Vapauspuolueen kannanotto

Vapauspuolue

Näyttää siltä että viranomaiset ovat Norjan tekojen takana ja että valtamedia pyrkii mustamaalaamaan kansallismielisiä, itsenäisen kansallisvaltion kannattajia ja monikulttuurisuuden vastustajia. Seuraavaksi viranomaiset pyrkivät entisestään rajoittamaan kansalaisten itsenäisyyttä, vapautta ja vaikutusmahdollisuuksia ympäri pohjoismaita ja eurooppaa.

Jussi Siitarinen
varapuheenjohtaja

7

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkynen

Jo oli aika tulla puolueen johdolta kannanotto.
      Helo taitaa lomailla jollakin autiolla saarella.

• kalberg

Olavi Mäenpää tuomitsee massamurhaajan tänään Iltalehdessä. Siinä hän on kuvassa Halla-ahon kanssa vierekkäin. Siitarisen kannanotossa näyttää olevan paha painovirhe, ainakin mitä viranomaisiin tulee

• PerusLahtelainen
        kalberg kirjoitti:

Olavi Mäenpää tuomitsee massamurhaajan tänään Iltalehdessä. Siinä hän on kuvassa Halla-ahon kanssa vierekkäin. Siitarisen kannanotossa näyttää olevan paha painovirhe, ainakin mitä viranomaisiin tulee

kalperg

On sitten painovirhe tai ei, mutta aika erikoinen kannanotto puolueen johdolta.
        Ei puolueenne ainakaan pisteitä/ääniä halua koota näillä julkilausumilla.
        Se on hyvä suomalaiselle demokratialle toisaaltaan.

• PerusLahtelainen

Tuosta äänimäärästä, näyttää puolue jakautuneen kahteen siipeen, avoimesti natsit ja sitten Helon piilonatsit.
      Ei näytä 5000:n kannattajan puolueen tulevaisuus lupaavalta näin hajanaisena.
      Tervetuloa järkevämmät Perussuomalaisiin. Kaikkia ei tottavie huolita.

• kohta ent. VP

Kiitos kutsusta. Olen jo miettinyt pitkään siirtoa teille. Täällä kirjoittelee nuo muutamat sekopäät niinkuin varmaan olette seuranneet ja tiedättekin kaverit.

• Aito Oikeistolainen

Minä en ole mikään sekopää,vaikka olen vapauspuolueen jäsen, niin en ole natsi enkä piilonatsi, joten yllä olevat kirjoittajat täytyvät olla vihreiden panettelijoita ja vääristelijöitä. Minulla on täysin kunniallinen työ, ei löydy rikosrekisteriä, olen kansallismielinen isänmaalinen ja 100% suomalainen.

En aio liittyäa perussuomalaisiin koska se ollaan jo nähty puolueena ja perussuomalaiset ovat nykyisin vasemmistopuolue, eikä sovi minun oikeistolaiseen arvomaailmaani.

Vapauspuolue jatkuu Suomessa muodossa tai toisessa,sillä Suomi tarvitsee vastapainon äärivasemmistolaisille ajatuksille, joita on viimepäivinä edustannut mm. Erkki Tuomioja ja Ville Niinistö mediassa he ovat sananvapauden vainoojia ja äärivasemistoa ajatusmaailmaltaan ja uhkailevat joten he edustavat sitä Vihakirjoittelua joten vankila voisi olla heille se oikea paikka.

• toinen aito

Yhdyn pääpiirteittäin "Aidon Oikesitolaisen mielipiteisiin". Olen myös huolisssani Ville Niinistön, Tuomiojan ja Ahtisaaren yksioikoisesta ajattelusta, se ihan vallan jotain muuta mitä Norjassa harrastetaan, vaikka se murhenäytelmä kohtasi maata.

Tämä Suomen kolmikko tietää jo syylliset etukäteen ja muuta ei tarvitse tehdä. Voi taas mennä lepäämään miljooniensa päälle ja kansa voi pahoin edelleenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      102
      4867
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1353
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe