Koskin Pisa Oy Huijus

Koskin Pisast ei kannata ostaa autoa. Autot on esitetty Italiasta, Virosta ja Liettuasta. Itse ostin keväällä auto, jolla oli kilometraasi väärennetu Lisäksi oli vauhtipyörä rikki ja kytkin ei erottanut kunnolla. Varmasti ei suosittele sieltä autoa ostaa, koska myyjä on "isojen puheiten mies". Onko jollekin kokemusta Koskin Pisast?
Ilmoita

112 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Mistähän alkuperäkielestä tämä teksti pitäisi kääntää googlen käännösohjelman avulla? Onko kellään vinkkejä tai kokemusta?
2 VASTAUSTA:
Olisko viro. Eestiläinen kaubamees?
https://www.finder.fi/Autoliikkeitä/Koskin+Pisa+Oy/Valkeakoski/yhteystiedot/372418

Tehnyt lähes 1 000 000 euroa puhdasta voittoa 5 vuodessa palkkojenkin jälkeen.
+Lisää kommentti
KYSEINEN AUTO ON MITSUBISHI GRANDIS DSL.
JA AUTO ON TUOTU VIROSTA EDELLISEN OMISTAJAN TOIMESTA.

JA MINÄ MYIN AUTON VIROLAISELLE ASIAKKAALLE.
JOLTA HAJOSI KYTKIN JA VAUHTIPYÖRÄ JOKA KORJATTIN TAKUUN PIIRISSÄ. LISÄKSI KUNNOSTUSTYÖN AJAKSI ASIAKKAALLE ANNETTIIN SIJAISAUTO KÄYTTÖÖN.

TÄMÄ SIIS TAPAHTUI KEVÄÄLLÄ.

NYT ASIKAS ILMOITTI ETTÄ ETTÄ KYTKIN KOLAHTAA LIIKKEELLE LÄHDETTÄESSÄ.

PYYSIN ASIAKKAAN PAIKALLE JA AUTO VIETIIN KORJAAMOLLE MISSÄ ILMENI ETTÄ VAIHDELAATIKON KIINNITYS ON IRTI JA VIKA KORJATTIIN.

AINAHAN VOI SYYTTÄÄ MYYJÄÄ ROMUN MYYNNISTÄ JA VÄÄRISTELLÄ ASIOITA JA PAISUTELLA AJOMÄÄRIÄ.

NO KUITENKIN AUTOSSA ON NYT KEVÄÄLLÄ VAIHDETTU KYTKIN JA VAUHTIPYÖRÄ JOTKA OVAT KYSEISEN AUTON TYYPPIVIKA.

SAMA KUIN VOLKARISSA.

RAUHALLISTA JOULUN ODOTUSTA ANTOLLE ORIVEDELLE T. MIKKO PISASTA
3 VASTAUSTA:
Syyttää sinua huijauksesta.. Eikös kannattaisi tehdä näistä ammatti-itkijöistä tutkintapyyntö poliisille?
Sinäkin voisit opetella kirjoittamista nettiin, sillä vain aloittelija HUUTAA isoilla kirjaimilla. Viestisi menee kyllä perille pienemmilläkin kirjaimilla.
Ei tartte huutaa, mulla on uusi kuulolaite!
+Lisää kommentti
Mut miksi heti myyijä ei puhunut autosta näin, mistä auto tuotu ja että kilometrimäärä väärennetu ( huoltokirjästä revitut sivuja pois).
Ja jos ilmenee että kilometrimäärä on väärennetu, sit on aina myyjä vastussa
http://www.autoliitto.fi/edut_ja_palvelut/lainopilliset_palvelut/kuluttaja-asiat/autokauppa/takuu_ja_virhevastuu/.

Myyijä seliti alussa, että auto oli suomalaisella avioparilla suomessa ja myöhemmin että auto ehkää virosta tuotu.
Itse nyt aikamyötää olen tukinut, että auto on aluinperin Italiasta, sit se oli vietu Lietuva, Viro ja lopussa tuli auto Suomeen.

Sijasauto sain myös vasta silloin, kun itse kysyin muutama päivä myöhhemmi, että saisko auto. Menin sit extra sitä hakemaan.

Minun mielestä olis pitänut myyijä alusta asti puhuma rehelisesti ja antama oikeita tietoija.

Ihmiset, jos ostate käytöauto, VIN- koodin kanssa saate autosta paljon tietoija auto merkkikaupasta (vaikka Italiasta)!

Rauhallista joulun odotusta Mikkollee Valkeakoskille!
9 VASTAUSTA:
OSTAESSASI AUTOSSA OLI ULKOMAINEN HUOLTOKIRJA.
MISTÄ SELVIÄÄ ETTÄ AUTO TUOTU ULKOMAILTA.

SINUN OMASTA KOTIMAASTA.
SINULLEHAN SE ON NIINKUIN KOTIMAINEN.

KAIKESTA HUOLIMATTA AUTOSI ON NYT KUNNOSSA JA TOIVOTAN MUKAVIA AJOHETKIÄ.

T. MIKKO

PS. Tervetuloa kaupoille uudestaan kun on vaihdon aika
Parasta että pakkaat matkalaukut ja palaat lähtöpisteeseesi ? Vai oletko maasi köyhyyden takia täällä oleskelemassa?
"( huoltokirjästä revitut sivuja pois)"
Tuon varmasti huomasit jo ennen ostopäätöstä.

"Itse nyt aikamyötää olen tukinut, että auto on aluinperin Italiasta, sit se oli vietu Lietuva, Viro ja lopussa tuli auto Suomeen."
Mistä se autoliikekään voisi aina tietää tuollaisten kiertolaisten historiaa.

Älä valita, autosihan on kunnostettu ja sait vieläpä sijaisauton. Ei täällä maailmassa kaikki tule kuin manulle illallinen.

Suosittelisin ostamaan pelkän menolipun sinne viroon. Kyllä neuvostoliitto ja suljetut rajat oli hyvä asia...
Apina hei! Opettele kirjoittamaan suomenkieltä, tai häivy Suomesta itkemästä.
Huvittunut:-) kirjoitti:
Apina hei! Opettele kirjoittamaan suomenkieltä, tai häivy Suomesta itkemästä.
Kyllä ulkomaalaisella on samat oikeudet kuin Suomalaisellakin.

Lähde sinä täältä pois tuhoamasta meidän yhteiskuntaamme.
Virolaiset ei osaa muuta kun varastaa ja kusettaa
i love eesti kirjoitti:
Virolaiset ei osaa muuta kun varastaa ja kusettaa
kuin joukko ja perhe surmat ?
Huijus Huijus..

Googlella vaan löysin tän EESTI, VIRO köyhä ressukka kusettajan viestin.

Toimiiko kytkin vielä? Onko

Auto sidur kipub libisema?
Koskin Pisa Oy kirjoitti:
OSTAESSASI AUTOSSA OLI ULKOMAINEN HUOLTOKIRJA.
MISTÄ SELVIÄÄ ETTÄ AUTO TUOTU ULKOMAILTA.

SINUN OMASTA KOTIMAASTA.
SINULLEHAN SE ON NIINKUIN KOTIMAINEN.

KAIKESTA HUOLIMATTA AUTOSI ON NYT KUNNOSSA JA TOIVOTAN MUKAVIA AJOHETKIÄ.

T. MIKKO

PS. Tervetuloa kaupoille uudestaan kun on vaihdon aika
Mikko pimittää tietoja. Kiero automyyjä. Ostin auton ilman rek. otteita. Kehui yli kaiken, paska auto. Koskin Pisa pitää kiertää jos haluaa tehdä kauppaa rehellisen myyjän kanssa.
+Lisää kommentti
Kivoja asiakkaita tälläiset meidän veronmaksajien rahoilla täällä elelevät itäblokin tuliaiset. Niille ei kannattaisi myydä yhtään mitään...
Ilmoita
Mielestäni asiallista palvelua liikkeestä jos on vanhaan raatoon maksettu kokonaan nuo korjaukset. Ja sijaisautoa liikkeen ei todellakaan ole pakko antaa, se on hyvää palvelua jos sellainen järjestyy. Se on oma vikasi jos et heti kysynyt vaan vasta parin päivän päästä, ja tottakai joduit lähteä sitä exta hakemaan (hyvin kirjotettu) olisiko se pitänyt tuoda sinulle kotiovelle asti?
Turha vikistä jos et osaa edes katsoa huoltokirjaa ennen kuin kauppojen jälkeen. Ei myyjä voi selvittää auton historiasta kaikkea puolestasi. Varmasti olisi siinä auttanut ennen kauppoja jos olisit asiasta ollut kiinnostunut.
Eli lyhyesti sanottuna: Liike on toiminut erittäin hyvin ja asiallisesti, sinä olet ollut tyhmä ostaja ja haukut muita huijareiksi. Luulet ehkä liikoja suomesta, ei täälä kaikkea tuoda valmiiksi eteen, joskus pitää itsekin nähdä vaivaa. Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu?
1 VASTAUS:
no ei ole tietääkseni montaa reilua kauppa tehnyt ja ei takuulla ole helppo saada kuluttajasuojaan vedoten osia taikka korjausta suu kyllä käy myyjällä kuin jortikan hannulla
+Lisää kommentti
manne.
Ilmoita
Minusta aloittajan olisi mieluimmin pitänyt kehua tuota liikettä toiminnasta. Kytkin on kuluva osa ja valmistajakin on vetäytynyt vastuusta jo ajat sitten. Tuo remontti olisi oikeastaan ollut kokonaan ostajan murhe, ellei se ollut jo kaupantekohetkellä rikki.
Suomessa myytävät autot, uudet ja käytetyt ovat pääsääntöisesti tuotu ulkomailta, joten se ei mielestäni kuulu koko asiaan millään tavalla, varsinkin kun asia on ollut tiedossa jo kaupantekohetkellä. Ainakin se on ollut tarkastettavissa.
Toisaalta Virolaisen on tyhmää ostaa auto Suomesta, koska samanlaisen kinnerin saa tuotua Virosta varmasti halvemmalla. Siellähän mittareita ei rukata ja takuu pelaa vaikka kuinka vanhassa autossa. Eikä autoja ole tuotu ulkomailta.
Ilmoita
Kehuuko joku kyseistä liikettä ? En suosittele, huonoja kokemuksia. Nopeiden liikeiden virma.
Ilmoita
Pelkkiä hyviä kokemuksia kaupoista Mikon kanssa, eli se siitä jorinasta.
-tt-
Ilmoita
Huonoja kokemuksia:

Ilmoituksen varusteet/tiedot on todellakin syytä tarkistaa ennen kaupantekoa. Ostamani auton ilmoituksessa oli maininta kaksista renkaista, huoltokirjasta - kumpaakaan ei olllut.

Lisäksi myyjän ilmoituksen mukaan nopeusmittari oli rikki, mutta todellisuudessa koko mittaristo oli hajalla. Kun sitten vein korjattavaksi niin sanoivat että jäljistä päätellen joku oli räpeltänyt nopeusmittaria ilmeisesti sillä seurauksella että koko mittaristo oli mennyt pimeäksi.

Myyjä lupasi puhua tuulilasin vahdon edulliseen hintaan jostain tutusta liikkeestä. Kun sitten auto luovutettiin minulle ja kysyn tuulilasin vaihdosta niin sain puhelinnumeron mistä kukaan ei vastannut ja tuulilasin vaihto halvimmassa paikassa minkä löysin oli noin 300€ kalliimpi kuin hinta josta myyjä oli puhunut.

Autoa minulle luovutettaessa ihmettelin miksei autoa sammutettu lainkaan, mutta tämä selvisi minulle myöhemmin. Muutaman starttauksen jälkeen auto ei enää käynnistynyt - startti hajalla. Tähän myyjä ystävällisesti kommentoi että vassahätäkin tulee yllättäen.

En suosittele tätä autoliikettä kenellekään enkä ainakaan itse tule ostamaan Koskin Pisasta toista autoa, vaikka kuinka kiinnostava kohde löytyisi.
Ilmoita
Jotkut hakeneet pesäpallomailan kanssa Koskin automyynnistä rahaa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012080615915296_uu.shtml

Iltasanomat sutannut huonosti rekkarit:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4973009
Ilmoita
koskin pisa ja koskin automyynti on sitten ihan eri asia..
Ilmoita
Minä anakin sain hyvän Mersun pisasta ,kiitos Koskin -pisalle.
1 VASTAUS:
Sai odotella pari kuukautta auton papereita ja luvatut osuudet kohta kaupan tehdyistä korjauksista jäi saamatta vaikka kuinka ensin luvattiin
+Lisää kommentti
Toi liike kannattaa kiertää TODELLA kaukaa, jos on autoa hankkimassa.
Ilmoita
Hyvä pitsa.
Ilmoita
Hei audi myynnissä mutta ei kertonut että on tuontiauto virosta. Lisäksi tämä on tuotu viroon ties mistä balkanilta, puolasta tms. Vähän ajettu diesel.

Löytyi virolaiselta sivulta kun laitoin rekisterinumeron googleen.
1 VASTAUS:
Autoja tulee juurikin Virosta ja osat tietenkin ilman huoltokirjaa. Skoda Octavia oli tarjolla kylki maalattuna ja ilman huoltokirjaa, ja oli kumminkin uskomattoman vähän ajettu ja tietenkin lähes virheetön priima peli.
+Lisää kommentti
On kahdenlaisia autokauppiaita ja tämä kuuluu niihin toisiin. Palvelu on hyvää siihen asti kun paperit tehty, sen jälkeen olet yksin murheittesi kanssa..
1 VASTAUS:
joopajoo3, se menee juurikin näin tässä liikkeessä :(
+Lisää kommentti
Pitäisi varmaan saada tehtyä joukkokanne tai vastaava tälläisestä yrityksestä..Tai pystyykö jotain vastaavaa mihinkään tekemään..Ketkä menevät autoa hankkimaan niin hankkikaa siis selaisesta liikkeestä jossa on oma huoltopalvelu, siellä ne autot käy tarkistuksessa.. Nämä jobbarit ei tarkistele kuin hinnan vaihdokista nettiautosta..
Ilmoita
hyvä liike
2 VASTAUSTA:
Jasu Röksä on tuttu edellisistä kaupoista hänen ollessaan Auto M-Port yriteyksessä töissä.
Hän ja kumppaninsa valehtelivat auton ominaisuuksista ja toimivuudesta. Itse jouduin loppupeleissä maksumieheksi kun en jaksanut viedä asiaa oikeuteen. Tuhansien eurojen kulut, täten en todellaakaan suosittele kenenkään luottamaan tähän kaveriin pätkääkään. Onnea sinulle JASU!
Koijareita ovat kirjoitti:
Jasu Röksä on tuttu edellisistä kaupoista hänen ollessaan Auto M-Port yriteyksessä töissä.
Hän ja kumppaninsa valehtelivat auton ominaisuuksista ja toimivuudesta. Itse jouduin loppupeleissä maksumieheksi kun en jaksanut viedä asiaa oikeuteen. Tuhansien eurojen kulut, täten en todellaakaan suosittele kenenkään luottamaan tähän kaveriin pätkääkään. Onnea sinulle JASU!
Taidat käydä yksysin sienessä !
+Lisää kommentti
Koijareita ovat nim. Itse jouduin kanssa maksu mieheksi, itse korjasin ja säästin n. 1200€ mutta jos tämä pieni vika olisi tämän liikkeen toimesta korjattu jo ennen myyntiä niin en tod. Näkösesti kirjoittaisi tänne tai voisin jopa suositella mokomaa liikettä.. huijarit on huijareita, ei pääse mihinkään. Toivon että ei tule omalla kaupungilla vastaan..
2 VASTAUSTA:
Lopeta jo Liisa muiden pikkuliikkeiden mustamaalaaminen.
Tyypillinen nykyvalittajan kommentti, jossa todennäköisesti aivan syyttä syytellään jotain liikettä koijariksi tai huijariksi. Näitä kohtaa jokainen liike, eipä näitä sen vakavammin enää jaksa ottaakaan... toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tai www.kkv.fi yhteydenotto, sieltähän tuo oikeudenmukainen tieto tulee.

"...mutta jos tämä pieni vika olisi tämän liikkeen toimesta korjattu jo ennen myyntiä niin..."

=>Lähtökohtaisesti asiakkaallakin on kuluttajalakien mukainen tarkastusvelvollisuus ja sellaisesta, mikä normaalissa tarkastuksessa ja koeajossa olisi pitänyt huomata ei voi jälkikäteen valittaa tai ainakaan liikettä korvausvelvolliseksi hakea. Jos siis tuo "pieni 1200euron vika" olisi ollut liikkeen tiedossa, se todennäköisesti olisikin korjattu ennen myyntiä. Nythän se ei ilmeisestikään liikkeen tiedossa ollut, kun asiakaskaan ei sitä koeajolla eikä omassa velvollisuudessaan ostajan tarkastuksessakaan huomioinut ja silloin reklamoinut?

Samanlaisia kokemuksia on jokaisella autoliikkeellä. Syyttelyä, haukkumista, solvauksia ja jopa vahingontekoja ja uhkauksia ja aivan syyttä. Auto ostetaan silmät ummessa täydellä rahoitusvelalla ja tutkitaan vasta kotona auton paperit ja itse sitä autoakin kun se "naapurin Reiska" on automiehiä... ja vtuixhan se menee se tarkastus.

TAKUUTA ei käytetyissä autoissa ole ja ns.kalliimpaankin (15-50 000euroa) käytettyyn autoon voi tulla jokin vika oston jälkeen eikä se välttämättä ole liikkeen virhevastuun alainen vika, joten sen ostaja maksaa ihan itse ja yksin. Puhumattakaan halvan ja edullisemman hintaluokan autoista (500-9999euroa) joiden suhteen kuluttajaneuvontakin on (onneksi) nykyään järjissään ja todella kuuntelee molempien osapuolien mielipiteen viasta ja sen laadusta ja vasta sitten punnitsee puolueettomana tahona korvausvelvoitteet pääsääntöisen oikeamielisesti.
Asiakas on lähes aina osaltaan maksumies, hyvin harvoin liike yksin joutuisi kustantamaan vikojen korjauksia kaupan jälkeen.

"Itse jouduin kanssa maksu mieheksi, itse korjasin ja säästin n. 1200€..."

=> No hyvä, että löytyi omaa kädentaitoa korjata oma autonsa ja noinkin paljon säästit selvää rahaa!
Mikä siis vielä ongelmana? Piti sitten kuitenkin solvata liikettä koijariksi. Miksi?
+Lisää kommentti
Tuolla eräs kiinnostava peli olisi..

Eivät kiireiset näemmä kerkee vastailemaan puheluihinkaan.
Empä uskalla lähtee kaupoille näitten kommenttien jälkeen..
1 VASTAUS:
"Eivät kiireiset näemmä kerkee vastailemaan puheluihinkaan."

Puhelinnumerostasi kun soittaa, soittajan kohdalla lukee myyjillä "Se vtun aasi", joten koitappas vaihtaa puhelinta josta soitat.
+Lisää kommentti
Kumma juttu kun kyselin erästä autoa aikaisemmalta omistajalta niin huoltokirjaa ei ollut, sitten auto ilmestyi tähän liikkeeseen ja kas kummaa huoltokirjalla, hiukkasen mä ihmettelen.
Ilmoita
Auto Koskin Pisasta ostanut hyvässä uskossa ja luottaen "myyjään".
Rengas asiasta tässä taistellaan. Ei ollut mitä piti SUURISTA puheista huolimatta.
Kuluttajaneuvojan antamaan neuvoon ei vastattu. ETTÄ SILLEEN

Jos ongelmia niin tehkää ihmeessä reklamaatio kirjallisesti myyjälle/kuluttajaneuvojalle:

http://www.kkv.fi/asiointi/apua-kuluttajille/

Jos liike ei toimi kuluttajaneuvojan antaman neuvon mukaisesti niin seuraavaksi
kirjallinen reklamaatio kuluttajariitalautakunnalle:

http://www.kuluttajariita.fi/fi/index/valituksenteko/valituslomakkeet.html

Kuluttajariitalautakunnan päätökset ovat julkisia ja jokaisen luettavissa.
Ilmoita
Voi kyynel, luuletteko että autoliike ei tarkasta historiaa ja ole tietoinen mistä auto on tuotu ?? Niin sitähän minäkin sillä auto liike sen tekee herkemmim kuin yksityis asiakas joka myyjää uskoo , mutta minä olen oppirahat maksanut onneksi..
Ilmoita
Lupasi renkaat, vaan ei ole toimittanut.
Ilmoita
Taitaa tämä Pisa olla samanlainen kuin Kamun auto. Siellä ei sitten toimi muu kuin laskutus ja satuilu !
Ilmoita
Haista sinä Pekka volsusi kanssa pitkä paska. Jätkä itkee täällä että pakoputki röpöttää vaikka sen takuuseen korjasin !
Ilmoita
Katoppas itte Kamun toimitusjohtaja vaivaantuu kirjoittamaan. Oletkos sahannut kirjoituspöytään mahan kohdalle loven kun yletyt jo näppäimistölle paskaa suoltamaan ! Niin korjautit röpöttävän pakoputken ja laitot laskun perässä perkeleen puliveivari ! Sinulta en nihilisti osta enään mitään joten haista vaan itte paska !!!
Ilmoita
Käyttäjät on pahimpia kusettajia.
Ilmoita
Minkä käyttäjät ? LSD, Alkoholin, suolan, tupakin ?
Ilmoita
Ostin Koskin Pisa Oy:ltä auton... autossa ilmeni takuu piiriin meneviä vikoja mutta asia kiellettiin liikkeen toimesta täysin. Soitin kuluttaja-asiamiehelle ja lupasivat ottaa asian käsittelyyn. Kuluttaja-asiamies sanoi että heillä on monta asiaa kesken Koskin Pisa Oy:n kanssa ja he eivät vastaa puhelimeen kun yrittävät soittaa. En suosittele kenellekkään kyseistä liikettä, huijareita koko porukka.
3 VASTAUSTA:
Käytetyssä EI ole takuuta
köyhäeitajua kirjoitti:
Käytetyssä EI ole takuuta
Valitettavasti on jos liikkeestä ostaa.
Soittelin kyseiseen liikkeeseen alkuviikosta ja mainostivat 3kk takuuta autoihin. Nyt kun näitä kekusteluita lukenut, on helppo tehä päätös ja mennä toiseen liikkeeseen kaupoille.
+Lisää kommentti
Juu, minäkin olin kaupoissa mutta nyt vaihdan nopsaan liikettä. Tojotalta saa kuulemma kestäviä pelejä eikä mitään kuminauhakoneita
Ilmoita
Ostin hyvän ja varman auton...niinpä niin, vikoja ollut kauheasti. Piste Iin päälle oli, kun myyjä yritti vaohtokauppaa ja sanoi, että 5000€ arvoisen autoon voi vaihtaa tuon nykyisen paskan. Sanoin, että mietin ja tein haun nettiautoon, jossa tämä hänen tarjoama 5000€ auto on myynnissä hintaan 2500€! Soitin uudestaan ja sanoin etten ihan noin kusetettavissa ole, niin tarina muuttui ja myyjä sönkötti ihan ihmeellisiä. En voi suositella todellakaan.
2 VASTAUSTA:
"Soitin uudestaan ja sanoin etten ihan noin kusetettavissa ole, niin tarina muuttui ja myyjä sönkötti ihan ihmeellisiä. "

Eli kun liikkeen tarjoama virhevastuu-kädenojennus vaihtaa rikkinäinen autosi toimivaan ei sinulle kelvannut, "sönkötti" eli kertoi sinulle, että pidä sitten se rikkinäinen nykyinen paskasi.
Se vasta oli kuin olikin oli piste iin päälle, nyt olet virhevastuukorttisi pelannut loppuun ja käteesi jäi mustapekka; Onneksi olkoon!
pissasitkenkääsi kirjoitti:
"Soitin uudestaan ja sanoin etten ihan noin kusetettavissa ole, niin tarina muuttui ja myyjä sönkötti ihan ihmeellisiä. "

Eli kun liikkeen tarjoama virhevastuu-kädenojennus vaihtaa rikkinäinen autosi toimivaan ei sinulle kelvannut, "sönkötti" eli kertoi sinulle, että pidä sitten se rikkinäinen nykyinen paskasi.
Se vasta oli kuin olikin oli piste iin päälle, nyt olet virhevastuukorttisi pelannut loppuun ja käteesi jäi mustapekka; Onneksi olkoon!
pisassahan oli tuolloin työssä muistini mukaan hoogi ja jos puhut että kaveri sönkötti niin väärässä olet , sattuu olemaan synnynnäinen l-vika miehellä , olisikohan anteeksi pyyntö paikallaan
+Lisää kommentti
Myykös ne pääasissa tuontiautoja virosta?
Ilmoita
Koskin Pisa Oy huijaa vuodesta toiseen.
Minulla on juuri nyt käynnissä riita Koskin Pisan kanssa.
Tänään kuluttajaneuvoja kertoi, että olet mennyt ostamaan auton pahimmasta mahdollisesta paikasta. Koskin Pisa ei noudata mitää kuluttajaneuvonnan ohjeita riitatilanteessa.
Ilmoita
Valehtelija-valehtelija!
"Tänään kuluttajaneuvoja kertoi, että olet mennyt ostamaan auton pahimmasta mahdollisesta paikasta."

Kuluttajaneuvonta ei tuollaista sano koskaan (virkansa puolestakin velvoitettuja pidättäytymään moisesta).

Eli olet TÄSSÄ valehtelija, lienee sama VALEHTELU sinulle ominaista myös riita-asian suhteen?

Valehtelija-valehtelija:
"Koskin Pisa ei noudata mitää kuluttajaneuvonnan ohjeita riitatilanteessa. "

Kyseinen liike, jos on ollutkin kuluttajaneuvonnan suosituksien kohteena, on niitä myös noudattanut. KOSKAAN ei ole ollut kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla, josta selviää kaikki ne liikkeet, jotka eivät ole kuluttajaneuvonnan/-riitalautakunnan suosituksia noudattaneet.

Yksiselitteisesti siis: SINÄ OLET VALEHTELIJA!
1 VASTAUS:
Halvalla ei voi saada hyvää!
+Lisää kommentti
älkääs nyt poijaat , ostin mikolta vuosi sitten lada nivan, puolivuotta leimaa jäljellä ja tankki täynnä menovettä hinta oli ihan mahoton 2500e siksi sanon ei kaikki autokauppiaat kuseta
Ilmoita
Täällä myös menossa riitalautakuntaan valitus. Kyseinen liike EI välittänyt kuluttajaneuvojan käskyistä korjata ongelmat. Kuluttajaneuvoja neuvoikin minua etenemään riitalautakunnan asiakkaaksi keissin kanssa.
Riitalautakunnassa nähdään pojat! ;)
3 VASTAUSTA:
Kuluttajaneuvojan sanomisilla ei ole paskankaan arvoa. Vai meinaatko , että ne ymmärtäisi oikeasti jotain kaikesta mistä valitatte junan myöhästymisestä katkenneeseen hammastikkuun? Toisekseen ei kuluttajariitalautakunnan suosituksellakaan ole mitään lain voimaa. Vaihtoehtosi on vain ja ainoastaan raastupa, mutta pidä mielessä, että voi tulla pattiinkin. Taidat olla sellainen positiivisuus on perseestä, hönö.
Hyviä nämä ihmiset kyllä kun luulevat, että autoliikkeet pelkäävät kuluttajaneuvojia ja -riitalautakuntaa. Yrittäjät tietävät kyllä ammatikseen sitä tekevinä oikeutensa ja velvollisuutensa ja asiakkaat luulevat kuluttajariitalautakunnan olevan joku rahan palautusautomaatti. Kuluttajariitalautakunta on puolueeton ja objektiivinen instanssi ratkaisemaan erimielisyyksiä, eipä siinä sen kummempia.
Eurot_tänne kirjoitti:
Hyviä nämä ihmiset kyllä kun luulevat, että autoliikkeet pelkäävät kuluttajaneuvojia ja -riitalautakuntaa. Yrittäjät tietävät kyllä ammatikseen sitä tekevinä oikeutensa ja velvollisuutensa ja asiakkaat luulevat kuluttajariitalautakunnan olevan joku rahan palautusautomaatti. Kuluttajariitalautakunta on puolueeton ja objektiivinen instanssi ratkaisemaan erimielisyyksiä, eipä siinä sen kummempia.
Se on juurikin näin.
Nimityksenä "takuu-uskovainen" kuvastaa hyvin osuvasti näitä "kuluttaja-asiamiehellä" pelottelijoita.
Kuten todettua, kyllä yrittäjän pitää tietää velvollisuutensa, mutta myös oikeutensa. Näin toimien hyvin palvella velvollisuutensa hoitaen, mutta myös omista oikeuksistaan kiinni pitäen.
+Lisää kommentti
Valitettavasti omakohtaista huonoa kokemusta kyseisestä liikkeestä. En suosittele.
Harmittaa kun omistaja tuntuu pääsevän kaikesta laittomasta touhusta ilman vastuuta.
Tarpeeksi kun on luonnehäiriöinen ja röyhkeä niin pärjää.
2 VASTAUSTA:
Taisi tulla ostokrapula? Jos kerran noin varma olet omistajan suorittamista laittomuuksista, että uskallat täällä syytellä, niin tee ihmeessä rikosilmoitus. Loppuu se mielensäpahoitus siihen paikkaan.
tasan yhden kaupan tehnyt ko. liikkeenkanssa. kaikki mennyt sovitun mukaisesti. palvelu ensiluokkaista. esim. penkit pestiin ennen auton luovutusta. turha valittaa jos ja kun ei ole aihetta. ostin käytetyn auton ja ilmastointilaitteen vikoja en tutkinut lyhyen koeajon yhteydessä. vikaa oli oma vika kun en huomannut varmaan olisin saanut heti korjattua viat.
+Lisää kommentti
Onpas aikamoisia kommentteja....ja jos nämä pitävät paikaansa,niin liike pitää kiertää kaukaa.
Olen katsellut liikkeen autoja mutta...mutta....
Ilmoita
Kierrä ei tommoselle mitään kukaan myy ostaja ostaa eikä vikise täällä palstoilla näin minä tein.pelle.
Ilmoita
Älkää hyvät ihmiset koskeko/ostako M5 Bemua TZP-502 jos ette halua loppuelämää "harrastaa" tai ottakaa oikeesti selvää auton historiasta tullut autoliike Marko Sipilältä,Koskin Pisa oy:hyn.Pyytäkää tositteet tehdyistä huolloista/remonteista kuten esim.vaihteisto,kytkin,sähköinen kaasupoljin,vanokset jne...
1 VASTAUS:
Olet idiootti. Tottakai 500 hevosvoimaisessa erikoispelissä kulutusosat kuluvat. Ei tuollaiset autot ole kaltaisillesi persaukisille tarkoitettuja, joilla ei rahat riitä edes kuluvien osien huoltoihin (kytkin)
+Lisää kommentti
Masko on huippu...Poikamies jo kolmannessa polvessa..
Ilmoita
Erikoista palvelua... Autoa ei olisi saanut köydä ajaan ollenkaa koska voi mennä likaa... No yleensä noita autoja koeajetaan ennenkuin kauppaa aletaan hieroon.... Vai onko se niin hirveetä pestä niitä.... En suosittele
1 VASTAUS:
Meneppä Saksaan, siellä ei autoilla ajeta metriäkään ennen kuin olet auton ostanut. Tämä tapa on hyvän matkaa kirimässä Suomeen ja kohta nuo jonninjoutavat koeajelut ovat historiaa suurimmassa osassa liikkeitä Suomessakin. Säästyy polttoaineet, fiksarin palkat ja paljon riskiä jää vähemmälle, että koeajelija on vaihtelemassa nurkan takana osia omaan autoonsa ja tuo rikkinäisen auton takaisin "emmä tätä ota, tässä palaa moottorinvikavalo" ja hetkeä aikaisemmin vaihdettu omaan romuun ehjät osat liikkeen autosta.
+Lisää kommentti
Pakko nyt kirjoittaa oma kommnetti kun kaikki runkkarit itkee, olen tehnyt vuosia Mikon kanssa autokauppaa ja olen kyllä aina tiennyt mitä ostan, en ole sieltä saanut vielä huonoa autoa, niin ja käytetty on aina käytetty, tälläkin hetkellä ajan Mikolta ostetulla neliveto farkulla olen sillä jo ajanut 100 000 km ja hyvin on pelannut
Ilmoita
On kokemusta siitä helppoheikkistä ja enään en siihen puljuun jalallani astu!!
Ilmoita
Täysin huijareita. Puheet ei alkuunkaan pidä. Kiertäkää ihan vitun kaukaa.
Ilmoita
Eikös ne yksityiset paina ne piilovikaset liikkeeseen vaihdos ja myyjä saa niistä vittuilut vaikka ei ole niiden piilovioista tietoinen
Ilmoita
Koskin Pisan kanssa kädenvääntöä autosta. Heidän puheidensa mukaan hyvin huolletusta autosta. Ajovalojen värit olivat tieliikennekelvottomat, ilmastointi ei toimi, etujousi poikki, jäähdyttimen puhaltimet pyöri koko ajan, moottorin häiriövalo alkoi palamaan . Huonoa tuuria mulla ja kuulemma ovat kuluvia osia. Jos auto olisi hyvin huollettu, varmaan osa noista vioista olisi korjattu tai huollettu. Ilmastointiin lupasivat ottaa kantaa, kysyin minkälaisen kannan. Ei ole vielä tullut vastausta. Taisin ostaa paskan auton paskasta paikasta. Autoja on yli neljänkymmen vuoden aikana tullut ostettua monia. Näin huonoon en ole vielä törmännyt koskaan. En suosittele Koskin Pisa Oy:tä kenellekään.
3 VASTAUSTA:
Koskin pisa oy teki viime vuonna voittoa palkkojenkin jälkeen yli 400 tuhatta euroa. Ei niillä ole varaa maksaa tuollaisia ;)
https://www.finder.fi/Autoliikkeitä/Koskin+Pisa+Oy/Valkeakoski/yhteystiedot/372418

Piti laittaa nämä taloustiedot toiseen viestiin kun kumminkin joku idiootti mode nämä poistaa, vaikkei näissä ole mitään poistettavaa vaan aivan julkista tietoa.
Niin todettiin mullekki että kuluvia osia.. oliha auto mulla ollu 3 päivää
+Lisää kommentti
Ite ostin auton ja heti ilmeni vikaa.. puhelimessa vaan todettiin että mitä tänne soittelet.. mahtavaa asiakas palvelua. Katotaan mitä kuluttaja laki sanoo.
1 VASTAUS:
Kannattaa todellakin viedä asia kuluttajaneuvojalle ja siitä edelleen kuluttajariitalautakuntaan, ellei sovituista asioista pidetä kiinni. Rajansa se on röyhkeydelläkin. Kril ratkaisee aikanaan ja jos päätös on ostajan puolella, niin suosituksen noudattamattajättäminen johtaa sitten liikkeen mustalle listalle. Ei ole ollenkaan niin työläs prosessi kuin kuulostaa. Käykää jokainen huijatuksi tullut tämä prosessi läpi... eiköhän röyhkeinkin joudu jossain vaiheessa taipumaan.
+Lisää kommentti
Ei muuta kuin luu autojobbarin kurkkuun... ja syvälle...
Ilmoita
Yritin etsiä netistä tämän nimistä yritystä. Ei löytynyt. Onkohan konkurssissa huonon palvelun takia? Osaako kukaan vastata? Olis hiukan asiaa firmalle myymästään autosta. Melkein oman käden oikeutta :)
Ilmoita
Pitäiskö täällä sopia treffit. Käytäis vähän pohjanmaan tyyliin niistämässä nenät.
Täällä olisi yksi vapaaehtoinen kauhavalta.
1 VASTAUS:
Pökö,kauhavan juntti. Kukaan ei kaipaa sua. 120kg., Köysi!
+Lisää kommentti
Voi sua vellihuosu.nauramme sulle.
Ilmoita
Täältä lähtis kanssa mielellään yks 120 kilonen ukko niistämään automyyjää.
1 VASTAUS:
eiköhän sunkin kannattas pudottaa oikeaan painoindeksiin, ei se 50kg silkkaa rasvaa mahan kohdalla ole voimaa...
+Lisää kommentti
Nyt Mikko skaffari jatkaa Auto Casino nimen alla samaa kusetusta kuin tähänkin asti. En suosittele edes vihamiehelle tämän liikkeen kanssa asiointia!
2 VASTAUSTA:
Mihis JESAJA unohtu vitun perseaukinen velka crv:llä ajeleva mulkku?
vastaaköyhä kirjoitti:
Mihis JESAJA unohtu vitun perseaukinen velka crv:llä ajeleva mulkku?
Ei näköjään raha kelvannut. Kauniisti osaat vieläkin heittää juttua. Eikö äiti kertonut miten käyttäydytään. Sait puhuttua mut velkavankeuteen. Taidat saada Santanderilta osingot. Jäi näköjään kismittämään mun jutut. Nää edelliset kommmentit ei ollut multa . Ähä ähä! Tais Jesaja kolahtaa kuitenkin . Sua se seuraa ja sun tekemisiä. Ole varuillas...
+Lisää kommentti
Erittäin huono kokemus en suosittele
Ilmoita
Mitäs on nyt meneillään kun Auto-Casino on 'suljettu pysyvästi'? Konkurssi vai jotain muuta?
Ilmoita
Vaihtaa nimeä ja toimipaikan osoitetta todennäköisesti.
Ilmoita
Juu, nimi taas vaihdettu ja löytyy Lakalaivasta.
1 VASTAUS:
Kiitos sinulle, ilmaisesta mainoksesta kyseisen liikkeen toimintaa uudessa paikassa helpottamaan!
+Lisää kommentti
Nimi taitaa vaihtua, ennen kuin uusi nimi edes seinässä.
Ilmoita
No olipa uudessa Kuluttaja lehdessä mustalla kaksi kertaa, eli ei noudata suosituksia.
1 VASTAUS:
Onko kyseessä nettiautossa pisan tori nimellä oleva liike?
+Lisää kommentti
Onko tämä sama kun Pisan tori Valkeakoskella?
Ilmoita
Onks se tori kauppias
Ilmoita
Hyvin tällä liikkeellä menee.
Vaikka nimi vaihtuu kerta vuoteen.
https://www.finder.fi/Autoliike/Koskin+Pisa+Oy/Valkeakoski/yhteystiedot/372418
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Koskin Pisa Oy Huijus

Koskin Pisast ei kannata ostaa autoa. Autot on esitetty Italiasta, Virosta ja Liettuasta. Itse ostin keväällä auto, jolla oli kilometraasi väärennetu Lisäksi oli vauhtipyörä rikki ja kytkin ei erottanut kunnolla. Varmasti ei suosittele sieltä autoa ostaa, koska myyjä on "isojen puheiten mies". Onko jollekin kokemusta Koskin Pisast?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta