Pippelin näyttäminen käytävällä?

poitsu.97

Oon nyt ysiluokalla oleva poika ja mua kiihottaa ajatus pippelin näyttelemisestä koulun käytävällä, lähinnä tytöille silloin kun opettajia ei ole paikalla. Ajattelin että jos repäsisi ihan kunnolla noin puolen vuoden päästä kerran tai pari kun sitten ei enää ole väliä meneekö maine kun ei tarvi samoja naamoja enää sen jälkeen pitkää aikaa tuijotella.

Tuskin mua erotetaan koska koulua silloin niin vähän enää jäljellä ja ei varmaan vanhempiinkaan oteta yhteyttä ku oon sillon jo 16. Käytösnumero varmaan alenisi "vähän", mut ihan sama mulle. Voiks täst kuitenkin tulla jotain rikosoikeudellisia seurauksia? Kokemuksia?

47

1993

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni pervo ehkä?

Saat kuulla tuommoisesta tempauksesta ehkä loppuikäsi ajan. Vaikka muuttaisit Italiaan niin feisbuukit yms. twiitterit seuraa sua kaikkialle ja juttu pysyy hengissä. Elikkä en suosittele sulle pippelin julkista näyttämistä tuommoisessa paikassa ollenkaan. Tee mieluummin asiasta oma fantasia jolla voit tarvittaessa kiihottaa itseäsi kun siltä tuntuu. Tehtyä ei tekemättömäksi saa, eikä sanojaan voi perua. Jos nyt kuitenkin on haluja itsensä paljasteluun, niin pidä vaikka college-housuja ilman alusvaatteita. Sillon näkyy sun etupuolen ja takapuolen muodot aika selvästi muille ihmisille mutta ei kuitenkaan voida syyttää suoraan itsensä paljastelusta. Muista sitten vaan pestä pylly ja pippeli huolellisesti ettei tule väriläiskää collariin.

• 12df

mul on välil lihaksikas pippeli onko se normaalia?

• OG pylkkänen

pidähän poika fantasias iha ainoastaan ajatuksissas ellet välttämättä halua sosiaalisen elämäsi loppumista (jos sulla sellasta ikinä ollutkaan)

• Fannili

painoin vahingos alapeukkua! oli tarkoitus ylä! xC

• ...

Vaikutat huonolta trollilta, mutta toi nyt vaan ei sovi siihen sosiaaliseen normiin mikä täällä vallitsee, että jos olisit alkuasukas sademetsästä niin ehkä sitten...

Jos haluat sitä niin näytellä jollekin niin voit toki pyytää halukkaat katsomaan (niitä varmasti löytyy) ja tehdä sen jossakin muualla kuin koulun käytävällä. Niinku meijän ysiluokkalainen tukari strippas koulun jälkeen kerrostalon kellaris ku oltiin seiskalla ja se oli ihan ok. eikä kukaan siitä ajatellut pahasti tai levitellyt mitään juttuja. Kavereiden kesken :)

• Todella tyhmää

En todella suosittele sitä tekoa, koska se laissa kiellettyä. Ikääsi vuoksi, et jouidu rikosoikeudfelliseen vastuuseen, mutta poliisin siirtää jutun sossun virkailijoille.

• ...

Rikosoikeudellinen vastuunalaisuus alkaa 15 vuoden iässä.

• Todella tyhmää
        ... kirjoitti:

Toki rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15 vuotiaana. Siinä olet oikeassa. Koskee yleensä mm. korvausvelvollisuutta, mutta tuskin sakkoja annetaan vielä näin lievissä rikkomuksissa, mutta ei kannata kokeilla kuitenkaan

• ...
        Todella tyhmää kirjoitti:

Toki rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15 vuotiaana. Siinä olet oikeassa. Koskee yleensä mm. korvausvelvollisuutta, mutta tuskin sakkoja annetaan vielä näin lievissä rikkomuksissa, mutta ei kannata kokeilla kuitenkaan

Sakkoja jaetaan Suomessa (ja vain Suomessa) luvattomasta alkoholin hallussapidostakin.

RL 21 § (24.7.1998/563)
        Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen
        Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

• 14v ihimisenlapsi
        ... kirjoitti:

True shit

• TROLLI 111

Oon sitä mieltä että jutun kirjoittaja ei ole täysijärkinen.

• .

eihän se olekkaan.

• poitsu.97

Pellen mainehan tost tulee ja voi olla ettei mua ota kukaan sen jälkeen vakavasti, esim. kaverit mut ei se mua oikeestaan haittaa yhtään. Jätkät tekee muutenkin koko ajan kaikkee älytöntä ni miks toi olis paljonkaan pahempaa?

Kelasinkin että jos tekis ton meiän luokkalaisten päättäjäisbileissä, niin koko homma vois mennä humalan piikkiin..? Mietin vaan noita tyttöjen reaktioita. En siis oo varma mitä ne musta ajattelee, siis eiks tytöt just tykkää katella poikien vehkeitä? Siis en yhtään häpeä 'sen' kokoa eikä mulla karvat törrötä tai pallit roiku liikaa ym. Mut siis että oonko mä tarpeeksi hyvännäköinen, suosittu tai jotain?

Siis haluisin herättää tytöissä lähinnä positiivisia tuntemuksia, onko tämä ylipäätään mahdollista?

• Usko_vain_en
        poitsu.97 kirjoitti:

Pellen mainehan tost tulee ja voi olla ettei mua ota kukaan sen jälkeen vakavasti, esim. kaverit mut ei se mua oikeestaan haittaa yhtään. Jätkät tekee muutenkin koko ajan kaikkee älytöntä ni miks toi olis paljonkaan pahempaa?

Kelasinkin että jos tekis ton meiän luokkalaisten päättäjäisbileissä, niin koko homma vois mennä humalan piikkiin..? Mietin vaan noita tyttöjen reaktioita. En siis oo varma mitä ne musta ajattelee, siis eiks tytöt just tykkää katella poikien vehkeitä? Siis en yhtään häpeä 'sen' kokoa eikä mulla karvat törrötä tai pallit roiku liikaa ym. Mut siis että oonko mä tarpeeksi hyvännäköinen, suosittu tai jotain?

Siis haluisin herättää tytöissä lähinnä positiivisia tuntemuksia, onko tämä ylipäätään mahdollista?

Jos sä kuule aattelit herättää tytöissä positiivisia tuntemuksia, niin toi on sitten vika asia jota sun kannatta tehä. Pidä se pippeli piilossa.

• somebody

ei vittu kannata

• katimaria24

Luultavasti paikalle kutsuttaisiin poliisi, saisit (tai perheesi saisi) jonkinlaisen sakon maksettavakseen ja sut ohjattaisiin hoitoon. On laitonta ja katsotaan sairaaksi toiminnaksi, joka vaatii psykiatrista hoitoa. Jos sulla on ihan pakonomainen tarve toteuttaa tuollainen teko, hae ajoissa ammattiapua, sillä tuo on ihan oikeasti sairasta ja voi traumatisoida näkijöitä. Seuraavalla kerralla sulle ei riitä enää koulun käytävä vaan esittelet pippeliäsi puistossa lapsiperheille... Itsensäpaljastelu on ällöttävää ja laissa kiellettyä.

En usko, että sitä siellä bileissäkään hyvällä katsottaisiin. Joku saattaisi kokea tilanteen ahdistavana tai uhkaavana.

• poika.97

Mut jos sinne bileisiin ottais vaikka niin löysät housut että vois pudota "vahingossa"? Varmaan tyttöjen katseista voi jotain päätellä, tarvittaessa voi esittää noloa ja riuhtasta housut nopeasti ylös mut jos tytöt näyttää tykkäävän niin kai sitä sitten on lupa esitellä vähän lisääkin :)

• 8+13

Vaatteet pois vaan ja juokset alasti koulun käytäviä edestakaisin ja mölise mennessäsi. Kutsutaan myös nimellä ''viuhahdus''...

Loppupeleissä porukka muistelee lämmöllä ja naureskellen.

• tytsy19966

Osaa tytöistä ei varmaan haittaa mut on toki olemassa näitä niuhoja jotka sitten kitisee vanhemmilleen/opettajalle ja sitte on vitsit vähissä...

• O.O ööööööö

Ei kannata. Olisit toteuttanut tuon jo kuusivuotiaana.

• Eivitturepesin

Rofl

• nainen97

Itse tyttönä pelästyisin järkyttävästi ja kokisin tilanteen todella ahdistavana. Tosin hermostuessani repeän ja varmaan nauraisin vaan koko asialle.

Mutta, jos tuolla keinolla yrittää naisia saada en suosittele. Todennäköisesti sinut nähdään sen jälkeen ällöttävänä , lapsellisena pellenä, josta tehdään iso vitsi.

Itse en katsele poikien jalkovälejä tai perseitä. Ota mielummin paita pois kuin ne housurt.

• monomies

Todellaki kannattaa!

• TROLLI 112

Muahhahhaaa! Tuu toi tekee meiän kouluun!

• 15typykkä

No jos oisin paikal ja oot hyvännäköne nii en todellakaa pistäis pahaks:3 päin vastoin:)

• poika.97

En oo mikään huippuhyvännäkönen mut ei oo rumaksikaan koskaan haukuttu = varmaan aika perus? Oon vähän alle 180 cm, hoikka, vähän lihaksia, muna vähän tavallista suurempi jne. Jos ykskin muija näyttäis tykkäävän/kiihottuvan nii olis se sen arvosta :)

• poika.97
        poika.97 kirjoitti:

En oo mikään huippuhyvännäkönen mut ei oo rumaksikaan koskaan haukuttu = varmaan aika perus? Oon vähän alle 180 cm, hoikka, vähän lihaksia, muna vähän tavallista suurempi jne. Jos ykskin muija näyttäis tykkäävän/kiihottuvan nii olis se sen arvosta :)

mun mitat stondiksessa on pituus 16-17 cm ja paksuus 13 cm.

• 15typykkä
        poika.97 kirjoitti:

No vartalo on ainakii just söpö

• 15typykkä
        poika.97 kirjoitti:

ja kyl varmast aineki yks tyttö kiinnostuis.. ainakii hihittäis:)

• Koirakaveri28

paksuus 13 cm :D tosiaan...
        kyl ne pistää pahaks ja sulle jää loppuiäks ällöttävän pervon leima.

• zada

xd illan pelastus.

• perseenreikä o turku

samaa mieltä!

• lyndwerpix

• sut_on_servattu

• olen nainen

"Nottana myö tullahan tuolta nuin pohojan tähren alta, notta tuota tästäpi syystä mie kirjuuttelen vähä työllain kui mikääki vajuukki"

• ahahhahaha

Ei vittu surkein trolli ikinä!!!:D:D:D:DDD

• Pippleplip

Pippeli

• Tsirbuli96

Riippuu minkä kokonen (;

• poika.97

koko on ilmoitettu ylempänä

• freeballerboy

En kyl pystyis tahallaan näyttää pippeliä mut vahingossa on niin käyny. Ei siit oo kovin kauaa ku skeitti puistossa farkut putos ja ihan varmasti jotku ehti huomata :D Oon kyl sen jälkeen huolehtinu et vyö on sen verran kireellä ettei housut putoo skeitatessa eikä muutenkaan :D

• runkkurasva

Mielelläähän tuollaista tämmöinen ujo homopoika katselisi, oi kumpa joku söpö jätkä meidänkin koulussa uskaltais..

• tyttö1888888

Sairasta. jos ton tempauksen teet sua pidetään lapsellisena ,sairaana,pellenä ja urbona. Ei kannata jos haluat että maine säilyy.

• Serverikone

Voit toki kysyä opettajaltasi että voisitko sinä näytellä pippeliä ensi koulunäytelmässäsi.

• Anonyymi

Mä en tajjuu miks jotku on niin tyhmiä että näyttää no tiedättehän mitä mutta mä oon tyttö ja en ymmärrä poikia milläään lailla.

• Anonyymi

Näin siinä käy. Saa mainetta ja kunniaa.

Aloittaja tosin taitaa olla jo päässyt ysiltä. Tuliko vilautettua vai ei?

https://aijaa.com/6yubQM

• Anonyymi

Kuulut siihen suuresti halveksittuun itsensäpaljastajien fetissi ryhmään, mutta minkäs sille tekee, niitä on ollut aina ja aina tulee olemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      2305
    2. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      88
      1319
    3. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1289
    4. Toivottavasti Martina antaa Hannulle vielä toisen mahdollisuuden

Martina lähti reissuun varmasti myös selvittämään omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Reissun jälkeen ehkä sitten päättää, miten suhteen käy. Toivottavast
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      945
    5. Luksusrouva hotellissa jo

Siellä se Sohvi Bambin kanssa hotellissa taas pyörii. Lemppasiko Stefu taas rouvan ja laukut kahdella kierteellä kerien ulkoruokintaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      864
    6. Tiedoksi nainen,

Minulle ei ole koskaan annettu pakkeja, tästä lähdetään ......
      Ikävä
      83
      861
    7. Maran ruho ihan loppu

Mut silti jaksaa laittaa videota storyyn. Ihme ettei laittanut et oli niin siisti pyörälenkki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      816
    8. Hannu festareilla, Martina paniikissa Marbellassa

Vanhalle Maralle taisi tulla hätä kun Hannu festareilla eikä yksin kotona itkemässä, piti alkaa mielisteleen Möllille ja vielä ihan julkisesti -nolo!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      769
    9. Tuomo Ylipulli kuollut

Aika vähälle jäänyt huomio, oli vasta 56v. Mikähän sairaus lie ollut, eipähän se sivullisille kuulu, ihmetyttää vaan nämä urheilijoiden kuolemat niin
      Maailman menoa
      29
      730
    10. Martinan valkopesu taas

Lukee tätä palstaa. Ei ollut mitenkään suunnittelut reissua, eli lähti ex tempore. Täällä kirjoiteltu miksei koskaan tee mitään lastensa kanssa. Nyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      723
    Aihe