Kokemuksia vaa'asta

OnMyWay.

Ajattelin jakaa oman kokemukseni vaaka miehestä. Olen itse kalat horoskoopiltani. Noh, juttuhan alkoi viime joulukuussa. Tapasimme baarissa. Olimme sitä ennen tavanneet 1,5 v aikaisemmin kesällä, silloinkin baarissa ja hän saattoi minut kotiin. Olin itse silloin onnellisesti suhteessa ja vaikka mies silloin olisi halunnut enemmän, torjuin hänet kohteliaasti.

Nyt viimeksi baarissa juttelimme koko yön ja poistuimme yhdessä baarista. Kumpikin olimme suhteessa, miehellä ihan naisystävä ja pari lasta. Eivät olleet naimisissa, tosin olivat olleet jo 10v yhdessä. Meillä oli hauskaa sinä iltana ja sitten seuraavana päivänä alkoi viestittely. Näimmekin pian uudestaan. Miestä hieman omatunto kolkutteli, mutta pian sekin kolkuttelu loppui, koska olihan heillä jo naisensa kanssa mennyt monta kuukautta huonosti. Näimme yhä useammin ja viestiteltiin/soiteltiin. Lopulta puheltiin, millaista ois yhessä olla, mikäli kumpikin oltaisiin vapaita. Ja niinhän siinä kävi, että vuoden vaihteessa sille miehellä ja naiselle tuli ero. Niin tuli itsellekin. Jatkoimme tapailua kummankin hoidellessa ''eroasioita''. Vietimme yön toisten kanssa ja oli ihanaa. Vaaka on äärettömän hellä ja hyvä sängyssä, sekä ihanan rakastava ihminen. Kaikki meni parisen kuukautta hyvin. Sitten yks kaks mies alkoi perääntyä. Häntä hieman huoletti oma tulevaisuus. Talovelka yksin maksettavana ja lapset, joiden tapaamiset piti aina sopia.

Hän alkoi empiä, kertoi että olen ihana nainen, mutta ei tiedä mitä haluaa. Juuri tämä en tiedä-virsi alkoi ärsyttämään minua. Sitten taas soiteltiin ja viestiteltiin jotain. Hän kertoi, että ajattelee minua. Nähtiinkin ja heti sen jälkeen hän laittoi viestin, että olen niin kaunis ja ihana. Noh viestiteltiin taas ja sitten loppu yhteydenpito. Kyselin, että mitä kuuluu ja hän vain laittoi viesti, että ''hyvää syntymäpäivää :)'' eikä muuta vastannut. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, enkä viitsi kysellä, kun ei anna itsestään mitään irti.

Eniten juuri ärsyttää tämä, kun ei voi sanoa, mitä mielessä liikkuu. Itsellä on hyvin hämmentynyt olo, kun teot ja puheet ei täsmää ja sitten ei puhuta mitään. En ole nyt viikkoon kuullut ihmisestä. Kerran laitoin viestin, että mitä kuuluu jne.? mutta mitään vastausta ei kuulu. Raastavaa tällainen kun ei tiedä, mitä se ajattelee tai meinaa. Olisi parempi ehkä unohtaa koko ihminen van kun ei se vaan niin helposti käy. Kuitenkin mies jo puhui yhteisistä suunnitelmista ja näin.

No ottakoot itse yhteyttä jos ottaa, mutta pitää minunkin mennä elämässä eteenpäin. Onko tämä tyypillistä? Jakakaahan kokemuksia.

4

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarityttö

      Vanha ketju, mutta vastaan silti. On todella tyypillistä vaakaa.. Itsekin saanut ihan vasta kokea tämän raastavuuden, aiemmin en vaakoja tuntenut ennen kuin siihen suhteeseen lähdin. En voi kuitenkaan ehkä sanoa, että ei olisi kannattanut. Olihan se ihanaa niin kauan kuin sitä kesti. Sitten ihan yhtäkkiä kylmeni, kuin toinen ihminen. En voinut käsittää mikä tuli. Enää ei viesteihinkään vastattu, vaikka viimeksi vielä oli rakkautta vannottu. Jotain selitystä lopulta sain, mutta tuntuu että sekin oli jotain niin ympäripyöreää etten vieläkään ymmärrä miksi yhtäkkiä loppui kuin seinään. Onneksi täällä on näköjään muita vastaavia kokemuksia. Ennen en ole noin ristiriitaiseen merkkiin törmännyt. Ja minä kun aiemmin luulin että juuri vaa'at ovat tasapainoisia..

    • Missumä

      Vaaka on pelkuri ... ja jahkari.
      Sen pää ei jaksa käsitellä monia vaativia asioita ,etenkään suhdejuttuja ja pakenee niitä sitte tuolla tavoin.
      Teot ja puheet ei todellakaan aina täsmää.
      Mulla itellä on vaakamies tällä(kin)hetkellä ja on ollut menneessäkin ,itse asiassa muita merkkejä ei juurikaan ole kumppanina ollutkaan :) ja itse olen tulen merkki , tosin nousuvaaka.
      Vaa'assa on monia hyviä puolia , mm ' on hauska, sosiaalinen, hurmuri,kiltti ( liiankin),toisia ajatteleva / huolehtivainen ,hellä ,rakastava ... mutta yks huonoista puolista on se että rakastaa naisia ja on niin seurallinen että flirttailee herkästi ( ehkä huomaamattakin )
      ja oma nainen unohtuu miltei tyystin siinä mikäli muuta mukavaa seuraa on ympärillä.
      Että naisjutuissa en menisi 110 luottamaan vaakaan ( mieheen ), hänellä kun on yleensä ( ainakin mun tapauksessa ) naisia myös kavereina ja se täytyy hyväksyä jos ja kun vaa'an kanssa elelee. Näin loppuun voisin sanoa että yhtälailla on rakastettava että kuristettava mies :DD vuoronperään.

    • Anonyymi

      hemmetti. olen vaaka, mies 50risat. tuo edellinen kommentti oli kuin minusta tehty! pakko tunnustaa! minun syntymäajastako se johtuu että naisia tulee ja menee, milloin on entinen kehässä, milloin joku uusi. ketään en petä enkä jätä mutta jotenkin vaan maisemat muuttuu tämän tästä. onko rauhoittumisesta mitään toivoa?

      • Anonyymi

        Mikä rauhoittaa vaaka miehen? Voisiko se olla scorpioni nainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe