Uudet pokemonit

Sain tietoon eilen ja tänään, että uudet pokemon pelit on tulossa Pokemon X ja Pokemon Y. Sekä uusia pokemoneja ja näin uudet aloitus pokemonit. Chespin on ruoho tyyppi. Fennekin on tuli tyyppi ja Froakie on vesi tyyppiä.http://www.google.fi/imgres?q=6th gen started pokemon´s&hl=fi&tbo=d&biw=1280&bih=652&tbm=isch&tbnid=6wHWtANPBOk7EM:&imgrefurl=http://browse.deviantart.com/traditional/&docid=W2tdtxFWy9_dVM&imgurl=http://th03.deviantart.net/fs71/200H/i/2013/008/f/3/pokemon_6th_generation_starter_pokemon_by_sketchfox7-d5qtwtw.png&w=300&h=131&ei=-mXsUPW5C4mE4ATIx4Fo&zoom=1&iact=rc&dur=548&sig=102723621338880487531&page=3&tbnh=104&tbnw=240&start=45&ndsp=25&ved=1t:429,r:62,s:0,i:275&tx=125&ty=47

8

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm~

      http://pokebeach.com/2013/01/pokemon-x-pokemon-y-announced-full-3d-cg-based-games

      Jaa viimeinkin main series pokemonia 3DS:lle. Ei nyt viellä mitään maata mullistavaa noista peleistä' teidetä mutta siistit legendaariset, eikä ne ole lohikäärmeitä =)

      Starterien viimeiset tyypitykset luultavasti ovat...
      Fennekin on Fire/Psychic
      Chespin on Grass/Dark
      Froakie on Water/Fighting
      Aloitus pokemonit käyttävät juuri tuon tyyppisiä iskuja trailerissa ja vaikka Water ei pärjää Grassille mutta Water/Fighting pärjää Grass/Darkkia vastaan. Sama juttu muille pokeille.

      Pokemon Y on luultavasti Dark/Flying, (lol Mandibuzz V2)
      Pokemon X on luultavasti Grass/???? hmm pahasanoa tyypistä mutta sillä on juuret päässä niin Grass ja se on ikään kuin elämän puu, ja Pokemon Y symboloi kuolemaa.

      semmosta.

    • nm~

      ...tai sitten aloitus poket on Grass/Ground, Fire/Electric, and Water/Flying

    • dfkhfdh

      Ristus, musta on tullut vanha. Silloin kun mä olin nuori (vaahtosammuttimen kokoinen) niitä oli 151 kappaletta. Sitten tuli seuraava generation, pari sataa pokemonia lisää ja nykyään niitä on jo 649 ja pelejä puskee 2-3 kappaletta per vuosi

      • PT.

        "Ristus, musta on tullut vanha. Silloin kun mä olin nuori (vaahtosammuttimen kokoinen) niitä oli 151 kappaletta"
        Sama homma.
        En tosin pidä ainakaan vielä itseäni liian vanhana pelaamaan/katsomaan pokemonia. Pienenä pokemon oli minulle kaikki kaikessa. Silloin tosin harmitti aika paljon, että en osannut juuri ollenkaan englantia. No onneksi kiinnostus on säilynyt läpi vuosien.


      • Pokemon trainer
        PT. kirjoitti:

        "Ristus, musta on tullut vanha. Silloin kun mä olin nuori (vaahtosammuttimen kokoinen) niitä oli 151 kappaletta"
        Sama homma.
        En tosin pidä ainakaan vielä itseäni liian vanhana pelaamaan/katsomaan pokemonia. Pienenä pokemon oli minulle kaikki kaikessa. Silloin tosin harmitti aika paljon, että en osannut juuri ollenkaan englantia. No onneksi kiinnostus on säilynyt läpi vuosien.

        Tiesittekö että poke x ja y niissä on uus kehitys muotto Eeeveelle


      • Pokemon trainer
        Pokemon trainer kirjoitti:

        Tiesittekö että poke x ja y niissä on uus kehitys muotto Eeeveelle

        Hmm oliko se Espeon en muista nimee mut muistan tyypin! Fairy ihan uus tyyppi.


      • Pokemon trainer
        Pokemon trainer kirjoitti:

        Hmm oliko se Espeon en muista nimee mut muistan tyypin! Fairy ihan uus tyyppi.

        Tilasin yyn ennakkoo mut oon9 ja etin pano kaverii.


    • Pokemon y

      Uusia pokemoneja pukkaa koko ajan lisää. Uusi legendaarinenkin on Keiju-tyyppiä, btw.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe