Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

4429

1. Aika+outoa,+että+ei+ole+sattunut+silmiin+aiemmin+🤔Kiitetty+olkoon+Äiti+Shekina,+joka+toi+anon+silmiin+lauseet,+jotka+hän+on+ohittanut+joka+kerta!
  2. Niin+mitä?
  3. Ei+tarvitsekaan+😏
  4. Tottakai+tunnen!
  5. 82+ja+108
  6. Nyt+ainakin+löydät!
  7. 10.+"Minä+olen+tuonut+tulen+maailmaan,+ja+katso,+vartioin+sitä+kunnes+se+palaa+kunnolla".18.+Onnittelut+sille,+joka+seisoo+alussa+(joka+on+universaali+henki)+:+hän+tulee+tuntemaan+lopun+eikä+maista+kuolemaa".24.+Valon+ihmisen+sisällä+on+valo,+ja+se+loistaa+koko+maailmalle.28.+"Otin+paikkani+keskellä+maailmaa,+ja+lihassa+ilmestyin+heille.+37.+"Kun+riisuudutte+häpeilemättä,+otatte+vaatteenne+ja+laitatte+ne+jalkojenne+alle+kuin+pienet+lapset+ja+hypitte,+silloin+te+näette+elävän+pojan+ettekä+pelkää".44.+...mutta+joka+pilkkaa+pyhää+henkeä,+hänelle+ei+anneta+anteeksi+maassa+eikä+taivaassa".50.+"Jos+he+sanovat+teille,+'Mistä+te+olette+tulleet?'+vastatkaa+'Me+olemme+tulleet+valosta,+paikasta+jossa+valo+tuli+olemaan+itsestään,+vakiintui+ja+ilmestyi+heidän+kuvassaan'.55.+"Joka+ei+vihaa+isäänsä+ja+äitiänsä+ei+voi+olla+opetuslapseni,+ja+joka+ei+vihaa+veljiään+ja+siskojaan,+ja+kanna+ristiä+kuten+minä+teen,+ei+ole+minun+arvoiseni".61.+Jeesus+sanoi+hänelle,+"Minä+tulen+siitä+joka+on+se,+mitä+on+kaikki.+Minä+olen+saanut+kaiken+Isältäni".71.+"Minä+tuhoan+tämän+huoneen,+eikä+kukaan+voi+sitä+rakentaa,+ei+milloinkaan".77.+"Minä+olen+valo+kaikkien+yllä.+Minä+olen+kaikki:+minusta+kaikki+lähti+ja+minuun+kaikki+palaa.82.+"Jokainen,+joka+on+lähelläni,+on+lähellä+tulta,+mutta+joka+on+minusta+kaukana,+on+kaukana+valtakunnasta."100.+"Antakaa+keisarille+se,+mikä+on+keisarin,+antakaa+Jumalalle+se,+mikä+on+Jumalan+ja+antakaa+minulle+se,+mikä+on+minun".108.+"Joka+juo+suustani,+tulee+kaltaisekseni;+minä+itse+tulen+siksi+ihmiseksiMikäs+tuon+valentinoslaisempaa+🤗