Kylpylänristeyksessä kolaroi itsensä Veltto-Virtanen. Muita todella pahoja kolareita on risteyksessä ja sen läheisyydessä ollut liian kanssa. Montako kuoleman kolaria pitää tapahtua ennenkuin TVH-Tielaitos toimii?
Kuolemanristeys & Veltto
14
484
Vastaukset
- töihin ja takaisin
Ihmettelen kolarointia kylpylän risteyksessä. Siinähän näkyy molempiin suuntiin. Ainakin minä olen nähnyt ja ajan siitä jokapäivä töihin ja takaisin.
- Penaali-Ana
Ei siinä kyllä kauhean hyvin näe Tampereen suuntaan jos joku isompi auto on kääntymässä kylpylään niin se peittää aika tehokkaasti suoraan jatkavan pienemmän auton.
- Ja sullako
Penaali-Ana kirjoitti:
Ei siinä kyllä kauhean hyvin näe Tampereen suuntaan jos joku isompi auto on kääntymässä kylpylään niin se peittää aika tehokkaasti suoraan jatkavan pienemmän auton.
on niin kiire ettet kerkiä odottaan kunnes isompi auto on kääntynyt kylpylään ?
- Penaali-Ana
Ja sullako kirjoitti:
on niin kiire ettet kerkiä odottaan kunnes isompi auto on kääntynyt kylpylään ?
Mä olen ehtinyt odottaan, kun en ole vielä kolistellut siinä. Mutta näin ne useimmat onnettomuudet on tapahtunut.
- fkrofkrokfro
normi risteys. joku vastuu se pitää olla kuskillakin.
- nolla kolaria takana
Aika turvallista tuosta on ajaa, kunhan katsoo, ettei törmäile kenenkään kanssa.
- ruumiita tulee pian
Miksi sitten pelti paukkuu usein?
Kohta joku kuolee...
- Juppelisjuu
Joo, "TVH" toimii ja jatkaa kuudenkympin rajoitusta Sammilta Teiharjun mäen alkuun.
- äääääliömäistä
Kyllä on älytöntä keskustelua! Jos joku kuolee niin siitä vaan. Jos joku ääliö ei jaksa tuolla liikenteellä odottaa ja tuolla näkyvyydellä niin antaa mennä vaan. Jos joudut odottamaan 30 sekuntia, onko se liikaa? Jos on, olet ehkä hoidon tarpeessa. Käänny luottamuksella psykiatrin puoleen, sillä olet sen tarpeessa tai sitten sinulla on sitä lorisevaa päässä.
- Inkkari1964
Muksi VR:n tasoristeyksiä poistetaan? Näkyyhän sielläkin hyvin? Kiskoilla voi myös käyttää intiaanien keinoa, korva raiteille ennen ylitystä.
- i9i9i9
Kuolema tarvitaan.
- uyyuy
Paikallisessa oli jotain toivoa asiaan. Kiire, tai kuolema "yllättää"!
- Ralli*kuski
Hyvä, miksipä liikenteessä varoa pitäisi. Jatkossa voi tuostakin paahtaa täysillä menemään.
- 6&u
Ralli*kuski kirjoitti:
Hyvä, miksipä liikenteessä varoa pitäisi. Jatkossa voi tuostakin paahtaa täysillä menemään.
Sitten kun tulee surma on hyvä sanoa ettei huomattu vaarallisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695