Joo....Eli oon joutunu kärsii niistä jo kohta 2 vuotta..(oon 12-v) Kaverit kiusaa sen takia.Kummioppilas tuli kerran kysymään,et miks sulla on tommosii näppylöotä nenässä ja leuassa ? Ärsyttävää.Siinä vaiheessa olisin voinu vajota maan alle. Mustapäät ne vasta paskoja onki. Käytän sellasia liuskoja,joka laitetaan kosteaan paikaan t-alueella (leuka,nenä&otsa). Tiedän,että finnit&mustapäät eivät kato viikossa,mutta kaksi vuotta on jo liikaa.Johtuuko se vaan siitä,että en JOKA ILTA JA AAMU käytä niitä kymmeniä aineita ? Tarttisin siis apua finnien ja mustapäiden kadottamiseen. Kotikonstejakin saa laittaa :) Ja ihan mitä vaan konsteja/kikkoja.Kaikki käy,mikä auttaa :)
Finnit&mustapäät
6
134
Vastaukset
- dammijammi1
Ainiin! olen siirtymässä ylä-asteelle, jasiksi olisinkin hyvä,että saisin apua niihin,sillä en haluaisi tulla kiusatuksi niiden takia :(
- Rinyana
Käy kosmetologilla ihonpuhdistuksessa, hän osaa myydä sinulle oikeat tuotteet ja kotihoito suositukset. :)
- sain avun
Mulla autto Basiron...ei se aknee oo kokokonaa vienny, mut ei mun iho oo näyttäny näin hyvält kahtee vuotee.
- Nimim.kokemusta on
BiONin tuotteet parhaita kaikenlaisiin finneihin, mustapäihin..
- Annafrida
Tiedän ettei suurimpaan osa ihmisistä usko mainos/ostostv:seen, mutta kun sain sieltä mummiltani joululahjaksi proactiv solutions ihonhoitomenetelmän, niin mulla lähti vähitellen kaikki epäpuhtaudet pois. Toinen hyvä sarja, jota ystäväni käyttää on cliniquen 3-step kummatkin hyviä rasvaiselle iholle. Mustapäitä tai finnejä ei kannata puristella, koska iho voi tulehtua tai aiheuttaa arpia. Toivottavasti tiedonpurkauksestani on jotain hyötyä.
- dammijammi1
Kiitos kaikille, lähen parin päivän päästä kaupungille, ni saatan ostaa noista jotain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261