Sukurutsa

Geefoe

Tuli mieleen tällainen mielenkiintoinen ajatus/kysymys.

Välillähän on saanut lukea, kun joku mies on laittanut tyttärensä raskaaksi ja tehnyt näin mukulan.

Onkohan tämmöistä tapahtunut päinvastoin? Että mies olisi tehnyt mutsinsa raskaaksi ja saanut siten jälkikasvua?

60

14935

Vastaukset

• Mahdollista mutta asia on varmasti tapa josta ei huudella.
    Mutsi meni yksin huoltajan kanssa naimisiin. Mä sain siis iso-veljen. Se oli tullut just teiniksi. Vähän karvoja ja suuri kulli. Muhun verrattuna. Se esitteli lauteilla itseänsä. Niin mäkin omaa nakkia. Sit se halus pestä mun selän kun oltiin kahdestaan viikonloppuna. Se saippuoi mua pitkään. Mä pyllistin . Sit sen kalu oli mun pakaroita vasten. Äkisti sit se vaan nussi mua takaa päin. Siitä se sit alkoi. Eikä se enää mankunu vanhemmilta omaa huonetta.

• On sulla kyl päässä vikaa ku fantasioit pikkupojista!

• Anonyymi kirjoitti:

On sulla kyl päässä vikaa ku fantasioit pikkupojista!

Toi kertoo ajasta kun olin peruskoilussa. Ei siis mikään fantasia juttu.

• Nautinnollinen juttu. Ihan lukea toisten nauttimisesta varsinkin kun homma ei mene ihan normi kaavion mukaan. Toivottavasti kirjoittelet tänne lisää tai laitat yksityisviestejä.

• Tosi kiva lukee. Mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Vaikka mulla ei olekaan yhtä paljon kokemusta kuin sulla.
      Joskus nää jutut katoaa täältä kun joku valittaa.
      -Laita mun käyttäjätunnus talteen siltä varalta.

• widdu midä paccaa nuo sun jududxxx

Ei teinit kirjoittele milään x:llä, helvetin pedo!

Tässä oli sitäpaitsi kysymys sukurutsailusta, ei mistään lasten panemisesta. Mutta sinunkaltaiset pedofiilit ei näköjään tajua niiden eroa.

• Geefoe kirjoitti:

widdu midä paccaa nuo sun jududxxx

Ei teinit kirjoittele milään x:llä, helvetin pedo!

Tässä oli sitäpaitsi kysymys sukurutsailusta, ei mistään lasten panemisesta. Mutta sinunkaltaiset pedofiilit ei näköjään tajua niiden eroa.

Eihän tuon kirjoittajan jutuissa ole mitään todellista, fantasioitaan tänne kirjoittelee tosina, milloin milläkin nimimerkillä. Alkuun voisi mennä läpikin, mutta juttunsa aina vain yltyvät, liiallisuuksiin.
      Joskus kertoi olevansa äiti, joka panee poikaansa. Parissakin eri ketjussa.
      Onkohan edes nainen, tuskin.

• SamaaHöpöä kirjoitti:

Eihän tuon kirjoittajan jutuissa ole mitään todellista, fantasioitaan tänne kirjoittelee tosina, milloin milläkin nimimerkillä. Alkuun voisi mennä läpikin, mutta juttunsa aina vain yltyvät, liiallisuuksiin.
      Joskus kertoi olevansa äiti, joka panee poikaansa. Parissakin eri ketjussa.
      Onkohan edes nainen, tuskin.

Mitä ,mitä ,mitä??? Kukas inisijä runkkari tänne on tullu mua arvostelemaan? Pitääkö nyt tulla tänne pätemään ku ei enää voi koulussa viisastella opelle ja frendeille? Yhyy ! Ensinnäkin mä en ole teini vaan 19v. nainen Tokax mä kirjotan äxällä jos mua vittu huvitta ja sattuu huvittamaan ,joten koita kestää . Kolmannex mä en oo tänne ennen tätä kirjotellu ja neljännex, jos lukisit nää jutut niin huomaisit ,että kirjoitan myös sukurutsailusta. Sille mä en voi mitään jos sun elämäs on niin vitun säälittävää ettet tiedä todellisesta maailmasta mitään ja pidät näitä mun juttuja feikkeinä. Ihan kuule omasta elämästäni kirjoitan. Sen myönnän että tuskinpa jokainen tavis tällästä elämää elää eikä oikeesti tiedä mitä ns."rahamaailmassa" tapahtuu kun on varallisuutta millä ostaa palveluita ja elämänlaatua. No,mä olen saanut tätä luxus elämää maistaa rikkaan vaarini kautta ja sen myötä ajautunut piireihin jossa varakkaat miehet haluaa nuorten tyttöjen palveluita ja mä olen sen verta pervo muija ett nautin siitä kun voin antaa rikkaille äijille pillua ja muita seksipalveluita ja saan sitte korvauksena ihan vitusti rahaa. Joten jospa meet nyt vaan sinne sun huoneesees runkkailee ja odottaa koulun alkua,pääset taas sitte pätemään. Mä lähden vuorostani vaarini kanssa lounaalle ja juomaan skumppaa ja sitte mennään sen luo nussimaan. Heippa!

• Palkinto kirjoitti:

Mitä ,mitä ,mitä??? Kukas inisijä runkkari tänne on tullu mua arvostelemaan? Pitääkö nyt tulla tänne pätemään ku ei enää voi koulussa viisastella opelle ja frendeille? Yhyy ! Ensinnäkin mä en ole teini vaan 19v. nainen Tokax mä kirjotan äxällä jos mua vittu huvitta ja sattuu huvittamaan ,joten koita kestää . Kolmannex mä en oo tänne ennen tätä kirjotellu ja neljännex, jos lukisit nää jutut niin huomaisit ,että kirjoitan myös sukurutsailusta. Sille mä en voi mitään jos sun elämäs on niin vitun säälittävää ettet tiedä todellisesta maailmasta mitään ja pidät näitä mun juttuja feikkeinä. Ihan kuule omasta elämästäni kirjoitan. Sen myönnän että tuskinpa jokainen tavis tällästä elämää elää eikä oikeesti tiedä mitä ns."rahamaailmassa" tapahtuu kun on varallisuutta millä ostaa palveluita ja elämänlaatua. No,mä olen saanut tätä luxus elämää maistaa rikkaan vaarini kautta ja sen myötä ajautunut piireihin jossa varakkaat miehet haluaa nuorten tyttöjen palveluita ja mä olen sen verta pervo muija ett nautin siitä kun voin antaa rikkaille äijille pillua ja muita seksipalveluita ja saan sitte korvauksena ihan vitusti rahaa. Joten jospa meet nyt vaan sinne sun huoneesees runkkailee ja odottaa koulun alkua,pääset taas sitte pätemään. Mä lähden vuorostani vaarini kanssa lounaalle ja juomaan skumppaa ja sitte mennään sen luo nussimaan. Heippa!

Palox sulla nyt kärryt? 😂

PS. 19 vuotias on teini, tulee sanasta "teen" ts. "nineteen". Eix koulussa opeteta enää enkkua, vai olix sulla muita kiireitä?

• Ei ,mutt,Mersu kärähti ! Juu,tiedän kyllä että teen on enkkuuu ja liite viitta teiniin ,mutt koska olen Suomessa ja Suomessa täysi-ikäinen on 18veee ja mä oon 19vee niin olen siis aikuinen en teini. Joten tunge ne enkkuliittet perseesees . Sinänsä hyvin arvattu, ett koulussa ylä-asteella oli kyllä hieman muita kiireitä tosin ei enkun tunnilla vaan matikan. Sain nimittäin muutamat koenumerot nostettua kun otin maikalta suihin ja annoin pillua. Jouduin kerran sen puhutteluun kun meni matikka hieman perseelleen ja siinä sit sanoin kun en vaan tajuu matikasta mitään niin ei voi mitään ni se sano sitte ett voidaan keksii ihan omat järjestelyt asialle . Se sano ett oli mua kattellu kun pukeudun aina niin houkuttelevasti lyhyisiin hameisiin ja tiukkoihin toppeihin ja jos hän saa hieman tissiä koittaa ja muuta herkkua niin homma on selvä.Se korjas mun kokeet niin ett sain hyvät numerot ja vastapalvelus hoidettiin sitten aina joskus myöhään illalla sen autossa . Se haki mut jostain syrjäisestä paikasta ettei kukaan nää ja ajettiin sit jonnekki ja siellä sit ope kaivo kullin esiin ja käski imee . Äijällä oli ihan kunnon kulli vaikka muuten olikin ällöttävä puolikalju läski. Nussittiin sit takapenkillä vaikka olikin vitun ällöö kun sellane hikinen ihrakasa läähätti päällä. Pakko oli kolme vuotta tätä kerran kuussa kestää mutt eipähän tarttenu enää vaivata päätään matikalla.

• Palkinto kirjoitti:

Ei ,mutt,Mersu kärähti ! Juu,tiedän kyllä että teen on enkkuuu ja liite viitta teiniin ,mutt koska olen Suomessa ja Suomessa täysi-ikäinen on 18veee ja mä oon 19vee niin olen siis aikuinen en teini. Joten tunge ne enkkuliittet perseesees . Sinänsä hyvin arvattu, ett koulussa ylä-asteella oli kyllä hieman muita kiireitä tosin ei enkun tunnilla vaan matikan. Sain nimittäin muutamat koenumerot nostettua kun otin maikalta suihin ja annoin pillua. Jouduin kerran sen puhutteluun kun meni matikka hieman perseelleen ja siinä sit sanoin kun en vaan tajuu matikasta mitään niin ei voi mitään ni se sano sitte ett voidaan keksii ihan omat järjestelyt asialle . Se sano ett oli mua kattellu kun pukeudun aina niin houkuttelevasti lyhyisiin hameisiin ja tiukkoihin toppeihin ja jos hän saa hieman tissiä koittaa ja muuta herkkua niin homma on selvä.Se korjas mun kokeet niin ett sain hyvät numerot ja vastapalvelus hoidettiin sitten aina joskus myöhään illalla sen autossa . Se haki mut jostain syrjäisestä paikasta ettei kukaan nää ja ajettiin sit jonnekki ja siellä sit ope kaivo kullin esiin ja käski imee . Äijällä oli ihan kunnon kulli vaikka muuten olikin ällöttävä puolikalju läski. Nussittiin sit takapenkillä vaikka olikin vitun ällöö kun sellane hikinen ihrakasa läähätti päällä. Pakko oli kolme vuotta tätä kerran kuussa kestää mutt eipähän tarttenu enää vaivata päätään matikalla.

Kiva lukea että matikka sai jäädä. Kai siinä yksityis opetuksessa jotain hyödyllistä tarttui matkaan.

• virtasenposti kirjoitti:

Kiva lukea että matikka sai jäädä. Kai siinä yksityis opetuksessa jotain hyödyllistä tarttui matkaan.

Yksityisopetus oli ihanaa kaikesta huolimatta. Nautin kun ope läähätti mun päälläni kiimaisena ja matikan sain todellakin unohtaa kokonaan. Pitäiskin oikeestaan ottaa opeen yhteyttä taas vuosien jälkeen ja kysyy haluisko se maksua vastaan nyt palveluita. Sillä oli nimittäin ihana kulli mitä mull on ikävä,vaikka äijä olikin muuten kalju läski. Sen kalu oli sellane tosi tanakka ja paksu ,ei kovinkaan pitkä,mutt sill oli ihanan iso terska. Se oli ihan hervottoman kokonen tatti . Sitä oli ihana imee ja nuolla. Ei se mahtunu edes kunnolla suuhun kun se oli sellane . Mut se oli kiva ottaa huulten väliin ja siinä hyväillä sitä ja kielellä pyöritellä ympäri muhkeaa terskaa. Äijä vaan korisi kiimasta kun sitä lipittelin ja pillussa se tuntu ihanalta ku iso tatti hiero reikää.

• Palkinto kirjoitti:

Yksityisopetus oli ihanaa kaikesta huolimatta. Nautin kun ope läähätti mun päälläni kiimaisena ja matikan sain todellakin unohtaa kokonaan. Pitäiskin oikeestaan ottaa opeen yhteyttä taas vuosien jälkeen ja kysyy haluisko se maksua vastaan nyt palveluita. Sillä oli nimittäin ihana kulli mitä mull on ikävä,vaikka äijä olikin muuten kalju läski. Sen kalu oli sellane tosi tanakka ja paksu ,ei kovinkaan pitkä,mutt sill oli ihanan iso terska. Se oli ihan hervottoman kokonen tatti . Sitä oli ihana imee ja nuolla. Ei se mahtunu edes kunnolla suuhun kun se oli sellane . Mut se oli kiva ottaa huulten väliin ja siinä hyväillä sitä ja kielellä pyöritellä ympäri muhkeaa terskaa. Äijä vaan korisi kiimasta kun sitä lipittelin ja pillussa se tuntu ihanalta ku iso tatti hiero reikää.

Tykkäis varmasti yhteydenotostasi. Opet on aina kivoja.

• Palkinto kirjoitti:

Joo ihan selkee feikki kundi 😆

• Hienoa, ne eka kerrat jää aina mieleen. Monesti varakkaat on siitä hyviä et ne voi hankkia harrastukselleen oman rauhallisen paikan. Voidaan yksityiskohtaisesti syventyä asiaan. Mullakin kun uusi veli kertoi kummisedälleen meidän ystävyydestä. Se arvas heti missä mennään. Ekaksi se vaan avas että sai siemenet sisään sitten vähän lisää. Lopulta mä istuis siinä päällä ja hitaasti valuin alaspäin.
    Kun koulut oli keväällä loppu niin mä kävin lääkäriasemalla. Mulle oli neuvottu mitä sanoa. Eka tutki ja toinen tuli sitten konsultoimaan. Musta ne nautti oikeesti.

• En tiedä js nytt sukurutsa mutta vanhempi 70+ naista olis mukava tavata :)

• Isän serkku, serkku,eno,veli, eivät yhtä aikaa vaan eri vuosina 20vuoden aikana. Tässä pervonvaimon lista, nii alkoholilla oli osuutta tapahtumiin. Itsekkin tunsin nuorena vetoa serkku tyttöihin.

• Tuon serkkupojan kanssa on edelleen kipinää, mutta enon perheen kanssa tuli välirikko kun enon vaimo sai tietää tapahtuneesta, eikä olla enää tekemisissä.

• Joo, meillä meinasi käydä niin. Me ei aluksi käytetty mitään ehkäisyä, ajateltiin ettei äiti enää tule raskaaksi. Olisi se kai pitänyt tietää paremmin. Ei kestänyt kuin puolisen vuotta, kun äiti huomasi olevansa raskaana. Hetken siinä mietittiin, että mitäs nyt tehdään. Me kuitenkin lopulta päädyttiin siihen ratkaisuun, että äiti tekee abortin. Riski olisi ollut ihan liian iso, kaikin puolin. Lapsi olisi voinut olla sairas, ja sairaala ja neuvola olisivat kyselleen kaikenlaisia tietoja lapsen isästä. Se olisi ollut liian kiusallista, joten me päädyttiin tällaiseen ratkaisuun. Sen jälkeen äiti on käyttänyt pillereitä.

• Valmistuttuani työttömäksi, veljeni vietti usein aikaa kanssani. Silloin aloimme rakastelun. Abortin jouduin tekemään vuonna 2006.

• pienestä pitäen minulla on ollut hyvät välit tätini kanssa. kun aloin kiinnostua tytöistä, niin ennen kuin huomasinkaan, niin olin aloittanut seksisuhdeen tätini kanssa. niin siinä sitten kävi että tätini tuli raskaaksi ja koska hänellä on uskonnollinen kasvatus, niin abortti ei ollut hänelle mahdollinen. koska hänelle oli tullut kohtuullisen kokoinen perintö, niin minun ei tarvinnut osallistua lapsen elatukseen. muuten koska tätini on naimaton ja isäni sisko, niin lapselle tuli sama sukunimi kuin minulla.

• muuten koska tätini on isäni ja sisko on uskonnollinen niin tätini tuli raskaaksi lapselle. hänelle oli tullut abortti koska isäni on tätini sisko ja minulla on ollut sukunimi ennen kuin huomasinkaan. tätini välit on ollut hyvät pienestä pitäen ja isäni on kohtuullisen kokoinen. kun aloin kiinnostua isäni tytöistä, niin minun ei tarvinnut osallistua tätini elatukseen.

• Hei fcjfg
      Kivan ja hyvän lapsuuden lapsi saa. Uskon näin.
      Juttu sytytti minut koska olen yläkoulussa oleva poika jolla on suhde isoon veljeen. Veljeni panee minua peppuun säännöllisesti. Ei koskaan toisinpäin. Pidän kovasti ja nautin hänen panemisesta. Aina aktin jälkeen jäämme lusikka asentoon. Siinä muna minun pepussa hän juttelee millaisen lapsen saisimme jos tulisin raskaaksi ja mitä hän sen kanssa harrastaisi.

• Näitä sukulaisjuttuja tuntuu lukevan valtavat määrät lukijoita, mikä omalta osaltaa tarkoittanee sitä, että kiinnostus niihin on ihan aitoa ja melko varmasti sellaista myös harrastetaan kotien sopukoissa, silloin, kun vaanivat katseet välttävät... Monet niistä ovat ihan kiihottaviakin ja useiden runkkausobjekteina toimivat hyvin.

• Insesti on ihanaa.

• elsi15 kirjoitti:

Insesti on ihanaa.

Insesti on kaunein ja luonnollisin tapa harrastaa seksiä, eikä se ole esteenä muullekaan ihanalle.

• Mille muulle ihanalle?

• elsi15 kirjoitti:

Insesti on ihanaa.

Kerro Elsi lisää. Vaikka yksityisviesti.

• Seksi on kiihottavaa, mutta nyt aikuisena itse seksi ei muistu mieleen niin hyvin. Sen sijaan muistan paljon siitä ympäriltä asioita ja kiihotun niistä vieläkin.

Esimerkiksi erään kerran veljen huoneessa harrastimme seksiä kun vanhemmat olivat lähteneet jonnekin. Puhelin soi. Silloin oli vielä lankapuhelimet käytössä. Veli yritti pois päältäni, mutta anelin että hän jäisi naimaan. Puhelin soi taustalla ja saimme orgasmin ja lopetimme.

Minulla oli pelkkä kevyt kesämekko päällä, kädessäni käytetty kortsu ja pikkuhousuni olivat omassa huoneessani. Veljelläni oli löysät urheiluhousut mutta ei paitaa. Yhtäkkiä etuovi avautui. Se oli vielä sitä aikaa kun etuoviakaan ei lukittu jos joku oli kotona. Me säikähdimme ihan hirveästi ja kun samantien säikähtäneenä ponkaisin veljeni huoneesta pois, niin eräs hänen kaverinsa kaveri tuli eteisessä vastaan ja kyselemään että oliko veljeni nähnyt kaveriaan. Jos olisimme olleet vielä touhuissa, emme olisi ehtineet peittää jälkeämme ja hän olisi nähnyt meidät.

Sen jälkeen muistimme aina lukita etuoven. Löysiä helposti riisuttavia ja puettavia vaatteita olimme oppineet jo aikaisemmin käyttämään. Silloin oli ihan hirveää, mutta nyt tuokin kiihottaa ja naurattaa.

Eräänä toisena kertana äiti nukkui makuuhuoneessaan kun olin veljeni huoneessa ja karvalankamaton päällä ratsastin. Olimme pitkittäneet sitä jo kauan, mutta ennenkuin ehdin pois, niin hän ampui suoraan koko lastin pilluuni. Sitä ei voinut matolle päästää ja annoin niiden tulla sisääni. Silloin oli jo pillerit käytössä, mutta se oli vielä sitä aikaa että niitä varten tarvittiin vanhemmilta lupa.

Se tuntui ihanalta, mutta ongelmana oli vain se että se valui pitkin reisiä kun menin vessaan pesemään niitä pois. Muistan miettineeni uskaltaisinko pukea pikkuhousut vai mennä alapää paljaana vessaan pesemään itseäni. Sen jälkeen pelkäsin hetken aikaa sitä huomasiko äiti ne valuneet spermat pikkuhousussani.

Lukiossa oli erään jakson tiistaisin aina kaksi vapaatuntia joiden välissä oli yksi äidinkielen tunti. Veli oli myös lukiossa ja meillä sopi siltä jaksolta vapaatunnit yhteen. Ensimäisellä tunnilla menimme kotiin. Veljeni tuli sisääni ja ainoastaan pyyhin sen pois. Seuraavan tunnin istuin koulussa pöksyt kosteana ja toisella vapaatunnilla rakastelimme uudestaan ja jälleen iltapäiväksi menimme yhdessä tyytyväisinä lukioon. Muistan ne edeltävät tunnit kuinka kiihkeänä odotin että pääsisin kotiin.

Koeviikot olivat lukiossa ihania kun aamulla oli kokeet, mutta päivät olivat vapaita. Vanhempien ollessa töissä vielä monta tuntia ja kavereiden milloin missäkin, kävimme esimerkiksi kahdestaan saunassa, tai vietimme pitkään isän ja äidin sängyssä tai harrastimme seksiä jossain uskaliaissa paikoissa kuten keittiön pöydällä.

Arkipäivisin ennenkuin vanhemmat tulivat töistä, rakastelimme aina myös koulun jälkeen. Sitten illalla olimme kavereiden kanssa ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kun veli harjoitteli armeijaa varten, kävimme lenkillä ja usein kelin mukaan harrastimme suuseksiä tai jopa yhdyntääkin metsässä.

Sitten kun kännykät ilmestyivät, usein rakastellessa tuli kavereilta viestejä tai soittoja. Jälkeenpäin on kiihottanut ajatus siitä että he eivät tienneet mitä me teimme silloin. Ajokortti tietenkin mahdollisti ihan kaikenlaiset tempaukset. Harrastimme seksiä mm. korkeassa palotornissa jonne kiipesimme ja ainakin miljoona kertaa teimme sen autossa, esimerkiksi sunnuntaisin aamuyöllä sen jälkeen kun olimme vieneet kaverit baarista kotiin.

Kun muutimme omiin asuntoihin, piilottelun tarve väheni selvästi koska kännyköiden aikaan kaikki aina laittavat ensin viestin ennenkuin ovat tulossa vierailulle.

• ElämääSeVainOn kirjoitti:

Seksi on kiihottavaa, mutta nyt aikuisena itse seksi ei muistu mieleen niin hyvin. Sen sijaan muistan paljon siitä ympäriltä asioita ja kiihotun niistä vieläkin.

Esimerkiksi erään kerran veljen huoneessa harrastimme seksiä kun vanhemmat olivat lähteneet jonnekin. Puhelin soi. Silloin oli vielä lankapuhelimet käytössä. Veli yritti pois päältäni, mutta anelin että hän jäisi naimaan. Puhelin soi taustalla ja saimme orgasmin ja lopetimme.

Minulla oli pelkkä kevyt kesämekko päällä, kädessäni käytetty kortsu ja pikkuhousuni olivat omassa huoneessani. Veljelläni oli löysät urheiluhousut mutta ei paitaa. Yhtäkkiä etuovi avautui. Se oli vielä sitä aikaa kun etuoviakaan ei lukittu jos joku oli kotona. Me säikähdimme ihan hirveästi ja kun samantien säikähtäneenä ponkaisin veljeni huoneesta pois, niin eräs hänen kaverinsa kaveri tuli eteisessä vastaan ja kyselemään että oliko veljeni nähnyt kaveriaan. Jos olisimme olleet vielä touhuissa, emme olisi ehtineet peittää jälkeämme ja hän olisi nähnyt meidät.

Sen jälkeen muistimme aina lukita etuoven. Löysiä helposti riisuttavia ja puettavia vaatteita olimme oppineet jo aikaisemmin käyttämään. Silloin oli ihan hirveää, mutta nyt tuokin kiihottaa ja naurattaa.

Eräänä toisena kertana äiti nukkui makuuhuoneessaan kun olin veljeni huoneessa ja karvalankamaton päällä ratsastin. Olimme pitkittäneet sitä jo kauan, mutta ennenkuin ehdin pois, niin hän ampui suoraan koko lastin pilluuni. Sitä ei voinut matolle päästää ja annoin niiden tulla sisääni. Silloin oli jo pillerit käytössä, mutta se oli vielä sitä aikaa että niitä varten tarvittiin vanhemmilta lupa.

Se tuntui ihanalta, mutta ongelmana oli vain se että se valui pitkin reisiä kun menin vessaan pesemään niitä pois. Muistan miettineeni uskaltaisinko pukea pikkuhousut vai mennä alapää paljaana vessaan pesemään itseäni. Sen jälkeen pelkäsin hetken aikaa sitä huomasiko äiti ne valuneet spermat pikkuhousussani.

Lukiossa oli erään jakson tiistaisin aina kaksi vapaatuntia joiden välissä oli yksi äidinkielen tunti. Veli oli myös lukiossa ja meillä sopi siltä jaksolta vapaatunnit yhteen. Ensimäisellä tunnilla menimme kotiin. Veljeni tuli sisääni ja ainoastaan pyyhin sen pois. Seuraavan tunnin istuin koulussa pöksyt kosteana ja toisella vapaatunnilla rakastelimme uudestaan ja jälleen iltapäiväksi menimme yhdessä tyytyväisinä lukioon. Muistan ne edeltävät tunnit kuinka kiihkeänä odotin että pääsisin kotiin.

Koeviikot olivat lukiossa ihania kun aamulla oli kokeet, mutta päivät olivat vapaita. Vanhempien ollessa töissä vielä monta tuntia ja kavereiden milloin missäkin, kävimme esimerkiksi kahdestaan saunassa, tai vietimme pitkään isän ja äidin sängyssä tai harrastimme seksiä jossain uskaliaissa paikoissa kuten keittiön pöydällä.

Arkipäivisin ennenkuin vanhemmat tulivat töistä, rakastelimme aina myös koulun jälkeen. Sitten illalla olimme kavereiden kanssa ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kun veli harjoitteli armeijaa varten, kävimme lenkillä ja usein kelin mukaan harrastimme suuseksiä tai jopa yhdyntääkin metsässä.

Sitten kun kännykät ilmestyivät, usein rakastellessa tuli kavereilta viestejä tai soittoja. Jälkeenpäin on kiihottanut ajatus siitä että he eivät tienneet mitä me teimme silloin. Ajokortti tietenkin mahdollisti ihan kaikenlaiset tempaukset. Harrastimme seksiä mm. korkeassa palotornissa jonne kiipesimme ja ainakin miljoona kertaa teimme sen autossa, esimerkiksi sunnuntaisin aamuyöllä sen jälkeen kun olimme vieneet kaverit baarista kotiin.

Kun muutimme omiin asuntoihin, piilottelun tarve väheni selvästi koska kännyköiden aikaan kaikki aina laittavat ensin viestin ennenkuin ovat tulossa vierailulle.

Tuo kuulosti tosi hyvältä.

• tiedoksi mäpanin äitiäni mä oon 26 vuotta ja äiti on 58 ja me pantiin oikeen kunnolla 3 tuntia putkeen ja mä laukesin sen sisään ainakin 15--30 kertaa sinä aikana siitä on jotain puoli vutta ja mun äiti on raskaana nyt ja mä oon perheen ainut lapsi ja isäni on kuollu ja se mun äiti sano kun lapsi on syntyny niin pannaan uudestaan sitä ootellessa lapsea me ei aijota pitää varmaan

• tuo on varmaan unessa tapahtunu eivoi olla totta

• Miten joku voi kiihottua omasta äidistä tai isästä yök

• Nain pikkusiskoani jo nuoresta lähtien ja vaikka olin jo naimisissa en voinut lopettaa suhdetta. Järisyttävin tapaus oli , kun katselin ikkunasta vaimon istuttuessa kukkia, sisko tuli luokseni , veti housuni alas ja alkoi imemään kaluani. Pian hän olikin pöydällä selällään ja mina nain häntä, vaikka näin vaimoni ulkona. Ikäeromme pikkusiskon kanssa on 14vuotta ja sen ikäinen oli kun ensimmäisen kerran sain hänet

• Hmmm...täysin sama juttu kuin itsekkin kertonut täällä palstalla. Copy copy

• Hyi

• omaa äitiä en ole pannut, kun ei ole kovin hyvän näköinen, mutta muita vanhempia sukulaisnaisia olen hoidellut. olen harrastanut seksiä tätieni kanssa ja muutaman itseäni vanhemman serkkutytön kanssa.

• Olen itse suhteessa aikuiseen poikaani hän on 28v ja itse olen 49v ja olemme harrastaneet seksiä jo useamman vuoden. Kaikki alkoi kun poika kärsi huonosta itsetunnosta kun ei naista itselleen löytänyt ja niistä murheista avautui minulle. Poika on hieman pullukka eikä mikään kaikkein trendikkäin tapaus vaan sellainen hissukka. Yritin lohdutella hätä ja otin kainalooni ja suukottelin ja paijailin. Kohta näin kun hänen verkkarihousujen etumus alkoi pullottaa ja hänkin nolostui siitä. Sanoin että ei haittaa ja se on luonnollista että tuntuu hyvälle. Painoin sitten käteni kohoumalle ja aloin hieromaan. Poika alkoi hyväillä tissejäni ja työnsi käden paidan alle ja otti rintani esiin ja alkoi imeä nänniä. Sanoin pojalle että haluaako hän koittaa yhdyntää ja mennään sängylle niin opastan. Menimme sänkyyn ja riisuin itseni ja pojan ja sitten hyväilin häntä ja levitin jalkani ja pyysin tulemaan päälleni. Ohjasin komeasti jöpöttävän kalun aukolleni ja pyysin painamaan sisään. Poika huohotti ja alkoi työnnellä varovasti. Sanoin että tuntuu hyvälle ja että kaikki on täysin luonnollista ja oikein kun ollaan aikuisia kumpikin niin ei haittaa että ollaan äiti ja poika ja kaikki tuntuu oikein hyvältä. Poika laukesikin melkein heti sisääni ja sitten vielä suukoteltiin ja hyväiltiin toisiamme ja näytin miten naisen pillua pitää hyväillä ja poika sitten käsin vielä teki minulle hyvää. Tästä kaikesta on n.5v kun aloitimme naida ja olemme säännöllisesti nyt pari kertaa viikossa nussineet. Emmme koe että tekisimme mitään väärää kun homma on vapaaehtoista ja kumpikin nauttii.

• Onnea teille!

• Ihanaa kuulla, että muillakin on kokemuksia poikiensa kanssa. Meillä suhteeni 18-vuotiaaseen poikaani alkoi, kun meillä oli mieheni kanssa tarkoitus lähteä etelään lomalle, mutta hän sairastui ja änen ehdotuksestaan poikani otti hänen paikkansa. Hotellissa oli luonnollisesti parivuoteet. Ensimmäisenä iltana hiukan häpeilimme ja livahdimme peiton alle pimeässä. Suraavana iltana, kun olimme nauttineet viiniä, oltiin jo vapaampia. Istuimme telkkaria katsellen minä alusasuissani ja hän kalsareissaan. Sitten juttu alkoi menemään seksin puolelle ja hän valitteli puutettaan alkaen kehumaan minua seksikkääksi. Huomasin kuinka hänen katseensa tuon tuostakin kiinnittyi rintoihini ja haarojeni väliin. Tunsin oitis tuttua kihelmöintiä ja niinpä istahdin mitään ajattelmatta hänen viereensä sohvalle. Välittömästi hänen kätensä alkoivat vaeltelemaan kehollani, enkä edes yrittänyt vastustella. Ei siinä kauan viivytelty kun siirryimme vuoteeseen ja siitä alkoi kaksiviikkoinen rakastelumme. Sitä jatkui sitten myös kotona aina kun vain saimme tilaisuuden siihen. Lopulta jäimme kiinni!! Pelkäsin sen johtavan avioeroon, mutta ei. Mieheni olikin valtavan kiihottunut asiasta ja nautti suuresti päästessään poikansa liukkaille.

• Broidin kans alettin panohommat, kun olin 16 ja se 14. Broidi oli saanut kaveriltaan jotain pornolehtiä ja niitä katseltiin ja matkittiin. Olin just saanut pillerit menkkavaivojen takia, mut kortsuja käytettiin varmuuden vuoksi. Anaaliakin tehtiin välistä, ei se sattunu, kun opin ottemaan rannosti, hiton kiihottavaa muuten kun samalla sorrmetin pillua.
    Jossain vaiheessa homma oli aika kiihkeetä, mutta kerrat harveni, kun löydettiin omat toiset pantavat. Muutin 6 vuotta sitten pois kotoa, broidi vähä myöhemmin, mutta tavattessa kahden usein vieläkin muistellaan sängyssä menneitä.

• Kaunista! Onnea teille!

• Minä aloin yhdynnät vasta 20 vuotiaana kaksoisveljen kanssa. Sitä ennen oltiin kyllä kotona teininä pussailtu ja hinkattu toisia vasten ja olin saanut orkkujakin. Veli ei saanut. Sitten muutettiin opiskelemaan ja kerrostalossa asuttiin seinänaapureina. Tehtiin kyllä sielläkin aina silloin tällöin sitä vaatteet päällä hinkkailua ja pussailua, mutta viimeisenä vuotena alettiin puhumaan että voitaisiin naidakin joskus. Sitten yksi lauantai oltiin vähän kännissä ja hirveissä himoissa ja halusin tehdä sen oikeasti ennenkuin muutetaan sieltä pois ja me tehtiin se pari kertaa sinä aamuna ilman kortsuja. Se kesti vaan hetken mutta oli aivan hiton kiihottavaa! Ravintolasta ostettiin After Ninejä ja niitä käytettiin mutta anaaliseksiäkin harrastettiin ehkäisynä ja säästääkseen kortsuja joita joskus jouduttiin käyttämään pari kertaa kun rahat oli aika tiukassa. Sieltä muutettiin vielä vuodeksi kotiin, mutta kotona pantiin harvemmin kun kotiväki oli usein kotona, mutta kun taas muutettiin pois niin nyt ollaan tehty jo yli viidentoista vuoden ajan säännöllisesti ja usein ja kai tätä voi jo seurusteluksi sanoa. Kotiväki ei ole ihmetellyt että ollaan kuin paita ja peppu, niistä se on vaan sööttiä että ollaan aina tultu niin hyvin toimeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä aloin yhdynnät vasta 20 vuotiaana kaksoisveljen kanssa. Sitä ennen oltiin kyllä kotona teininä pussailtu ja hinkattu toisia vasten ja olin saanut orkkujakin. Veli ei saanut. Sitten muutettiin opiskelemaan ja kerrostalossa asuttiin seinänaapureina. Tehtiin kyllä sielläkin aina silloin tällöin sitä vaatteet päällä hinkkailua ja pussailua, mutta viimeisenä vuotena alettiin puhumaan että voitaisiin naidakin joskus. Sitten yksi lauantai oltiin vähän kännissä ja hirveissä himoissa ja halusin tehdä sen oikeasti ennenkuin muutetaan sieltä pois ja me tehtiin se pari kertaa sinä aamuna ilman kortsuja. Se kesti vaan hetken mutta oli aivan hiton kiihottavaa! Ravintolasta ostettiin After Ninejä ja niitä käytettiin mutta anaaliseksiäkin harrastettiin ehkäisynä ja säästääkseen kortsuja joita joskus jouduttiin käyttämään pari kertaa kun rahat oli aika tiukassa. Sieltä muutettiin vielä vuodeksi kotiin, mutta kotona pantiin harvemmin kun kotiväki oli usein kotona, mutta kun taas muutettiin pois niin nyt ollaan tehty jo yli viidentoista vuoden ajan säännöllisesti ja usein ja kai tätä voi jo seurusteluksi sanoa. Kotiväki ei ole ihmetellyt että ollaan kuin paita ja peppu, niistä se on vaan sööttiä että ollaan aina tultu niin hyvin toimeen.

Laadukasta! Onneksi olkoon!

• Broidin kans alettin panohommat, kun olin 16 ja se 14. Broidi oli saanut kaveriltaan jotain pornolehtiä ja niitä katseltiin ja matkittiin. Olin just saanut pillerit menkkavaivojen takia, mut kortsuja käytettiin varmuuden vuoksi. Anaaliakin tehtiin välistä, ei se sattunu, kun opin ottemaan rannosti, hiton kiihottavaa muuten kun samalla sorrmetin pillua.
    Jossain vaiheessa homma oli aika kiihkeetä, mutta kerrat harveni, kun löydettiin omat toiset pantavat. Muutin 6 vuotta sitten pois kotoa, broidi vähä myöhemmin, mutta tavattessa kahden usein vieläkin muistellaan sängyssä menneitä.

• Sorry, lähti tuplana, kun eka lähetyksessä tuli ilmoitus palvelinvirheestä.

• kuka nyt haluaisi äitiään pana. toisinaan äitin siskolta tulee viesti jossa käsketään tulemaan. kun sitten olen hänen luonaan, niin rakastellaan. tuota varten olen joutunut hankkimaan pillereitä jotka parantavat mieskuntoa että pystyisin panemaan tätiäni kaikkiin reikiin.

• En tiedä ihanampaa kun Äiti on kontillaan edessäni pylly paljaana, joka on sopivan lihakas ja saa työntää 17cn :sen tyveä myöten ja pitää lantioista kiinni. En taida enää kaivatakaan ketään muuta, se on niin syntisen ihanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä ihanampaa kun Äiti on kontillaan edessäni pylly paljaana, joka on sopivan lihakas ja saa työntää 17cn :sen tyveä myöten ja pitää lantioista kiinni. En taida enää kaivatakaan ketään muuta, se on niin syntisen ihanaa.

Äidin ihanan iso perse on parasta! Vielä kun pääsis omaa 54 vuotiaan siskon vittua panemaan!

• En ole Emmalle mitään sukua. Seurustelen sen äidin kanssa. Joskus kun olen niillä yötä Emma tulee aamuyöstä meidän sänkyyn. Sen äiti nukkuu keskellä ja me sen kahta puolen. Alussa noustessaan aamulla ylös ensimmäisenä se patisti Emman omaan sänkyynsä. Lopulta se kyllästy ja me saatiin jäädä kahdestaan Emman kanssa siihen odottamaan kellon soittoa. Oli outoa nukkua alasti Emman kanssa. Yksi sellainen flunssa kausi. Meillä oli Emman kanssa koko viikon kestävä saikku. Mä heräsin puolelta päivin ilman peittoako. Emma nukkui kanssa. Sen pää oli mun vatsan päällä. Korva mun navassa. Mä katselin sen unisia kasvoja. Se heilutti päätään. Hankasi samalla mun munaa. Hiuksen oli kuivanut mun terskaan kiinni. Äkisti mä tajusin mistä ne unet oli tulleet. Ne unet mitä olin nähnyt sen jälkeen kun sen äiti oli lähtenyt töihin. Emma avasi silmänsä. Katsoi mua silmiin. Piditkö se kysyi? Oliko se yhtä hyvää kuin mutsin antama?

• sukulaisten kanssa en ole mitään ihmeempiä kehtannut tehtä. kun olin vielä nuori poika niin isosiskoni antoi minulle kuukautiskupin ja käski juoda sen sisällön.

• Mun äidin poikaystävä panee mua. Pari kertaa viikossa se on meillä yötä. Mutsi lähtee aikaisin töihin. Mä jään nukkumaan. Se nussii mua ennen kuin lähden kouluun.

• Vaikuttaa siltä, että olet halukkaasti mukana. Lienet jo täyttänyt 16. Ei saata muuta kuin onnitella. 🌹👀

• Firdawsi kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että olet halukkaasti mukana. Lienet jo täyttänyt 16. Ei saata muuta kuin onnitella. 🌹👀

Olen mä halukkaasti mukana. Onhan se jotenkin hassua. Ekaksi se nussii mutsia just ennen kuin se lähtee aamulla ulos. Sit sillä samalla liukkaalla munalla kun alaovi kolahtaa kiinni se nussii mua.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen mä halukkaasti mukana. Onhan se jotenkin hassua. Ekaksi se nussii mutsia just ennen kuin se lähtee aamulla ulos. Sit sillä samalla liukkaalla munalla kun alaovi kolahtaa kiinni se nussii mua.

Olet varmaan viehättävä tyttö, jolla on myös erityiskauniit sukupuolielimet. Hyvää jatkoa! 🌹👀

• Firdawsi kirjoitti:

Olet varmaan viehättävä tyttö, jolla on myös erityiskauniit sukupuolielimet. Hyvää jatkoa! 🌹👀

Mä olen poika. Jos olisin tyttö ei tää onnistuisi. Mutsi ei jättäis meitä kahden.
      Se mies on bi. Mä olen kaapissa.Siitä iästä, mä olen nuorempi kuin oletat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen poika. Jos olisin tyttö ei tää onnistuisi. Mutsi ei jättäis meitä kahden.
      Se mies on bi. Mä olen kaapissa.Siitä iästä, mä olen nuorempi kuin oletat.

Vähien tietojen takia sitä joutuu tekemään vääriä oletuksia. Joka tapauksessa sinulle edelleenkin onnea!

• Firdawsi kirjoitti:

Vähien tietojen takia sitä joutuu tekemään vääriä oletuksia. Joka tapauksessa sinulle edelleenkin onnea!

Ei se mitään. Voisi se tietysti olla noinkin. Kun pääsen mainitsemaasi ikään epäilen suhteemme loppuvan. Tuntuu etten ole enää hänestä kiinnostava tuossa iässä. Pidän sitä hyvänä. Kaikki loppuu aikanaan. Ei tule sellaista roikkumis juttua. Vähän kuin rakkaustarina joka kestää kesän. Kumpikin tietää että syksyllä opiskennellaan eri kaupungeissa ja kesä on muisto vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään. Voisi se tietysti olla noinkin. Kun pääsen mainitsemaasi ikään epäilen suhteemme loppuvan. Tuntuu etten ole enää hänestä kiinnostava tuossa iässä. Pidän sitä hyvänä. Kaikki loppuu aikanaan. Ei tule sellaista roikkumis juttua. Vähän kuin rakkaustarina joka kestää kesän. Kumpikin tietää että syksyllä opiskennellaan eri kaupungeissa ja kesä on muisto vain.

Sinulla on hyvin realistinen asenne. Tulevaisuus tuo monia hyviä mahdollisuuksia.

• mieleeni juolahti tapaus joka tapahtui kun olin vielä alakoulussa. yhtenä aamuna heräsin siihen että siskoni ratsasti kovalla penikselläni. kun siskoni nousi päältäni, niin tunsin itseni likaiseksi ja menin suihkuun pesemään saippualla alapääni. kuukauden päästä siskoni sanoi käyneensä tekemässä abordin. tuon jälkeen ei enää palattu asiaan.

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.