Kumpaa ruokaa antaisitte koirallenne?? (pentu ja/tai aikuinen)
jahti & vahti vs. hauhau champion
7
835
Vastaukset
- doggilainen
Kumpikin ihan kelvollinen ruoka(tosin mä en mitään kuivamuonaa antais ilman lihaa, paitsi reissussa jos lihoja mahdoton raahata mukana, mutta siis muuten). Eli ei noissa oikeasti kauheesti ole eroja.
Itse annan J&V extra energiaa(saatavuus mulle helpompi) ja puolet lihaa, rasvalisinä menee naudanrasvaa, lohiöljyä ja pikkasen rypsiöljyä, kananmuna sillon tällöin, merilevää, valkosipulia ja E-vitamiinia. Kyseessä nuori koira. - loudlyy
Pennulle en antaisi kumpaakaan. Aikuiselle koiralle menee molemmat, itse olen ruokkinut aikuista koiraa HauHau kana&riisi-ruoalla. Hyvin on maistunut, eikä sisällä vehnää!
- no dodah
Juu ei se J&V:kään sisällä vehnää.. Kuinka et antaisi pennulle??
- molossilaine
meillä 4v sekarotuinen molossi syö j&v kanariisiä on sopinut vatsalle ja turkille hyvin! mutta mietin mitä kannattaisi antaa lisänä että saisi tarpeeksi ravintoa? joskus tulee annettua raakaa jauhelihaa ja öljyä.
- lisukkeet
Ainoa huono juttu vaan tuossa Hau Hau Championissa on se,että siinä on ne pahamaineiset säilöntäaineet,joilla se muona on säilötty.Niitä aineita ei tosin siinä pussinkyljessä mainita,vaikka niitä siihen muonaan laittavatkin.Ostin kerran sitä muonaa kokeeksi koiralleni ja ajattelin ensin ,että on aika hyvän tuntuinen muona ja vasta myöhemmin sitten aloin miettiä,että mitähän säilöntäaineita aineita siihen on mahdettu käyttää, kun en minkäänlaista mainintaa pussin kyljestä löytänyt.Ja otinkin sitten yhteyttä muonan valmistajalle ja kysyin siitä ja sain sitten kuulla,että siihen muonaan oli juuri niitä aineita käytetty,joita en koiralleni halua kyllä syöttää.Joten on näköjään vähän huono juttu, kun ollaan tuolla EU:ssa, kun ei valmistajien enää tarvitse noita tietoja kaikista aineista pusseihin niin tarkkaan ilmoitella,niin kuin piti ennen aina tehdä ennen kuin EU:hun liityttiin.Sitä olen monasti kyllä manaillut itsekseni kun ei enää tiedä mitä sitä koiralleen on tarkalleen syöttämässä, kun tuoteselostuksissa on vaan niin ympäripyöreät maininnat mitä se muona sisältää.
- Lll
No mitä säilöntäaineita siinä HauHaussa sitten on?
Sivuilla sanotaan ettei ole ainakaan:
- Keinotekoisia BHA- tai BHT -säilöntäaineita
- Vehnää, joka saattaa aiheuttaa koirille ruoka-aineallergiaa
- Keinotekoisia maku- tai väriaineita
- Geenimuunneltuja ainesosia - Hinrintin
HauHau EI käytä,kuten ei myöskään J&V näitä pahamaineisia säilöntä-ja lisäaineita(mm.Royal Canista löytyy monenmoista). Suomessa kun on pakettien kyljissä oltava tarkka sisällysluottelo.
Meille ei HauHau sovi,koirat pieree ja haisee tolkuttomasti.Mutta J&V kanariisi menee lihan ohella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756