Master Cleanse 5.10.-->

-.louise.-

Eli aloittelin tänään tuota master cleanse, sitruunamehupaastoa.

Minulla tavoitteena paastoamisessa on nyt päästä eroon tupakasta lopullisesti, sekä heittää hyvästi turvotukselle ja tämän vuoden aikana repsahtaneille ruokatottumuksille.

Aiemmin olen paastonnut tällä paastolla n. 7 päivän pituisia jaksoja, nyt kuitenkin tavoittelen vähintään kymmentä päivää, ellen intoudu pidemmäksikin aikaa paastoilemaan.

Edellisellä kerralla kun paastosin, en jättänyt kahvia pois. Nyt yritän ainakin vähentää kahvitteluakin, mieluiten jättämään kokonaan pois ensimmäisten päivien jälkeen.

Päädyin höpisemään, vaikka alunperin olin aikonut kysyä, olisiko täällä sattunut olemaan ketään, joka olisi aloittamassa, tai olisi parhaillaan samalla paastolla ja haluaisi jakaa kokemuksia paaston etenemisestä? :)

2

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somistus

      Moi, mulla on saman paaston neljäs päivä alkamassa. Olin viime vuonna ekaa kertaa, silloin 16 päivää. Mun mielestä kun alun yli pääsee, pystyis jatkaa vaikka kuinka kauan, ei oo nälkä ja jaksaa käydä töissä ja lenkillä... Järjellä lopetin viimeksi, aattelin ettei tää voi olla kovin terveellistä enää pidempään... vaikka just youtubesta kattelin videon naisesta, joka oli ollu sen "sallitun" 40 päivää... huh...

      Mä oon ollu karppi/karppaaja jo reilut kymmenen vuotta, eli mulla niitä alkuoireita ei oikeastaan oo muusta ku kahvista... eka päivänä join ½ lasillista kylmää kahvia, ettei maistuis hyvälle... ;) Toisena päivänä kärsin pääkivun, eikö se tähän juttuun vähän kuulu... kolmantena ei ollu enää mitään.

      Toivottavasti pääset hyvin alkuun, sullahan näkyy olevan kunnon tavotettaki... =)

    • -.louise.-

      Päätinkin aloittaa paastoni vasta perjantaina, eli huomenna, on sen verran hektinen meno tällä hetkellä töissä, että olisi tullut varmasti ongelmia näiden ensimmäisten päivien kanssa.
      Omien kokemusten mukaan kolmannen päivän jälkeen olo paranee ja jaksaa taas.

      Eli huomisesta uutta alkua paastolle viikonlopun rentoilun merkeissä (:

      Tuo kahvikikka on muuten kätevä, pitää kokeilla! Ettei tarvitsisi heti alkuun hirveitä viekkareita kofeiinin puutteestakin kärsiä.. :D

      Pitäisi keksiä joku sopiva korvike hoitamaan glaubersuolan työt, kun se ei itselläni aiheuta minkäänlaista reaktiota, olisikohan kellään, joka sattuu lukemaan, hyviä ehdotuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe