Monster High

Torala

Huomasin ettei Monster High nukeista ollut vielä omaa keskustelua (tai sitten en vain löytänyt sitä) joten ajattelin aloittaa sellaisen.
Eli tänne vaan mielipiteitä, kokemuksia ja kysymyksiä MH nukeista.

Itse en omista vielä yhtään nukkea, mutta Lagoona Blue kiinnostaisi kovasti.
Saako Lagoonan tukassa olevaa kukkaa pois? Tai kai sen irti saa, mutta saako sitä sitten enää takaisin? Entä irtoilevatko Lagoonan jaloissa olevat evät niin helposti kuin olen kuullut?

25

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tälläinen Poeka

      Itse omistan Lagoona Bluen nämä evät eivät irtoile kovin helposti ja sen kukan voi irroittaa ja laittaa takaisin tämä kukka toimii '' pinnimäisellä '' toiminnolla ja kaikilla MH - nukeilta voi irroittaa käsi nivelet...

    • Holuun tollasen!

      Itse en omista kyseistä nukkea mutta toivon.

    • MonsterHigh!!

      Mul on cleo ja Frankie... Ja haluun MH lakanat... Ja kaikkee...

    • arkkua vailla

      totaa noin! mulla itelläni on draculaura ,ihan tavallinen,mutta tietääkös kukaan että kuinka paljon maksaa draculauran sellanen arkku vuode???? ja mistä sellaisia sais:)

      • Mullakin on Drculaura ihan tavallisena ja haluisin arkun mutta niitä ei oo suomessa kun yhdysvalloissa.


    • draculaura on best

      mulla on 9 nukkee ja kohta pussi lakana ja pyyhe

    • ei kellään sattus olemaan myynnissä MH semmosta perus eli alkuperäistä nukkea myynnissä? olisin kiinnostunut :D

    • crazy frog

      omistaako kukaan Venus Mcflytrap nukkea?

      • Nukke_keräilijä

        huomasin että joku myy juuri huutonetissä venus nukkea jos olet kiinnostunut kannattaa kurkata :D


      • V. McFlytrap.

        Minä


    • sweetspring
    • crazy frog

      1.Ei voi irrottaa menee rikki jos koittaa irrottaa


      2.mun mielest noit ei muudä viel suomes...mut en oo ihan varma

    • haluun frankien

      Jos joku tyyppi omistaa alkuperäisen frankie stein nuken, ja se haluis myydä sen, niin voisko sitte myydä tori.fissä koska mä haluaisin sen alkuperäisen frankie nuken. :D

    • MONSTER HIGH FANI

      MOI MULLA 10 NUKEA TOSI KIVAA

    • MYYNNUKKEI

      HUOMIO KAIKKI! LUKEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! oon myymäs monster high nukkei 20e/kpl (hyvä hinta?) 1. basic frankie, cleo, deuce, holt, jackson, draculaura ja ghoulia 2. ghouls rule cleo, frankie & draculaura ja vielä 3. SS draculaura, frankie b&w ja ghoulia! kiinnostaako ketään? (huom melkei mitkään noista ei oo suomesta, kanadasta :)) asun puoliks siel)

      • neitoperhonen1

        Hei,
        Onko nuket hyväkuntoisia? Olisin kiinnostunut ostamaan Holtin ja Jacksonin ainakin :)


      • neitoperhonen1
        neitoperhonen1 kirjoitti:

        Hei,
        Onko nuket hyväkuntoisia? Olisin kiinnostunut ostamaan Holtin ja Jacksonin ainakin :)

        Ja olisin mahdollisesti kiinnostunut ostamaan ihan kaikki nukkesi :)


    • Minulla ei ole vielä yhtään Monster high nukkea. Minun lemppari hahmot ovat Lagoona Blue, Rochelle Goyle, Abbey, Venus McFlytrap ja Skelita Calaveras. Mulla ei ole kuin yksi Monster high monsterit määrää dvd. Ja joululahjaksi saan Music festival Abbeyn ja Scaris city of frights Skelita Calaverasin toys r us:sta. Ja 13th wishes dvd:n tilasin Anttilasta. Draculauran arkkusängyn saa kai tilattua br-lelukaupasta tai toys r us:sta. En tiedä paljon se maksaa.

    • MHkeräilijä

      Minä omistan Venus McFlytrapin :) Tietääkö joku hyvän nettisivun, jolta löytyisi edullisesti näitä Monster High- nukkeja? Ja olisi kiva että voisitte laittaa myös linkin. :3

    • Monster high Cleo

      Mä oon kiinnostunut Jinafireen tietäiskö kukaan mistä sen saa???

    • ootkoikinäjuonnuessää

      Mul on 8 nukkee , 2 draculauraa,2 clawdeenia, Cleo, Frankie, Toralei ja Lagoona

    • monsterhighfani

      Lagoonan evät irtoavat jaloista helposti, mutta eivät oikein halua pysyä kiinni.

    • MikäHintaOlisiHyvä

      Itsellä 22 nukke ja nekin ostettu lähinnä silloin kun tulivat, uusin nukkeni on ehkä vuodelta 2013 ja ajattelin myydä osan pois joten haluaisin tietää mikä hinta olisi hyvä per nukke? Kaikki ovat erittäin hyvässä kunnossa pysyneet ehkä hieman pölyisiä osa mutta lemmikit ja laukut tallella ja en oikein leikkinytkään niillä koskaan että kaikki osat pysyneet hyvin ja niin

      • jouni48

        10€ ?


    • MonsterHighKeräilynuket

      Harmi, kun Suomesta ei saa enää vanhoja malleja. :( Oon keränny noin 6 vuotta? Noh. Pian 7 vuotta tulee täyteen. Voisin, vaikka samalla kertoa määrän tässä. Mul on niit päälle 70. Ja kamasettejä. En kyl hirveesti pidä uusista malleista. Uusin nukke on Party Ghoulsseista Rochelle Goyle. On tulossa näköjään uus leffa nimeltä Electrific (Sähköistetty) Nohh..... Vois kai ostaa. c: Muuten jos kiinnostaa se missä säilytän niitä nii säilytän osaa lasivitriinissä. Kaikki ei mahtunu! :c Ja kamoja säilytän laatikossa ja loput nuket oon laittanu tarakin päälle? (Jos sitä sillä nimellä kutsutaan????) Anyway.... Heippa! Mukavaa päivän jatkoa!!!! :33

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe