Huoltopalvelu Murtoaro

Markus5

Laskutus puolen tunnin työstä 200 euroa ilman osia. Reklamoitaessa laskun kohtuullistamiseksi ohjataan toimitusjohtajalle joka on agressiivinen ja uhkaa perinnällä. Työ kuulemma alkaa silloin kun tilaus vastaanotetaan, heillä hallinto laskuttaa tuntityönä asiakkaalta (toisin kuin kilpailijoilla). Luuri korvaan.

Onko muilla kokemuksia paikasta? Itse suosittelen valitsemaan jonkun muun liikkeen kuin Huoltopalvelu Murtoaron.

79

2460

Vastaukset

• Maka-aika on työtä, joten jos asut esim . Kirkkonummmella niin laskutus on varmasi vähintäänkin kohtuulllinen.

• En suosittele missään tapauksessa tätä firmaa, erittäin epäkohtelias palvelu!

• höpöhöpö!!

• Tosiaan, todellisuudessa Murtoaro laskuttaa erikseen kotikäynnistä, joten kyllä tuo 200 euroa saattaa olla ihan puhtaasti "normaali huoltotyö". Osat ja kotikäynti päälle niin lasku on ollut huimasti suurempi.

• Joopajoo

• kohtuulliselta tuntuu.

• jipiii

• Missä ihmeessä asut?

Huoltopiste Murtoaro sijaitsee Vantaan tammistossa. En usko heidän tekevän yli 50km säteellä. Eli yksittäisen keikan max. pituuden ajamiseen menisi n. 1h edestakaisin.

Yleensä minimi veloitus on 1h paikalla, joten 0,5h keikasta ei voi veloittaa yli 2h (1h työ 1h matkat).

Tällöin tuntitaksa olisi 100€/h. Mutta, jos näin on, niin hyvät on katteet.

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/

Ehkä parempi kuin suomi24

• Suosittelen välttämään Murtoaron palveluja. Hinta-arvion tekeminen maksoi 150 euroa ja se perustui siihen, että lähettivät huoltomiehen kotiin ottamaan kuvan kodinkoneesta. Hinta-arvion maksullisuudesta ei ollut mitään puhetta. Kirjallisiin reklamaatioihin ei vastata ja puhelimessa huudetaan asiakkaalle. Huudon jälkeen lyödään luuri korvaan. Olen todella yllättynyt, että näin huonoa palvelua vielä nykyään voi tulla vastaan

• Kuulemma 60€/tunti. Itse vein laitteen paikalle ja lähes heti ryöstettiin. Töykeä palvelu.

• en maksais

• vaihtob työ 1tunti 45€ 10€ kilometrikorvaus

• Mistä tuolla hinnalla?

• Tässä tapauksessa kyse oli Helsingin keskustasijainnista, eli matka-aika ei ajankäyttöä selitä. Tuntihinta on "normaali" n.60euroa. Lisäksi kyllähän huoltopalvelu Murtoaro suunnittelee huoltomiehen päivän etukäteen niin että koko päivä on keskusta-alueella ja matka-aika per käynti korkeintaan 15-30min.

Lisäksi huoltopalvelu murtoaro lisää laittomasti pakollisen laskutuslisän 5EUR kaikkiin laskuihin kysymättä eikä tarjoa muita maksuvaihtoehtoja.

Käyttäkää siis toki ko.puljua jos haluatte tulla kusetetuiksi.

---tässä tietoa laskutuslisästä---
      Laskutuslisä voidaan periä vain silloin, kun kuluttaja valitsee pääsäännöstä poikkeavan maksutavan; esimerkiksi
      silloin kun kuluttaja toivoo käteismaksamisen sijasta, että lasku lähetetään hänelle kotiin. Lisän periminen
      edellyttää, että kuluttajalle on ollut tarjolla ainakin yksi lisämaksuton, tavanomainen maksutapa. Lisäksi
      laskutuslisästä on pitänyt sopia kuluttajan kanssa jo kaupanteko- tai tilausvaiheessa. Jos maksun saaja ei
      tarjoa todellista lisämaksutonta maksamismahdollisuutta, laskutuslisääkään ei voi periä.
      ---

• Suorittelen huollon tekemistä itse, kun se ei saisi mitään maksaa. Työn tilaaja
      maksaa matkat ja työajan liikkeestä asiakkaan luokse ja sieltä takaisin liikkeeseen.
      Vaikea sinun on tuon huoltoliikkeen töitä tietää, onko samalla suunnalla muita.
      Useimmiten asiakkaalla on kiire,jos hän joutuisi pitkän ajan odottamaan, että
      samalta suunnalta joku työ tulisi, niin siitä se vasta mekkala nousisi.
      Nykykuluttajalla ei ole kohdin koskaan!

• Kyllä huolto saa maksaa. Kokemukseni mukaan Murtoaro perii 30 euroa vähintään kotikäynnistä ja 2 minuutin työstä "normaalin huoltotyön" noin 80 euroa. Laskutustapoja ei ole kuin yksi ja se on lisämaksullinen laskutuslisä 7 euroa. Luulenpa vain, ettei Markus5 olisi kyseistä huoltopalvelua tilannut jos olisi soittaessaan kuullut mitä käynti maksaa.
        https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/markkinointi-ja-asiakassuhde/hinnan-ilmoittaminen/

• Lakatkaa jo ruikuttamasta jostain puolen tunnin työsta. Jos veloitettaisiin vain se puolituntinen joka ollaan aiakkaalla pitäisi asentajan pystyä tekemään 16 keikkaa päivässä. Ei onnistu. Joten Markku 5, mieti vähän ja pyydä anteeksi urputtamistasi.

• viisas ostaa LGn tillaa varaosat netistä ja korjaa itse.
      Rahaa säästyy ja maailma pelastuu.

• Ja viisaampi ostaa jonkun muun merkin, niin ei tarvitse olla jatkuvasti osia tilaamassa ja korjaamassa.

• Siis jos huoltomies tulee paikan päälle katsomaan laitetta jonka vian mahdollisesti tietää jo etukäteen ja osaa tilata osat jo ensimmäiselle käyntikerralle ja korjaukseen menee vaikka 20-30min, tulee huoltomiehen liksaan lisätä
      A) tarvittavien osien tilaus (5-15min),
      B) asiakkaan kanssa sopiminen työn suorittamisajan kohdasta 5-15min
      C) työmiehen liikkuminen paikanpäälle 15-30min.
      Ja lopuksi se työn suorittaminen 20-30min.

Ottakaa huomioon että liksa juoksee työmiehellä koko ajan, (korjaa, ajaa tai kaivaa munia) joten yhden työn alusta loppuun saamiseen voi mennä 45min- 1h30min olosuhteiden ollessa täydelliset mutta mikään ei tässä maailmassa menee täysin lapaan koskaan.

Jos ei kiinnosta maksaa korjaamisesta, kannattaisi varmaan sijoittaa siihen laitteeseen vähän enemmän nimittäin köyhällä ei ole varaa halpaan!

MITÄS OOT OSTANU PASKAA, KU EI OO PELTOAKAAN!!

• Niin kyllähän siitä pitää vielä firmallekin jotain jäädä.
      Kuluttajan luona vietetty aika ei ole koko aika, joka "keikkaan" menee.

Halvempiakin varmasti on, mutta onko yhtä hyviä?

• Se on totta, mutta siitä laskutetaan laskulla erikseen nimellä kotikäynti.

• Pekalle terveisiä, olet taitava varaosamyyjä.

Terv Lenita

• Kyllä 100€ huoltokäynnistä ilman varaosia olisi kohtuullinen.

• Olen itse saanut vain asiallista palvelua kyseisestä huolto firmasta ja lasku on ollut mielestäni kohtuullinen ; )

• Mistä näitä markuksia tulee? Alle 50 euroa tunti ei voi mitenkään saada yritystoimintaa kannattavaksi jos on työn tekijöitä listoilla.

Ite tilasit työn.

Älä tilaa jos ei ole varaa maksaa. Sääliksi käy suomalaisia yrittäjiä jotka joutuvat kinaamaan tällaisten tahvojen kanssa, onneksi en itse toimi kuluttajapuolella lainkaan.

• Kyllä palvelusta ihan mielellään maksaa jos hinnasta sovitaan ja kerrotaan. Kuluttaja-asiakkaalle se ihan pitääkin kertoa. Kuluttajansuojalain ja kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeiden mukaan kuluttajakaupassa velvollisuus näiden asioiden kertomiseen on asetettu elinkeinonharjoittajalle. Siksi kuluttajat sellaista menettelyä myös tältä odottavat.

• Soitin äsken Rosenlew jääkaappipakastimesta Murtoarolle. Kysyin koska olisi aikaa tulla niin rupesi mies puhelimessa nauramaan. Tulevat kun ehtivät ja monta kertaa katsomaan ja sitten osia tilaamaan. Jääkaapin korjauksesta ainakin 6h laskutusta ?.Tulee halvemmaksi ostaa kaupasta uusi.

• Meillä samantapainen tilanne, EIVÄT SUOSTUNEET TEKEMÄÄN AS OY:LLE TILIÄ.(vaikka olisi ollut kaikki taloyhtiön tiedot itse huoltomies) Siis pelkkä käteinen käy. kertoo jo firmasta jotain.

Huolto PALVELU nimeä ei saa käyttää koska mitään palvelua ei ole. Työkaveri sanoi joka on erittäin rauhallinen kaveri , oisi pitännyt olla pesämallomaila mukana ja totta on.(Myyjä hattuili, sanoi kolme kertaa firmani nimen väärin vaikka oikaisin, lisäksi huusi meille ja sanoi olevansa oikeassa. Häh?? EN ENÄÄN IKINÄ HALUA OLLA KYSEISEN PULJUN KANSSA MISSÄÄN TEKEMISESSÄ.

• Perusta ite kodinkonekorjausliike. Tarvit ainakin 5.000 euroa kuussa korvauksa tehdystä työstä. Kustannuksia on tilavuoikra, puhelin, auto, työkalut jne tuon lisäksi. Korjaat koneita jotain 5-7 kpl per päivä. Työpäiviä on keskimäärin 22 per kuukausi, yksi lomakuukausi siihen ja työpäiviksi saadaan NOIN 240 päivää vuodessa. Tarvitset siis 250 euron tulot per päivä, plus matka- yms kulut. Tekee siinä reilut 30 euroa per tunti, mukaan on laskettava matkaan kuluva aika. Kaikkina päivinä ei millään pysty tekemään kuutta korjausta, joten 60 euron laskutus per tunti on ihan kohtuullinen. Vielä kun muistetaan alv ja tulovero, niin tuo on todellakin asiallinen hinta.

Esimerkissä mainitsemallani 5000 euron kuukausitulolla ei vielä herran huonetta rakenneta, sillä siitä tulosta maksetaan YEL- ja muut henkilösivukulut, jotka normaalissa työsuhteessa tilittää valtiolle työnantaja. Käteen jää mitä jää.

Ei muuta ko hommiin siitä, jos luulet pystyväsi 30 euron tuntiveloituksella päivästä toiseen työsi laskuttamaan.

• Ja tuo tj on täysi pelle, sillehän nauraa koko etelä-suomi, parempi karttaa koko mestaa.

• Ite olen odottanut viinikaappiini sitä toimintoa, missä vesi muuttuu viiniksi mutta toistaiseksi turhaan. Jos kohta ei ala tapahtua lopetan kirkollisveron maksamisen. Toisaalta jos eroan kirkosta, tämän jälkeen luultavimmin nuo kuuluisat 10 käskyä (mistä tässä ketjussa paljon puhutaan) eivät enää koske minua.
      Itsekkin yrittäjänä olen pistänyt merkille, että mitä uskovaisempi asiakas sen varmempi ulosoton asiakas. Onko muilla ollut samansuuntaisia kokemuksia ?

• Ymmärtääkö ne mitään siellä huollossa, taitavat tuurilla saada muutaman vehkeen kuntoon ja muihin tehdään 100 euron kustannusarvio.

• Kyseisen lafkan kanssa vääntö käynnissä. Takuuhuolto piti olla ok 2 viikossa...kohta alkaa neljäs viikko...
      He eivät ole asiakkaaseen päin yhteydessä kuin vahingossa...itse on saanut soitella perään.
      Epäilen että hemmoilla on kaks vasenta kättä ja nekään ei tiedä toistensa olemassa olosta. Sen verran ihme farssi ollu varaosan hukkaantumisineen päivineen. Saa nähä mitä vielä edessä ennenkuin laite on takaisin.

• Laitappas ärsyyntynyt kalenteri pöydälle ja tavaa sieltä tämän kuukauden nimi. Jos satut tässä haasteellisessa tehtävässä onnistumaan, niin mieti mitä lähes jokainen suomalainen nyt tekee (saatat jopa itsekkin viettää sitä parasta-aikaa). Jos et keksi vastausta tähän haasteelliseen kysymykseen (kuten vahvasti epäilen), niin vastaa tähän viestiin.

• eiookaikkikotona kirjoitti:

Laitappas ärsyyntynyt kalenteri pöydälle ja tavaa sieltä tämän kuukauden nimi. Jos satut tässä haasteellisessa tehtävässä onnistumaan, niin mieti mitä lähes jokainen suomalainen nyt tekee (saatat jopa itsekkin viettää sitä parasta-aikaa). Jos et keksi vastausta tähän haasteelliseen kysymykseen (kuten vahvasti epäilen), niin vastaa tähän viestiin.

Näitä kämmäilyjä ei selvennä edes lomakausi. Ja tarkoittaako sinun mielestä lomakausi ihan sopuistasti sitä ettei missään mitään tapahdu kesä-heinä-elokuussa? Minun mielestäni ei.

Mikäli lomatuurailuja ei onnistuta firmoissa järjestämään asiallisesti, niin että työt edelleen hoituu, ei se mielestäni asiakkaan ongelma ole. Päinvastoin, siitä tulee hyvinkin nopeasti yrittäjän ongelma - huono kello kauas kuuluu.
        Jos ei onnistu, niin on rehellisempää ilmoittaa että "lomailemme xx-xx välisen ajan". Eikö?

• Heti alkaa pikkujoulut ja haluan lahjaksi vatkaimen Braun on mieli m erkki.

• Tyhmyyden voi osoittaa niin monella tavalla.

• Asiakaspalvelu on täysin ala-arvoista, huoltomiehet ammattitaidottomia, johto vastuutaan pakoilevaa ja asiantuntematonta. Miten firma pysyy pystyssä??? Mikään ei sujunut ja huolto vaan viivästyi ja toimari haukkui siitä minut! Asiakkaan!

• itse olisin kysellyt huoltoaikaa mutta erittäin epäystävällinen ja ylimielinen nainen oli puhelimessa ja suorastaan raivostui kun minulla ei ollut pesukoneeni tietoja juuri sillä hetkellä tiedossani mutta onneksi on muitakin huoltoliikkeitä joissa osataan asiakasta palvella

• Yksi entisen huoltopisteen työntekijöistä kertoi kun heidät lomautettiin kesällä 4,5 vuotta sitten niin yksi työntekijöistä perhesyihin vedoten oli pestattu siksi aikaa sisaryrityksen palvelukseen ettei tule ansionmenetystä eli olemalla johdon kamu saa pitää jobinsa? Senkö takia myös toinen työntekijä joka itse irtisanoutui sai kuitenkin paperit että työsuhde oli päättynyt tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia? Aikamoista keplottelua etten sanoisi.

• MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ TUOLLAISEN PIKKUFIRMAN PUHELIMET OVAT JATKUVASTI VAIHDOSSA, KORJAUKSESSA TAI MUUSSA TILTISSÄ??? TIES KUINKA MONTA KERTAA NIITÄ ON VAIHDETTU MUUTAMAN VUODEN AIKANA, TUOLLAINEN ON SUORAANSANOEN TÄYTTÄ TUMPELOINTIA JA HARVINAISEN HUONOA ASIAKASPALVELUA, VAIKKA EIPÄ TUO FIRMA OLEKAAN TUNNETTU HYVÄSTÄ ASIAKASPALVELUSTA!
      MUTTA TÄMÄ PUHELIMIEN KANSSA TOTAALISEN EPÄONNISTUNUT SÄÄTÄMINEN KERTOO TODELLA PALJON YRITYKSESTÄ JA VARSINKIN SEN JOHTOPORTAASTA!!!11!!!

• BUAHAHAHAHAHA!!! TE UUVATIT!!! Ei voi kuin nauraa teidän TYHMYYDELLENNE!!!

• joopa joo

• Aivan järkyttävää toimintaa tältä kiskalta, osien toimitus 2 viikkoa, käytössä yksi asentaja ja kun hän kipeänä, odotellaan toiset 2 viikkoa... sitten kun tämä herra saapuu paikalle asentaa liesitason päin persettä, eli ilman tiivistettä tms.

Kiertäkää kaukaa! (UPO:n tätä lafkaa ns. suositteli... ihmettelen miksi.)

• Jos innostusta ja mielenkiintoa riittää niin voi yrittää korjata itse, kunhan muistaa sähköturvallisuuden. Säästöä syntyy ja voi ryhtyä korjaamaan helpompia vikoja myös naapureille. Itse korjatuista laitteista ollaan myös itse vastuussa.

• Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun olin tuon "firman" kanssa tekemisissä. Palvelu oli ensikontaktista lähtien täysin luokatonta, sama jatkui ns. loppuun saakka eikä pesukone tullut vieläkään kuntoon. Johtaja ei ole soittanut takaisin, kun jätin lukuisia soittopyyntöjä asian tiimoilta. Onneksi on muitakin tuon alan yrityksiä olemassa.

• Jutustelinpa itsekkin jonkun helvetin "kiireisen" herran kanssa, kun hän soitti. Olin laittanut s-postia aiemmin asiastani. Pyysin että laittaisi kertomansa tiedon s-postiini, niin tokaisi, että hällä monta puhelinta soi eikä kerkeä viestiä laittaa ja käski mun ottaa kynän käteen ja kirjotta. No eipä ollut itellä sinä paikassa sillon kynää eikä paperia ulottuvilla, joten jäi tieto saamatta. Suorastaan huusi puhelimeen ja lopulta luuri käytännöllisesti korvaan. Onkohan toimari myös omistaja ko puulaakissa. Asiakaspalvelusta ei ole ainakan tietoa. Eiköhän me vielä oteta yhteen kunnolla uudemman kerran.

• Täysin samanlaista kohtelua tj:n toimesta koin itsekin tänään. En suosittele tämän yrityksen palveluja kenellekään. Voi olla asiantuntemusta jne, mutta kyllä kovan kilpailun aikana asiakaspalvelulla on suuri merkitys ja tässä yrityksessä se unohtuu.

• Se nyt vaan sattuu oleen niin että tänä päivänä huoltomiehet tekevät 40 % muita tehtäviä ja 60 % korjauksia..nämä 40 % koostuvat raportoinneista,varaosien etsimisestä ym..Nykyajan huoltomiehet on alinta skeidaa huoltoyhtiöissä ja siksi aliarvostettuja eikä heitä kuunnella enään ollenkaan..Uskon että suurin osa huoltomiehistä haluaa auttaa asiakasta parhaansa mukaan mutta huoltoliikkeen omistajat vähät välittävät asiakkaista/huoltomiehistä.Onneks tänä vuonna pääsen eläkkeelle tästä helve...

• Suomi on vapaa maa, tänne voi perustaa oman huoltoliikkeen ja siitä voi tehdä juuri mieleisensä. Toinen asia on saada toiminta kannattavaksi ja palkat maksettua nykyisillä kuluilla !!!!!!!!!

• Kyllä palvelusta hinnan mielellään maksaa, mutta näyttää palautteiden perusteella siltä, että Murtoaron toiminta on monessa suhteessa menettelytavoiltaan asiatonta. Lisäksi asiakaspalvelun epäasianmukainen hoitaminen johtaa siihen, että näitä asioita puidaan mukavasti täällä keskustelupalstoilla. Se taasen harvoin johtaa hyvään lopputulokseen yrittäjän näkökulmasta. Harvoin Suomestakaan löytyy sellaisia Laupias Samarialaisia, jotka puolustavat huonosti asiakkaitaan kohtelevia yrittäjiä.

• Pyykinpesukoneen osan vaihto, laaja huoltotyö, 145 e ,takuu osa, matkaveloitus 50 e , 40 km meno-paluu ,laskutuslisä 5 e yhteensä 200 e

Tässä hintaesimerkki meidän koneen huollosta Murtoaron toimesta. Laskun tulo kesti kauan , joten maksumuistutuskin ehti tulla jo heti seuraavana päivänä laskun tultua.

• Ei todellakaan voi tätä firmaa suositella kenellekään, ellei väkisin halua ongelmia. Kehotan välttämään sitä kuin ruttoa, niin vältytte monelta murheelta.

• Aivan ala-arvoista palvelua, kaksi viikkoa odottanut pesukoneen huoltoa. Toinen firma tulee huomenna.

• Kaksi kokemusta Takuuhuollosta, muutaman vuoden sisällä, kuivuri (eri) Kuukauden huollossa, soitat, niin Just tuli varaosat!!! Eikö täällä ole muita Huoltofirmoja Eteläsuomessa,vai onko Hyvä bisnes, kun takuuhuoltona voi laskuttaa mitä vaan!#! Ei toimi, en suosittele

• mistä tuli laskutus jos kerta takuu. oliko jotain mitä takuu ei korvannut

• Miten noin tyly ja ylimielinen äijä voi toimia asiakaspalvelu ammatissa?

• Siinä parhainkin asiakaspalvelun ammattilainen muuttuu vuosien saatossa tylyksi kun joutuu persaukisten asiakkaiden kanssa väittelemään takuutapauksista. Lähes poikkeuksetta takuuhuolto lyö kynsille kun lasketaan menot ja tulot.

• Yllättävää, että edellisessä kommentissa haukutaan asiakkaita jopa köyhiksi. Huoltoyhtiö Murtoaro Oy:n nettisivulla ei ainakaan erikseen ilmoiteta, että asiakkaiden tulisi olla varakkaita. Hyvä tietää kuitenkin, että näinkin ajatellaan. Kysymys kuuluukin, että ulottuuko tämä linjaus myös yhtiön edustamiin kodinkoknemerkkeihin?

• Valitettavasti tuli valittua juurikin tämä liike kun tiskikone meni rikki ja tarvitsin takuuhuollon. Asiakasplavelu todella ala-arvoista ja huollon henkilöt vielä tuittumaisempia. 4 viikkoa odotellut huoltoa... En todellakaan voi suositella kyseistä firmaa kenellekkään.

• Suosittelen kysymään suoraan Murtoaron edustamilta liikkeiltä, millaisen asiakaskokemuksen he ovat valmiit sietämään takuuhollossa. Voi olla, ettei kodinkoneliikkeet tai merkit halua antaa mainettaan tämän liikkeen tuhottavaksi.

• Veikon koneen whirlpooli koneiden takuuhuolto on tällä puljulla. Kokemukseni on etten tule ikinä enää käyttämään kumpaakaan liikettä.

• Epäkohtelias palvelu, laskun kanssa oli säätämistä ja syyttivät asiakasta. Ei meinannut saada henkilökuntaa kiinni puhelimella.
        En todellakaan suosittele!

• Olisi kannattanut lukea nuo 52 viestiä ennen yhteydenottoa.
        Tosi töykeää ja ylimielistä asiakaspalvelua.

• Harmi, että tänne ohjautuu näitä lukemaan yleensä vasta kun on jo päässyt kokemaan Murtoaron tarjoaman HUONON asiakaskokemuksen. Jatkossa täytyy olla tarkempi.

• Aivan käsittämätöntä vääntöä takuuasioista, ylimääräisiä "tarkistusmaksuja", mistä ei mitään etukäteismainintaa... kuten tuolla aiemmin todettua, ala-arvoista asikaspalvelua, ei saa tuotetta korjattua, asiakkaan vika. Ihan käsittämätön pulju

• Suosittelen välttämään Murtoaron palveluja. Hinta-arvion tekeminen maksoi 150 euroa ja se perustui siihen, että lähettivät huoltomiehen kotiin ottamaan kuvan kodinkoneesta. Hinta-arvion maksullisuudesta ei ollut mitään puhetta. Kirjallisiin reklamaatioihin ei vastata ja puhelimessa huudetaan asiakkaalle. Huudon jälkeen lyödään luuri korvaan. Olen todella yllättynyt, että näin huonoa palvelua vielä nykyään voi tulla vastaan.

Huoltopalveluna kodinkoneesta otettu valokuva maksaa 80 euroa. Yhtiön mukaan käytäntönä on aina lähettää huoltomies ottamaan kuva kodinkoneen merkistä ja jokaisen tulee itse ymmärtää, että hinta-arvion tekeminen maksaa 150 euroa ihan liikkeen naapurissakin. Hinta-arvio on laskussa nimellä: normaali huoltotyö, kotikäynti ja laskutuslisä.

• Uskomattoman töykeää asiakaspalvelua! Luulisi asiakaspalvelun ammattilaisen tietävän että kun nuori asiakas on huolissaan laskusta joka tuli postilaatikosta (josta ei siis aiemmin ollut mitään puhetta että olisi niin suuri) ja koittaa selvittää mistä moinen lasku on aiheutunut, sopiva vastaus ei ole "minun ei tarvitse kuunnella tuommoista paskaa" ja lyö luurin korvaan... Huvittavintahan tässä on se, että asiaa olen koittanu saada selvitettyä jo useamman viikon ja aina vastaus on ollut että "soittelemme takaisin", "laitamme sähköpostia" yms.. Ja rikki oleva pakastin on edelleen rikki kun ei ne saaneet edes sitä korjattua.
      Jatkossa tulen lukemaan kyllä ensin arvostelut ennenkun tilaan yhtään huoltoyhtiötä korjaamaan yhtään mitään.

• Meillä kävi kanssa kun myyjäliike heitä suositteli. Asentajasta tuli ilmoitus että olisi tunnin päästä meillä. Toi kyllä reklamoidut tavarat mutta muista korjauksista ei jättänyt mitään tietoa. Jouduin ottamaan yhteyttä ja hyvin ylimielinen vastaaja kertoi että jos minulla on parempaa tietoa vioista kun hänen kokemuksellaan niin kertokoon hänelle. Halusin vaan tietää miten (mielestäni vika) oli korjattu/hoidettu. No nyt pyysin kirjallista vastausta asiaan mitä ei ole kuulunut. Soitto toimitusjohtajalle siis minullakin edessä. EN SUOSITTELE LIIKETTÄ!

• Täytyypä todeta niin kuin yllä olevat kommentit osoittaa.Ei ammattitaitoista asiakas palvelua.Se pitäis olla firman käyntikortti. Jos uusi laite on viallinen ja sitä ei saa korjattua,näitten asentajien toimesta ,niin asiako on syyllinen. Kumminkin ovat vastuussa jatkossa. Itselle ilman näkemättä sanottiin koneen olevan kunnossa .Odotan ja pelkään että pakastin syttyy tuleen niin kuumana käy, että seinäkin kuumenee.Mutta kun huoltomies sanoi että kone kunnossa niin minähän uskon,on mulla lähes kaksi vuotta aikaa takuuta uskoa että näin on. PAHA KELLO KAUAS KUULUU!

• Aika kummallista että syytät ja vastuullistat huoltoliikettä huonolaatuisesta kodinkoneesta. Kävele peilin eteen, sieltä se syyllinen löytyy. Samalla voit miettiä että oliko pakko ostaa pakastin sieltä halvemmasta päästä.
      Ihan vaan vinkkinä että laatu maksaa :)

• Huoh. Kuulostaa firman edustajan puheilta 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Huoh. Kuulostaa firman edustajan puheilta 😂

Siltä tosiaan näyttää, samanlaista kielenkäyttöä. Pahinta on että he eivät vastaa puhelinpyyntöihin kuin satunnaisesti. Tilasivat minulle väärät osat ja uusien osien toimituksesta ei kuulu mitään. 10 viikkoa sitten. En tosiaan suosittele.

• Luulen, että ei enää pitkään maksaville päätän auo, kun asiakkaat kokonaan katoavat.

• Yhtä kusettava firma kuin aiemminkin. Pysykää kaukana.

• Varaosista lähes triplahinta ja 15 minuutin työstä minkä netistä katsoin työvaiheet niin saa hukattua pari tuntia työaikaa... Ei jatkoon...

• Murtoaro todella töykeä,epäasiallinen,epärehellinen..Työtä ei osattu tehdä,ylihinnoiteltu lasku kylläkin.
      Älkää missään nimessä käyttäkö tämän yrityksen palveluja.

• En voi suositella yrityksen palveluksia kenellekkään. Yrityksen edustajien käytös töykeää ja sovituista asioista ei pidetä kiinni. Mikäli sinulla on mahdollisuus valita huoltoliikkeiden välillä, niin valitse jokin toinen yritys.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Stefan on puhunut Seiskassa: Naapurien juoruaminen ei häntä haittaa.

Stefan kertoo, että rakentaa Sofian kanssa kotia tietoisena naapureiden katseista, eikä häntä haittaa, vaikka naapurit soittelevat heistä lehteen.
      57
      3095
    2. Stefu taas sekoilee instassa.

Nyt on taas viesti kaikille luettavissa. Onko vieläkin kännissä, vai sekaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2374
    3. Stefu ja Sohvi - ero!

Tämä on ilonpäivä 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1804
    4. Sofia pakeni yöllä kotonta Stefua.

Uusi piirre näköjään löytyy Stefusta. Suutuessaan heittelee tavaroita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1686
    5. Sofialla puhaltaa jo uudet tuulet

Stefu on menneen talven lumia. Odottakaahan kun asia avautuu enemmän julkisuuteenkin... Hullu stefu jäi nyt sitten loppupeleissä aivan yksin, kukaan e
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1300