Miltä anaali tuntuu?

Jopi

Osaatteko kuvailla mikä anaaliyhdynnässä tuntuu hyvältä? Alkaako teillä kaikilla seisoa, tuleeko peräti orkku siitä että toinen tuuttaa tavaraa suoleen?

Entä onko iso kalu tosiaan paras, vai millainen?

22

5295

Vastaukset

• "Miehellä peppuseksistä nauttiminen perustuu nimittäin sille, että peräsuolen kautta toisen miehen kalu hankaa eturauhasta, mikä tuottaa voimakasta nautintoa ja esim. voimistaa orgasmia. Mies voi saada orgasmin pelkästään eturauhasen stimulaatiosta, siis ilman, että hänen omaan penikseen kosketaan lainkaan."

Lähde: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000019&conference=704&posting=22000000003719182

Tolkku se on talkkunan syönnissäkin, eli iso kalu ei välttämättä ole se paras mahdollinen anaaliyhdynnässä.

• Jopi kokeilisit...

• Mäkin oon paljon miettinyt samaa asiaa. Kokeillakin on tehnyt mieli, ei vaan oo ollu tilaisuutta(kumppania). Eikö kukaan osaa kuvailla? Sattuuko se paljon, vaikka olisi rento, käyttäisi liukkaria ja olisi hieman jo venyttänyt sormella?

• JP. kirjoitti:

Mäkin oon paljon miettinyt samaa asiaa. Kokeillakin on tehnyt mieli, ei vaan oo ollu tilaisuutta(kumppania). Eikö kukaan osaa kuvailla? Sattuuko se paljon, vaikka olisi rento, käyttäisi liukkaria ja olisi hieman jo venyttänyt sormella?

Ette yhtään vaikeampaa ole ajatelleet kysyä? Tämänkin aiheen on lukenut yli 1000 henkilöä, mutta harva on osannut/viitsinyt vastata.

Tällä homopalstalla naiset kyselevät herkeämättä vinkkejä anaaliyhdyntöihin, kun on hieman sattunut.

Liukkarista ja sormettamisesta huolimatta saattaa koskea. Ne molemmat ovat kumminkin tärkeitä elementtejä. Anaaliyhdynnöistä voi nauttia myös ilman kipua. Miten? Syitä on monia, joista osaa en edes tiedä.

• Jotkut, jotka tykkäävät anaaliyhdynnästä, sanovat voivansa olla pitkän aikaa jossakin orgasmin tapaisessa tunteessa (ilman, että mälli lentää), kun homma sujuu. Selitys on ihan hermostollinen (peräaukon seutu on täynnä hermopäätteitä, jotka lähettävät viboja aivoihin). Jotkut ovat sanoneet, ettei tiedä itkisikö vai nauraisiko vai huutaisiko. Olo on jälkeenpäin kuulemma äärimmäisen rento, jalat ei oikein kanna jne.

Toiset taas eivät tykkää siitä touhusta pätkän vertaa.

• ihanaa kun rasvattu sauva mene pyllyaukoon.

• Mua on vaan sattunut, kun mua on yritetty panna, mutta johtui varmaan pelkästä jännityksestä. Sormetuksesta saan kuitenkin ison orkun.

• Kerran sain laittaa vaimon sormen pyllyyn mutta hän ei tehnyt sitä mulle APUA

• Haluaisin kokeilla ajatuskin tuntuu ett Orkki tulee
    Löytyiskö apua kokeilemaan

• En tiedä kun en vielä kokeillut mutta haluaisin panna kakkosreikään tai joku tekis sen mulle löytyykö avustajaa

• Peppusexi on iiiiiihanaa! Mitä nuorempi ja tiukempi peba, sen kiimasempi oon. Tsihihi. ;))

• Ois ihanaa jos joku vanhempi mies tulis opettaan mulle miten pebaa annetaan kiihottavasti. Esimerkix sä voisit bearsetä tulla. Oon nyt yxin kotona. ;)

• ihqteiniboy kirjoitti:

Ois ihanaa jos joku vanhempi mies tulis opettaan mulle miten pebaa annetaan kiihottavasti. Esimerkix sä voisit bearsetä tulla. Oon nyt yxin kotona. ;)

Voi sentään. Huomasin vasta nyt teiniX-kiimanne.

Olette varmaan jo liian vanhoja ja rupsahtaneita ja hämähäkinverkot vaan roikkuvan pebanne peittävät, onhan kommenteistanne jo yli puoli vuotta.

Mutta semmoista se elämä on. Menee ohi niin kovin äkkiä.

-bear-

• Mun eka seksikokemus oli,kun olin 15/16v ja molemminpuolista suuseksiä n.45v miehen kanssa,siitä lähtien miettinyt,miltä tuntuisi kalu pyllyssä... Mutta eipä ole vastaan tullut vanhempaa,isokokoista,määrätietoista miestä(kalu saa olla pienikin) joka kokemattoman,nyt jo 53v ’hetero’ukkomiehen siihen ’koulisi’.... Nahka+++

• No jos vaikka haluaisit aloittaa koulimisen käsitöihin ja suun käyttöön...?

• VanhempaaKaipaava kirjoitti:

No jos vaikka haluaisit aloittaa koulimisen käsitöihin ja suun käyttöön...?

Kts. myös ’rajun seksin viehätys’,nimim. NahatonHki ; )

• Lihashan se sielläkin...
    Mikä tahansa lihas on jumiutuneena kipeä. Hiero ja venytä rauhassa, nautinto on suuri, kun rentoa ja hyvin käsiteltyä pyllyä pitää hyvänä.
    Kipua ei ole ja nautinto on todella suurta, itselleni tutustuminen reikääni avasi
    uuden maailman.
    Kun mies osaa käsitellä ja nauttia omasta rei'ästään, niin ymmärrys ja osaaminen
    parempaa kun 'käsittelee' toista ihmistä.

• olen Bi ja kyllä nautin kovasti kun saan melaa. Hitaasti ja oikeassa kulmassa se on taivaallista, kun viemä puristelee kyrpää sulkialihaksella toisen runkatessa kalua...

• täyteiseltä

• Tuntuu mahtavalta kun kaveri höylää rauhallista vauhtia isoa ja paksua paljasta parrua sisälläni. Siihen on vaan antauduttava estottomasti ja luottavaisesti.
    Olis mukava saada vakituinen panija.

• Mee hirteen tyhmä, aivoton hetero

• Pesäpallomaila on paras!!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.