Olen nyt jonkin aikaa piikittänyt testosteronia parantaakseni suorituskykyäni salilla ja sängyssä. Tällä on ollut kuitenkin epätoivottuja sivuvaikutuksia. Ärtymystä, aknea sekä anaalipakotusta. Kyllä. Anaalipakotusta.
Minulle on kehittynyt fetissi anaalipakottamisesta, eli toisin sanoen nuorten, hentojen ja vähäkarvaisten miesten (twinkkien) pakottamisesta rajuun anaaliseksiin.
Seksielämäni ja seksuaali-identiteettini on kärsinyt tästä. Olen ollut naimisissa viimeiset kymmenen vuotta ja olen aina pitänyt itseäni heteroseksuaalisena. Nyt testosteronikuurin aikana heränneet homoseksuaaliset halut ovat tulleet täytenä yllätyksenä. En pysty ajattelemaan enää muuta kuin anaalipakottamista ja miesten kaluja. Vaimokin huomaa varmaan kohta jotain. Yhdynnän aikana joudun ajattelemaan twinkin tiukkaa peppua, että laukean.
Voiko testosteroni tehdä homoksi?
Testosteroni
9
428
Vastaukset
- my hunk
Ei voi, sulla on vaan myöhänen puberteetti:) Laitat ne munat ruuvipenkkii ja väännät kaikin voimi nii ei enää tee mieli miestä.
- Asexuaali
Tuolla hoidolla ei kohta tee enää mieli naistakaan. Toisaalta eunukkina on enemmän aikaa tärkeämmillekin asioille kuin seksille. Turhaa touhua sekin.
- Bearfister
Kannattaisiko mainita tästä reseptin kirjoittavalle lääkärille? Niin, sullahan on resepti eiköstä vain? Jos oot ostanut testot kadulta, niin niissä on voinut olla vaikka mitä.
Meidän roinaajien keskuudessa on hyvin tiedossa se, että osaan ryssäampulleista on sekoitettu ns. homokaasua, joka voi hyvinkin aiheuttaa tuollaista. Homokaasulla kontaminoidun ryssäteston tunnistaa siitä, että kun ravistat ampullia, muodostuu nesteeseen kuplia. Et tainnut tätä tietää? Valitettavasti vaikutus on pysyvä, eli parasta vain opetella elämään sen uuden seksuaali-identiteettisi kanssa.
Siinä en voi auttaa sinua, sillä olen itse power-top bear (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=power top) ja tykkään fistata ja käytännössä raiskata sidottuja kundeja. Jos sellainen tosimiesten meininki alkaa kiinnostaa (homokaasun vaikutus usein kasvaa pari ensimmäistä vuotta), niin voit toki mailata osoitteeseen [email protected] ja sovitaan tapaaminen.- Pieni natu
Siinä taas yksi todiste siitä, että roinaajat on idiootteja. Koskaan ei tiedä mitä siinä roinassa on seassa.
- Bi-mies 72
Mua kiinnostaa. Sulla on sähköpostia.
- Pete_SK
Sama trolli jaksaa vaan kirjoittaa tänne samaa sontaa. Sun tekee selkeesti niin mieli kokeilla seksiä miesten kanssa, että mitäs jos menisit joku viikonloppu homobaariin ja kertoisit kavereille ihan miten asia on. Kyllä sieltä joku horndog aina löytyy, joka suostuu leikkimään uteliaan heteron kanssa.
Itse en vaivautuisi, kun silkkaa sähläämistä siitä tulee, ettekä te edes osaa imeä kullia oikein. Tunnen kuitenkin kundeja, jotka saa kiksejä heteroiden runkkaamisesta ja imemisestä, joten toivoa sulla on. Peppupanosta on turha haaveilla, kun se on meidän homojenkin kesken vähän niin ja näin. Se on hankalaa, sotkuista eikä niin tyydyttävää. Peräaukko vaatii kunnon lämmittelyt ja sittenkin kokemusta on hyvä olla. Heterot hyppää seinille ja valittaa kivusta jo pikkusormesta pepussa, joten ei sinne miehen kikkeliä pahemmin työnnellä. Teidän ala-alueen hygieniakin on useimmiten ihan karmean huonoa.- onko onko?
Onko kakkaa pyllyssä?
- AnonyymiUUSI
Nyt kun sinulla on paljon voimaa niin voisit kokeille, miltä tuntuisi antaa piiskaa tiukkapyllyiselle nuorelle miehelle. Pojalta housuut alas, polvelle tiukaan otteeseen ja vitsa laulamaan. En tiedä mitään parempaan kuin piiskan saanti riskiltä mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Mutta onko menneisyys riittävän siveä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1298275Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047509Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot925686Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,905633Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194820Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1322624Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys592495Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81475Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71444Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa531319