Miltä raiskaaminen tuntuu?:o

Minut yritettiin raiskata pari päivää sitten. Onneksi pääsin pakoon, mutta nyt mieleeni heräsi ajatus että miltä se tuntuisi? Olen 13v ja minua mietityttää että miltä se tuntuu? Sattuuko ja millloin? Ja yhdynnästä, että milloin se kipu tulee tytöllä? Sisään menossa vai pumppauksessa vai?:o Kiitos paljon kaikille ,jotka auttavat minua!
Ilmianna
Jaa

39 Vastausta

mut kun raiskattii nii.. jouduin sairaalaan ja olin siel. vähä vajaa 3 viikkoa viikon tehol.. olin sillo 12v.. joten päättele siit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Wooow:o Eli ei kuheen mukavlta tunnu:o
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mietityttää... kirjoitti:
Wooow:o Eli ei kuheen mukavlta tunnu:o
ei tot... kauheinta kyl oli se ku ei tunten tekiää.. ja se ei käyttän kumii.. ja mul oli niiku alkan jo menkat.. ja se oli aikuinen...AJATTELE NY 12V ÄITI
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kovia kokenut kirjoitti:
ei tot... kauheinta kyl oli se ku ei tunten tekiää.. ja se ei käyttän kumii.. ja mul oli niiku alkan jo menkat.. ja se oli aikuinen...AJATTELE NY 12V ÄITI
kovia kokenut: teitkö abortin vai piditkö lapsen? Minä olen 13-v ja raskaana en raiskauksesta vaan ihan yhdynnästä ja teen abortin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hhhhhhhheeeeeeiiijjjj kirjoitti:
kovia kokenut: teitkö abortin vai piditkö lapsen? Minä olen 13-v ja raskaana en raiskauksesta vaan ihan yhdynnästä ja teen abortin
abortin tietty.. oisin muuten jäänny pois peruskoulust eikä mul ees ois ollu varaa äidiks
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kovia kokenut kirjoitti:
abortin tietty.. oisin muuten jäänny pois peruskoulust eikä mul ees ois ollu varaa äidiks
Kai sait korvauksia tekijältä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
animehomo- kirjoitti:
Kai sait korvauksia tekijältä?
Odotatko tosissasi vastausta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Juppp kirjoitti:
Odotatko tosissasi vastausta?
Kyllä minulla on aikaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Et olis pannu vastaan niin ei olis tullu sairaala reissua! Nuo raiskaajat on siis mielisairaita jotka kuuluu laittaa seksuaali rikos osastolle vankilassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
se varmaa riippuu ihan siita miten kovakouraisesti se tehään. Ja no varmaa semmosilla joilla immenkalvo tallella niin sattuu enemmän, ei o kokemusta joten en tiedä
Ilmianna
Jaa
..joillan eka kerta sattuu vähä vähemmä joillai sit enemmä joillai ei välttämät satu ollenkaa..Mut eka kerta on yleensä omasta tahdosta..raiskaamises voi käyttää väkivalttaa ym. ja harvemmi raiskaajat on hellä kätisii nii varmasti ois sattunu ja paljo...
Ilmianna
Jaa
uskon et raiskaus sattuu enemmänn ku normi yhdyntä,koska raiskaajat just yleensä vaa hakkaa ja repii hiuksista ja pakottaa sut tekee kaikkee :S ja sit se raiskaus voi kestää tosi kauan ja olla tosi rajuu et verta tulee ja sattuu jos on kovakourane ja taas jos omast tahdost kumppanin kaa nii se on varmasti hellää jos molemmat haluu jasillee :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Se kuule tuntuu oikeen kunnolla. Mut on raiskattu kolme kertaa ja oon 13v :'(
kaikina kertoina on sattunut ja tajukin menny kun 20v mies käy panemassa
pillukin ruiskusi verta :'''(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuuks juttelee jossai :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miul sama.. muut meinattii raiskaa+ otan osaa ku sun tuli vrm traumat
