Miten käy tavallisen Lähivakuuttajan vakuuttaja-asiakkaan kun Lähivakuutuksessa on sellainen ehto että vakuutuksenottaja vastaa omilla rahoillaan tilanteessa jossa vakuutusyhtiön varannot käyvät vähiin. Puretaanko asiakkailta takausvastuu, vai takaavatko Lähivakuutuksen asiakkaat tulevaisuudessa koko Lähivakuutus-Tapiolan konsernin taloustilannetta?
Takausvastuista Lähivakuutus ei halua tiedottaa asiakkaitaan. Vakuutusyhtiöissä, kuten tunnettua, jaetaan miljoonia ja asuntoetuja "sulle-mulle ja sailakselle" -periaatteella. Hyvän keskinäisjakaminen johtajien kesken ei lopu vaikka yhtiön kassan pohja paistaisi. Finnair on tästä oiva esimerkki.
Lähivakuutus & Tapiolan yhdistyminen
3
373
Vastaukset
- PERHEEN VAKUUTUSMIES
eiköhän se parempaan suuntaan ole menoissa,
edellisetkin kaikki tapahtumat Lähivakuutuksessa ovat parantaneet korvauksia ja alentaneet maksuja.
Viimeinen paikallinen pankkisopimus, (jos olet pankin vakuutuksen asiakas SAAT 10% ALENUKSEN) yhteistyö alensi todelLA huomasti maksuja
olen kysellyt juuri tulleiden laskujen kera muualtakin, aina muualla on ollut 6-15 % kalliimpia, toki parissa on luvattu että ensimmäinen vuosi annettais samaan hintaan,
muissa on ehdotettu omavastuun suurentamista ja vakuutuksen laajuuden pienentämistä.
kerran kun oli sekä samana vuonna autovauriota kaupan parkkipaikallla, että pesukonepalo vaihdoin yhtiötä kun en kehdannut mennä enää heidän tuttujen konttoriin,
vakuutusyhtiön edustaja houkutteli takaisin ja lupasi että autovakuutusten bonuksiakaan ei alenneta, sillä vauriot ovat sittekin niin pieniä kun katsoivat minun maksuhistorian,
en itsekään tiennyt että olin ollyt yhtyiössä jo 12 vuotta.
olin kuulemma maksanut moninkertaisesti vauriot. - Janne Haonperä
Hei Takaaja-asiakas!
Mainitsemasi "takausvastuu" eli asiakkaiden lisämaksuvelvollisuus poistuu Lähivakuutuksen ja Tapiolan fuusion myötä. Lisämaksuvelvollisuutta koskevaa määräystä ei ole sisällytetty perustettavan keskusyhtiön eikä alueyhtiöiden yhtiöjärjestyksiin.
Ystävällisin terveisin
Janne Haonperä
tiedottaja
Lähivakuutus-ryhmä
www.lahivakuutus.fi - loppu häämöttää
Onneksi vaihdoin lähivakuutuksesta vakuutukset jo toissa vuonna pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914