Linux on paska

546456546

Linux on täys paska!!!! Saatanan vähän pelejä ja nekin harvat täyttä paskaa ja todella antiikkinen systeemi, koko ajan saa koodipätkää kirjoitella joka paikkaan ja ihme komentoja ja termejä ja systeemejä, tuossahan menee mielenterveys ja pää sekaisin kun tuommoisella yrittää jotakin tehdä

Selittäkää miksi joku käyttäisi linuxia, joo on se ilmainen, mutta niin on windowskin kun osaa warettaa.

70

433

Vastaukset

• kädettömyydestä rangaistaan.

• Linuks - rangaistus kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

eikö paukut taaskaan riitä?

• voi voi kirjoitti:

eikö paukut taaskaan riitä?

Tubutin on lähinnä vitsi - hätävara kurttaus, mutta pitää olla todella kova hätä, jos sellaisen asentaa tietokoneelleen.

Sekin yleensä vain jouduttaa tietokoneen poismenoa.....

• Voi harmi. No hyydy siihen sitten.

• En hyydy - asensin näet Windows-7:n koneelleni ja nyt kaikkien aikojen käyttöjärjestelmä tietokoneessani!

• Windows-7 kirjoitti:

En hyydy - asensin näet Windows-7:n koneelleni ja nyt kaikkien aikojen käyttöjärjestelmä tietokoneessani!

Onneksi olkoon!

• Linuxit on siitä jänniä että niihin joutuu itse kirjoittamaan ne kuuluisat apupyörät että mikään toimisi.

• Sudo apteekit pitää olla hyvässä tallessa muistitikulla, jotta voi edetä. Niitäkin pitää olla kolmisensataa (300), jotta mikään toimisi.

• Arvostan rehellisyyttä enemmän kuin rikollisuutta.

Monet Linux-perustaiset distrot ovat tuotteita, samoin kuin niihin ympätyt ohjelmistot, joiden tekijät ovat lahjoittaneet ne käyttäjilleen.

Warettaminen on Windowsin käyttöoikeuden varastamista, yksiselitteisesti.

Hyvillä mielin ja ilman syyllisyyden tunnetta käytän Linux-ytimellistä käyttöjärjestelmää, ilmaiseksi.

• Rehellisesti teet tekijänoikeus rikoksia ja patenttirikoksia.
      Olet siis rehellinen varas.
      Yrität siis kerätä säälipisteitä.

• Kuinka jaloa kirjoitti:

Rehellisesti teet tekijänoikeus rikoksia ja patenttirikoksia.
      Olet siis rehellinen varas.
      Yrität siis kerätä säälipisteitä.

Aika hyvin saan yöni nukuttua, käyttäähän Suomen Oikeusministeriökin Linux-sovelluksia, mm. vaalituloslaskennassa. Tuskinpa siellä sorrutaan tekijänoikeusrikoksiin.

Esimerkiksi MS Officen käyttäjä ei ole rikollinen, jos ohjelmiston tuottaja syyllistyy patenttirikkomukseen.

• Omatunnollinen kirjoitti:

Aika hyvin saan yöni nukuttua, käyttäähän Suomen Oikeusministeriökin Linux-sovelluksia, mm. vaalituloslaskennassa. Tuskinpa siellä sorrutaan tekijänoikeusrikoksiin.

Esimerkiksi MS Officen käyttäjä ei ole rikollinen, jos ohjelmiston tuottaja syyllistyy patenttirikkomukseen.

Minä olen oikein mielelläni rikollinen, pääasia, että saan ilmaisen softan käyttööni. Ei nimittäin kiinnosta pätkän vertaa rikkooko Linux tai vaikka LibreOffice jonkun pantentteja. Olen halukas, valmis ja täysin kykenevä rikkomaan lakia täysin omavaltaisesti. En ole koskaan luvannut olla hallitukselle enkä laille kuuliainen. Olen sanonut ja sanon taas: sodan tullessa taistelen vapaaehtoisesti Venäjän armeijassa Suomea vastaan, eli teen maanpetoksen ja nautin siitä.

• Ja laillisesti. :)

Enhän kaupastakaan varasta uusia valkoisia kenkiäkään vaan maksan ne.

• Windows on leikkeihin ja ylläpitämiseen jos sellainen kiinnostaa. Pelit toimii ja voit metsästää pöpöjä, eheyttää, asennella ajureita , skannata rekisterivirheitä ja päivittää ohjelmia. Tekemistä riittää.

Linuxpohjaisissa käyttiksissä voi vaan keskittyä olennaiseen , käyttämiseen.
    Ylläpitoa ei tarvitse "harrastaa", asentelee joskus päivitykset, sitäkään ei välttämättä tarvitse jos kaikki toimii, tietoturvauhkia kun ei ole.

Kokeile joskus!

• Vaan en kokeile toista kertaa! Ihan niinkuin aloittaja sanoi, kaiken saa itse säätää, toimimattomuuksia on yllinkyllin!

Melkein kun itse rakentaisi koko käyttöjärjestelmän! Silti - Windows ohjelmat EIVÄT TOIMI LINUKSEISSA!

Ja kuitenkin - kaikki ohjelmat on tehty juuri Windows-käyttöjärjestelmää silmällä pitäen!
      Linuks saa ne käyttöönsä vasta sitten, kun ne on jo niin vanhentuneita, ettei niitä enää kukaan tarvii! Niitä ohjelmia on linuksin sovellusvalikoimat pullollaan!

Missä linuks - siellä vanhanaikaisuus!

• Tuli kokeiltua! kirjoitti:

Vaan en kokeile toista kertaa! Ihan niinkuin aloittaja sanoi, kaiken saa itse säätää, toimimattomuuksia on yllinkyllin!

Melkein kun itse rakentaisi koko käyttöjärjestelmän! Silti - Windows ohjelmat EIVÄT TOIMI LINUKSEISSA!

Ja kuitenkin - kaikki ohjelmat on tehty juuri Windows-käyttöjärjestelmää silmällä pitäen!
      Linuks saa ne käyttöönsä vasta sitten, kun ne on jo niin vanhentuneita, ettei niitä enää kukaan tarvii! Niitä ohjelmia on linuksin sovellusvalikoimat pullollaan!

"Vaan en kokeile toista kertaa! Ihan niinkuin aloittaja sanoi, kaiken saa itse säätää, toimimattomuuksia on yllinkyllin!"

Mainitse esimerkki toimimattomuuksista ja pelejä ei nyt lasketa. Mainitse esimerkki säätämisestä. Itse en ole huomannut sen enempää toimimattomuutta kuin säätämistarvettakaan.

"Melkein kun itse rakentaisi koko käyttöjärjestelmän!"

Miten niin?

"Silti - Windows ohjelmat EIVÄT TOIMI LINUKSEISSA!

Ja kuitenkin - kaikki ohjelmat on tehty juuri Windows-käyttöjärjestelmää silmällä pitäen!"

Vastasit itse omaan kommenttiisi, Windows-ohjelmien ei ole tarkoituskaan sellaisenaan toimia linuxeissa, ne kun on tehty windowsia varten ja linux on ihan eri käyttis (tosin winella toimii osa ohjelmista). Et sä voi Mac tai linux-ohjelmiakaan pyörittää windowsissa.

"Linuks saa ne käyttöönsä vasta sitten, kun ne on jo niin vanhentuneita, ettei niitä enää kukaan tarvii! Niitä ohjelmia on linuksin sovellusvalikoimat pullollaan!"

Linuxeillle tehdään ihan omat softansa, ei tarvitse odotella jotain win-only softan porttaamista linuxeille.

"Missä linuks - siellä vanhanaikaisuus! "

höpöhöpö, linux on nykyaikainen käyttis!

Vaan en kokeile toista kertaa! Ihan niinkuin aloittaja sanoi, kaiken saa itse säätää, toimimattomuuksia on yllinkyllin!

"Vaan en kokeile toista kertaa! Ihan niinkuin aloittaja sanoi, kaiken saa itse säätää, toimimattomuuksia on yllinkyllin!"

No monta kertaa se pitää sanoa, että ÄLÄ KÄYTÄ SITÄ WINDOWSIA KUN SE EI KERRAN TOIMI!

"Silti - Windows ohjelmat EIVÄT TOIMI LINUKSEISSA!"

No ei pidäkkään toimia. Kåytå ennemmin vaikka Ubuntua. Siinä toimii Ubuntun ohjelmat kuten pitääkin ja lopeta se Windowsin käyttö kun ne Windows ohjelmat ei kerran toimi niin ei tarvitse kokoajan olla valittamassa.

"Windows ohjelmat EIVÄT TOIMI LINUKSEISSA!"

ja saabin varaosat ei toimi fordissa. on se niin kummaa.

• höpöhöpö! kirjoitti:

Mainitse esimerkki toimimattomuuksista ja pelejä ei nyt lasketa. Mainitse esimerkki säätämisestä. Itse en ole huomannut sen enempää toimimattomuutta kuin säätämistarvettakaan.

Miten niin?

Ja kuitenkin - kaikki ohjelmat on tehty juuri Windows-käyttöjärjestelmää silmällä pitäen!"

Vastasit itse omaan kommenttiisi, Windows-ohjelmien ei ole tarkoituskaan sellaisenaan toimia linuxeissa, ne kun on tehty windowsia varten ja linux on ihan eri käyttis (tosin winella toimii osa ohjelmista). Et sä voi Mac tai linux-ohjelmiakaan pyörittää windowsissa.

"Linuks saa ne käyttöönsä vasta sitten, kun ne on jo niin vanhentuneita, ettei niitä enää kukaan tarvii! Niitä ohjelmia on linuksin sovellusvalikoimat pullollaan!"

Linuxeillle tehdään ihan omat softansa, ei tarvitse odotella jotain win-only softan porttaamista linuxeille.

Äläs kuule höpöttele minulle. Kyllä kait minä tiedän, kun olen linuksia kokeillut, miten sitä saakin säätää itse.

Ja vanhanaikainen se on. Tökerö! Saastainen! Oksettava! Täynnänsä sudo apteekkeja, joilla edetään - paitsi jos pitäisi niiden takia tehdä järjestelmänpalautus - sitten ei onnistu millään!

Onneksi on Windows, joka on käyttäjäystävällinen!

"Silti - Windows ohjelmat EIVÄT TOIMI LINUKSEISSA!"

Ai meinaatko että onko Windows niin huono ettei Windowsohjelmat toimi Windowsilla?

No onhan se! Edes Silverlight ei toimi.

"Ja kuitenkin - kaikki ohjelmat on tehty juuri Windows-käyttöjärjestelmää silmällä pitäen!"

Ei ole. Windows on kovin epäsuosittu ja sille tehdään hyvin vähän ohjelmia.

Microsoftin linuksin sovellusvalikoima on lähinnä vitsi.

Äläs kuule höpöttele minulle. Kyllä kait minä tiedän, kun olen linuksia kokeillut, miten sitä saakin säätää itse.

Ja vanhanaikainen se on. Tökerö! Saastainen! Oksettava! Täynnänsä sudo apteekkeja, joilla edetään - paitsi jos pitäisi niiden takia tehdä järjestelmänpalautus - sitten ei onnistu millään!

Onneksi on Windows, joka on käyttäjäystävällinen!

Linuks tarkoittaa Windowsia, joten..?

• höpöhöpö! kirjoitti:

Miten niin?

Linux ei ole käyttöjärjestelmä.

• M-Kar kirjoitti:

Linuks tarkoittaa Windowsia, joten..?

Linux ei edelleenkään ole käyttöjärjestelmä.

• mutta kyllä se linkkura avuttomille linkku-urpoille riittää, eihän ne sillä kuitenkaan muuta tee kun vaan jatkuvasti uudelleen asentaa eikä vaan sittenkään lähde pelittämään surkee linkkura !

• Linux ei ole pelaajien käyttöjärjestelmä. Te jotka haluatte pelata, pysykää siellä Windows-leirissä. Linuxia käytetään TYÖNTEKOON ja kaikkeen järkevään, mutta Linuxilla ei pelata.

Pysykää ylipäätään Windows leirissänne ja jättäkää kaikki linux-käyttäjät rauhaan. Me emme tule KOSKAAN vaihtamaan mistään syystä takaisin Microsoftin paskasoftaan. Ilmaiseksi saa parempaa, mutta sillä hinnalla, että peliharrastus sitten loppuu.

• Linuxilla ei voi pelata eikä tehdä mitään muutakaan. Katsos kun linux ei ole käyttöjärjetelmä.

• "Saatanan vähän pelejä ja nekin harvat täyttä ****** "

Syytä Microsoftia siitä. Pelit ja softat voisi toimia missä järjestelmässä käyttäjä haluaisi. Microsoft on aina heitellyt kapuloita rattaisiin. Muuten niiltä menis bisnekset.

• Ei kernelissä mitään pelejä ole. Windowsissakin on vain joku pasianssi, miinaharava ja pari muuta hassua.

Koodinpätkät ja komentojen kirjoittelut ovat joku Windowsjuttu. Käytä ennemmin jotain Ubuntun kaltaista, modernia käyttöjärjestelmää jossa on satsattu käytettävyyteen.

• Ikävää ettei linux sovellu mihinkään, kun siihen ei saa pelejä eikä sillä voi tehdä ohjelmia.

• Hupaisa teiniraivari.

• "Saatanan vähän pelejä"

Oletko sinä pikkulapsi kun kiimaisena haluat pelata pelejä vai oletko muuten vain jäänyt lapsen tasolle?

• käytän pelaamiseen konsolia, pelaaminen PC:llä on ääliömäistä.

Haistakaa p aska!

• Miksi? Eihän konsoleille saa edes simulaattoreita.

• Missään nimessä en haluis kiroilla, mutta ny teki mieli hieman leikkiä sensorin kanssa :)
      Voihan vit tujen kevät !

• Mikään muu ei ole paska kui sinä itse. LIsäksi olet tyhmä ja ruma.

• kyllä meillä on huonot käyttöjärjestelmät pitää valita kahdesta huonosta se vähemmän huonompi windows on nsa bitch ja linux sissa jos haluaa vähänkin käyttää jotain ohjelmaa joutuu selaamaan verkon läpi että löytää jonkun perkeleen koodin mitä saa sitten näpytellä hiki otsalla että saa jonkun ohjelman edes toimimaan (miten musiikin kuuntelusta,oletusohjelman käynnistämisestä tulinkin niin vaikea asia )
    miten joku on keksinytkin noin huonon käyttöjärjestelmän ,ei voi kun ihmetellä . linux sopii nettisurffailuun oletusohjelmilla mutta mitään muuta sillä ei voi tehdä jos ei halua viettää loppuelämäänsä kotona näppäilemällä jotain saatanan koodia koneeseen vittu sentään .kyllä on menty huonompaan suuntaan koko ajan,miettin vielä että linux on ilmainen ,silti sitä ei voi käyttää kunnolla vittu kun harmittaa vietävästi .

• mikä ohjelma ei toiminut?

• kerro valehtelija kirjoitti:

mikä ohjelma ei toiminut?

Metromääritys binäärirajapinnat eivät toimineet! T: Martta Karvahattu

• Linux merkkistä käyttöjärjestelmää ei ole olemassakaan. Se on kerneli.

Käyttäisit vaikka Ubuntua, siinä ohjelmat toimii graafisesti, helposti hiirellä kliksuttelemalla.

Koodien näpyttely hiki otsalla on jotain Windows juttuja.

• Linux on nopea, vakaa ja luotettava. Avoin koodi mahdollistaa bugien itsenäisen korjaamisen.

• Juurihan täällä mainittiin, että itse pitää kaikki korjata linuxissa.

• Tautologia kirjoitti:

Juurihan täällä mainittiin, että itse pitää kaikki korjata linuxissa.

Ei pidä.

En minäkään itse korjaa autoani vaikka voisin sen tehdä. Avaan kyllä itse tukkeutuneen viemärin mutta voisin senkin antaa jonkun muun tehtäväksi.

• M-Kar kirjoitti:

Ei pidä.

En minäkään itse korjaa autoani vaikka voisin sen tehdä. Avaan kyllä itse tukkeutuneen viemärin mutta voisin senkin antaa jonkun muun tehtäväksi.

Juu jos on rahaa eikä osaamista niin voithan antaa open source bugien korjaamisen asiantuntijalle.

• olethan rahamies kirjoitti:

Juu jos on rahaa eikä osaamista niin voithan antaa open source bugien korjaamisen asiantuntijalle.

Suljetuilla ohjelmilla tämä ei muuten onnistu. Niiden bugeja ei pysty korjaamaan sitten kun softafirma on mennyt konkurssiin, softan tehnyt henkilö esim. kuolee tai muuten katoaa.

Ja jos softafirma on hengissä ja ohjelmasta on jo maksettu, niin bugin tapauksessa usein saadaan tukitiketti ja se sitten korjataan sitten kun jaksetaan. Välillä myös priorisoivat sen vähemmän tärkeäksi ja korjaavat seuraavaan versioon.

Se varsinkin on hyvin tavallista, että jos ohjelmasta on jo tullut uudempi versio ja löytyy bugi niin sitä ei korjata vaan korjauksena on uuden ohjelmaversion hankinta ja tähän liittyvät muutoskulut.

• Missään kernelissä ei ole pelejä, ellei jotain easter egginä ole.

Linuxissa ei kirjoitella mitään komentoja tai koodeja.

Linuxia käyttää jokseenkin kaikki. Se on supersuosittu ja syy tähän on aika pitkälti se, että Linuxissa on paras laiteyhteensopivuus joten se ollut taloudellisesti kannattavaa valita eri tuotteisiin. Parhaimman laiteyhteensopivuuden taustalla on onnistunut lisensointi.

Windows ei ole mikään kerneli, että se ei ole edes vertailukelpoinen Linuxin kanssa.

• Ihan turha tukea yli 3v vanhoja laitteita, ne ovat niin huonoja että joutavat roskikseen. Uutta rautaa vaan tilalle.

• "mitään muuta sillä ei voi tehdä jos ei halua viettää loppuelämäänsä kotona näppäilemällä jotain saatanan koodia "

Ottaa vaan vaikka Ubuntun ihan päivitääiseen käyttöön, niin kyllä se käyttö kokemuksen myötä alkaa sujua kun oppii pois windowsin toimintamalleista.
    Kyllä sen sitten muutaman kuukauden jälkeen huomaa, miten helppo se on, oikea laiskan miehen käyttis.
    Se vaan toimii.

• Miksi se ei siis minulla "vaan toiminut". Koko ajan tökki, ei toiminut lisälaitteet, aluksi ei edes mokkula, ohjelmat hanurista, MTV-3 ei taida toimia vieläkään, hiiri tökkäsi, näytönohjain huono (vain tubuttimissa, ei Windowsilla) vaikka oli sama.

Ja lukemattomat muut toimimattomuudet seuraa AINA kun tubutin asennetaan tietokoneeseen ja lopulta se polttaa prossun ja sitten koko kone poksahtaa!

• Tuhoisa tubutin....† kirjoitti:

Miksi se ei siis minulla "vaan toiminut". Koko ajan tökki, ei toiminut lisälaitteet, aluksi ei edes mokkula, ohjelmat hanurista, MTV-3 ei taida toimia vieläkään, hiiri tökkäsi, näytönohjain huono (vain tubuttimissa, ei Windowsilla) vaikka oli sama.

Ja lukemattomat muut toimimattomuudet seuraa AINA kun tubutin asennetaan tietokoneeseen ja lopulta se polttaa prossun ja sitten koko kone poksahtaa!

Kylläpä kuulostaa tutulta - noinhan se linuks mullakin meni.....

• Linuks katastrofi..† kirjoitti:

Kylläpä kuulostaa tutulta - noinhan se linuks mullakin meni.....

Linuks kompastuu juurikin lisälaitteisiin!

Asenna linuks - osta uudelleen lisälaitteet!

• Linuks rahan menoa † kirjoitti:

Linuks kompastuu juurikin lisälaitteisiin!

Asenna linuks - osta uudelleen lisälaitteet!

Ne on näitä Windowsin haittapuolia kun lisälaitteet hajoaa kun sen asentaa.

• M-Kar kirjoitti:

Ne on näitä Windowsin haittapuolia kun lisälaitteet hajoaa kun sen asentaa.

XP:ssäkin on parempi lisälaitetuki, kuin yhdessäkään tubuttimessa!

• Tubutin tuhoo....† kirjoitti:

XP:ssäkin on parempi lisälaitetuki, kuin yhdessäkään tubuttimessa!

Windows XP on tubutin, eli se hajottaa lisälaitteet. Savu vaan nousee kun alkavat käryämään!

• M-Kar kirjoitti:

Windows XP on tubutin, eli se hajottaa lisälaitteet. Savu vaan nousee kun alkavat käryämään!

Linuxilla ei mitään lisälaitetta voi käyttää.

• Jos pelata haluat, niin kokeile vaikka shakkia. Saisi yläpääsikin jotakin virkistystä.

• Linux on täysin erinomainen ja käypä työkalu vapaapohjaiseenn ohjelmointiin, myös Vlalven kehittämä SteamOS tulee olemaan tällä pohjalla.

• Linuxilla ei voi ohjelmoida.

• Linux joku random ilmais käyttöjärjestelmä sillä ei voi pelata/lataaohjelmia/ei mitää muutakaan. Pitää saatanan netin tai youtuben kautta joku softiohjelma ja pitäs lataa joku Wine joka on saatanaasta. Window on parhaista pääästä.

• täysin totta tuo aloittajan viesti!

p mikä p!!! peelojen ja gurujen leikkikenttä, helppohan linuxia on asennella kun on rahaa ja aikaa vaikka muolle jakaa, ja lisää saa koska tahansa kun voi ite tehä firmoille sellasia linuxia jotka tuo puolet voitoista sun omalle tilille!

tehkää joku nyt windows-linux vihdoin ku xp tukikin loppu ja lopettakaa se peeloilu. eli: graafinen käyttis,samannäköinen ku windows, muttei niinpaljo että äijä alkaa pyytää rahaa siittä. ja sit se tärkein: KAIKEN on asennuttava TÄYSIN automaattisesti!

ainavaan on sama vika linuxilla: liikaa töitä ennen ekaa käyttökokemusta. koitin taas, sama ongelma! eka haet jostain epämääräsiltä sivuilta linuxin ( lubuntu ubuntu xubuntu..mitä näitä nyt onkaan.. kaikki aakkoset käydään läpi.. ) sitte joudut hakee uuden ohjelman jolla saat iso-tiedoston cd;lle tai tikulle, sit haet viel netistä kaikkee krääsää, ja linuxin idea menikin jo siinä nurin samantien.

• Linux ei ole pelaajille tehty ja siksi toiseksi ei myöskään tavis käyttäjille. Linux on tehty osaavalle nörttiporukalle, käyttäjien eliitille joka todella osaa käyttää ja ohjelmoida itse ja jota pienet rajoitteet käyttiksessä eivät haittaa yhtään.

Jos taitotaso ei riitä Linuxin kanssa pärjäämiseen niin sitten ei pidä leikkiä Linuxin kanssa vaan tyytyä niihin kaupallisiin vakoilukikkaireisiin.

Linux on vain taitavimman hakkeri- ja nörtti-eliitin käyttis, toinen käyttäjäryhmä ovat rikolliset jotka suojaavat yksityisyytensä Linuxilla.

• Olipas hieno viestiketju vanhoilta hyviltä ajoilta, mutta yksi on, joka ei ole muutttunut - tubutin! Se on yhtä toimimaton kuin ennenkin!

• Yrittäkää jo tajuta edes ne perusasiat. Windows on hybridijärjestelmä (surkea sekoitelma mikrokerneliä ja monoliittista sovelluspakettia). Useimmat linuxdistrot on rakennettu monoliittisen kernelin varaan.

Jos käyttöjärjestelmien arkkitehtuurin eroja ei tajua niin eihän siitä oppimisesta tue yhtään mitään.
    Kernel ei ole käyttöjärjestelmä vaan se on käyttöjärjestelmän YDIN osa.
    Se miten käyttöjärjestelmä on koottu ratkaisee myös toimvuuden varmuuden.

Käyttökokemusten myötä on todettu se fakta, että Windowsin arkkitehtuurissa on jotakin pahasti vialla. Windowseissa on aivan liikaa "kriittisiä haavoittuvuuksia" joita jatkuvasti yritetään paikata. Siis todellakin YRITETÄÄN mutta siiä ei näy tulevan mitään valmista.
    Unixien ja unix-like (linuxdistrot) käyttöjärjestelmien toiminta varmuus on alusta asti paremmin toteutettu. Tässä se ero on. Näistä eroista voisi kirjoittaa useita kirjojakin mutta niitä ei kukaan tubuttaja viitsi edes lukea koska on HELPOMPI uskoa markkinamiesten mantroihin. Tubuttajat eivät jaksa paneutua tosiasioihin.
    Toivon todella sitä, että Elop herää ja tulee julkisuuteen ja tekee Microsoftin ohjelmistoille "nokiat" eli tunnustaa faktat ja haukkuu ne huonoiksi. Microsoft tarvitsisi selvän "nokialaisen" jytkäyksen. Microsoftin pitäisi luopua kokonaan Windowsista ja palata "juurilleen" eli unixin kultaiseen aikaan. ( Heillä oli alkuaikoina se oma Xenin niminen unix muta luopuivat siitä omasta tyhmyydestään)
    Applekin alkoi menestyä kunnolla kun Steve Jobs päätti pitäytyä unixissa! Se vanhempi MacOS ei ollut unix. Mutta uudempi Mac OS X on. Apple ymmärsi luopua vanhemmasta järjestelmästään.
    Myös Linus Torvalds päätti pitäytyä unix tyyppisessä arkkitehtuurissa. Tämän vuoksi linuxdistrot ovatkin tyyppiä "unix like". Tämä takaa linuxdistroille varman toimivuuden. Hyvästä arkkitehtuurista EI kannata luopua.

• Tuon joku voisi selittää Karille hitaasti ja selkokielisesti. Aikaa vain olisi varattava. Runsaasti.
      Lopputulos ymmärryksen suhteen olisi joka tapauksessa hyvinkin epävarma, senverran paatuneesta wintoys-hihhulista on kysymys. Ei kannattane edes yrittää.

• kyll se linkkura siltikii linkku-urlpoillen rleppanoillen rittää nii iha tosi halavallaa, eihä simmottii keskiverto linkku-urlpo kaite sitää linkkurata juurikaa mihikää muuhuu tartte ku että pääsee pelailee sitä linkkura iha iki-ihanata potato-homppeli-guy peli-rypistyst nillää linkkura kylläkii aika aneemisill 8-bit väreill ja iha ilima äänii vieläkii tietenkii, täähä se kuitennii kaite onse linkkuran niiku simmottii pääasialline käyttötarkotus, eihä linkku-urlpo mittää paperillee esim. tulosta ja nettiikii pääsee rleppana simmottiillaa iha tosi halavallaa antero-linkkura tabletillaa iha tosi halavallaa, mokkuloitakaa ei linkku-urlpo käyttäne kun eivätten linkkurassaa vieläkää pelitä nii tosi halavallaa, varsinkii se 153E mokkula sehä se oll varsinainee linkku-urlpojen murheen-kryyni, ei sittee millää tosi halavallaa suto-loitsullaa lähtennä sekkää pelittämää nii iha tosi halavallaa, se on tään winkun kaa elämä aika paljokii helpompata näissäkii, tääkii tää 4g-mokkula pelittää jopa tään jo iha ikivanha xp sp3 kaa iha iliman mittää tosi outoi linkkura-ongelmii, eipä siis ihme ett linkku-urlpoi rleppanoi tää linkkura-tilanne jo nii tosi ankarasten linkkura-hatuttaa rleppanoi ..

• 2019 ja se on edelleen paska, ei kai paskasta voi muuta tullakkaan vaikka kuinka monta vuotta yrittäisi......

(:

• Niinpä näkyy, kommenttisi pysyvät samanlaisena pikkupojan sontana päivästä viikkoon, vuodesta toiseen.

• 7 vuotta aloitusviestistä ja niin ajankohtainen! Saammekohan me koskaan nähdä sellaista päivää, että voisi sanoa jostakin linuks-jakelusta, että 'kylläpäs se toimii mallikkaasti'?

• Päivitykset toimii mallikkaasti ja nopeasti kun taas eräs 1809 päivitys takkusi melkein puoli vuotta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.