Ari lataa kovilla Bilderbergistä:
http://arilaakso.puheenvuoro.uusisuomi.fi
LAAKSO LATAA
9
79
Vastaukset
- sinivalkia
Ari on puolueen älykkö, toista kuin johtokaksikko, jonka aika tuntuu kuluvan jossakin typerässä lautamiesjupakassa.
- Juristi
Kuule kylllä sinivalkia sun pitäis tajuta että aika kuluu kyllä Helon, Puttosen, Kankaan ja Sivosen tekemien sotkujen selvittelyyn, ei lautamisejupakassa ole mitään tekemistä muuta kuin se että Olavi ehtii kaikille medioille antamaan haastatteluja. Ilmaista mainosta tulee kivasti.
- Sinivalkia
Waltteri sanoo: "ilmaista mainosta tulee."
Mustalaisruhtinas piti eilen vapauspuolueen puheenjohtajana tiedoitustilaisuuden lehdistölle.
Aihe oli puolujohtajalla, uskokaa tai älkää, puolueen johto vaihtanut Toyotan Saabiin ja on ihan käteisellä maksanut.
Tämä on sitä puolueen julkisuuteen saamista.
Waltterille, näinkö muut puolueet valmistautuu kuntavaaleihin, jospa Waltteri tekisit puolueelle omat sivut etkä järjestelisi typeriä tiedotustilaisuuksia autonvaihdosta tai saamatta jääneestä lautamiehen paikasta.
Tulee Aria ikävä, tuskinpa hän kauaa teidän seurassanne viihtyy, jos teidän puoluetyönne on tuonlaatuista.- Mähösen Jakke
Arska aina asialinjalla!
- Juristi
Vai oli pitänyt tiedotustilaisuuden ! Hah! Toimittajat ihan itse halusivat siitä kirjoittaa, ei kai ole muutakaan tekemistä kuin seurata Mäenpään tekemisiä.
Ja ihan vaan tiedoksi kaikille lehdistölle ja muille, minä en ole Waltteri, en edes asu Turussa, enkä ole edes vapauspuolueen jäsen, enkä mies. Lähipiiriini kuuluu vapauspuolueen jäseniä, ja itseäni huvittaakseni seuraan puolueen tapahtumia.Tässä tämä minun tiedotustilaisuuteni.- Juristi
Unohtui mainita, että en ole maassa syntynyt, tulin puolueeseen UFOn tuomana.
- Juristi
Juristi kirjoitti:
Unohtui mainita, että en ole maassa syntynyt, tulin puolueeseen UFOn tuomana.
Olen kyllä syntynyt maassa, ja vieläpä Helsingin kätilöopistolla. En ole myöskään lesbo, vaan miehen kanssa naimisissa, ja lapsiakin monta. En ole vapauspuolueen jäsen, en ole koskaan ollutkaan, enkä edes harkinnut, joten turha miettiä niillä kahdella aivosolulla kuka olen.
- Olvi FUN club
Joko oli "suomi suomalaisille" ja "sieg heil" ym. loistavat iskulauseet tuherrettu vaaliauton kylkeen? :D
- yrezeman
Hyvä Ari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754