MARTINAN BLOGI&RASKAUSKUVAT !

Masu-asukki

Epäilijät; kyllä se vaan on selvästi raskaana, ihana vauva masu:) !
Mites se täällä menikään....Martina valehtelee raskaudesta, ei oo masua, ei tule synnytystä jne. jne.
Joo tiedetään että joku kohta inisee että "lihonu se vaan on" yms. tyhmää, mitä vain kun raskaus nyt todella alkaa Martinassa näkyä.
Kuinkahan moni häpeää (jos häpeää) itseään sitten kun vauva SYNTYY?
Mitä oikeasti sitten sanoo ne henkilöt jotka väittävät että Martina EI ole raskaana kun uusi pienokainen syntyykin...erittäin mielenkiinnolla kuulisin näiden ihmisten selityksiä tai kommentteja ko. asiasta, ihan mielenkiinnolla odotan miten se suu sitten pannaankaan....Onnea Martina odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin kunnes masu asukki syntyy ja tietysti sen jälkeenkin:))

108

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsosowpskepwkdbfieiqpsnd

      ihana vatsa :) ei niin iso kuin Hennalla mut sehän on yksilöllistä. Upea, Martina on aina superkaunis raskaana, se jotenkin hehkuu. Ei näytä niin "kovalta."
      Pakko myöntää et itsekin yhdes vaihees epäilin. Pahoittelut siitä Martinalle ja vaaville

    • Yrvö Alppo

      Voi lapsi parka

    • Kakki Valottaja

      Jos on raskaana mitä vieläkin epäilen niin seuraava kysymys kuuluu kuka on isä?

      • Iniseviä itikoita

        Johan joku itikka tuli inisemään, ei menny kauaa..missäs se hyönteiskarkoite olikaan ...?


      • Moskiitto
        Iniseviä itikoita kirjoitti:

        Johan joku itikka tuli inisemään, ei menny kauaa..missäs se hyönteiskarkoite olikaan ...?

        Raid tappaa talossa ja Suomi24:ssä?


    • ei kuulu sulle

      Sulle ei kuulu kuka on isä! Eiköhän nuo ole niitä yksityisasioita. Ei mekään utsita kuka on sun haarovälissä käynnyt.
      Tuolaisilla kyssäreillä yrität vain lietsota muille loukkaavia vihjeitä.
      Aikuinen nainen joka on lisäksi todella lapsirakas, on kivaa että saa mitä haluaa.

      • Ape King

        Muista vihanhallinta. Nyt ei olla viidakossa.


      • Kyllä näin on

        Oikeassa olet!


      • ai ai mammasein

        --- äet on äet ja omaansa puolustaa viimoseen saakka - mutta säälittävää silti

        jos nainen on raskaana, luulisi rauhoittavan elämäänsä, antavansa aikaansa myös nykyiselle kakrulleen ???


    • Ei kuulu sulle!

      Ei kuulu sulle kuka on isä, mekään ei kysellä kuka sun jalkovälissä käy, jokaisella on oikeus oman yksityisyyteensä tiettyjen asioiden kohdalla.

      • Hanska ja Enski

        Tietyssä jalkovälissä sijaitseekin varsinainen valtatie.


      • ACMara/DCAlex
        Hanska ja Enski kirjoitti:

        Tietyssä jalkovälissä sijaitseekin varsinainen valtatie.

        Highway to Hell?


      • ......

    • Odotuksen iloa!

      Ei kuulu kenellekkään Suomi24 palstalaisille kuka isä on eikä muukin vastaava.
      Yksityisasioita.
      Toivotan kanssa ihanaa raskaus aikaa Martinalle ja hänen poppoolle!

      • Näin se menee

        Ei kuulu kun ei kukaan tiedä, tuskin Marakaan.


    • MartinaFani

      Niin, on se Martina raskaana! En tiedä, miten joku edes epäili, että Martina teeskentelee olevansa raskaana! SAIRASTA, JOTKA EPÄILIVÄT TUOTA!!

      • Luontoääni

        Nyt maailma pelastuu.


      • FunFunFanitus

        En mäkään ymmärrä niiden ihmisten ajatuksen juoksuu jotka epäilivät Martinan raskautta.......en tosin edes halua ymmärtää koska niinkuin sanoit, sairasta epäillä Martinan valehtelevan raskaudestaan, pääkopassa ei paljon normaalia niiltä ihmisiltä löydy ei.
        No, totuus läsähti päin naamaa ja toivottavasti sen verran kovaa että jospa siellä pääkopassa alkaiskin liikkua ns. normaaleja ajatuksia pilaantuneiden sijaan.
        Martina= O.N.N.E.A:)


      • Säälin äpärää.
        FunFunFanitus kirjoitti:

        En mäkään ymmärrä niiden ihmisten ajatuksen juoksuu jotka epäilivät Martinan raskautta.......en tosin edes halua ymmärtää koska niinkuin sanoit, sairasta epäillä Martinan valehtelevan raskaudestaan, pääkopassa ei paljon normaalia niiltä ihmisiltä löydy ei.
        No, totuus läsähti päin naamaa ja toivottavasti sen verran kovaa että jospa siellä pääkopassa alkaiskin liikkua ns. normaaleja ajatuksia pilaantuneiden sijaan.
        Martina= O.N.N.E.A:)

        Se kun nyt valehtelee vähän joka asiasta...


    • normielli

      No mä en ole epäillyt missään vaiheessa, mutta en ymmärrä miten jonkun vauvamasu voi olla "ihana". Maha kuin maha.

      Minua ei hävetä sekään, kun vauva sitten syntyy. Ei liikuta elämääni millään lailla, joskin toivon, että rahankäytössä ei tule äitiinsä, vaan että hankkii oikean ammatin. Meidän veronmaksajien taskuistahan se on tuonkin "isänmaan toivon" elämä ja kasvatus.

      • paska vammainen elli kun

        ihan hyvinhä mara on tienannut ja maksanut velkojaan, siitähä uutisoitiin.paremmin toi 35000 on ku joku 20000 mitä maran haukkujista ei varmaankaa suurin osa tienaa. joten miten niin veronmaksajien rahoista vammainen paska elli


      • 3 + 5 = ?

        Enemmän kuin äitinsä.


      • normielli
        paska vammainen elli kun kirjoitti:

        ihan hyvinhä mara on tienannut ja maksanut velkojaan, siitähä uutisoitiin.paremmin toi 35000 on ku joku 20000 mitä maran haukkujista ei varmaankaa suurin osa tienaa. joten miten niin veronmaksajien rahoista vammainen paska elli

        No mä tienaan sen 50 tonnia vuodessa enkä todellakaan elä leveästi. Ei ole varaa asua ydinkeskustassa eikä ajella liisaribemarilla (eipä silti, eivät unelmiini muutenkaan kuulu).

        Minähän ajattelen tässä sitä lasta, kun suositan niin Martinalle kuin muillekin, että hoitakaa ne luottotiedot kuntoon ja typerät ulosottovelat pois ennenkuin lapsia hankitte.

        Ja se nyt vaan on fakta, että JOKAINEN lapsi tässä maassa käy meidän veronmaksajien kukkarolle, ja mikä tulee koulutukseen ja turvallisuuteen, niin minulla ei ole sitä vastaan yhtään mitään. Mutta sitten kun lapsen peruselanto jää muiden kuin omien vanhempien maksettavaksi, niin se on kyllä väärin. Ja korviaan myöten velkaisilla tämä riski nyt vaan sattuu olemaan suurempi.

        Vaikka kuinka haukut vammaiseksi, niin nämä faktat eivät silti muutu.


    • Kakki Valottaja

      Vaikuttaa siltä että Stefan ei ole lapsen isä vaikka tuohon aikaan seurustelikin Martinan kanssa. Eihän tämä kenellekään yllätys ole.

      • runablwkeoeduturiwis

        mistä vitusta hieho kakki niin päättelet. olet ruma paska paisenaama haista vïttu


      • N.I. Metön
        runablwkeoeduturiwis kirjoitti:

        mistä vitusta hieho kakki niin päättelet. olet ruma paska paisenaama haista vïttu

        Harrastatko enemmänkin lyriikkaa? Tässä oli sitä kielen suloutta.


      • sukututkimusta
        N.I. Metön kirjoitti:

        Harrastatko enemmänkin lyriikkaa? Tässä oli sitä kielen suloutta.

        Onko hieho kakki sukua Maran kakille?


    • Sylttytehdas?

      Onko isyydessä jotin hämärää, vai miksi siitä ei saisi kirjoittaa?

      Mara ei tietojen mukaan ole tällä hetkellä minkäänlaisessa rekisteröidyssä parisuhteessa, josta johtuen lapsen isä on se joka hänet omakseen tunnustaa.

      Raskausepäilyt voisivat hyvinkin olla martinabrändin alullepanemia ja ylläpitämiä. Kun lasta ei saanut tuoda julkisuuteen, vaikka ilmoitettiinkin jo melkein etuajassa, piti keksiä joku huhu, joka kiertotietä toteuttaa menetetyn markkinaedun. Totuutta emme voi tietää, mutta mahdollista tuokin olisi. Onhan kohusektorilla ennenkin viritelty kaikenlaista.

      • rhevetea

        Luulisi, että nykyään kaikki miehet teetättävät dna-testit, jos saattaisivat joutua maksamaan elatusmaksua.


    • MartFart

      Tienasi 35000 mutta jätti tapojensa mukaan kaikki verot maksamatta ja ulosottoon.

      • fuckin läskipsdksr

        miten niin martfart. sehän oli reippaasti maksellu velkoja pois senkin vïtun ruma paska paisenaama fuck you fuckin läski


      • Stonewall Jackson
        fuckin läskipsdksr kirjoitti:

        miten niin martfart. sehän oli reippaasti maksellu velkoja pois senkin vïtun ruma paska paisenaama fuck you fuckin läski

        Tuo luovuus saa meidät kadehtimaan. Luulisi kustantamoiden taistelevan sinusta. Vapise, Aleksis Kivi.


      • Tuulelta vaan mä saa
        fuckin läskipsdksr kirjoitti:

        miten niin martfart. sehän oli reippaasti maksellu velkoja pois senkin vïtun ruma paska paisenaama fuck you fuckin läski

        Mara provo. eiku Moro provo.
        Missä faktat?
        On ikävää, kun levitetään pelkkiä huhuja.


      • eieiroqpdmdueoqpdbfbrie
        Stonewall Jackson kirjoitti:

        Tuo luovuus saa meidät kadehtimaan. Luulisi kustantamoiden taistelevan sinusta. Vapise, Aleksis Kivi.

        jiijuooieodksmxjeowlxb r PAess


      • tumputa naamaas s.jackso
        Stonewall Jackson kirjoitti:

        Tuo luovuus saa meidät kadehtimaan. Luulisi kustantamoiden taistelevan sinusta. Vapise, Aleksis Kivi.

        Aleksis kivi tuskin vapisee haudassaan, senkin ruma stonewall paisenaama. HV = haista vìttu


      • Stonewall Jackson
        tumputa naamaas s.jackso kirjoitti:

        Aleksis kivi tuskin vapisee haudassaan, senkin ruma stonewall paisenaama. HV = haista vìttu

        Maran omaa en haistaisi, vaikka Alex maksaisi. Miten mahtanee olla alaviiksien laita vai onko siellä varsinainen risuparta. Entä takapensaikko, ei käy sitä puutarhuria kateeksi.


      • Naurattaa! :D :D
        Stonewall Jackson kirjoitti:

        Maran omaa en haistaisi, vaikka Alex maksaisi. Miten mahtanee olla alaviiksien laita vai onko siellä varsinainen risuparta. Entä takapensaikko, ei käy sitä puutarhuria kateeksi.

        Onneksi tuo "tumputa naamaas s.jackso"-nimimerkki ei edes tajua siihen kohdistuvia kuittailuja. Miettikää, miten raivona se olisi, jos ymmärtäisi ne! :D


    • huhhhelijooo

      joku sanoi, että ei yhtä iso vatsa kuin Hennalla?
      Onks sekin raskaana? Ja Maisa kans?
      2012 taitaa syntyä varsinaisten Einsteinien lauma..

      • Albert E.

        Kuhinaa Mensassa?


    • Ettäs tiedätte

      Maran lapsenkasvatus käy kansalle kalliiksi jatkossakin.

    • GlowMom

      Martina hehkuu kuvissa. On ihanaa olla odottava äiti ja äiti ylipäätään.
      Olen iloinen Martinan puolesta.
      Esimerkki siitä miten nainen voi odottaessaankin ja äitinäkin ollessa olla huoliteltu, tyylikäs ja kaunis, itsestään huolehtiva nainen perheen ja velvotteiden ohessa.
      Sylintäydeltä onnea Martsulle>3

      • Raivottarelle....

        Kappas, heti muuttui ääni kellossa. Henkilön tunnistaa silti heti ;)


      • GlowMom
        Raivottarelle.... kirjoitti:

        Kappas, heti muuttui ääni kellossa. Henkilön tunnistaa silti heti ;)

        Älähän sekota mua johonkin toiseen, sekoko oot päästäs? Kirjoitin tasan yhden viestin ja tämä tulee samalla nimimerkillä, joten nyt et ollutkaan todellakaan mikään etsivä mitä leikit. Ja kyllä, vieläkin on ihanaa olla odottava äiti ja äiti ylipäätään.
        Ja muutenkin edelleen allekirjoitan sen mitä ekassa viestissä kommentoin!


      • Johdateltavissa..
        GlowMom kirjoitti:

        Älähän sekota mua johonkin toiseen, sekoko oot päästäs? Kirjoitin tasan yhden viestin ja tämä tulee samalla nimimerkillä, joten nyt et ollutkaan todellakaan mikään etsivä mitä leikit. Ja kyllä, vieläkin on ihanaa olla odottava äiti ja äiti ylipäätään.
        Ja muutenkin edelleen allekirjoitan sen mitä ekassa viestissä kommentoin!

        Jos ei tuosta ensimmäisestä tunnistanut, niin tästä toisesta tunnistivat jo kaikki :D


      • GlowMom
        Johdateltavissa.. kirjoitti:

        Jos ei tuosta ensimmäisestä tunnistanut, niin tästä toisesta tunnistivat jo kaikki :D

        Älä harkitse poliisin tai vartijan ammattia, sekoitat täälläkin ihmiset, miten kävisi noissa ammateissa kun epäilet päin honkia ja jokaista. Vai haluatko vain ärsyttää ihmisiä? Miksi puutut mun kommentteihin ja yrität nimimerkistä päätellen jotenkin "johdattaa" mua, mä heitän jonkun normi kommentin ja sit luulet mua joksikin muuksi, miksi? En ole Martinan fani enkä mikään häirikkö vaan ihan nortsi tyyppi joka silloin tällöin käy täällä kun ehtii ihan vain mielenkiinnon vuoksi. Otin asian puheeksi ihan sen takia kun menee maku kommentoida jos ei voi olla oma itsensä, vaan saa ryöpytystä niskaansa jonkun muun tyypin takia...harmi, sillä tykkään ihan pyöriä palstalla. MIKSI tää palstailu on mennyt tälläiseksi? :(


      • hrtdws
        GlowMom kirjoitti:

        Älä harkitse poliisin tai vartijan ammattia, sekoitat täälläkin ihmiset, miten kävisi noissa ammateissa kun epäilet päin honkia ja jokaista. Vai haluatko vain ärsyttää ihmisiä? Miksi puutut mun kommentteihin ja yrität nimimerkistä päätellen jotenkin "johdattaa" mua, mä heitän jonkun normi kommentin ja sit luulet mua joksikin muuksi, miksi? En ole Martinan fani enkä mikään häirikkö vaan ihan nortsi tyyppi joka silloin tällöin käy täällä kun ehtii ihan vain mielenkiinnon vuoksi. Otin asian puheeksi ihan sen takia kun menee maku kommentoida jos ei voi olla oma itsensä, vaan saa ryöpytystä niskaansa jonkun muun tyypin takia...harmi, sillä tykkään ihan pyöriä palstalla. MIKSI tää palstailu on mennyt tälläiseksi? :(

        Älä viitsi :) Kyllä sut tunnistaa kaikki.


      • GlowMom
        hrtdws kirjoitti:

        Älä viitsi :) Kyllä sut tunnistaa kaikki.

        Omistan huumorintajua eikä mua noi provot haittaa:) Kyllähän GlowMom:in kaikki tunnistaa:)


      • leikkileikkinä
        GlowMom kirjoitti:

        Omistan huumorintajua eikä mua noi provot haittaa:) Kyllähän GlowMom:in kaikki tunnistaa:)

        Yksi vinkki mistä tunnistaa: Pitää aina sanoa viimeinen sana. Katsotaan, sanotko vielä tämän jälkeen. ;)


      • Johdateltavissa...
        GlowMom kirjoitti:

        Älä harkitse poliisin tai vartijan ammattia, sekoitat täälläkin ihmiset, miten kävisi noissa ammateissa kun epäilet päin honkia ja jokaista. Vai haluatko vain ärsyttää ihmisiä? Miksi puutut mun kommentteihin ja yrität nimimerkistä päätellen jotenkin "johdattaa" mua, mä heitän jonkun normi kommentin ja sit luulet mua joksikin muuksi, miksi? En ole Martinan fani enkä mikään häirikkö vaan ihan nortsi tyyppi joka silloin tällöin käy täällä kun ehtii ihan vain mielenkiinnon vuoksi. Otin asian puheeksi ihan sen takia kun menee maku kommentoida jos ei voi olla oma itsensä, vaan saa ryöpytystä niskaansa jonkun muun tyypin takia...harmi, sillä tykkään ihan pyöriä palstalla. MIKSI tää palstailu on mennyt tälläiseksi? :(

        Ja vielä selvensit lisää :D


      • GlowMom
        leikkileikkinä kirjoitti:

        Yksi vinkki mistä tunnistaa: Pitää aina sanoa viimeinen sana. Katsotaan, sanotko vielä tämän jälkeen. ;)

        Noh, hööhhh....pitäiskö sit sanoa? Päätä sä oliko tää viimenen sana vai ei, hankala homma;)


    • Pahanilmanlintu

      Minä kyllä epäilin ihan tähän päivään asti että vedättää, mutta on se näköjään tiine. Mikä todistaa vain sen, että kuka tahansa voi tulla raskaaksi, jos on toimivat munasarjat ja saa eläviä siittiöitä oviksen aikaan sisälleen mellastamaan.

      Toinen fakta on se, ettei Martinan asema ole mitenkään kadehdittava. Yksin odottaa, yksin synnyttää (ellei Alex sit tule isänkorvikkeeksi kädestä pitelemään) ja yksin kasvattaa kahden eri isän lapsia jatkossa. Kuinkahan innokas nuoriherra Therman tulee olemaan viikonloppuisyyden ja yhteishuoltajuuden suhteen... Epäilen josko ollenkaan.

      Ja kuinkahan houkutteleva neiti Aitolehmä on tulevaisuudessa miesmarkkinoilla. Kahden lapsen persaukinen yh.

      Onnea vaan loppuodotukseen.

      • Kotoo opittua

        Eikös Martinan äitikin ollut lapsirakas ainakin kolmelle miehelle. Josta Martinan isää ei edes tiedetä. On ne vauvat niin ihanii...


      • ....................

        Samanlainen tulevaisuus siis kuin Annellakin. Lapsia eri miesten kanssa ja suhteet loppuu ennen kuin ehtivät oikein alkaakaan. Ja totta; Martina kahden eri isän lapsen äitinä ei ole kadehdittava, eikä myöskään haluttavaa vakiseuraa miehelle. Jos tuohon nyt kukaan enää uskaltaa koskeekaan.

        Ja voi lapsiparat sanon minä. Victorialla on edes Esko, mutta Stefulla ei näytä oikein isällinen mielenkiinto tulokasta kohtaan syntyneen. Päinvastoin...


      • Kehtolapsi
        Kotoo opittua kirjoitti:

        Eikös Martinan äitikin ollut lapsirakas ainakin kolmelle miehelle. Josta Martinan isää ei edes tiedetä. On ne vauvat niin ihanii...

        Opettajatäti on kone.


      • 4+20
        .................... kirjoitti:

        Samanlainen tulevaisuus siis kuin Annellakin. Lapsia eri miesten kanssa ja suhteet loppuu ennen kuin ehtivät oikein alkaakaan. Ja totta; Martina kahden eri isän lapsen äitinä ei ole kadehdittava, eikä myöskään haluttavaa vakiseuraa miehelle. Jos tuohon nyt kukaan enää uskaltaa koskeekaan.

        Ja voi lapsiparat sanon minä. Victorialla on edes Esko, mutta Stefulla ei näytä oikein isällinen mielenkiinto tulokasta kohtaan syntyneen. Päinvastoin...

        Jep, kahden alle kolmevuotiaan lapsen äiti, lapset eri isille, todella haluttava tapaus :DD Ja miten kukaan äijä uskaltaa tuota enää tökkiä, kun varmasti on pelko persiissä että kohta akka on taas tiine! Mun mielestä on ihan eri asia vaihtaa kumppania vaikka vuoden välein, kunhan ei sikiä joka miehelle. Omassa tuttavapiirissäni on pari naista, joilla on kahdelle tai kolmelle isälle lapsia, ja onhan se vähän kornia, että viikonloppuisin kaks tai kolme isää käy pihassa hakemassa jälkikasvuaan viikonloppuvisiitille... On heillä kyllä jälleen uudet puolisot (ihme kyllä) mutta ei mitään kaupungin tavoitelluimpia poikamiehiä kylläkään. Samanlaista pohjasakkaa: sossuelättejä, työttömiä, päihdeongelmaisia, joilla itselläkin pari lasta eri äideille. Eli näillä mennään. Martinan taso nyt ei koskaan ole mikään huikea ollut, mutta kannattanee itsekin laskea sitä rimaa tuntuvasti.


      • Kehtolapsi
        Kehtolapsi kirjoitti:

        Opettajatäti on kone.

        Jakaa vaan ei itsekään tiedä kenelle.


      • prinsessa armaata
        .................... kirjoitti:

        Samanlainen tulevaisuus siis kuin Annellakin. Lapsia eri miesten kanssa ja suhteet loppuu ennen kuin ehtivät oikein alkaakaan. Ja totta; Martina kahden eri isän lapsen äitinä ei ole kadehdittava, eikä myöskään haluttavaa vakiseuraa miehelle. Jos tuohon nyt kukaan enää uskaltaa koskeekaan.

        Ja voi lapsiparat sanon minä. Victorialla on edes Esko, mutta Stefulla ei näytä oikein isällinen mielenkiinto tulokasta kohtaan syntyneen. Päinvastoin...

        Eihän se oo Martinan vika jos poju ei oo kiinnostunut tulevasta lapsestaan niinku joku arveli. Eiköhän innostu kun nyytti edessä. Pojut kun rakastelette tyttönne kanssa niin tuntekaa vastuu ihan munaskuissa asti. Kondoomia peliin ellei haluu isukiksi.


    • jekariina

      Joo eihän tuo Maran raskaus mikään hieno ja kadehdittava asia sinänsä ole...kohta on lapsia 2 eri isän kanssa ja molemmat suhteet kariutuneet, rahat finaalissa.... Ja miesmarkkinoilla 2 pienen lapsen yh ja( lapsilla vielä eri isät), ei ole mitään ihan kuuminta kamaa....ainakaan niiden miesten keskuudessa jotka Mara kelpuuttaa....

      En kadehdi tippaakaan enkä haluaisi olla hänen housuissaan.

    • MartFart

      Jaaha, vihan hallinnasta ja tyylistä päätellen sisään-ja ulosotto Martina itse on tullut tänne raivoamaan.

      Martinan seuraava maailmanvalloitus voisi olla runouden puolella.

      • Alfred N.

        Mara - Lyriikkaa

        Ovathan palkintolautakunnat tarkkana?


    • Miten on?

      Onko Alex mukana synnytyksessä, vaiko vain kalasopalla?

      • Pyörtyykö?

        Salaatilla myös. Ei olekaan mikään turha kaveri tämä Alex. Katkaiseeko napanuoran?


    • hieno homma

      Musta on kanssa hienoa, että yksi isätön elätti lisää tulossa yhteiskunnalle. Onpa upeaa.

      • perkeleenhuoratsaatananp

        kyllä siihen lapsentekoon miestä tarvii, eli joo lapsella on isä. idiootti aivovammainen läskipaska. runkatkaa paisenaamat toisiinne niin loppuu tämä vìtun ruma paskailu saaaatana! niiin


      • On se hienoa, joo
        perkeleenhuoratsaatananp kirjoitti:

        kyllä siihen lapsentekoon miestä tarvii, eli joo lapsella on isä. idiootti aivovammainen läskipaska. runkatkaa paisenaamat toisiinne niin loppuu tämä vìtun ruma paskailu saaaatana! niiin

        Joo, vitusti lisää äpäriä mahdollisimman monelle eri miehelle, eiks niin? Ja veronmaksajien rahoilla tietenkin.


      • Opettele tapoja
        perkeleenhuoratsaatananp kirjoitti:

        kyllä siihen lapsentekoon miestä tarvii, eli joo lapsella on isä. idiootti aivovammainen läskipaska. runkatkaa paisenaamat toisiinne niin loppuu tämä vìtun ruma paskailu saaaatana! niiin

        "joo lapsella on isä. idiootti aivovammainen läskipaska."

        Mikä sinä olet haukkumaan lapsen isää noin rumilla nimittelyillä?


      • opetteleitserunilus
        Opettele tapoja kirjoitti:

        "joo lapsella on isä. idiootti aivovammainen läskipaska."

        Mikä sinä olet haukkumaan lapsen isää noin rumilla nimittelyillä?

        tarkoitin teitä, en lapsen isää


      • Nuori Apollo
        opetteleitserunilus kirjoitti:

        tarkoitin teitä, en lapsen isää

        Ai jaa, ajattelin, että kehuit sitä tuntematonta adonista.


      • :(
        Opettele tapoja kirjoitti:

        "joo lapsella on isä. idiootti aivovammainen läskipaska."

        Mikä sinä olet haukkumaan lapsen isää noin rumilla nimittelyillä?

        Eihän lapsen isästä edes tietoa...


    • :(

      Syntyy jos jaksaa pysyä menossa mukana kuten itse sanoi. Keskenmenon vaara ja ämmä vaarantaa lapsen tahallaan.

    • ruma kuin

      Hyi shit mikä näky. Katsoitteko sen blogista Seiskasta kuvia, joissa tämä nainen on ehkä maailman mauttomimmissa vaatteissa, kaljamaha (olkoot vaikka vauvamaha) tai mikä onkaan ja läpinäkyvä paita, ihan uskomattoman mauton ilmestys! Miten odottava äiti VOI olla niin ruma?????

      • ttttttyyyy

        kuka lienee isä?
        jos on stefu, mitä epäilen, koska ukko poistui jo noin kk sitten kuvioista, ennen isyyttä on mentävä testiin sitten onko isä.


    • Kids are the best

      Te jotka täällä haukutte ja hillutte Martinasta: Kiitos hyvistä nauruista ja siitä että saan nauttia teidän vähä-älyisyydestä tällä tavoin. Ette kyllä ole se terävinkään kynä sieltä penaalista ettekä miteenkään verbaalisesti lahjakkaita.
      Aina samat jutut. Ei mitään uutta.
      Mutta silti on ihanaa nähdä miten joku nauttii raskaudestaan.
      Tulee oma raskaus aika mieleen:)
      Lapset ovat ihania!!

      • Hauskaa tämä on

        Älä nyt ole noin tosikko.
        Kaikkihan tässä ovat koko ajan vitsiä vääntäneet ja nauraneet yhdessä.


      • Vauva masu

        Vauva masu ja raskaus aika. Ihanaa!

        Martina on se terävin kynä ja verbaalisesti lahjakas.

        Nyt on tekeillä Seiskan 20 vuotis juhla biisi!


      • seges
        Vauva masu kirjoitti:

        Vauva masu ja raskaus aika. Ihanaa!

        Martina on se terävin kynä ja verbaalisesti lahjakas.

        Nyt on tekeillä Seiskan 20 vuotis juhla biisi!

        Ainakin tyhjässä penaalissa. :)


      • Kohta romahtaa.

        Ei Martina oikeasti nauti eikä ole onnellinen. Miten voisikaan tuollaisessa tilanteessa. Pelkkää kulissia kaikki.


    • helluntaina

      Mistä te olette saaneet päähän ettei Stefania kiinnostaisi syntyvä lapsensa? Onhan tuolla julkisuudessa monia naisia, joiden ei julkkis-miehet haluavat pitää kiinni yksityisyydestään.

      • No hei come on

        No vaikka Martinan itsensä kommentista näin ensi alkuun: "Jo tässä raskaudessakin riittää isukille sulattelemista"! Muut voivat luetella loput syyt.


      • Itsekin isä

        Niinpä. Eiköhä Stefan lapsensa kanssa halua olla ja varmasti tulee olemaan hyvä isä. Se että jos ottaa eron lapsen äidistä, ei tarkoita etteikö haluaisi tavata ja rakastaa lastaan. Ja varmasti Stefan synnytykseenkin menee mukaan. Se nyt on ihan päivänselvää. Näillä huutelijoilla täällä ei ole lapsia. Ei ne tiedä mistä puhuu.


      • hahahha iskä86
        No hei come on kirjoitti:

        No vaikka Martinan itsensä kommentista näin ensi alkuun: "Jo tässä raskaudessakin riittää isukille sulattelemista"! Muut voivat luetella loput syyt.

        Niin joo kyllä varmaan monen naisen miehellä on ollut alussa sulattelemista tiedossa että on tulossa isäksi :D
        Se nyt ei mitään tarkoita. No, turhaa teille teineille mitää selittää, tajuatte sitten kun saatte itse lapsia. Jos saatte. Toivottavasti ette. Tollaset kun pääsee sikiään, niib huh huh


      • selväpeli
        hahahha iskä86 kirjoitti:

        Niin joo kyllä varmaan monen naisen miehellä on ollut alussa sulattelemista tiedossa että on tulossa isäksi :D
        Se nyt ei mitään tarkoita. No, turhaa teille teineille mitää selittää, tajuatte sitten kun saatte itse lapsia. Jos saatte. Toivottavasti ette. Tollaset kun pääsee sikiään, niib huh huh

        Eipä monella lasta toivoneella isällä ole "tarpeeksi sulattelemista" isäksi tulemisessa, vaan on vain yksinkertaisesti iloinen. Jos tulee yllätyksenä, niin silloin varmasti joutuu sulattelemaan.


      • heipparallaa vaan
        selväpeli kirjoitti:

        Eipä monella lasta toivoneella isällä ole "tarpeeksi sulattelemista" isäksi tulemisessa, vaan on vain yksinkertaisesti iloinen. Jos tulee yllätyksenä, niin silloin varmasti joutuu sulattelemaan.

        M hankkiutui salaa raskaaksi, joka miestä/isää kohtaan väärin. Tottakai sellaisessa sulattelemista. Sen jälkeen kirjoitti myös, että saa nähdä pysyykö "isukki" mukana tai edes vauva sisällä ylipäätään...


    • Faktat olkaa hyvät

      Stefan ja Martina erosivat lopullisesti noin kuukausi sitten. Että silleen.
      Martina olisi halunnut väkisin jatkaa, mutta Stefu ei enää suostunut.
      Stefan ei asu enää Martinan kanssa laisinkaan. Martina asuu koiransa kanssa kahdestaan. Aina välillä siellä on Vicke, mutta enemmän hän on Eskolla.

    • Voi harmin harmi

      Säälin lasta ja stefania. Voihan ne olla muokattuja kuvia.

    • Justihi

      HAHHAH! Jesus mä nautin! Siinäpä teille ihmisperseille vauvamahaa oikein kunnolla! :D:D:D GO MARTINA! Ei muuta ku lisää lapsia tulille nii saadaan tänne lisää viihdettä, kun väärässä olleet päällepäsmärit saavat silmilleen! IN YOUR FACE!

      • nohuhhhuh

        "Lisää lapsia tulille"? Kenen kanssa?


      • Vauvatohtori Tolonen
        nohuhhhuh kirjoitti:

        "Lisää lapsia tulille"? Kenen kanssa?

        Ja kuka maksaa? Kaivakaahan lompakot taas esille.


    • MartinaFani

      Kyllä nämä suomalaiset ovat jotain niin outoa kansaa. Ei uskota, että Martina on raskaana. Kun Martina laittaa kuviaan blogiin, niin eipä ole täällä ollut yhtään sellasita, että ei ole raskaana ja muutama päivä niitä oli vaikka kuinka! HÄPEÄN OLLA SUOMALAINEN

      • Tarkennus....

        Hei, ei suomalaisuudessa ole mitään hävettävää!
        Sen sijaan hävettävää on se, jos hankkii itselleen rikosrekisterin (esim. lähestymiskieltoja), joutuu lehtien otsikoihin varattujen miesten salarakkaana ja aviomiestään pettäneenä, haukkuu julkisuudessa monia naisia, hankkii itselleen mittavat ulosottovelat jne. jne. jne. ja mm. näiden tekojen takia saa ihmisten inhot niskaansa.
        Jos joku tekee tuollaisia asioita ja ne tulevat julkisuuteen, niin totta kai niitä kauhistellaan. On vain hyvä asia, etteivät ihmiset hyväksy sellaista toimintaa.
        Jos kuka tahansa muu tekisi nuo kaikki samat asiat, hän saisi samanlaiset kommentit keskustelupalstoilla. Olisi paljon pahempaa, jos kukaan ei reagoisi vääriin tekoihin millään lailla. Se tarkoittaisi sitä, että nuo kaikki teot olisivat kaikkien mielestä hyväksyttäviä. Onneksi näin ei ole.


    • kivaa kivaaaa

      On se varmaan kiva olla rahaton, ilman miestä ja odottaa vauvaa.

      • Ulosottomies

        Ja minä vaanin aina taustalla.


    • soon pullukka : )

      Nätti on masu ja hehkuu koko nainen nykyisin ihan livenäkin eikä vain kuvissa. Kun nyt ei tärvelisi typeryyksillä uhmamielisyyttään sitä vauvelia. Ettei synny sairasta lasta ja kaikki menee hyvin.

    • yudapor45jj

      IDIOOTIT!!!

      Noi kuvat on selvästi feikattuja, ei se mitään raskaana ole. Sen takia laittanu noi käsitellyt kuvat tänne, ja te kaikki meette suoraan sen lumpun ansaan.

      Mitä idiootteja, ei voi muuta sanoa.

      • soskolspepe

        yudapor 45v olet vtun huomiohuora. aikuinen mies.

        mistäs niin päättelet?


      • voiaikoja
        soskolspepe kirjoitti:

        yudapor 45v olet vtun huomiohuora. aikuinen mies.

        mistäs niin päättelet?

        Hah hah mikä Einstein! soskolspepe päätteli, että yudapor45jj olisi 45-vuotias mies! :D
        (ja heti perään kysyy, että mistäs niin päättelet... kuitenkin kiinnostaa) ;)


    • MartinaFani

      No ei varmana ole muokattuja. Hoitoon sinä ja vähän äkkiä!

      • ?!

        Mene itse kun pidät idolina jotain raivohullua, väkivaltaista, lumppua, pettäjää, varasta, pummia/veronmaksajien rahoilla eläjää, lähestymiskieltoista, valehtelijaa ym.ym. Hyvä esikuva sinulla, ellet ole provo mitä kyllä epäilen... Aiotko itsekin noudattaa "idolisi" esimerkkiä?


    • ei rakkauden hedelmä

      Sen lapsen kannalta olisi parempi jos olisi ollut huijausta koko juttu.

    • voi pientä raukkaaaa

      Juuri näin. Voi miten sääliksi käy syntymätöntä lasta. Äiti ei tunnu välittävän mistään mitään, juoksee infrapunasaunassa, savuisissa ravintoloissa keikalla ym ja isää ei ole enää, on lähtenyt

      • ieowodkd

        Eräs tuttu teki kaikkea tuollaista, koska halusi että olisi tullut keskenmeno jne kun mies yhtäkkiä lähti. No, loppuun asti meni ja syntyi terve lapsi joka on vanhemmilleen rakas ja tärkeä. Joskus äiti itkee ja miettii miten saattoikaan edes toivoa sellaista.


    • huhheijaaaa

      Kyllä vähän vaikuttaa siltä ettei tuo lapsi nyt niin toivottu taida kuitenkaan loppupeleissä olla. Jos menisi kesken olisiko kovin paha juttu hänelle.
      Kamala tilanne olisi kenelle vaan, velkaa rutosti, ei kunnon työpaikkaa, vuokralla entisen heilan suhteilla olevassa kämpässä, huono maine, yksin odottamista ja enemmän kuin epävarma tulevaisuus. Kuka tällaisen elämän haluaa?

    • Vale Martsu

      Martina on palkannut jonkun raskaana olevan pummin esittämään iteeänsä.Niin helppoo se on,naamari nassuun vaan ja silirimpsis...Näin helppoo se on huijata raskauttaan.Mut tämä käy vain ja ainoastaan Viiksi-Maralta.Vain hän on tarpeeksi kiero ja röyhkeä tekemään tälläistä!!!

      • Olen ihana

        Useimmat haaskalinnut kelpaavat korvikkeeksi ihan sellaisenaan.


    • Ei hyvä ollenkaan

      Hei haloo! Mikä noita tyrkkyjä oikein vaivaa, kun eivät ole ymmärtäneet perhesuunnittelua ja vielä vähemmän ehkäisyä? Perheeseen kuuluu vauvan lisäksi äiti ja isä. Nykyään lapsia tehdään hetken mielijohteesta, eikä ollenkaan ymmärretä, että se arki koittaa vauvan putkahdettua maailmaan. Sitten erotaan, huudetaan, syytetään, soudetaan ja huovataan ja kaikki sama kerta toisensa perään uudelleen ja uudelleen uuden hetken ihastuksen kanssa.

      Jos äidiksi ja isäksi on alkamassa, niin se päätös pienokaisesta pitää olla yhteinen ja tarkkaan harkittu. Vanhempien pitää yhdessä se kersa saattaa elämäntaipaleellaan "lentokuntoiseksi". Mihin se vanhemman vastuu on nykyajan ihmisiltä hävinnyt? Kakaroita tehdään, kuin liukuhihnalta, mutta välittäminen ja hoiva ovat aivan retuperällä.

      • Säälin sen lapsia.

        Tuo kirjoitus oli kyllä niin asiaa!


    • Sultan Okeido

      Superit eivät kumeja rullaile?

    • GG80

      Nykyajan ihmiset Suomessa ovat kadottaneet elämän perusarvot. Kukaan ei usko Jumalaan ja siitä syystä ovat aivan hukassa. Kaikki on sallittua, tulee tehtyä sitä sun tätä: vedetään pää sekaisin, häröillään baareissa, flirttaillaan, petetään... Näistä asioista tulee henkisesti huono olo! Elämästä tulee ongelmallista ja kaikki tuntuu vaikealta. Kun lapsi syntyy, ei jakseta keskittyä antamaan ohjeita tai asettamaan rajoja kun omat ongelmat pyörivät päässä. Ajatellaan, että kaikki pitää antaa lapselle periksi. Helposti lapsi oppii saamaan kaiken ilman että asioiden eteen pitää nähdä vaivaa. Näin on hyvinvointivaltiossamme Suomessa asiat. Menkää ulkomaille, esim. Välimeren maihin ottamaan mallia. Monessa valtiossa "koti, uskonto ja isänmaa" ovat perusarvoja, joita meidänkin tulisi edelleen vaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe