lautailuseuraa jkl

snoukkanyyppä

Olen siis tuore aloittelija ja muutaman kerran käyny laudalla kokeilemassa. Mutta koska kaveripiiristäni ei löydy tarpeeksi kiinnostusta mäkeen, niin jospa täältä sitten löytyis jotain seuraa/kaveria/opettajaa rinteisiin ja after-ski meininkeihin. :)
Ite oon 22 v nainen, eli suunnilleen samanikästä porukkaa olis vailla.

Ei sitten muutakun rennosti meiliä tännepäin! :) ringa.laitinen@gmail.com

0

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TTK-tippuja Elina Gustafsson tilittää tulosten jälkeen: "Mä olisin toivonut, että Suomen kansa..."

Ou nou, ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson tippui parinsa Ansku Bergströmin kanssa Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Tuli kyllä täysin puskista ja yllätyk
        Kotimaiset julkkisjuorut
        101
        4935
      2. Maria Veitola sai pakit tänäkin vuonna - Tämä yksi pariskunta kieltäytyy aina Yökylässä-sarjasta

Maria Veitola on kyllä nähnyt monenlaisia julkkisten koteja vuosien varrella. On ollut Maisa Torppaa, Tiina Jylhää ja Anu Saagimia... Kenet sinä halua
        Kotimaiset julkkisjuorut
        21
        3999
      3. Martina avautuu

Gekkoselle. Tosi hyvin sanottu: https://gekkonen.net/martina-aitolehti-hannu-pikkarainen-18921/ Näen nyt ekaa kertaa videolla. Aika paljon muistutt
        Kotimaiset julkkisjuorut
        170
        2930
      4. Tohtori Jussi Halla-aho sairaslomalla

Viikon ikävin uutinen oli Suomen suosituimman poliitikon, äänikuningas tohtori Halla-ahon joutuminen sairaslomalle. Peukut pystyyn, että Suomen ykkösp
        Maailman menoa
        81
        2155
      5. Ei oo Pikkaraisella kaikki kotona

Viimeisessä insta pätkässään tuijottaa kameraan nyrkki pystyssä, ja huutaa vamos. Voi hyvää päivää, kertoo mitä päässä liikkuu.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        85
        1284
      6. Semmonen rakas kuin sinä

Mistähän sellaisen saisi? :)
        Ikävä
        58
        765
      7. Uskomattomia törkykommentteja

Miten ihmeessä ihmisistä saa kirjoitella näin järkyttäviä kommentteja? Miltä tuntuisi kirjoittajasta, jos häntä jatkuvasti solvattaisiin samalla taval
        Kotimaiset julkkisjuorut
        110
        760
      8. Martinan live, ääää, öööööö

Kuka pystyi katsomaan loppuun, ihan kamalaa kuunneltavaa, ja toi ylimielisen ällöttävä olemus. Mulle riitti siihen saakka, kun sanoi, "on vielä muutam
        Kotimaiset julkkisjuorut
        52
        720
      9. Romanit osoitteli pistoolilla nuoria La iltana

Nonii. 15-16v poikia oli osoiteltu pistoolilla ohiajavasta sinisestä Fordista? Onneksi pojat olivat yhdessä soittaneet poliisille ja ilmoittaneet r
        Kannus
        22
        714
      Aihe