Leijona & Leijona

Ice Ice

mulla oli suhde jellona naisen kans ja siitä ei tullut mitään loppu peleissä... mut alku oli IHANAA...

6

5352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona nainen

      niin ja minulla oli suhde ihan ihanaan leijona mieheen mutta joo suhde kesti about 3 kuukautta, hänellä oli siinä sivussa varalla toinenkin nainen, samoin minulla mies, mutta mihin lopulta ns. suhteemme kaatui oli se että hän oli todella mustasukkainen ja lopulta vihoissaan katkaisi välit totaalisesti.Mutta ystävänä leijona on mahtava, myös toiselle leijonalle, rakkaussuhteessa ei ainakaan minulle!

      • Anonyymi

        Olen leijona ja en ole mustasukkainen.
        Voisiko mustasukkaisuus johtua varalla olleesta miehestäsi. Siinä tilanteessa horoskooppimerkillä ei taida olla väliä?


    • tyttö

      Yhteensopivuus: Leijona & Leijona

      Kahden leijonan välinen suhde on näkyvä, kuuluva ja näyttävä. Nämä kaksi luovaa, uljasta yksilöä ihailevat sekä itseään että toisiaan estoitta ja täysipäiväisesti. Kahden leijonan parivaljakko on poikkeuksellisen sosiaalinen ja määrätietoinen sekä toteuttaa unelmiaan salamaa nopeammin. Suhde on täynnä energiaa ja innostusta. Leijona on luonteeltaan ehdoton johtaja, joten parin täytyy opetella pysymään tasapainossa ilman, että kumpikaan yrittää jyrätä toista alleen. Leijona on luonteeltaan myös erittäin dramaattinen ja tarvitsee koko ajan huomiota.

      Leijonaa ohjaa Aurinko. Aurinko kuvastaa minuutta, ja leijona onkin keskittynyt päätoimisesti itseensä planeettansa esimerkin mukaisesti. Aurinko kuvastaa myös valoa, voimaa ja vahvuutta. Leijona on intohimoinen merkki, ja kahden leijonan suhteessa intohimoisuus on poikkeuksellisen voimakasta ja päällepäin näkyvää. Leijona on pikemminkin fyysisesti, kuin älyllisesti tai tunnepitoisesti elävä merkki, ja sen huomaa myös kahden leijonan välisessä suhteessa. Merkkien välinen intensiivisyys voi olla joko loistavaa tai täysin katastrofaalista, ja kahden leijonan rakkaussuhde voi olla molemmille joko elämän parasta tai kauheinta aikaa.

      Leijonan sosiaalisuus ohjaa ratkaisemaan syntyvät ongelmat, jotka aiheutuvat pääasiassa valtataistelusta. Ihailua kumpainenkin saa samanlaiselta huomiofriikiltä juuri niin pajon kuin haluaakin. Molemmat leijonat ovat valmiita joustamaan ja antamaan periksi, mutta eivät liian usein. Leijonat suuttuilevat ja räjähtelevät nopeasti ja usein, mutta ovat lyhytvihaisia eivätkä kanna kaunaa vanhoista asioista.

      Parasta kahden leijonan suhteessa on sen alituinen hauskuus, luova energisyys ja intohimoisuus. Tässä suhteessa ei jännityksestä ja jännitteistä tule olemaan puutetta. Sosiaalisuus, viihteellisyys ja molemminpuolinen ihailu, kohteliaisuudet ja palvonta pitävät suhteen hurmaavana ja molemmat leijonat tyytyväisinä.

      • poika

        Jippii on yksiselitteisesti kiltti tuollaisissa asioissa. Se ei oikein sano juuta eikä jaata, mutta rivien välistä voi lukea, että olipa pari mikä tahansa (siis mitä merkkiä tahansa), aina on mahdollisuus onnistua.

        Ja niinhän se on, oikeasti.


    • Leo(M)

      ...rakkaus- ja ystävyyssuhde leijonanaiseen. Ja meillä tosiaankin on erittäin hauskaa yhdessä. Kumpikaan ei yritä alistaa toistaan, vaan elämme täysillä. Ja kaikki ympärillämme sen ovat huomanneet. Meidän seurassamme ei koskaan tule aika pitkäksi...

    • mallu

      alku oli surullista js tulista mutta kannatti yrittää ja sinnitellä,sietää ja itekkin välillä antaa takaisin niin viime vkolla tuli 5 vuotta täyteen ja kaikki on loistavaa.seksi aivan upeeta yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe