Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stone81
profiilit
stone81
stone81
Vapaa kuvaus
Sinkkumies ja seura kelpaisi.
[email protected]
Aloituksia
1
Kommenttia
222
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai+että+mistäkö+tiedän?
Se,+että+nämä+tietyt+naiset+niin+kovin+siellä+painottaa+sitä+matkustelua+on+"täky"+ja+viehe+ja+sitten+paikalle+tulee+rahamies+ja+jättää+tälle+tytölle+viestin,+jossa+pyydetään+tyttöä+matkaseuraks+thaikkuihin+ja+sehän+ei+tietenkään+maksa+tytölle++mitään..Nää+on+niitä+viestejä+joihin+nämä+tytöt+sitten+vastaa...Miehellä+on+niin+sanotusti+jotain+tarjottavaa+hälle.++Tottakait+sen+molemmat+tietää+sitten+siinä+vaiheessa,+että+seksi+kuuluu+asiaan,+eihän+kukaan+kehtaa+ottaa+matkaa+vastaan+ilman+tiettyjä+vastapalveluksia.
26.06.2016 21:46
Nehän+tulee+kartanolle+nykyään+tasan+sen+vuoks+kun+niitä+on+liikaa..Kysyn+sun+mielipidettäs+uudelleen+sen+jälkeen+kun+sun+lapses+joutuu+suden+kynsiin+ja+tulee+tapetuksi+koulumatkalla..+Ajan+kysymys+nimittäin,+jos+tämä+meno+jatkuu.
26.06.2016 21:34
Osa+saa+ja+osa+ei+saa..Onpahan+ainakin+mukava+laittaa+paljaalla+vuodesta+toiseen+ja+kummankaan+ei+tartte+lutrata+ehkäisyn+kanssa..En+silti+tyhjän+nokkaan+lähtisi+lapsia+tekemään+sen+varjolla+et+jos+ei+myöhemmin+saisikaan.+Täytyy+olla+vankat+perustukset,+jos+noinkin+isoja+asioita+mietiskellään.+Moni+on+itsekäs+ja+sitten+meillä+on+yksinhuoltajia+näin+helvetin+paljon+tässä+maassa,+kun+lapsi+vain+piti+saada+tehtyä+keinolla+millä+hyvänsä+juuri+tietyllä+hetkellä,+vaikka+aika+ei+ollut+otollinen.
26.06.2016 21:00
No+nyt+sitten+hoksasit,+et+mitä+ne+monet+naiset+sieltä+treffipalstoilta+hakee+ja+miks+ne+ei+välitä+vastata+perseaukisille+taviksille:D
Kyllä+joo...Matkojen+maksajia+ne+sieltä+hakee.+Ei+opiskelijoilla+ole+varaa+thaikuissa+pörrätä+ja+ympäri+maailmaa.
26.06.2016 20:55
Tuu+sanoon+tuo+mulle+itelleen+face+to+face,+niin+katotaan+kuin+käy.
26.06.2016 20:16
Mieluummin+minä+sönkön+juttuja+luen+sinun+nillitystä..++Sönköllä+on+hyviä+ajatuksia+ja+asiallisia+tekstejä.
26.06.2016 20:08
Moraalisempaa??+:D++Voi+veljet+näitä+ihmisiä,+kun+niillä+osaa+olla+panta+kireällä.
26.06.2016 16:47
Samaa+mieltä,+että+homot+takas+kaappiin...Ei+me+tarvita+tämän+nykyisen+kaltaista+mutantti+yhteiskuntaa+tukevaa+politiikkaa.
Avioliitto+on+vain+miehen+ja+naisen+välinen.+Period.++
Mulle+on+aivan+sama+vaikka+ihmiset+nussii+telkän+pönttöä+kunhan+tekevät+sen+siellä+omassa+poterossaan.+Nykyään+näitä+hinaajia+on+jokaisessa+tv-sarjassa+ja+siitä+yritetään+kovasti+tehä+"normaalia"++Meille+yritettiin+valita+jopa+hintti+presidentti+hiljan...Voi+äly+ja+väläys+mikä+häpeä+se+oliskaan+ollu+Suomelle.++Siinä+olis+ollu+jo+paha+Ruotsille+vittuilla+näissä+merkeissä:D++++Kuvitelkaa+Suomen+presidentti+imemässä+toisen+miehen+kyrpää+ja+panemassa+sitä+perseeseen..Ei+mikään+kauhean+
"normaali"+mielikuva.++Se+mikä+ei+ole+tervettä,+ei+ole+tervettä+ja+siitä+on+turha+sillon+yrittääkkään+tehä+tervettä,+vaikka+niitä+sairaita+olisikin+jo+nykyään+huomattava+määrä.
26.06.2016 16:43
Ei+hoida!!
Et+siis+ymmärrä+villieläin+fobiaa...Ootko+nähny+ikinä+uutisia+kun+sudet+tulee+pihaan+ja+syö+koirat,+kissat+ja+jopa+vasikat+navetasta,+jos+on+jääny+ovet+auki.
Lampaaat+viedään+aitauksista+ym.++Siinä+nyt+alkuun+jotta+ymmärrät.+Näitä+on+ollu+paljon.
26.06.2016 16:34
Järkevin+perheen+perustamis+ikä+on+mielestäni+30-40v+Voit+elää+normaalin+nuoruuden+ja+sitten+kun+elämä+rauhoittuu+muutenkin+ja+talous/puitteet+asettuu,+niin+on+sama+tehä+vaikka+ne+lapset.+Joillakin+näyttää+olevan+kiire+tekeen+lapsia+turhan+nuorena...Ei+sitä+nuoruutta+ja+vapautta+saa+enää+takas+jälkikäteen.
Sinulla+kuuluu+menneen+hyvin+ja+hyvä+niin.
26.06.2016 13:17
Ainakaan+minun+elämässä+ei+ole+muuttunut+mikään+ilmapiiri+yhtään+mihinkään..
Olin+töissä+90-+luvun+lopulla+ja+olen+töissä+edelleenkin.+Leipäjonot+eivät+ole+minun+ongelmani.+Kukaan+ei+nipota+mulle+mistään.+Pidän+töissäkin+usein+20minuutin+kahvitauot+ja+40min+ruokatunnit.+Kukaan+kysele+mitään.
Tuo+Eu+pelleily+on+ainoa+mitä+sivusta+seuraan+osin+huvittuneena,+osin+kitkeränä,+mutta+eipä+mun+elämääni+hetkauta+sekään++suuntaan+taikka+toiseen.
Voisitko+mitenkään+ajatella,+että+ehkäpä+olet+itse+vittumainen+ja+kireä?
24.06.2016 11:50
Nuo+on+kiusallisia+tilanteita,+joten+jättäisin+väliin.+Ensinnäkin+se,+että+tarkoitus+mennä+teidän+mökille,+joten+se+tulee+miehelle+tietoon+missä+asut+ja+kuka+olet,+jos+käry+käy+ja+sitten+yksi+kaunis+aamu+saattaa+olla+kaveri+kirveen+kanssa+ovella+vastassa,+taikka+sitten+katselet+ihan+hauliko+piippuun.++Voit+miettiä+esim.+tätä+poliisi+surmaa.+Koskaan+ei+voi+tietää+kellä+kilahtaa.
23.06.2016 19:20
Pyrin+seuraamaan+aikaani+ja+mitään+halua+palata+80-90+luvulle+ei+ole.
Tekniikka+kehittyy+ja+se+mitä+oli+silloin+oli+lähinnä+vitsi..Esim.+60"++plasmatv:tä+ei+ollut+tuolloin.++Aion+elää+yli+100vuotiaaksi+ihan+vaan,+että+näen+sen+teknisen+kehityksen+mitä+sillon+tulee+olemaan.
23.06.2016 11:04
Ei+kannata+ainakaan+tuohon+tonnikeijuun+sekaantua.
Oletko+treffipuolelta+yrittänyt+aktiivisesti+maksutonta+seksiseuraa,+jopa+vanhempiakin+naisia+ehkä+kannattaisi+lähestyä..Tuo+maksullinen+on+melko+ontto+ratkaisu.
23.06.2016 10:55
Tutustua+kunnolla+ennenkuin+haluaa+parisuhteeseen?
++-Mitä+tuo+edes+tarkoittaa..Päätetäänkö+sitä+ikäänkuin+virallisesti+yks+kaks,+että+nyt+ollaan+parisuhteessa.
En+lähtisi+puhumaan+parisuhteesta+ennen+kuin+siinä+on+seksikin+mukana+ja+ollaan+tiiviisti+tekemisissä.+Sitä+ennen+se+on+jotain+muuta+kuin+parisuhde.
En+myöskään+käsitä+mitään+päätöksiä+seksin+harrastamisesta+jonkin+tietyn+ajan+kuluttua.+Eiköhän+se+yleensä+tule+kuvioon+silloin+kun+sen+aika+on+katsomatta+kalenteria.
Missä+spontaanius?+++Esim.+Kiihkeä+suutelu+päättyy+siihen,+että+kaivat+kalun+hoisuista+ja+otat+suihin.
23.06.2016 10:48
Esim.+Tällä+palstalla+on+kokolailla+kaikki+naiset+todenneet+yhteen+ääneen,+että+eivät+koskaan+ole+ajatelleetkaan,+että+suhteen+pitäisi+kestää+läpielämän..
Itse+taas+olen+vähän+semmonen+joutsen+ihminen,+eli+uskon+pitkään+parisuhteeseen+ja+mielelläänkin+näkisin+sen+elämänkumppanin++vanhenevan+samaa+tahtia+siinä+kuin+itsekkin.+En+osaa+ajatellakkaan+lähtökohtaisesti+mitään+pätkä+liittoja.+Naiset+on+erimaata,+joka+käy+ilmi+varsin+sukkelaan,+kun+katsoo+näiden+ihmisten+parisuhdehistoriaa..Siitä+voi+usein+käyttää+nimitystä+"lainaihminen".+++Ollaan+x+määrä+vuosia+aina+yhdessä+osoitteessa+ja+sitten+jatketaan+siitä+toisessa+osoitteessa..Taas+vannotaan+ikuista+rakkautta+seuraavalle+uhrille...Vähän+niin+ku+tämä+Jugner+ja+Maria+sillon..Nehän+sano+-Nyt+ja+aina-+++Noh,+se+"aina"+kesti+sen+pari+vuotta.
:-/
21.06.2016 23:43
Eihän+tuo+ainakaan+naisille+ole+ongelma,+kun+eivät+usko+elinikäisiin+suhteisiin+muutenkaan.
21.06.2016 22:09
Lisäks+näkisin,+et+miehellä+verenpainetta+200/110...Naista+heikottaa.
21.06.2016 13:33
Naisellakin+väkinäistä,+mutta+laps+näyttää+onnelliselta.
21.06.2016 13:32
Todellakin+väkinäinen+ja+silmistä+paistaa+syvä+suru+ja+katkeruus.
21.06.2016 13:30
6 / 12