Olin sängyssä!!!!

Onnellisinpoika4ever

Olin ekaa kertaa sängyssä (oon 13 vuotias poika) Ja se oli vaan niin ihanaa ja tyttö ystävänikin "nautti" siitä.
me ollaan seukattu kohta 3 vuotta siis alotettii 10 vuotiaana:P mut viime kerralla kun olin niillä ja kukaan muu ei ollut kotona niin se kysy et "haluaisitko sitä?" Niin mie olin sillee että onko se tosissaan ja sit se alko riisuun itteä ja mulla alko heti seisoo onneks mulla oli repussa kortsuja mukana :) Se oli ihan vit*n mahtavaa haluaisin kyllä uuestaa mahdollisimman pian ja tyttökaveri pyys mua nyt viikon loppuna niille kun sen vanhemmat lähtee leville.
Miten mun kannattais pukeutua sinne ja tietenkin otan kortsut mukaan :)

ei kiitos mitään kommentteja että "oot liian nuori tuollaiseen" :)

72

7070

Vastaukset

• Eikö sinulla ollut edes vauvana sänkyä?

• Ja miks tulit kertomaan sen tänne? Se ei ole kehumisen aihe.

• Hah äijä on just joku 40 ja neitsyt ronkeli runkkaa brudda äijäää onnisti 13 v ja poikuuden menettäminen on saatana kehumisen arvoinen asia

• Näiköhä näi oli, mut ei sitä tiiä. No jos oletetaan että puhut totta, niin hyvin menee. Pue päälles jotai kevyttä ja rentoa, jonka saa nopeesti pois tarpeen tullen.

• Hahaha :D ja sitten sä heräsit unesta :)...Hyvät naurut sait..Jatka haaveilemista, pillua et tuu saamaan.

• varmasti tosi kypsää meininkiä

• ahahaha

• Joo pue ihan sillee ku oot aina ;) Ei sun tarvi esittää mitään muuta. Mut yks kysymys, Millainen 13v poika kantaa kortsui repus? :D Kaikki on erilaisia..

• Älä kortuista huolehdi. Tuskin olet edes sukukypsä vielä (:

• Te OLETTE liian NUORIA sekstailuun. Ei se, että pystyy siihen, tarkoita että olisi kypsä siihen. Seksi kun tarvitsee myös jotain yläpäähän.

• Köröhöm mulla oli jo ”varustusta yläpäässä” ja menkatki alko 11v että on ihan mahdollista

• Mummi ootkos mahtanu saada munaa koskaan vittu tommoset vanhat kääkät vittu pitäis heitä rotkolt alas ihminen saa tehdä mitä haluuelämällään

• Mitä? Juurihan tuli "todistettua" että se onnistuu.

• Ihan ok. Se on normaalia

• no siis kyl mun mielestä iha norm et 13v kantaa kortsuja mukanansa. oon 15 kyl sillo ku olin 13 lähes kaikki kaverit kanto kortsua mukana.. kyl sillo muutama neitsyytensäki menetti. luultavasti munki mielestä sit muutaman vuoden päästä se on iha kauheeta jos 13 sanoo että oli sängyssä

• jee

• puhallelkaa vaan niistä kortsuista ilmapalloja ton ikäsinä!

• Kelettäkö se teille kuuluu kenenkään panemiset,kateellisia,kun ette ite pääse panemaan,mä panen

• Hyvin rakennettu lause. Kokeilisitko kumminkin ensiksi päästä 3-luokalta ennekuin puhut "panemisesta" mitään.
      -Your homie Osama

• Päivän naurut. :'DD

Oon mieki viel nuori, mut sen tajuun, et ton ikäset ei mee sänkyyn. Sitäpaitsi kuullosti muutenki iha läpältä. Mut kantele sie vaa niit kortsujas siel iha rauhas, mie keskityn täs omaan nuoruuteni. (:

• Voi onnea! Mutta elukat pärjäävät ilman sänkyä kun pippeli kasvaa nopeammin kuin aivon kehitys...

• Olikohan tuo sinun uni vaan jonka halusit kertoa tänne :) sä oot liian nuori tekemään tollasta ja eihän sulla edes ole kehittyny kyrpä :DD sun ikäsen pitäisi vielä leikkiä autoilla

• Leikkiä autoilla? Ootko vitun hullu? :DDD

• kiva uni sul

• Ihan ok uni :D mutta tartteeko siitä kertoa muille? :D Ainii pyysikkö mutsis ostaan kortsui? :D

• just tota 13 vuotias harrastaa seksiä tytön kanssa pojalla on vieläkin milli muna ja tyttö on nähny sex and the city leffan nii sitte se huutaa kun mikäkin aasi nii siinä on teiniseksin ainneet ei se mitää sellasta tapahtuu (kokemuksella)

• oot liian nuori tollaseen

• Miksi sinä laitat tämän tioedon nettiin, jos et halua "Olet liian nuori"-viestejä?

Onks 13v edes yläasteella?
    Oltiinhan siihen aikaan mukamas isoja, ja ala-asteelaisiin verrattuna oltiinkin. Mutta itsenäisyys huipentui siihen että käytiin ostamassa salesta Aarrearkku-tikkarit. Tyttöjä en osannut edes ajatella.

• Okei okei.. tää menee vähän yli jo. mielestäni myös 13v on liian nuori seksiin, mutta eivät sen ikäiset enää millään autoilla leiki ja tuo yläpuolella oleva itsenäisyys juttukin menee yli. Kyllä seiska luokkalaiset jo seurustelevat ja ovat teinejä, seksiin eivät silti ole valmiita, ainakaan suurin osa.

• aika vastuuttomat vanhemmat jos jättää 13-vuotiaan yksin viikonlopuksi kotiin ;))

• Jaa nykyää 13-vuotiaat kantaa kortsui repus? Ite aloin pitää kortsui mukan vast 19-vuotiaan :S

• etkö saanu aijjemmi? oon ite nyt 16v ja aloin kantaa kortsuja jo 13v

• Kyl 13 vuotiaatkin voi seurustella.jne mutta ei kyllä seksiin ole valmiita

• Miten niin ei ole valmiita? Mä aloitin seksin aktiivisesti 12-vuotiaana, olen 23-vuotias nyt, eikä menneisyys ole purrut minua vieläkään. En tajua että miksi kaikki sanoo että nuoret ei tarvitse seksiä, kun se on hyvin yksilöllistä.

• 22 vuotiaana en ole edes suudellut ketään.

• Hmm... Olin sängyssä!!! For real man oot 13 v eikö sua nolota kirjotta tällästä, onha se hieno asia mutta tarviiko siitä ruveta juhlii?

• Arvaa mitä? Mäkin oon ollut sängyssä. Itse asiassa useammankin kerran. Mä oon ollu sängyssä jo ihan syntymästä asti mut hienoa, että säkin pääsit vihdoin kokeilemaan sänkyä. :)

• oon ehkä tosi outo tyttö (13wee) kun sanon että kukaan poika ei oo niiku yrittäny olla mun seurassa, intiimin tarkoituksen asialla... oon ihan nätti,oon nätinpiku osa tytöistä meidän luokassa, mut kaikki sanoo että oon outo... se sattuu... mut onneeC:

• Mä voin olla sun kaa kerro vaan sc ig wa tai kik mikä sul nyt onkaa

• Itse taisin syntyä sänkyyn

• Itse synnyin vessanpöntöön.

• Tän Olin sängyssä!!!! Kirjoittaja on nykyään tyylii 18, mut siis kun luin näitä vastauksia joissa sanotaan että 13 vuotias ei ole valmis sänky hommiin niin haluan korjata että jokainen on seksiin valmis milloin vain kunhan vain itse tietää mitä se on ja mitä siitä voi seurata! Eihän seksi tietenkään ole suositeltavaa esim alle 10 vuotiaille mutta kukin tyylillään. (Sori tästä saarnasta)

• Olin kaverilla yötä ja yhtäkkiä se alko riisuitua ja mulla alko stondaa kysy et haluunko runkata sanoin, että saanko työntää kullini perseeseesi ja kaveri vastasi myöntävästi ja panettiin 1,5min kunnes tuli orgasmi ja se tunne! Kaverillekkin tuli samoihin aikoihin ja se huusi että muut meinas herätä. No mentiin sit nukkuu alasti toisiaan vasten otetaan varmaan uusiks ens viikonloppuna. Ja tää kaveri oli sit poika ja oon itekki poika.

• Jaahas

• Oon 13wee tyttö. Aijon ylä-asteella,(meen syksyllä) nii kysyy mutsilta et voiks se hankkii mulle e-pllereitä.(koska jos haluun siis mennä jonkun kanssa yhdessä sänkyyn) Aijotaa mennä salaa sen luon kui sen vanhemmat on jossai. Mut jos mun on jossai sit me tullaa meille. Onks tääs teijän mielestä järkee, mun mielestä on.

• Kun meet "sänkyyn" nii ota mut mukaan. ;)

• No myös nähtäis? Mis asutte? Itse asun Naantalissa, jotenaskaa sit jossa turus tai raisiois läpi jollette tää. Soittaa joku kellon aika, ja et mitä nähdä.

• Te pustitte et haluutte, tai et haluisitte olla mun kans. Sopiiko huomenna klo 17.30, vaikka ellenin takana? Tai sunnuntaina tai joko lauantaina 10.30 siel? Mis asutte? Itse asun naantalissa, asuk tee jossai rymättylässä, merimaskussa, turussa, tai raisios päi? No, viiminen kyssäri. Sähän leva oot mun kanssa sam ikäne, no jokainenperuna, entäs sä? Ooks sä 13-15 vuotias?

• Oon 13.

• Okei, milloi sul sit sopii? Mulle sopii noi, jps sul joku sopii niistä. Vai ootko oikeesti musta kinnostunu, koska etin poikakaverii? Mul on jo, mul on ollu vähän erimielisyyksii, joita se ei ahluu apikata. Eli jo kiinnosti, valitse noista. Tai ehdota itse sit kellon aikaa. Mut enne ku kerrot et miten sulle sopii, nii mis asut itse asun naantalissa. Ja olis kiva jos asuisit lähellä, vaikka jossai rymättylä, merimasku, turus tai rasios, tai tääl naantalis. Tai edes jossai täs lähellä.

• Tällasii ne pojat on! Ensin odotat et poika tekee alotteen, ja sitte ku se on tehny, ni sitte pistää välit poikki. Tavalla tai toisella, kuten nytkin siis. Ärsyttävää. Todella ärsyttävää.

• Siis puhun mun poikakaverista.

• Missä oli mukavampaa nukkua ensimmäiset 12 vuotta, kuin sängyssä?

• No arvaa mitä, mä haluaisin olla ekan kerran sängyssä poikakaverin luona.

• Mun nimi on Marja, ja asun Naantalissa. Oon 13w, ja laitan topin ja lwffinssot. Asun Naantalissa. Tuu huomen Ellen ruokakaupan taakse junaraiteille, ja kannata siellä seinää vasten. ,mulle sopii huomen 13.30-14.30 välisenä aikana. Päätä huomen aamuun mennessä. Vastaa tähän klo 7.00 mennessä siis, laitan meikin viel.

• Siis legginssit, ja laitan sittenkin mun hienon pitkähihallisen. Mut jos haluut, voin laittaa sen topin sen alle.

• Oliko tuo vitsi, et muka haluut olla mun kanssa? Jos muka haluut, nii voisiksmulle nyt sit ehdottaa jotai paikkaa ja aikaa? Voitko siis? Vai onko liian paljon pyydetty, että vastaisit näihin? No ei todellakaa, mut tosiaan vastaa näihin.

• Ja tässä tämäkin oli! Ensin hehkutti koko asiaa mulle koko aikaa, ja vitut kuitenkaa vastaa ja tee niin. Vitun väärin oikeasti siis!

• mukavampihan se on toita poikaa laskea kannikkaan ei tarvi kortonkeja eikä äiti epäile mitään, paitsi pyykkiä pestessä näkee paskaa ja mälliä, haistelee kuitenkin housusi ja jäät kiinni

se 13v poika, voit laskea kanssa kannikkaan sitä tyttöä takaapäin niin ei tarvi kordareita räpläillä, liukasteena joko poskiontelosta kurlattu räkä tai haet voita kaapista, ja hei älä unohda kertoa siitä täällä miten meni

• Sä varmaa kerjäät huomioo koska oot tylsä.

• Minä olin sängyssä ekaa kertaa varmaan jo alle viikon ikäisenä

• Siis tää on aika paljon asiattomii viesti, enkä tajuu sit et kuka tai ketkä oikei laittaa sit joit asiattomii viesti. Ihan tosi paljon siis on, ku nyt kattelee tätä sivuu. Ei kiinnosta, mut ousolt vaa näyttää siis.

• Jos vielä jatkat niin pukeudu sään mukaan ettet vilustu jo matkalla. Viikonvaihteesta tule taas kylmä ja sateinen.
    Repullinen kortonkeja riittää yleensä viikonvaihteen ajaksi.

• Sorry sorry, jokainenperuna ja lava. Oletan ettäpilailette, ja muutenki. En edes tiiä ootteko muka mun ikävöi, tai vanhempi. Ja oletan että ootte alle 16 vuotiaita. Esim, sä jokainenperuna. Et edes ehdottanut Mia paikas oltais nähty, ja mitä tehty, ja etkä edes kertonu Mia :ää sitte avut. Esim, sä lava taas. Sä taas kuulostat ihan siltä, et sua ei oikeat vois vähempää kiinnostaa. Sä vaa oot ekan et joo joo, ja sit se työssäni siihen. Ei oo pilailu, et jos joku haluu oikeesti tapailla jota kuta. Se ei mene nii, että valehtelet.

Eli ei kyl usko, enkä tuu uskomaankaan sitä, et meidän suhteet ja suhde, jatkuvia kovin pitkään. Sori, näin vain on. Sori myös koko täs uutuus, mut oon epävarma siitä, että keitä te oikeesti ootte. En oo siitä siis epävarma, että ettekö oikeest haluis tätä. Mut se vaa, ku te ette kyselly multa, et mitä mä haluisin tehdä, ja nii edellee, ja mitä nähdään. Ettekä tekään kertoneet näitä. Sori siis.

Eli jos teitä oikeest kiinnosti, nii mun yks keskustelu jonka oon alottanu on jossain noissa. Siis vain jos oikeesti muka ootte kiinnostuneita musta. Ja sit teette nii ku pyysin, eikä noin kuten tässä keskustelua siis.

• Onneksi olkoon. Seurssvaksi valloitat sohvan ja keittiön pöydän.

• No hei, ihan oikeesti siis. Oma asia jos menee, tai on menemättä. Sou at siis!

• eipä ollu

• Hei kannattaa ehkä poistaa tää ku täällä kaikki vittuilee et "oot liian nuori" vaikka se on ihan yksilöllistä. Tai en tiiä haittaaks sua enää näin monen vuoden jälkeen.

• Moi alottaja

Oon poikuli 9-v ja ihastunut yhteen inttikundiin. Miten etenen asiassa?

• Nahkaliivi päälle, hyvin paljastelevat housut, pari extrakondomia mukaan kaiken varalle. Ja pari metriä köyttä(sidontaa voit kattoa PH:n kautta)

• missä olet aiemmin nukkunut? pahvilaatikossa?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.