Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Olisi se aika masentavaa,jos menisimme lääkäriin ja hän sanoisi minulle hyi,minkätähden sinulla nyt on virtsatientulehdus,eikä esimerkiksi diaetes.
    Olisi tämän ihailijani,joka roikkuu jatkuvasti kannoillani syytä tutustua hieman ihmisen anatomiaan ja varsinkin naisen.

Minä en tätä ketjua ole aloittanut,mutta näin oikeudekseni kertoa omannäkemykseni asiasta,jossa oli paljon väärää tietoa ja tämä apostoli näki oikeudekseen kanssaihmisten sukupuolikäyttäytymisen uudelleen organisoinnin.
    Me emme ole veljiemme vartiota,siis se mitä kenenkin makuuhuoneessa tapahtuu,ei ole meidän hallittavissamme ja toivottavasti tapahtuu.

Kyllä seksi on terveydenhoitoa parhaimmasta päästä,sehän on henkinen voimavara oikein käytettynä .
    Nämä omastamielestään uskovaiset jotka raiskaavat omia lapsiaan ja papit pikkupoikia,niin tämäkö on tämän apostolin päiväkäsky ja suositus,tälle minä voin sanoa hyi,hyi,niinkuin me kaikki varmaankin.
    Tämä suu vaahdossa paasaava lähimmäinen ei kuulu mielipiteineen kyllä avartavaan keskusteluun,mutta todennäköisesti hän saa jotain arsenaalia elämäänsä ilkeilemällä.

Omaishoitajien palstalla on pitkä ketju,joka käsittelee nimenomaan tätä aihetta ja kirjoitin sinne minäkin oman versioni.
    Kyllä omaishoitajallakin on oikeus omaan elämäänsä,ei häntä elävää, tuntevaa, tervettä ihmistä voida haudata tämän potilaan mukana.
    Ama toivottaa leppoisaa ilmapiiriä sinne makkariin ja jätetään turha nipotus,saako antaa vai pitääkö pihdata
  2. Kyllähän nainen voi naiseutensa palauttaa,tai oikeammin sen tekee mies.
    Olin avioliitossani ilman aviollisia velvollisuuksia lähes kaksikymmentä vuotta,johtuen kymmenen vuoden ikäerosta ja mieheni sairaudesta.
    Hormoonituotannon lakattua minulta harvenivat hapset ja jatkuva virtasatientulehdus kertoi kuivista limakalvoista.
    Suhtauduin todella nuivasti silloin käytyyn seksikeskusteluun vanhemmalla iällä.En tosin ollut katkera,jos toisilla kanssasisarillani homma toimi,mutta ajattelin toi ei koske minua ja vaihdoin kirjoittelunaihetta.

Elämän perussetissä otin asian alttarille ja aloin pohdiskella,josko sitä vielä vois elvyttää tota vanhenevaa kroppaansa ja viriliteettiään.
    Mieheni saatua hyvän hoitopaikan ja jäätyäni niinsanotuksi "elävänleskeksi",kysyin minua hoitavalta lääkäriltä,joka myös tunsi mieheni,että pitääkö minun nyt kädet raamatulla odottaa ihmettä tapahtuvaksi?
    lääkärini sanoi,ei tietenkään,sinä alat nyt elämään omaa elämääsi,hommaat seuralaisen ja annat palaa,tarvitsetko lääkkeitä,tarkoittaen hormooneja,sanoin yritän ensin noilla omillani,jos käynnistyy.Vielä tämä lääkärini ilkikurillisesti sanoi,että näkee naamasta,kun lakkaa saamasta ja noi sun jännitykset kaularangassa johtuu lukkiutuneesta elämäntilanteestasi.

Eihän minun ollut tarvista itseäni elävältähaudata tänne korpeen,vaan otin ohjeesta vaarin,kun en tansseista häntä saanut ja annoin palaa
    .Estrogeenivoide palautti vitaliteettini,hiukseni,ihmisarvoni ja kuinka ollakkaan myös seksihaluni.
    Löydettyäni ihmisen,huom leskimiehen,ei toisen omaa,meillä alkoi molemmilla uusi elämä,joka ei ole pois kenenkään toisen elämästä
    onnensa yrttitarhassa ama
  3. Tässä mielipiteessä puhuu järjenääni.Eihän meidän tarvitse fossiileiksi muuttua,vaikka läheisemme sairastuu ja omasihoitajia olemme.
    Olemme tuntevia,elämänhaluisia yksilöitä ja niinsanottu yksilönvapaus koskee myös meitä.Meille kaikille sukupuolivietti on annettu,eikä yksinomaan lisääntymistä varten.

Mieheni oli pakko sijoittaa laitokseen väkivaltaisen käytöksensä vuoksi yli vuosi sitten.Terveyskeskuksessa onneksi siellä sai raivarin ja kävi potilaisiin kiinni.Sain hänelle hyvän hoitopaikan,omat huonekalut,omat vaatteet ja niin edelleen.

Olin itse ihan puhki ja oli fyysisiä oireita,akupunktiolekurille kerrottuani ja kyseltyäni,että kuinka nyt jatkan,istunko kotona kädet raamatulla ja odotan ihmettä tapahtuvaksi,lääkärini joka tunsi mieheni ja minut sanoi ei,nyt sinä alat elämään omaa elämääsi ja haet seuraa ja uudistut ihmisenä
    .Hän sanoi vielä,että näkee naamasta,kun lakkaa saamasta,hymyilin vielä kotonakin hänen kommenteilleen,mutta se oli ohjenuora ja siihen tartuin.

Mieheni oli minua kymmenen vuotta vanhempi ja meidän avioelämämme oli loppunut jo lähes parikymmentä vuotta aikaisemmin.
    Ei se kenenkään toisen onnesta ole pois jos elävänleski alkaa elämään ja hoitaa omaa terveyttään.

Kuorin rasvat vyötäröltäni ja painoni on nyt 52kg,olen liikkuva terveet elämäntavat omaava ihminen,minkätähden minun olisi itseni pitänyt elävältä haudata,kysyn vaan?
    Haen avioeroa,vaikka samalla tavalla huolehdin miehestäni,kuin tähänkin asti,mutta käytännönasiat vaativa sitä,asunnon myynti esim.

Olen löytänyt ihmisen rinnalleni ja meillä on hyvä suhde,emme asu yhdessä,mutta tapailemme,kun se suinkin on mahdollista.
    Emme me ole veljemme vartioita,vaikka heitä kyllä täälläkin on pilvinpimein,eletään ja annetaan toistenkin elää