onko myynnissä halpaa ponia?

kyselijä,etsijä

Eli 11.v tyttö etsii itselleen ponia.Tyttö on 146cm pitkä,34kg painava ja on ratsastanut 5 vuotta.Ponin tulisi olla yli 120cm mut alle 150cm,ikää mieluiten yli 9- vuotta.Rodulla ei nyt sinään sä ole väliä mutta risteytysponit ovat in!Luonne,kiltti,rauhallinen saa kyllä olla ponimainen,EI mikään pukkikone mutta ei mikään aloittelijan ratsu!Hyppy ponnua sais olla 60cm-110cm=) Koulusta ne perus jutut pohkeen väistöt vastalaukat mms,,mms.Hinta:1000e-2000 kamojen kanssa:alle 2000e

19

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

      Noin halvalla et saa ponia, ellei kyseessä ole selkeästi vanhempi yksilö (yli 18-20v.).

    • Heppatyttö

      näin on. mullakin ylläpidossa tommonen lämminveritamma, jolla on polvirikko raviajoilta.
      silti maksoi omistajalle [ei minulle siis] yli 1000 - euroa. ja tamma on siis polvirikkoinen, silloin oli vasta 4, eikä lainkaan ratsuksi opetettu. et noin halvalla saa rotukoiraakaan.

    • jttez

      noin halvalla et saa ponia, et varsinakaan KAMOJEN KANSSA alle 2000e! Jos tuolla hinnalla saat hpan, on siinä varmasti jotain vikaa. hyvän hepan saa 3000€---->>

      • Kyllä

        Kyllä saa. Ostettiin new forest poni, reilulla tuhannella eurolla, varusteet mukana, ei vikoja. Eläinlääkäri oli tutkinut ponin, ja totesi ponin terveeksi. Ja suht. hyvä luonnekkin. Ja myyjä oli luotettava, pidetään edelleenkin yhteyttä.


    • Jessica

      Olisiko missään myynnissä n 500-1000 e shettistä riittäisi varusteiksi pelkät suitset eikä tarvii olla koulutettu osaamme kouluttaa isosiskon kaa ku me ollaan sen kaa koulutettu kahestaan meidän walesponi

      • meri poni

        kainaston ponitallilla on myynnissä shettiksiä ja issikoita


    • hevosenomistaja

      Aika nuorena olet ponia hankkimassa. Onko kokemusta tarpeeksi? Viestistäsi päätellen ei ole, koska tuolla hinnalla et tule hyvää ponia saamaan ja eiköhän se aloittelioiden ratsu olisi hyvä vaihtoehto noin nuorelle:)

      • helpporistikko

        NO minä sain ensimmäisen ponin 10-vuotiaana, niin minä osasin kaikki perusjutut käynti, ravi, laukka, pohkeenväistöä vähän ja hyppäsin ristikoita pystäreitä


    • katso myytävää täältä!!!

      Suosittelisin sinulle new forest ponia.
      Tiedän jopa missä sellainen olisi. Googleta sana kokihaaviston ratsastuskoulu ja sieltä myytävät ponit niin tulee esille tietoja ihanasta ponista. Se maksoi kylläkin jotain 3500€ mut tuut tykkäämään kun vaan jaksat kattoo tätä sivua.

      • näin siis

        Jokihaavisto siis. T:sama kun äske


    • nimetön
    • Tietää ees jotain ..

      no kyl voi saada ja mun kamulki on new forest joku 16v. ja ne meinas myydä sen 1900e suunnilleen mut se ei osaa oikein koulua ja ei oo este heppa et maastoiluun ja kentälläkin mee hyvin..

      • tietää ees jotainn

        siis kentälläkin menee hyvin..


    • New forestponiostaja

      Missä myytäisiin new forest poni noi 100-3500

    • Newforestponiostaja

      Siis 1000-3500

    • Poni/hevoshullu

      11v noin 40kiloiselle walesh poni/new forest seka rotukin toki käy ps joka kävisin useamman vuoden

    • Rosellarose

      Älkää sanoko että 11v on liian nuori hankkimaan ponin/hevosen minä nimittäin olen 11v ja sain 10 vuotiaana oman suomenhevosen ja minä olin ensimmäinen joka sen selkään nousi! Eli sillä ei ollut ikinä ennen ratsastettu ja se oli 5v ravuri ja nyt se osaa jotain jo mutta silloin sain myös oman shettiksen jonka ratsukoulutin ihan itse! Ei osannut mitään ja nyt menee pohkeen väistöt yms ja koulutin ne omalla 5 vuoden ratsastus kokemuksella

    • miiaväisänen

      mä sain ponin kaikkine varusteineen helppo c tasone kiltti maasto varma estekapasiteettia 80cm re helposti 1900 sain sen aika havalla et saatta löytyy

    • miiaväisänen

      ja mä sain oman vuoniksen 3kk iässä ei voi koskaan olla liian nuori omaan pollee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe