Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

129

Kommenttia

3981

1. No käytän milloin mitäkin hymiötä. 😊
    Mutta halaus vielä sinne.
  2. Kiitos kaikille! ❤️
  3. Kiitos paljon. :)
  4. En osaa sanoa, koska en ole ollut niin kauan täällä sinkut-palstalla. Olen kokenut, että keskustelut joihin olen osallistunut ovat olleet ihan hauskoja ja asiallisiakin.

En ole niinkään kiinnittänyt huomiota kuka vastaa ja mitä vastaa, jos kyseessä on yleinen avaus. Epäasiallinen käytös ja haukkuminen saa aina ns. karvat pystyyn missä tahansa palstalla.

Syrjiminen ja kiusaaminen pitäisi rajata pois kaikilta palstoilta. Niihin pitäisi hanakasti puuttua. Eriävän mielipiteen sanominen ei ole kiusaamista, vaan kaikenlaisia mielipiteitä tarvitaan, kunhan asiat esitetään asiallisesti. Kirjoittaessa ei saisi antaa liikaa valtaa tunteille ja alkaa haukkumaan toista.

Tässä kohtaa monesti huomaa sellaisen ihmisen, joka työskentelee esimerkiksi reklamaatioiden parissa, jotka voivat mennä helposti tunteisiin. Ihminen, joka käsittelee työssään reklamaatioita on tottunut kommunikoimaan hyvin silloinkin, kun menee ns. tunteisiin.

Suosittelen edelleen kaikkia lukemaan "Idiootit ympärilläni" -kirjan vaikkapa joululukemisena / kuuntelemisena. Siinä oppii ehkä kommunikoimaan paremmin toisen kanssa, kun huomaa millainen toinen kirjoittaja on.

Maailmassa on paljon epäystävällisyyttä. Kun suhtautuu avarakatseisesti toiseen ihmiseen ja ymmärtää myös eriäviä mielipiteitä, tulisi maailmasta edes vähän helpompi paikka olla ja elää. Minä kutsun sitä empatiaksi kanssaihmistä kohtaan.

Voi aloittaa vaikka siitä, että ei mollaa niitä, jotka ovat rekkautuneita. Ihmisillä on erilaisia syitä rekkautua ja ne eivät aina ole huomionkipeyteen liittyviä syitä.