
Eli+on+sama+olenko+kotona+vai+mökillä.
Vain+rakennusluvan+hakemisessa+ja+rakennuksen+hyväksymisessä+mökkikuntaani+tarvitsin.+Josta+kiitos+heille.
15.04.2020 22:02
Ei+se+aina+ole+huvin+vuoksi.
Muutamia+vuosia+sitten+oli+paljon+hirvikolareita.+Kanta+oli+riistäytynyt+liikaa.
Kaikkien+metsäneläinten+metsästäminenhän+on+meillä+säännöstely.
Toisaalta,+jos+syöt+hirveä,+syöt+luomua.
15.04.2020 21:35
Riippuu+ihan+tapauksesta.
Jos+on+paatunut+rikollinen,+joka+on+vapauduttuaan+valmis+jatkamaan+rikollista+uraansa,+säälin,+mutta+en+sympatisoi.
Sitten+sellaiset,+jotka+katuu+tekemisiään+ja+haluaa+muuttaa+suuntansa.+Heitä+pitää+auttaa+ja+nostaa.
15.04.2020 21:20
Nuorenpana+luin+paljonkin.+Kirjasto+on+aina+ollut+lempipaikka.
Sitten,+kun+jäin+eläkkeelle,+lukuharrastus+rajoittui+talvikauteen,+kun+olen+kaupungissa.
Vähemmälle+jää+täällä+maalla+ollessa,+kun+on+niin+paljon+muuta.
Kirjat+avartavat+elämännäkemystä.
15.04.2020 19:09
Tervehdys+kaikille.
Tuossa+aamupäivällä+luin+kommenttejanne.
Mietiskelin+siinä,+että+niistä+päätellen,+olette+hyvin+selvinneet+tästä+kontaktien+välttämisestä+huolimatta.
Kaipa+se+elämänkokemus+auttaa+meitä+yli+70-vuotiaita.
Itse+en+yksin+olemista+pidä+pahana,+välillä+nautin+siitä.
3+perheenjäsentäni+oli+tuolla+alamökillä.+Pojan+vävy+vaihtoi+autooni+kesärenkaat.
Ennen+vaihdoin+aina+itse,+mutta+nuo+polvet+ovat+ruvenneet+kenkkuileen,+niin+delegoin+nuoremmille+ja+mielellään+ne+mummua+auttaa.
Kolmena+aamuna+on+ollut+lumi+maassa,+sulaen+päivällä.+4joutsenta+käynyt+katsomassa+kotijärveä,+vaan+jäässähän+tuo+vielä+on.
Välillä+katsellut+noita+koronauutisia.+Kovin+on+joillakin+ihmisillä+vaikeaa+tuo+kotona+oleminen.
Ei+ole+ihmekään,+kun+sanoivat+esim.,+että+Pariisissa+asuvat+pienissä+asunnoissa,+yksiössäkin+saattaa+olla+neljä+ihmistä.
Nyt+ollaan+kaksi+viikkoa+kissan+kanssa+kahden,+ruokaakin+on+niin+paljon,+ettei+tarvi+ainakaan+yhtä+kertaa+enempää+käydä+kaupassa.
15.04.2020 16:50
Ajatellaan,+että+saat+haavan+sormeesi,+eikä+veressäsi+ole+ollenkaan+ns.+hyytymistekijöitä.
Mitä+sitten+tapahtuu?
Ei+se+veri+pysy+juoksevana+vain+tietyissä+paikoissa,+kyllä+se+samanlaisena+kiertää+koko+elimistössä.
Esim.+ennen+leikkaukseen+menemistä+pitää+omegojen+syönti+lopettaa,+en+nyt+muista+kuinka+kauan+ennen,+samoin+verenohennuslääkkeiden.
Juuri+vuotoriskin+vuoksi.
09.04.2020 00:23
Tokihan+veren++hyytymistekijöilä+on+tekemistä+haavojen+parantumiselle.
Jos+haavat+vain+vuotaa+eikä+vuoto+hyydy.
Sen+sairauden+nimi+on+hemofiilia.
08.04.2020 22:28
K-vitaami+on+se,+joka+vaikuttaa+veren+hytymistekojöihin.
08.04.2020 21:43
265 / 315