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
13v raiskattu tyttö kirjoitti:
Se kuule tuntuu oikeen kunnolla. Mut on raiskattu kolme kertaa ja oon 13v :'(
kaikina kertoina on sattunut ja tajukin menny kun 20v mies käy panemassa
pillukin ruiskusi verta :'''(
Raiskattu 3 kertaa? Mikset ilmoita, niin ne joutuvat vankilaan pahoinpitelystä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
hei voiks joku auttaa? en tiiä tuleeks tää ny oikeeseen paikkaan mut oon 12 wee ja olin koulujen loppun yhis bileis mis oli sikana possee ja sit olin vähä juonu ja siin oli yks 15 wee jätkä ja jotenki me päädyttii sänkyy!!? unohdettii kortsu ja ny must tuntuu et oisin raskaana, maha tuntuu isommalt ja menkat on niinku myöhäs?!!! mitä pitäs tehä? en haluu lasta ja aattelin aborttii mut mist niitä abortteja saa? ja mitä siin tapahtuu? ja voiks ton niiku laskee raiskaukseks ku olin kännis??? enkä ees tiiä kuka se jätkä oli, pitäskö ilmottaa poliisille? ja mite kerron mun porukoille, vähä ne suuttuu ku saa kuulla et juon!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Hei jos tää ny ei oo trolli nii kerro jos tulit raskaaks! Ja oliks se sis koulun bileet vai koulun päättymis bileet? Ku koulu bileis ei varman oo mitää alkoholii! Mis olitte jos päädyitte sänkyy? Kattoks sillo joku ku olitte sängys? Kuka antaa alaikäsen juoda ittensä kännii?!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
öö... ois pari kyssärii kirjoitti:
Hei jos tää ny ei oo trolli nii kerro jos tulit raskaaks! Ja oliks se sis koulun bileet vai koulun päättymis bileet? Ku koulu bileis ei varman oo mitää alkoholii! Mis olitte jos päädyitte sänkyy? Kattoks sillo joku ku olitte sängys? Kuka antaa alaikäsen juoda ittensä kännii?!!
joo kerron, mut mist niit raskaus testei saa? pitääks ne hakee lääkärilt? maksaaks ne paljo? ja joo siis ei ollu mitkää koulun bileet, juhlittii niiku koulujen loppuu yhe kaverin kaverin veljel, ja muistan sen verra et häivyttiin sielt bileist johonki toisee kämppää ja sit se tapahtu. kyl siin kämpäs oli kai jotai tyyppei mut ei ne siel makkaris ollu kai?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyseessä ei todennäköisesti ole raiskaus, koska hyvin todennäköisesti yks_tytsy00 oli a) juonut itse itsensä känniin b) ei ollut tiedottomassa tilassa c) häntä ei pakotettu väkivalloin seksiin. Tilanne ei myöskään lähtökohtaisesti ollut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, joten poliisille ei varmaan olisi ollut tarvetta. Ja vastaavanlaisissa tilanteissa kannattaa aina muistaa, että lapsesta pitää kantaa vastuu ja abortti on murha.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Abortti ei ole murha saatana jos minä niin sano perkele se on kuule hyvä keksintö prrkele
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Osta raskaustesti ja kato ootko raskaana jos oot mee lääkärii ja kysy apuu ja kannaatttaa olla nopee koska jos oot raskaana joku tyylii 5 kk nii ei aborttii enää voi tehä..,se ei voi olla raiskaus jos sä iha vapaa tahtosesti sinne menit.
Suojaamaton seksi = aika varmasti oot raskaana
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Noh... Rikoslain mukaan kyseessä olisi raiskaus jos henkilö olisi juotettu humalatilaan. Tosin tekstistä päätellen ihan vapaaehtoisesti ittensä joi "känniin".

TOSIN, uhri on vain 12-vuotias ja jos jätkä on 15-vuotias, vaikkakin alle 16 voidaan katsoa suojaikäraja-lain olevan rikottu. Perustuen 12- ja 15-vuotiaan henkisen kehityksen eroihin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Mut jos joku raiskais nii en varmaan pistäs vastaan :o EI mua kukaan edes haluu,
Ilmianna
Jaa
Raiskaaminen tuntuu varmaan ihan seksiltä joka kaduttaa jälkikäteen ja voi joillekin olla kiihottavampaa tekohektellä kuin normi-seksi. Joillakin ei katumusta moisesta tule.

Raiskatuksi tuleminen sen sijaan on mitä varmimmin aika perseestä, kivuliasta, ahdistavaa ja paskaa.
Tosin joillakin on fetissi tulla raiskatuksi, tosin harva tahtoisi moista oikeasti, vaan mieluiten roolileikkinä yms.
Ilmianna
Jaa
Mitä helvettiä? Täällä on ihan tosissaan ihmisiä jotka kehtaa kirjoittaa kevyesti näitä raiskausjuttujaan ja silti vielä kehtaavat kattoa itteään peiliin? Ja onhan muuten aika helvetin surullista että joku on henkisesti noin vajaa että viittii trollata tälläsestä aiheesta.

Miltä raiskaus tuntuu? Se tuntuu siltä kun sun koko elämä olisi lattialle viskattu lasimaljakko, se tuntuu siltä että kaikki hyvä ja turvallinen mitä sun elämässä ikinä on ollut on kadonnut just sillä hetkellä. Se tuntuu niin hajottavalta - pelottavalta - ja sanoinkuvaamattoman ahdistavalta ettet pysty hengittää. Se ei todellakaan tunnu samalta kuin kivulias seksi johon joku on nyt vähän vastentahtoasi sinut laittanut.
Se tuntuu niin pelottavalta että et enää ikinä usko pystyväsi hymyilemään ja se tuntuu siltä kun huudat niin paljon että kurkustasi ei lähde enää ääntä samalla kun koko naamasi ja hiukset on kyynelmerestä litimärät.

Se saa ihmisen tuntemaan sellasta maailman pahuutta - että teijän jotka tästä asiasta heitätte läppää, kuuluis hävetä omaa itteänne koko loppuelämänne. Samalla te halvennatte sitä tuskaa mitä tällä hetkellä tuhannet ihmiset kokee kaikkialla. Joka. Päivä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Viesti+ketju on vanha, mutta sanonpahan silti. Taidat ottaa raiskatuksi tulemisen hieman liian vakavasti. Kuitenkin monille ihmisille on tapahtunut paljon vakavampiakin asioita, ja suurin osa heistä elää melko normaalia elämää. Mielestäni mieleltään terve ei voi kärsiä tuskissaan koko loppuelämäänsä ilman minkäänlaista onnellisuutta vain yksittäisen väkivallanteon, kuten raiskauksen, takia.

Enkä muuten todellakaan häpeä. Tässä pari (ehkä huonoa) vitsiä:
"Miksi raiskaajan tunnistaminen on monesti vaikeaa? - Koska 80 % naisista suutelee silmät kiinni."
"Kuinka moni nauttii joukkoraiskauksesta? - Neljä viidestä."
"Miksi musta mies itkee rakastellessaan? - Koska pippurisuihke kirvelee silmissä."
ja
"Miten raiskaus on mahdollista, jos nainen juoksee hame ylhäällä nopeammin kuin mies housut alhaalla?"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulle se ei oikeastaan tuntunut miltään, käänsi kasvot pois ja suljin silmät. En liikkunut. Ajattelin olevani jossain muualla. En käsittänyt tapahtunutta. Myöhemmin olin todella murtunut ja ensimmäistä kertaa elämässäni en pystynyt puhumaan tunteistani kenellekään, häpesin itseäni. Sitten alkoi kuvotus sitä henkilöä kohtaan. Sitten pakkomielteisesti yritin unohtaa kaiken. Sitten tajusin etten voi unohtaa ja nyt tunnen hieman vihaa raiskaajaani kohtaa. Olin silloin vielä neitsyt 14v ja raiskaaja 22v. Olin tyhmä mutta ei kukaan ollut opettanut varomaan. Tuo asia tulee ikuisesti vaikuttamaan mun elämässä moniin asioihin ja on jo vaikuttanut. Multa jäi peruskoulu kesken ja suoritin sen loppuun myöhemmin. Jättäydyin pois elämästä, nyt mulla ei ole enää kavereita. Vaan ihana aviomies josta nään vain kokoajan huonot puolet vaikka sen kaltaisia miehiä on todella harva, en osaa arvostaa sitä. . . Olen masentunut. Mun pitäisi varman nyt vihdoin käydä jossain puhumassa asiasta.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Häpeäisitte että kehtaatte vitsailla tällaisesta aiheesta. Minut on raiskattu 3 kertaa, 2 oli silloisen seurustelukumppanin toimesta ja viimeinen kun olin sammunut ja tiedoton tapahtumista kaverini kotona.

Aloin seurustella kovin nuorena narsistisen miehen kanssa, joka oli myös kännissä väkivaltainen. Kaksi kertaa hän minut myös raiskaisi ennen kun jätin hänet. Tapahtumien seurauksena masennuin syvästi, yritin itsemurhaa ja kun se ei onnistunut alkoi itsetuhoinen alkoholin käyttö. Join itseni melkeinpä aina tiedottomaan tilaan, ja kerran eräs kaverin tuttu käytti tilanteen hyväkseen.

Ei ainakaan parantanut hyvinvoitiani tämä tapahtuma. Nyt tapahtumasta on kulunut vuosi enkä edelleenkään kykene luottamaan miehiin ja pelkkä ajatus seksistä tuntuu pelottavalta ja ahdistavalta, vaikka olenkin saanut elämäni muuten raiteilleen korkekoulupaikkaa myöten. Nämä tapahtumat ovat hirveintä ja nöyryyttävintä mitä elämässäni on ikinä tapahtunut. Olen meinannut kuolla tapahtumien seurauksena, olen käynyt aivan pohjalla ja jotenkin onnistunut pääsemään sieltä vielä ylös. En usko, että ikinä tulen pääsemään tapahtumista kokonaan yli, vaikka uskonkin siihen että joskus ahdistus lakkaa. En voi kommentoida mitenkään muuten tätä keskustelua kuin, että toivottavasti jokainen vitsiniekka häpeää viestejään. Raiskauksen uhreja on Suomessakin vaikka kuinka paljon, eikä se todellakaan ole mikään leikin asia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Täytyy kyllä sanoa, että olit nuori ja harvinaisen tyhmä, etkä todellakaan henkisesti kovin vahva.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
John Kramer, sinulle olisi tilausta. Rukoilen kaikille raiskaajille solusyöpää.
Ilmianna
Jaa
Raiskaus on vakava asia ja toivon että itseäni ei raiskata
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Jos raiskataan ja tuut raskaaks niin tee abortti. Nuorena et ole välttämättä fyysisesti valmis synnyttämään. Vatsalihakset repeää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eikai?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Mut raiskattii eilen ääk mitä mä teen autaakaa joku oon 11 vee tyttö ja tarviin apuu se joka raiskas oli sellane mies jool oli parta ainaki ja sit sellaset pitkät houkset
Ilmianna
Jaa
Hihih.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Tästä on tosi vaikea mun puhuu mutta kun te kaikki ootte avoimesti kertonut teidän kokemukset niin kai mäkin voisin.
Mä olin seksi orja 3 päivää ja mä pääsin pakoon sieltä ja mä olin silloin 13 nyt mä 15 ja en oo kertonut siitä vieläkään kenellekkään en ees mun parhaalle kaverille.
Mut mä en oo ollut 2 vuoteen lähelläkään miehiä/poikia ja se raiskaaja oli tumma ihonen ja en oo nähnyt sitä sen jälkeen.
Äiti ihmetteli että miks olin 3 päivää poissa sanoin että olin kaverilla ja että kännykkä hävis.

Mut oon nyt jotenkin päässyt yli siitä.
Tsemppiä teille kaikille♡♡
Ilmianna
Jaa
Pelottavan nuorta porukkaa täällä. Kattokaa lapset mis seuras liikutte, todennäköisesti tunnette raiskaustanne yrittäneet.
Ilmianna
Jaa
Mene vankilaan kysymään
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miltä raiskaaminen tuntuu?:o

Minut yritettiin raiskata pari päivää sitten. Onneksi pääsin pakoon, mutta nyt mieleeni heräsi ajatus että miltä se tuntuisi? Olen 13v ja minua mietityttää että miltä se tuntuu? Sattuuko ja millloin? Ja yhdynnästä, että milloin se kipu tulee tytöllä? Sisään menossa vai pumppauksessa vai?:o Kiitos paljon kaikille ,jotka auttavat minua!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta