Kirjoitatteko ihan tosissanne?

uskonnoton

Sivusta seuraajaa ihmetyttää, miten tosissaan jotkut uskovat vanhaan tarukirjaan.

7

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elakim

Se on hyvä, että olet uskonnoton. Jos uskot rakkauteen, sulla on uskoa. Ja se on paljon tärkeämpää.

Mä voisin siteerata vaikka kuinka monesta paikasta kirjoituksista siihen juttuun, osoittaakseen sen todeksi kirjanoppineille. Ja ehkä mä siksi meuhkaankin tällä palstalla niistä asioista.

Jos sulla on joku, kenen vieresssä mielellään olet, ja heräät aamuisin. On miljoona kertaa parempi juttu, kuin pino raamattuja, tooria, tanakheja, koraaneja ja muita kirjoituksia yhteensä!

• bYX-81

Kirjan sisältöön uskomme, koska se toimii elämässämme, mutta jos kirja on sinulle tarukirja, et kunnioita tosiasioita… edes historiaa eikä lähimmäistäsi etkä itseäsi.

http://tv7.fi/vod/categories.html?id=642

• Ai, vai toimii tuollainen kirja elämässänne? Se juuri ei pidä paikkaansa, ja siksi minä en usko koko juttuun. Vai miten on? Jeesus sanoi, että hänen seuraajansa tekevät suurempiakin tekoja kuin hän.

Jeesus paransi sairaita, herätti kuolleita, käveli järven päällä, taikoi veden viiniksi, sai ruokittua muutamalla eväällä noin 10 000 ihmistä, heräsi itse kuolleista. Ja Mark 16 hän sanoo, että hänen seuraajansa merkkeinä on sairaiden parantaminen, eri kielillä puhuminen ja voivat juoda myrkkyjuomaa vahingittumatta.

Anteeksi vaan, en ole nähnyt kenenkään elämässä Raamatun toimivan.

Ja mä kunnioitan tosiasioita yli kaiken, ja historiaa sekä rakastan kumppaniani ja itseäni myös. Ja kaikki ilman Jumalaa ja Raamattua.

Ja uskotteko todella, että Jumala toimii kuten tunteeton tappaja Breivik, kun 40 vuoden erämaavaelluksella lihaa pyytäneet ihmiset kokivat "suuren surman"? Mikä mielipuoli sellaista tekee, teidän Jumala, vai? Uskotte mielettömyyteen.

• ao
      • Kristitty45

Leo Meller on huijari, huuhaaukko koko äijä.

• katri.haarla

Ihan tosissani luotan siihen,että elämäni pienimmätkin asiat ja tapahtumat ovat Jumalani käsissä - ja uskon, että Kristus on Herra. Ymmärrän myös,että kaikki ihmiset eivät luota ja usko samoin. Mutta sitä ihmettelen, miksi emme voisi elää tässä samassa maassa ja maailmassa toisiamme kunnioittaen. Voisimmeko yhdessä rakentaa maatamme niin, että meille kaikille olisi täällä tilaa - niille,jotka uskovat Jumalaan ja niille,jotka eivät usko.Loppujen lopuksihan me emme ole niin kovin erilaisia - meillä kaikilla on kysymyksiä, joihin etsimme vastauksia.Olisiko mahdollista löytää omasta ja muiden elämästä niiitä hyviä, toivottavia asioita - ja yhdessä pyrkiä kohti parempaa huomista ?

• AntiChrisu

Pallo on oikeastaan kristityillä. Alkakaa kunnioittamaan uskonnottomia, heidän ihmisoikeuksiaan, sananvapautta, demokratiaa sekä lopetatte ateisteilta varastamisen valtioon liimattujen instituutioittenne avulla, niin ehkä teitä voisi alkaa kunnioittamaan.

Aluksi teidän edustajanne voisi myöntää vaikkapa vapaa-ajattelijoille oikeuden mainostaa järjestönsä olemassaoloa. Kaikki kun eivät voi varastaa jäsenmaksujaan köyhille tarkoitetuista verovaroista (sosiaalitoimelta).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe