Klaukkalan kirkossa luettiin esirukouspyyntö, jossa pyydettiin apua kumppanin löytämiseksi avioliittoa varten. Varmasti joku yksinäinen sinkku jättänyt tuon esirukouspyynnön.
Olisi mukava tavata uskovainen sinkkunainen. :)
>>>> Kävin tänään kirkossa
6
148
Vastaukset
- Mukaan vaan
En ole kirkkoaktiivi, mutta eikös seurakunnat järjestä sinkkuiltoja tai muuta toimintaa. Sinne vaan mukaan kaveria etsimään. Mikä estää?
- nannnnerl
Käykö sinkkumiehiä kirkossa? MInä käyn usein, eilen juuri viimeksi. Olen nätti, vähän alle 30 v nainen. Ois kiva löytää mies kirkosta. Muttei siellä penkissä ole ikinä oikein muita näkynyt kuin mummoja...
- joskus oon käynytkin
nannnnerl kirjoitti:
Käykö sinkkumiehiä kirkossa? MInä käyn usein, eilen juuri viimeksi. Olen nätti, vähän alle 30 v nainen. Ois kiva löytää mies kirkosta. Muttei siellä penkissä ole ikinä oikein muita näkynyt kuin mummoja...
Uskovaisilla naisilla on ihan yhtä tiukat kriteerit miehelle kuin baarinaisillakin, mutta niiden kriteerien lisäksi pitäisi olla vielä uskossa ja huutaa sitä ilmoille kuin seko, ja tietty olisi hyvä olla myös raitis.
Aika pahoja vaatimuksia tällaiselle syntiselle miehelle, joka ei baarinaisillekaan kelpaa ja jonka usko on aika horjuva... Niin että mitä turhia sitä sitä kirkossa käymään, en minä kuitenkaan kelpaisi. - Kirstitty mies..
nannnnerl kirjoitti:
Käys Klaukkalan kirkossa, jos ei ole liian kaukana. Aina sunnuntaisin klo 12. Hyvää musiikkia, ohjelmaa ja viinitarjoilu pienen purtavan kera. :)
- Tulkaa sinkut!
Kirstitty mies.. kirjoitti:
Käys Klaukkalan kirkossa, jos ei ole liian kaukana. Aina sunnuntaisin klo 12. Hyvää musiikkia, ohjelmaa ja viinitarjoilu pienen purtavan kera. :)
Klaukkalassa oli viikko sitten jumalanpalveluksen jälkeen porokeittoa ja kahvit musiikkiesityksen kera. Viime sunnuntaina kasviskeittoa ja kakkukahvit. Nam!
Mukava jutustella kivassa seurassa. - nannnnerl
Kirstitty mies.. kirjoitti:
Liian kaukana pääkaupungista Klaukkalan kirkko, harmi :( Pysyn omilla kulmillani Helsingissä, ehkä täälläkin joskus joku nuori mies eksyy sunnuntaiaamun messuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847