HIERONTAA MIEHELTÄ MIEHELLE

mantoman

Olen jo pitkään etsinyt mieshierojaa, joka ei pelkää hieroa esim. miehen pakaroita. Se tuntuu olevan kaikille mahdoton tehtävä. En käy heti kimppuun jos kehoni suurimpia lihaksia hierotaan kunnolla, eikä vain ohimennen huolimattomasti, kuin vahingossa.
Onko Tampereen alueella, tai lähettyvillä rohkeaa mieshierojaa?

174

23084

Vastaukset

• Kyllä löytyy osaava hieroja.

• Normaalissa klassissa kokovartalo hieronnassa käsitellään myös pakarat asiakkaan niin halutessa, eikä siinä pitäisi olla mitään pelkäämistä. Olipa sitten asiakas mies tai nainen. Pakarat on lihas siinä missä muutkin kehon osat. Kysyn aina uudelta asiakkaalta käsitelläänkö myös pakarat eikä kukaan ole kieltäytynyt. Täällä paljon puhuttu peukutus ei normaaliin hierontaan kuulu millään lailla, en tunne yhtään kolleekaa joka olisi sitä tehnyt. T. mieshieroja

• Toimivat kädet. laatu.hoito@gmail.com

• Toimivat kädet kirjoitti:

Normaalissa klassissa kokovartalo hieronnassa käsitellään myös pakarat asiakkaan niin halutessa, eikä siinä pitäisi olla mitään pelkäämistä. Olipa sitten asiakas mies tai nainen. Pakarat on lihas siinä missä muutkin kehon osat. Kysyn aina uudelta asiakkaalta käsitelläänkö myös pakarat eikä kukaan ole kieltäytynyt. Täällä paljon puhuttu peukutus ei normaaliin hierontaan kuulu millään lailla, en tunne yhtään kolleekaa joka olisi sitä tehnyt. T. mieshieroja

Ukkomies lahden läheltä hierottaisi kullinsa ihankipeäksi turvoksiin. Reiäni olisi myöskin vailla joyain hyvää.

• vekkari kirjoitti:

Ukkomies lahden läheltä hierottaisi kullinsa ihankipeäksi turvoksiin. Reiäni olisi myöskin vailla joyain hyvää.

Katso sivusto: Homohierojat

• Jätä yhteystietoja mantomanille, kiitos.
    hny@live.fi

• Löysin mielettömän hyvän ja ammattitaitoisen hierojan tän palstan kautta! Paljon on mulla kokemusta, mutta kukaan ei ole "alustanut" vielä näin hyvin.
    Hieroja yhdisti taitavasti klassiseen hierontaan erittäin tehokkaita venytyksiä ja syvähierontaa. Pakaralihaksenikin saivat kaipaamaansa huomiota. Siis kunnon hierontaa.
    Sorry vaan nykyiset hierojani - teistä tuli juuri entisiä.

• Taisitte vaan harrastaa homoseksiä pyllyreikään.

• ja totuus oli kirjoitti:

Taisitte vaan harrastaa homoseksiä pyllyreikään.

Eipäs taidettu. Mutta kivaa oli muutenkin.

• Huomenna taas hieronta. Oon odottanut koko viikon joka päivä. Hieroja tulee mun työhuoneeseen matkapöydän kanssa. Se on tukeva ja siinä on myös aukko naamalle. Mukavaa ettei tarvi itse lähteä mihinkään ja voin vaikka jatkaa töitäni hieronnan jälkeen (tuskinpa). Hieronta kestää kaks tuntia, mutta kyllä siinä olisi vaikka koko päivän.

• hei, olet tyytyväinen hierontaan. Joten voisitko antaa mulle e-mail osoitteen jotta voisin tilata ajan hierontaan. Olen urheilua harrastava ja mies hieroja ei ujostele hieroa kun on mies asiakas. Mihin voin ottaa yhteyttä ? terv. urheilu fittness.

• hyvinvointi65 kirjoitti:

hei, olet tyytyväinen hierontaan. Joten voisitko antaa mulle e-mail osoitteen jotta voisin tilata ajan hierontaan. Olen urheilua harrastava ja mies hieroja ei ujostele hieroa kun on mies asiakas. Mihin voin ottaa yhteyttä ? terv. urheilu fittness.

Suosittelen osoitetta dila@live.fi
      Siellä voit rentoutua täysin ja häpeilemättä.

hei, olet tyytyväinen hierontaan. Joten voisitko antaa mulle e-mail osoitteen jotta voisin tilata ajan hierontaan. Olen urheilua harrastava ja mies hieroja ei ujostele hieroa kun on mies asiakas. Mihin voin ottaa yhteyttä ? terv. urheilu fittness.

Hyvinvointi65 laita yhteystietosi mihin voi tarjouksen lähettää. terveisin hierojamies!

• paljon hieronut kirjoitti:

Hyvinvointi65 laita yhteystietosi mihin voi tarjouksen lähettää. terveisin hierojamies!

Laittaisitko mullekin tarjouksen, kiitos. hny@live.fi

• paljon hieronut kirjoitti:

Hyvinvointi65 vastaan, tarjous omarjanne@yahoo.co.uk

mussan@suomi24.fi

• Hierontaa mieheltä miehelle, myös eroottista.
    hny@live.fi

• Niin tuosta osoitteesta tuskin saa eroottista hierontaa.. Kun on mun posti.

• Olipa taas hyvä kokemus hieronnasta. Ens kerralla kolme tuntia. Oon kyltymätön.

• Löytyiskö Tampereen läheltä mieshierojaa, jota ei haittaa seisokki? Mua ei haittaa vaikka välillä vahingossa hipoisikin. Mutta tuo seisokki tulee aina jossain vaiheessa hierontaa ja haluisin jonkun luotettavan hierojan.
    Vastaa dila@live.fi

• Olisin kans kiinnostunu.

• Ei se seisokki niin ihmeellistä ole hieronnan yhteydessä joskaan ei ihan jokapäiväistä. Kun paljon tekee niin kaikkea sattuu ja tapahtuu.

• mussan@suomi24.fi

• onks kaikki mumet laaksos sul? jollai suolipalstalla pyytää yht ottoja

• Ilmaista hierontaa: dila@live.fi

• Löytyy. Katso seksitreffit.fi

• moi porissa olis...

• hieroja porissa miten saan , tietosi

• miten porissa hierontaan alasti kokohieronta. tammikuussa. laita tietoja miten pääsen hierontaan.

• hierotko mua , kokohieronta . olen mies porista

• halutko hieroa mua alasti joka paikasta pori

• mitäs Porissa olis tarjolla?

• leipää ja maitoo. meillä sanottii enne et rakkarit ryöstäjät kaikotkaa nyt vois kyllä lisätä muutami sanoja lauluun lisää.

• Haluaisin mieshierojan joka hieroo kaikki paikat ja eroottista hierontaa myös jussi.jussi2@luukku.com , bi 36 HESA

• minäkin etsin mieshierojaa pks seudulla

• Löytyiskö Oulusta mieshierojaa, joka hieroo myös pakarat ja nivuset.
    txt 040-4623797

• Entä Helsingistä?
      Tähän palstalle jos vastausta saisi.

• HieronnastaKiinnostu kirjoitti:

Entä Helsingistä?
      Tähän palstalle jos vastausta saisi.

HieronnastaKiinnostu. Ja muut tällä palstalla hierojaa etsivät. Laittakaa ilmoituksiinne yhteystietoja niin vastauksia varmasti tulee.

• eipä oo tullu

• eli jotain vivahdetta on ilmassa. miksei naisen hieronta kelpaa heteromiehelle?

• Haluaisin eroottista (myös palleja ja kalua hipovaa) hierontaa mieheltä Hesassa. Olen 40 v hoikka atleettinen mies. Yhteyspyyntö: kamppista@hotmail.fi kiitos.

• www.dila.fi
    30,- kerta.

• Etsin Hesasta osaavaa mieshierojaa, joka tekee sen alastomana!!!
    moukku@luukku.com

• Mooses66! Tarkoitatko että hieroja on alasti tai että hierottava on nakuna? Kysyn vain?

• Etsin myös Helsingistä oikeaa hierojaa, joska voisin myös lopuksi ehkä tehdä muutakin...

justus75hki@yahoo.com

• Etsin Oulusta hyvää mieshierojaa. Olen urheileva kundi.
    wiryboy@gmail.com

• lappeenrannna lähistöllä luotettava hoikka vaitiolotaitoinen hieroja.
    hoitsukundi@suomi24.fi

• Moi,hävitin numeron.. Laitatko viestiä. Kaks viimeistä numeroa 15.

• hyi...mies miehelle miksi? homo? oliko äitisuhde huono? jotain vikaa ehkä vanhemmissakin?

• oilsko porissa hierojaa,miehelle, joka hieroo pakarat ja peniksen myös.kiitos vastauksesta

• löytyykö lahden alueelta rohkeaa mieshierojaa miehelle

elreino2@luukku.com

• Hierojaa etsin minäkinetenkin intiimihieroja lahdenseudulta.

• Löytyykö oulusta hierojaa, joka työntäisi nyrkkinsä anuksesta sisään, vähintään kyynerpäähän asti. Ota yhteyttä.

• eikö löydy hierojaa joka hieroo alasti miehen porissa.

• Löytyisikö Tampereelta hyvää mieshierojaa?
    samk4218@gmail.com

• Sporttia 45v helsinkiläismiestä kiinnostaa kokonaisvaltainen hieronta mies-miehelle, otatko yhteyttä antvel@luukku.com.

• Onko hierojaa joka hierois peniksellään mun pakaroita? Haittaako seisokki? Entäpä jos ei seisokaan? Yhteystietosi voit kääriä rullalle ja tunkea sinne mihin aurinko ei paista. Hemmetti mitä väkeä..

• nm. Järki muka hoi, eli edellinen, Sinäkin voit painua samaan paikkaa... samoin kaikki muutkin tosikot, jotka ovat varsin epäedullisilla ja hyvin kyseenalaisilla geeneillä aikoinaan siitetyt... harmi! Maailmahan on kaunis ja hyväkin asia - ja paikka! .... hellittäkää nyt hyvänen aika hikinauhojanne, kravaattejanne ja ylänappianne... Hellikää ja hierokaa toisianne! Liian moni on jäänyt näköjään liian paljosta (välittämisestä) vaille tässä maailmassa!

• eerikki62 kirjoitti:

nm. Järki muka hoi, eli edellinen, Sinäkin voit painua samaan paikkaa... samoin kaikki muutkin tosikot, jotka ovat varsin epäedullisilla ja hyvin kyseenalaisilla geeneillä aikoinaan siitetyt... harmi! Maailmahan on kaunis ja hyväkin asia - ja paikka! .... hellittäkää nyt hyvänen aika hikinauhojanne, kravaattejanne ja ylänappianne... Hellikää ja hierokaa toisianne! Liian moni on jäänyt näköjään liian paljosta (välittämisestä) vaille tässä maailmassa!

yritetään silti pitää melko asiallisena tämäkin ketju, vaikka se mahdotonta onkin, varsinkin suomi24-areenan keskustelijoille... kts. edellisessä viestissäni oleva syy - siis tähän liikakansoitukseen ym. seksi-hurjastelijoihin. Seksiä saa ja pitääkin olla muttei sitä kaikkien, läheskään kaikkien pitäisi kuitenkaan lapsi tehdä...! Lapsi-kortti se olla pitttäis tietysti siinä missä autokorttikin.... ! Ja MTV-3 chat, gay-chat sivu 897 on yksi väylä enimmälle höyryämiselle, myös. Laittakaa sinne paljon viestejä edellä mainittuihin kokonaisvaltaista rohkeaa hierontaa kaipaaville, meille sellaisille siis .... love, love!

• Onko Joensuussa mies hierojaa jolta saa kokovartalo hierontaa
    alasti ettei tarvitse ujostella

• olis niiin kiva maata alasti sängyssä tai hieronta pöydällä vatsallaan ja saada hellää monipuolista hierontaa.

• Terve!

Laitan ihan oman ilmoituksen, kun ei näistä oikein osaa sanoa, mikä totta ja mikä paskapuhetta. Haussa pääkaupunkiseudulta sopiva hieroja, jolla ruista ranteessa - tai siis molemmissa ranteissa - ja taitavat sormet. Koulunsa käynyt, mutta ei välttämättä päätoiminen. Sovitaan varmaan yksityiskohdista kahden kesken eikä internetin palstoilla, mutta ensi alkuun varmaan täysi kokovartalohomma.Sitten voit asiantuntijana sanoa, mitä voi jättää joko kokonaan tai silloin tällöin tarpeettomana pois. Ehkä ainakin isot lihasryhmät vähän säännöllisemmin.

Pistätkö lähempiä tietoja hieronnoistasi ja vastaanotostasi ohc8ie@hotmail.com

Hyvää uutta vuotta ja kaikkea muuta kivaa, jos luet tämän myöhemmin:)

Luottamuksella

Sami

• jännä katsoa hieronta videoita missä mies hieroo miehen ja lopuksi vielä panee..saisko hesas..

• Löytyisköhän Turusta luottohierojaa, missä mies saisi hyvän lihashieronnan ja pienet extrat siinä ohessa ?

• Moi löytyykö lahdesta ammattitaitoista mies hierojaa.. ja loppu voisi olla ehkäpä onnellinen..olen 34v urheilullinen mies.

• Moi

Haen Hesasta mies hierojaa miehelle. Laitatko yhteystietosi jotta saan yhteyttä....

• kävin jokunen vuos sitte mies hierojalla.ensin selkää ja alespäin pakaroille kuitenkin ensin pohkeet ja sitten reidet sepä alkoi tuntumaan hyvälle että pakko avata reisiä hiukan lisää.mies jatkoi reisien hierontaa ja ilmeisesti hiveli tarkotuksella reisien sisäpintaa kiihottaakseen mua siinä sitten makasin kulli jo kovana kun alotti nivusten hieronnan ja minä levitin reisiä lisää voiskasin nautinnosta kun mies kosketti kiveksiä mä jo aivan kiimassa alkoi hieromaan pakaroita sormet pyllyn lähellä käyden välillä taas kiveksiä hieroen sitten se tarttu kulliin ja runkkas parikertaa ja mä aloin nostella lantioo käsi kävi rohkeammaksi ja kohta sormi jo hieroi peppua ja mä entistä kiimasempana nostin lantion ylös mies kullia runkaten ja toisen käden sormi peppua hieroen sitten lisää rasvaa ja sormi alkoi painua sisään jeesus ku tuntu hyvälle voihkin ja keikutin lantioo sitte oli pakko kääntyä selälleen mies otti heti kullin suuhun ja sormi taas perseeseen kiemurtelin ja puskin vastaan yhtäkkiä se lopetti katsoin hätääntyneenää että ei vielä..mies otti kalsarit pois ja laitto rasvaa persiiseen ja tuli päälle ohjas kovan kullin sisäänsä ja alotti kiihkeän ratsastuksen eipä aikaakaan kun orgasmi teki tuloaan ja huusi että tuleee ja tulikin reilusti.sai mies kunnon satsin spermaa paljaalla sisänsä.mutta kyllä oli rento olo...hävitin kuitenki numeron joten uusintaa en saanu..

• näin kilossa kirjoitti:

kävin jokunen vuos sitte mies hierojalla.ensin selkää ja alespäin pakaroille kuitenkin ensin pohkeet ja sitten reidet sepä alkoi tuntumaan hyvälle että pakko avata reisiä hiukan lisää.mies jatkoi reisien hierontaa ja ilmeisesti hiveli tarkotuksella reisien sisäpintaa kiihottaakseen mua siinä sitten makasin kulli jo kovana kun alotti nivusten hieronnan ja minä levitin reisiä lisää voiskasin nautinnosta kun mies kosketti kiveksiä mä jo aivan kiimassa alkoi hieromaan pakaroita sormet pyllyn lähellä käyden välillä taas kiveksiä hieroen sitten se tarttu kulliin ja runkkas parikertaa ja mä aloin nostella lantioo käsi kävi rohkeammaksi ja kohta sormi jo hieroi peppua ja mä entistä kiimasempana nostin lantion ylös mies kullia runkaten ja toisen käden sormi peppua hieroen sitten lisää rasvaa ja sormi alkoi painua sisään jeesus ku tuntu hyvälle voihkin ja keikutin lantioo sitte oli pakko kääntyä selälleen mies otti heti kullin suuhun ja sormi taas perseeseen kiemurtelin ja puskin vastaan yhtäkkiä se lopetti katsoin hätääntyneenää että ei vielä..mies otti kalsarit pois ja laitto rasvaa persiiseen ja tuli päälle ohjas kovan kullin sisäänsä ja alotti kiihkeän ratsastuksen eipä aikaakaan kun orgasmi teki tuloaan ja huusi että tuleee ja tulikin reilusti.sai mies kunnon satsin spermaa paljaalla sisänsä.mutta kyllä oli rento olo...hävitin kuitenki numeron joten uusintaa en saanu..

joko porukoilta tarinat ja kysymykset loppunu kun ei uusia tullu.

• juåppo kirjoitti:

joko porukoilta tarinat ja kysymykset loppunu kun ei uusia tullu.

saisko viikonloppuna.kokovartalo hierontaa.olen viiskybänen mies

• meiller kirjoitti:

saisko viikonloppuna.kokovartalo hierontaa.olen viiskybänen mies

meiller. Yhteystiedot voisivat autta hieronnan saannin suhteen.

• Yhteys kirjoitti:

meiller. Yhteystiedot voisivat autta hieronnan saannin suhteen.

laittakaa hierojat ilmoituksia eri deitteihin.kaikkein helpoin tapa löytää ja saada.minulla ollut myös hakuja niissä.ei kuitenkaa ukm.lle

kävin jokunen vuos sitte mies hierojalla.ensin selkää ja alespäin pakaroille kuitenkin ensin pohkeet ja sitten reidet sepä alkoi tuntumaan hyvälle että pakko avata reisiä hiukan lisää.mies jatkoi reisien hierontaa ja ilmeisesti hiveli tarkotuksella reisien sisäpintaa kiihottaakseen mua siinä sitten makasin kulli jo kovana kun alotti nivusten hieronnan ja minä levitin reisiä lisää voiskasin nautinnosta kun mies kosketti kiveksiä mä jo aivan kiimassa alkoi hieromaan pakaroita sormet pyllyn lähellä käyden välillä taas kiveksiä hieroen sitten se tarttu kulliin ja runkkas parikertaa ja mä aloin nostella lantioo käsi kävi rohkeammaksi ja kohta sormi jo hieroi peppua ja mä entistä kiimasempana nostin lantion ylös mies kullia runkaten ja toisen käden sormi peppua hieroen sitten lisää rasvaa ja sormi alkoi painua sisään jeesus ku tuntu hyvälle voihkin ja keikutin lantioo sitte oli pakko kääntyä selälleen mies otti heti kullin suuhun ja sormi taas perseeseen kiemurtelin ja puskin vastaan yhtäkkiä se lopetti katsoin hätääntyneenää että ei vielä..mies otti kalsarit pois ja laitto rasvaa persiiseen ja tuli päälle ohjas kovan kullin sisäänsä ja alotti kiihkeän ratsastuksen eipä aikaakaan kun orgasmi teki tuloaan ja huusi että tuleee ja tulikin reilusti.sai mies kunnon satsin spermaa paljaalla sisänsä.mutta kyllä oli rento olo...hävitin kuitenki numeron joten uusintaa en saanu..

Mistä voi löyty semmosta mies hieroja?
      Ston@suomi24.fi

Oli niin kiihoittavasti kerrottu että oli pakko runkata...!

• hoitsukundi Taavetista käytkö koskaan Helsingis?

• AikA harvoin. Di ole paikkaa ja hotelli tulis kalliiksi. Myös matkustaminen sinällään tuo kuluja.

• Ittellä aika kuuma kokemus yhden mieshierojan kans alkuvuodesta. sain hierojan numeron tutuilta salilla, kun valittelin lihasjumeja, joihin ei normi urheiluhieronta jeesaanu, vaan pahensi vaan. tutut sanoi just jumeihin tilaavansa aikaa tältä kyseiseltä. yksi päivä sit tää heppu tuli himaan kotikäynnille.
    hieronta oli jotain aasialaista ja tuntu tosi hyvälle. vähän liiankin hyvälle, kun tuli sisäreisien ja pakaroiden vuoro... ei tainu jäädä hierojaltakaan epäselväksi, kun sormet alko menemään lähempää ja lähempää pakaravakoo ja hipaisemaan kuin vahingossa palleja. ;) ja peli oli aika selvä, kun piti kääntyä selälleen ja hieroja huomasi mun jäykistyneet paikat. hieronnan jäkeen sain kyllä elämäni kyydit like never before! :D kuuma kokemus ja ehkä just siksi, kun en moista odottanut.
    varaisin hetio ajan, mut tää hieroja tekee vain kotikäyntejä ja ne mun haasteellista järkätä tällä hetkellä.
    olisko kellään vinkata hyviä oikeita mieshierojia pääkaupunkiseudulla, joilla olis oma paikka?

johnhkijohn@yahoo.com

• Samalla asialla olisin. Jos löytyis ammattitaitoinen mutta avarakatseinen ja pilkettä silmäkulmassa omaava mieshieroja Helsingistä. En etsi mitään pyllypanoa vaan ihan ammattitaitoista, koulutuksen saanutta hierojaa joka tilanteen mukaan osaa hallita niin lihasjännitykset kun jäykistyneet kullitkin. Mistä tälläinen ihmemies löytyis ?

• Minä olen!
      Hieron hyvin ja otan loppuun asti!

PS: kalliimpi maksu!

• Hei. Nyt voin hieroa taas pitkästä aikaa. Teen alkuun puolentunnin hieronnan jossa käsittelen koko selkäpuolen, erityisesti pakarat ja nivukset hyvin. Siis hartioista pohkeisiin puolituntia. Tämän päälle sitten nautinnollinen osuus jossa hyväilen ja runkkaan kalusi. Käytän baby öljyä joka on allergiatestattu ja hajuton. Veloitan tästä hoidosta tilan vuokriin ja matkakuluihin. En siis ole kokoajan paikalla joten ajat on syytä varata hyvissä ajoin ennakkoon. Jos tykkäät imeä tai runkata mua hieronnan aikanna niin se sopii. Voin hieroa myös alasti. Mulla on kokemusta hieronnasta ja saanut kurssituksen. Olen bi ja mittani on 181/98 ja sheivattu paljasterskainen n. 17 cm terve ja komea kalu. Olen roteva ja ikäni on 50-v. Textaa tai soita 041-809 39 44.

• heterona oon sitä mieltä että kaikki pilkesilmäkulmassa olevat velmut siis lipilaarit on homoja. ensimmäinen tulee kiekumaan tämän tekstin jälkeen

• kukko kiekuu!!

• Olin just vastaamassa noin. En oo homo mut toi ton 2014 homofoobikon kommentti oli vaan niin naurettava.

• Hukkasin hyvän hierojani yhteystiedot, kun vaihdoin puhelinta. Jos luet tämän, niin olen se Tamperelainen mies, jonka työhuoneessa olet käynyt hieromassa kolmen tunnin sessioita. Toivon, että otat yhteyttä ja annat numerosi, niin voitais jatkaa hieronnan ja pornofilmien parissa :)

hny@live.fi

• Etsin myö Helsingistä alastonta hierojaa joka tekee myös onnellisen lopun, vastaukset
    ahokake@gmail.com
    0417064166

• Marraskuun lopulla tulossa Tampereelle. Olen näillä näkymin muutaman päivän hotellissa joten halukkaat hierottavat jättäkää viestiä hoitsukundi@suomi24.fi

• Myös mulukku hierotaan kunnolla!
    Oa yhteyksiä!
    Muista, että se maksaa enemmäm!

• Helsinki-Vantaa suunnalta jos löytyisi miestä joka hieroo koko kropan.
    Paikka hierontaan pitäisi olla sulla.

marcus.finland(@)outlook.com

• Tammikuussa tulossa Seinäjoelle. Halukkaat asiakkaat laittakaa privaviestiä tulemaan

• Haluaisin mieheltä kunnon urheiluhierontaa ja toisinaan myös ns. täyshoidon. Olen 50-v salilla käyvä pitkä mies Helsingistä. Tv. Juha (derraufseher@gmail.com)

• Oon menossa Jyväskylään parin viikon päästä työreissulle. Onko tästä kellään kokemusta?

www.iskuri.net/index.php?prof=833749

• Kokeiltu on. Työreissulla minäkin.

Kohtuullisen hyvä hieronta
      Luonteva
      Ei kiusaantuneisuutta
      Kuuma suihinotto
      Käyttää kumia

- Pidän itse poikamaisemmista
      - Käyttää kumia

• Hierojamies helsingistä ota yheyttä ston@suomi24.fi

• Löytyisikö tällaista hyvää hierontaa Helsingin keskustasta tänään vaikka heti?
    Laita viestiä speed30@jippii.fi

• Ota yhteyttä ston@suomi24.fi

• onko tampereella vanhempaa mies hierojaa joka voisi hieroa siistiä 55v kaveria paikat on jumissa.

• ek1,laita yhteystiedot,niin hierotaan.

• Mitä helvettiä mikä tuossa on niin ihmeellistä jos oikeasta hieronnasta puhutaan. Todellakaan mitään väliä.

• Hoikka atleettinen 27v kundi tampereen seudulta kaipais kans 50v hierojaa. Mun tiukkojen pakaroiden väliin voi ujuttaa muutakin kuin sormet hieronnan yhteydessä, miksei suuhunkin ;) ota yhteyttä seikkailun.halua@gmail.com ;)

• Turusta mukavanrentoa, estotonta mieshierojaa miehekkäälle ukkomiehelle?

• Mullekin mukavaa hierontaa mieheltä, olen 50+ mies Turusta
      jam2077@gmail.com

• Terve!
    Teen hierontaa Kannelmäen lähellä. Olen koulutettu/laillistettu ja työt tehdään tosissaan, mutta ei liian vakavissaan. Aikaa löytyy sovittaessa myös päivisin. Minut tavoitat : hierojamieshki@suomi24.fi tai txt 0466165557.

• I'm looking for a male masseuse in Jyväskylä that is full body and has option of some erotic like handjob or blow job. Does anybody under 45 and slim to normal build provide this service in Jyväskylä? Email jcaguy@gmail.com

• Terve ! Onko Joensuussa hierojaa joka hieroo myös "muut" kovettumat loppuun asti. Vastauksia odottelen; my_golden(@)hotmail.com

• Olisiko Helsingissä mieshierojaa miehelle. Haluisin saada kokovartalohieronnan 90-120 minuuttia. Olen itse 44v 179-71 siisti mies

• ja sähköpostiosoite on: johannes_hki@hotmail.com

• Onko joku joka osaisi antaa neuvoja meikäläiselle jota vaivaa issias, niin vas. lonkkaa kuin molempia sääriä. Asun itse Vihdissä. Mielellään edullinen tarjous ja vain viikonloppuisin on mahdollista. Terkun.
    mi.turunen@kolumbus.fi

• Saariselällä olis mieshieroja joka hieroo myös eroottisesti? Kokovartalohierontaa, en ole koulutettu hieroja. rokkikukko40@luukku.com.

• Keskiseltä Uudenmaan alueelta osaavaa ja innokasta hierojaa? arki aamut kävisi..mailitse tarkemmin lee1981@luukku.com

• Kuopiosta haussa mieshieroja miehelle !

• ihana tunne kun öljytyt määrätietoiset kädet hierovat vartaloa varmoi ottein kohti pakaroita ja reisiä hellästi kiusoitellen kuin itsestään levitä jalkojani enemmän auki kalu jo kvettuneena hieroja hyväilee kiveksiäni voihkaisen nautinnosta kunnes viimein öljyinen sormi hieroo pyllyäni ja painuu sisään aivan kiimasta sekaisin nostelen ja pyöritän lantiota miehen sormi sisällä kunnes sormi katoaa pyllystähetkeksi voihkin ja vikisenkunnes tunnen jotai kovaa ja suurta pylly reijällä ooh hellästi mies painaa kaluaan pyllyyn ja alotta hellän panon kunnes laukeaa käännyn ympäri ja mies nuolee ensin kiveksiäni kunnes lämmin kiihkeä suu antaa lopullisen nautinnon ..missä hieroja mies nykyään..pks?

• Löytyykö Oulusta alle 45v kokonaisvaltaisen rentoutuksen antavaa mieshierojaa normibodylle??

• seniorimies toivoo hierontaa miehelta suurhki sampos1@luukku.com

• porista mies hierojaa miehelle joka hieroo pakarat ja kokovartalon hieronnan. Sopii vaikka mun kotona ,olen hoikka mies 59v saa hieroa sauvankin jos sopii.. sähköp. vesa.1900@luukku.com

• Hei. Nyt voin hieroa porvoonkadulla taas pitkästä aikaa. Teen alkuun puolentunnin hieronnan jossa käsittelen koko selkäpuolen, erityisesti pakarat ja nivukset hyvin. Siis hartioista pohkeisiin puolituntia. Tämän päälle sitten nautinnollinen osuus jossa hyväilen ja runkkaan kalusi. Käytän baby öljyä joka on allergiatestattu ja hajuton. Veloitan tästä hoidosta mm. tilan vuokriin ja matkakuluihin. En siis ole kokoajan paikalla joten ajat on syytä varata hyvissä ajoin ennakkoon. Jos tykkäät imeä tai runkata mua hieronnan aikanna niin se sopii. Voin hieroa myös alasti fiiliksen mukaan erikseen sopien. Mulla on kokemusta hieronnasta ja saanut kurssituksen ammattihierojalta olen bi ja mittani on 181/98 ja sheivattu paljasterskainen n. 17 cm terve ja komea kalu. Olen roteva ja ikäni on 50-v. Textaa tai soita 041- 809 39 44.

• Kaipaisin mieshierojaa Tampereella. Voisitko hieroa vain alushousut ja paita päällä? Mulla on tila ja hierontapöytä.
    dila@live.fi

• En ymmärrä miksi koulutettu hieroja ei hieroisi pakaroita? Itse hieron sekä työskentelen ensi-avussa. Kummassakin työssä on aivan sana onko asiakkaana mies vai nainen. Me jotka tehdään tätä työksemme ei ajatella mitään seksuaalista eikä muutakaan kun työskentelemme.
    Eli turhat fantasiat romukoppaan ja hierontaan!

• löytyyko mieshierojaa seniorimiehelle espoo

• Löytyykö etelä-pohjanmaalta mies miehelle hierojaa?

• vanhempi mies etsii kokovartalohierojaa ota yhteys mies135(at)luukku.com

• Mies miehelle hierontaa Etelä-Pohjanmaalla? vonkamies@meiliboxi.fi

• porista hierojaa kotiin miehelle ,paikat jumissa . kaikki paikat mitä maksaa

• Oulusta mieshierojaa tai hierontataitoista kaveria vanhemmalle urheilijakundille "maxjerker@gmail.com"

• Hieroja joka ymmärtää miehiset tarpeet ja on hyvä käsistään. Ota yhteyttä jos osaat arvostaa oikeasti tällaista hierontaa. Kotikäynnit onnistuu myös. Tku-Äbo. gymlife6555@gmail.com

• Oletko gymlife6555 siis itse hieroja? Ja ootko edelleen aktiivinen Turun alueella? Kiinnostais...

• En kyllä ymmärrä alkunkaan täällä esiintyviä kommentteja, joiden mukaan hieronnassa olisi jotain eroottista. Se vähä mitä minä olen ikinä hierontaa saanut, taikka joutunut vastaanottamaan, on ollut äärimmäisen kivuliasta.

Olen ilmeisesti jotain sellaista ihmistyyppiä, joka ei siedä toisen ihmisen kosketusta juuri lainkaan. Se tuntuu yleensä joko kutituksena taikka sitten kipuna. Toisin sanoen hellä kosketus kutittaa ja kunnon ote tuntuu kipuna.

Olisi aivan sama hieroisiko pakaroitani mies taikka Samantha Fox, en pitäisi siitä kosketuksesta yhtään sen enempää taikka vähempää.

• Joopa joo... Pitkät kalsarit jalkaan ja aivan kainaloihin saakka, ettei vaan mitään eroottisuutta pääse tapahtumaan hieronnassa. Näinhän ne peräkamarin pojat pukeutuu, kun haluat pitää omasta intimiteetistään tarkkaa huolta. Voi pojat!

• Tänään rentouttavaa hierontaa Tampereella ?
    Laita viestiä tai soita.
    040-4795002
    Vesku

• Etsin mieshierojaa Helsingistä, joka osaa rentouttaa koko kropan. Mielellään nuorehko. Laita viestiä veikkonen25@gmail.com

• Helsingissä luotettava ja koulutettu 45v mieshieroja miehelle. finguy74@yahoo.com

• Tampereelta ujostelematonta miehekästä hierojaa 58v urheilijalle? cozysporting@gmail.com

• Etsin mieshierojaa pääkaupunkiseudulta, joka osaa rentouttaa koko kropan. Mielellään +50v. Laita sähköpostilla viestiä villevallaton69@luukku.com

• Terve!
    Teen hierontaa Kannelmäen lähellä. Olen koulutettu/laillistettu ja työt tehdään tosissaan, mutta ei liian vakavissaan. Aikaa löytyy sovittaessa myös päivisin. Minut tavoitat : hierojamieshki@suomi24.fi tai txt 0466165557.

• Kyllä totuus on se että vain miehisen miehen kosketus on se joka tuntuukin jossain ja en voisi itse kuvitellakaan käyväni naishierojalla. Mitä kovakouraisempi hieronta sen parempi. Persekin kuuluu hieroa ja todella voimakkaasti.

• 57 v liikuntaa harrastava mies etsii mieshierojaa pk-seudulta. homeletteri@luukku.com

• Laita paikallislehteen ilmoitus kuvan kanssa, niin tulet paremmin huomatuksi.

• Mies, tule hierontaan kotonani, saat naisen tai miehen antaman hieronnan. Ota yhteys apu at jippii.fi nimim. Taitavat kädet

• Laita paikallislehteen ilmoitus kuvan kanssa, niin saat kiinnostuneita vastauksia.

• Missä psikkakunnalla hierot?

• Etsin oikeaa/osaavaa hierojaa joka tekisi myös eturauhashierontaa.
    Lantion seudun ongelmia.
    Kerava +20km
    Ota yhteyttä veekoo12@luukku.com

• Oon saanu Nokialla yhdeltä hierojalta perusteellisen hieronnan.

• Nautinnollista hierontaa amatööri mieheltä tai naiselta Espoossa. Tied. apu at jippii.fi
    Terveisin, Taitavakädet

• onko yhteystietoja tolle nokian hierojalle? millanen kaveri se oli?

• Laita paikallislehteen kuvan kanssa hakuilmoitus hierojasta, niin varmasti löytyy.

• Vähän vinkkaa niin hieroo "loppuun asti" ja enemmänkin, toiveiden mukaan. Täällä ei voi mainostaa mut löytyy facesta

• Kolmenkulman lähellä

• Hyvät hieronnat sain. Laukes kyl kaikki kovettumat, hierojaltakin

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvät hieronnat sain. Laukes kyl kaikki kovettumat, hierojaltakin

Kenellä kävit

• Tuolla Nokian hierojalla

• olis ihana antautua MIEHEN käsittelyyn ja tuntea
    syväkin kosketus!

• Hän mieshierojaa Helsingistä joka on ammattilainen eikä säikähdä jos tikkari alkaa keulimaan. Saat minusta vakiasiakkaan. Laita meilia hombremacho18@gmail.com.

• Valkeakoskella tai lähistöllä hierovaa MIESTÄ,
    joka tietää miten mies hierotaan??

• Voisi kokeilla normihieronnan lisäksi lisämaustetta

• Anonyymi kirjoitti:

Voisi kokeilla normihieronnan lisäksi lisämaustetta

Sinäkin voisit kokeilla kuvallista ilmoitusta paikallislehteen. Kävisköhän tuuri?

• Etsin hyvää, paikan omaavaa mies hierojaa PKS alueelta. Kunnon käsittely kaikille jäsenille.

• Kuopion seudulta löytyykö mies miehelle hierojaa ? m48

• Laita kuvallinen ilmoitus paikallislehteen, niin johan alkaa löytymään sinullekin hieroja.

• Löytyykö estotonta mieshierojaa Helsingistä/ Vantaalta laita viestiä: rohkea@mail.com

• Etsinnässä normaali miesyrittäjää itävantaalla, joka myös hieroo pakaroita sopivasti
    Nim.50 mies
    Pasolino@luukku.com

• Hyvä mies hieroja myös hakusessa siistillä miehelle pk-seutu. homeletteri@luukku.com

• Mies antaa hierontaa kotonaan Espoossa, myös naishieroja tarvittaessa.
    apu@jippii.fi

• Haen vakihierojamiestä Helsingistä. Olethan ammattilainen. Osaat hieroa napakasti ja et ujostele hieroa läheltä miehisiä paikkoja. Olethan mielellään minua nuorempi (45).
    Haenhierojaa@yahoo.com

• Kanta-hämeessä onnistuu todellinen kokohieronta 43v fiksu hieroja

• Tarvetta olis, miten saa yhteyttä?

• rentohieroja(at)suomi24.fi

• Nokialla Kolmenkulman lähellä hierojalta saa

• miten Nokialle saa yhteyden?

• Googlaa hieronta ja hyvinvointipalvelu

• Onko kokemusta tuosta Nokian hierojalta?

• Kovat paikat pehmeni, hierojallakin

• Oli hyvä kokemus

• Monipuolisia näkökulmia. Kahden ihmisen välinen hyvänäpito kehonhuollon merkeissä on siis monen mielestä tarpeellista. Olen normikroppainen kuntoilijamies, ja käyn huollossa mieluiten mieshierojalla. Alastomuutta en vierasta, osaava pakaroiden hieronta on tarpeellista, miellyttävää että kivuliasta.Etsin mukavaa hierojakaveria kokonaisvaltaiseen kehon hoitoon Hgin seudulta, mvertikal ät luukku.com.

• Suomenmaassa vallitsee aivan uskomaton tauti ja se ilmene hyvin eri tavoin ja sen nimi on HOMOFOBIA!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    87
    3494
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    14
    1605
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    57
    1138