J(m)->M(n)

J miettii

mitä minun pitäisi tehdä että olisit tyytyväinen?

25

883

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta

Muuttaa etunimesi.

• M-woman

Ottaa yhteyttä ja kertoa jos jotain mielen päällä on???

• mmm nainen

tulla juttelemaan.

• M (n)

Tiedät aivan hyvin. Olen sen kertonut sinulle niin monta kertaa, niin monella tavalla. Ihan ensin voisit ottaa yhteyttä, ja kertoa mitä todella ajattelet.

• Kai sun pitäis

olla oikein kiltti ja kiva just mulle.

• ämämmmämmä

No jos ihan ensin panisit mua kunnolla takaapäin. Sitten voitaisiin katsoa mitä muuta olisi tehtävissä.

• jjjjjjjjjjjj

Kyllähän sä tiedät ettei sun tarvii muuta kuin lähettää viesti, niin olen jo ovella ;)

• hih.

• M

Lopettaa flirttailu ihan ensimmäiseksi. Toiseksi arvaat varmaan mitä?

• Äm nainen

Eiköhän kaikki ole jo tehty ja puhuttu. Jospa vaikka katoaisit elämästäni lopullisesti? Helpottaisi tuskaa.. Koska et kerran mua halua.

• M
        Äm nainen kirjoitti:

Eiköhän kaikki ole jo tehty ja puhuttu. Jospa vaikka katoaisit elämästäni lopullisesti? Helpottaisi tuskaa.. Koska et kerran mua halua.

Tuota minä olen kyllä nainen, J hakee M-naista. Sinä taisit vastata minulle Äm nainen?

• J miettii
        M kirjoitti:

Tuota minä olen kyllä nainen, J hakee M-naista. Sinä taisit vastata minulle Äm nainen?

lopetan,jos sillä sinut saan?mikä se toinen on?

• M
        J miettii kirjoitti:

Toiseksi sun pitäis suudella mua... ehehehhee, uskallatkohan??? ;D

• M, sama kuin edellä
        J miettii kirjoitti:

Mun tekis mieli laittaa sulle tai ainakin yhdelle J:lle just nyt viestiä... mitäs olet ajatellut tekeväs sen jälkeen, jos lopetat flirttailun?

• !!!
        M kirjoitti:

Etköhän sä vastaile täällä ihan itsellesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luulenpa,että näitä palstoja pyörittää se yksi ja sama henkilö.Aika näppärät sormet hänellä.Höyry,vain nousee,kun hän näpyttelee konettaan.

• M
        !!! kirjoitti:

Etköhän sä vastaile täällä ihan itsellesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luulenpa,että näitä palstoja pyörittää se yksi ja sama henkilö.Aika näppärät sormet hänellä.Höyry,vain nousee,kun hän näpyttelee konettaan.

vainoharhainen olet

• M
        J miettii kirjoitti:

Oi, oli kiva kuunnella sun ääntä tänään puhelimessa :D

• M mies

Jättää mut rauhaan, ei kiinnosta.

• jonna jokunen

lopettaa provoilu, etc.

• MMMMMM-n

vaikkapa nyt vastata niihin s- posteihin edes jotain...Olen ujo ja todella vaikea puhua kasvotusten sydämen asioista. On helpompi kirjoittaa. Sano mitä MINÄ OLEN SULLE! Oisko siinä nyt jotain? Niin kun tietäisin mitä tunnet tai et tunne, olisi helpompi ajatella asioita eteenpäin...SUN KANSSASI TOIVOEN. Olen haaveillut yhteisistä hetkistä jo siitä lähtien kun tavattiin. Niitä ollutkin muutama vain lyhyt hetki. Olisin toivonut enemmänkin.

• -----

Ei tää kai mulle ole, mutta vastaanpa huvikseni. Vaikutanko tyytymättömältä? On niin kiva pitää jotain "kuviteltua ystävää" kehitelläkseni vuorovaikutusta elämän tosiasioista, kaipaan minäkin "juttuseuraa" siksi roikun, sori. Oli taas niin mielenkiintoisia ja elämäntilanteeseen sopivia kappaleita, mutta pyysit Fb-vast. Enhän uskalla käyttää sitä kokeilustani viisastuneena, tiedät syyn...

• j_lle

sun pitää uskaltaa en vaadi sulta mtn muuta kuin että olet oma rento itsesi ja minä saan olla oma itteni,
      ja meillä natsaa jutut yks yhteen sit kun tutustutaan niin mikäs estää jopa suhdettakaan sitten tulevaisuudessa, mut vaikka on tunnetta päällä niin ei niin vakavasti kannata ottaa, kertaakaan jos asioita ei sanota ääneen niin ei siitä voi ikinä tulla sen enempää (jos se ei tavallaan edes lähtenyt käyntiin)
      .
      tää on eka viesti minkä palstalle laitan ja myös viimenen sellanen
      toisen päänsisälle ei voi nähdä niin asiat pitää sanoo ääneen kasvotusten
      tässä nyt jo omalta puolelta tullut aika monta viesti alotetta niin eikö oo jo toisen vuoro tai sitten pitää päästää irti
      tuo paikka missä nähdään yleensä ei todellakaan oo kovin otollinen tunteiden näyttämiseen,
      vinkki ;) muuallakin voi tavata

• M ja J työpaikka ei todellakaan ole se paras paikka näyttää tunteita. Varsinkin, kun M vasta jäi salasuhteesta kiinni naimisissa olevaan työkaveriin, siitä suhteesta vaimo lähti. M;n mies jälleen kerran antoi anteeksi. Sitä paitsi T tulee kohta töihin ja voi tykätä huonoa teidän suhteesta

• vandajoelta
        silleen22 kirjoitti:

M ja J työpaikka ei todellakaan ole se paras paikka näyttää tunteita. Varsinkin, kun M vasta jäi salasuhteesta kiinni naimisissa olevaan työkaveriin, siitä suhteesta vaimo lähti. M;n mies jälleen kerran antoi anteeksi. Sitä paitsi T tulee kohta töihin ja voi tykätä huonoa teidän suhteesta

On sulla todella kestämistä Jmies:( Oikein lempeät halit ja tsemppit täältä sulle..

• M
        silleen22 kirjoitti:

M ja J työpaikka ei todellakaan ole se paras paikka näyttää tunteita. Varsinkin, kun M vasta jäi salasuhteesta kiinni naimisissa olevaan työkaveriin, siitä suhteesta vaimo lähti. M;n mies jälleen kerran antoi anteeksi. Sitä paitsi T tulee kohta töihin ja voi tykätä huonoa teidän suhteesta

Joo, enpäs ole varattu, enkä ole jäänyt kiinni. Katseesta jäin kiinni J:lle, ja ehkä puhelimessa. T saa muuten painua jonnekin hiivattiin, jos saan J:n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe