Uskovalle on tyypillistä
1) Keskustella raamatun jakein
2) Kieltää evoluutio ja uskoa 6000v vanhaan litteään maahan
3) Kieltää gravitaatio
4) Uskoa että UT kirjoitettiin sellaiseksi kuin se nyt on 30jaa
5) Uskoo raamatun kirjaimelliseen tulkintaan
6) Äänestää kokoomusta
7) Vihaa homoseksuaaleja ja muita seksuaalivähemmistöjä
8) On kiinnostunut insestistä
9) Haluaa tappaa ateistit
10) Haluaa kriminalisoida islamin ja vain islamin
Uskovan karikatyyri
12
<50
Vastaukset
- Tosiasioita
Perusteetonta parjaamista, mihin vain ateisti pystyy. Nimimerkki on tietysti "ateistinen" eli heille tyypillinen.
- SURU LISTA
gloriana_demeter kirjoitti:
Eikös valehtelun pitänyt olla syntiä. Ilmeisesti ei.
Juu, kyl se on. Siks tosiasiat pitää tuoda esiin, jos joku valhettelee.
SURU LISTA kirjoitti:
Juu, kyl se on. Siks tosiasiat pitää tuoda esiin, jos joku valhettelee.
Tosiasioita valehteli. Sen voi varmentaa tutkimalla esim. tätä palstaa.
Minua on perusteettomasti parjattu uskovien toimesta lähes päivittäin. mm. nimelty huoraksi, lesboksi, moraalittomaksi ja kommunistiksi.
En kyllä jaksaisi tälläistä provoaloitusta itse tehdä, sillä tästä vetävät herneen nenään vain ne, joihin tämä ei osu.
Pakko kuitenkin sanoa, että tapaamieni uskovien joukkoon mahtuvat nämä kaikki ominaisuudet. Kaikkiin ei kuitenkaan onneksi osu.- SURU LISTA
Miksköhän ateistit provoilee?
SURU LISTA kirjoitti:
Miksköhän ateistit provoilee?
Varmaan samasta syystä kuin miksi teistit provoilee.
Auts, tulokseni: 1/10, taisin reputtaa ja iha täkynä. "Urho-matti" kuten intissä sanottiin. Eli en ole FUCKIFUU:n kirjoissa uskova, ei se kyllä haittaa pääasia on että, nimeni löytyy sieltä taivaan suuresta kirjasta, kiitos siitä Jeesukselle :)
Minä tunnen teisteijä, joihin ei sovi noista yksikään.
Tuossa aloittajan provoilussa on kuitenkin sen verran totta, että tuollaisia karmeita ihmisiä kyllä löytyy pelottavan paljon.- AntiChrisu
Harva onkaan pitänyt sinua oikeana aitona ylhäältä uudestisyntyneenä Jeesuksen Kristuksen uskossa olevana kristittynä.
Konservatiivisuudestasi huolimatta olet asiallinen ja lähimmäisen rakkaudestakin sinulla on aavistus, eli sen minkä tiedoissasi ja väittelytaidossasi häviät annetaan sinulle anteeksi. Olet erittäin hyödyllinen tuki taistelussa "porttokirkkoa" vastaan. - FUCKIFUU
Olet siis kokoomuksen kannattaja, mielenkiintoista.
Mielestäni karikatyyrinen ilmaisutapa on liioittelua ja tiettyjen piirteiden korostamista pilkka tai iva tarkoituksessa. Tästä näkökulmasta ihan toimiva lista, koska muuten en itseäni siitä tunnista.
mono kuoppala
nuorisotyönohjaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036412Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758