Koira nuoli äitiäni

Joskus samaa?

Tämä on tosi tarina ja tapahtui kymmeniä vuosia sitten. Olin alle kymmenen vuotias silloin ja nukuin vanhenpieni makuuhuoneessa vielä. Oli sunnuntai aamu ja nukuin pitkään.
Heräsin ihmeellisen ääneen, pienen tytön oli vaikeaa ymmärtää mitä se oli. Ääni kuului vanhempieni sängystä, kuulosti kuin koira olisi nuollut jotain. Meillä oli sekarotuinen, keskikokoinen uroskoira.
Kuului myös äidin raskas hengitys ja hiljainen voihkinta. Nuolemisen äänet kiihtyivät myös. Katsoin varovasti ja näin äitini peiton alla olevan jotain, kunnes tajusin, että meidän koirahan se siellä. Ja nuolemassa äitiäni.
Äiti kuulosti tekevän myös jotain ja sitten äänet hiljeni. Äiti puotti peiton alta koiran pois tylysti ja kaski sen mennä muualle.

Tämä on jäänyt elämään mieleeni. Mietin kuinkahan paljon äitini oli pakottanut koiraa nuolemaan ja kenties panemaan itseään? Toivon ,että joskus vielä saisin kokea saman!

Kirjoittakaa muutkin samanlaisista tosi elämän kokemuksista!

39

39042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egsm1

ei se ollu koira. mä olin siellä mä ehkä näytin koiralta ku oon nii karvanen mut sun mutsi tykkää siitä ;)))))))))))))))

• Mansenmiäs

Siitä tosiaan voi jäädä mieleen että sitä on kokeiltava... Ystävättäreni toimi kaverilleen koiravahtina silloin tällöin, ja sai palkion suoraan koiralta... oli kuulemma parasta pillunuolentaa mitä oli saanut koskaan...

• tosi juttuja

Kaikki noi koirajutut on "tosia",pikkuisen epäilen! Naiset kertoo muka?Pikkasen on sellainen tunne, et näillä naisilla,jotka näitä"tosi"kokemuksiaan koiransa kanssa klrjoittelevat,omistavat munan jalkojensa välissä! No jutut on juttuja,eikä kannata ottaa todesta. Nyt kysyisinkin,että onko täällä oikeesti naisia joilla on oikeesti kokemuksia koiransa kanssa? Ja ukot voi vaikka oottaa,kun oikeet naiset kirjoittelee
        En tiedä onko mun naistuttavat jolla on koira niin arkoja,etteivät koiransa seksileikeistä ainakaan mulle ole kertoneet, en kylläkään ole kysellytkään.
        N45

• Mansenmiäs
        tosi juttuja kirjoitti:

Kaikki noi koirajutut on "tosia",pikkuisen epäilen! Naiset kertoo muka?Pikkasen on sellainen tunne, et näillä naisilla,jotka näitä"tosi"kokemuksiaan koiransa kanssa klrjoittelevat,omistavat munan jalkojensa välissä! No jutut on juttuja,eikä kannata ottaa todesta. Nyt kysyisinkin,että onko täällä oikeesti naisia joilla on oikeesti kokemuksia koiransa kanssa? Ja ukot voi vaikka oottaa,kun oikeet naiset kirjoittelee
        En tiedä onko mun naistuttavat jolla on koira niin arkoja,etteivät koiransa seksileikeistä ainakaan mulle ole kertoneet, en kylläkään ole kysellytkään.
        N45

Niin, eipä sitä varmaankaan kovin helposti tunnusteta, ennekuin antaa vinkin että on itsekkin asiasta kiinnostunut... Toi ystävättäreni oli kyllä siihen malliin rempsee, että ennemmin olisin yllättynyt jos ei oli nuolettanut.... ;-)

• yytdydt
        tosi juttuja kirjoitti:

N45

Zoofilia on yksi yllättävimmistä tapauksista kun tarkastellaan perversioita.

Yleensä, kuten itsekin epäilet, miehet ovat eri seksuaalifetisseissä ja fantasioissa enemmistönä, niin että yhtä naista kohden on vähintään kymmenen miestä jonossa. Tämän voi todeta menemällä ihan mihinkä tahansa seksiaiheen foorumille ja tarkastelemalla käyttäjäkuntaa.

Eläinseksin kohdalla asia on niin että miehiä ja naisia on yhtä paljon ja naiset ovat todella aktiivisia. Lisäksi zoofilia ei ole niin yksinkertainen ja mustavalkoinen osa-alue kuin helposti kuvitellaan. Monet zoofiileistä ei kiihotu niinkään seksistä eläimen kanssa kuin eläinseksistä. Esimerkiksi hevosen tuulettuva kalu voi kiihottaa zoofiiliä todella voimakkaasti, tai vaikkapa savannilta kuvattu dokumentti jossa kaksi eläintä yhtyy. Suurinta osaa "wannabe-zoofiileistä", eli käytännössä miehistä jotka eivät ole koskaan ilmiöön syvemmälti tutustuneet, kiihottaa se kuinka nainen nai koiraansa, eikä koira kiihota heitä lainkaan. Se heille sallittakoon.

Eräs kennelinpitäjän tyttö kertoi minulle että hänen äitinsä, joka oli/on siis tuo kennelinpitäjä, kertoi kuinka vanhemmat sinkkunaiset tai naiset joiden lapset ovat aikuistuneet ja lähteneet maailmalle, ostavat isokokoisia koiria ja ainoastaan sitä yhtä tarkoitusta varten joten mistään kovin harvinaisesta ilmiöstä ei voi olla kyse.

Minulle tuli sellainen mielikuva hänen sanoistaan että tämä on kennelinomistajien ja koiranomistajanaisten kesken vaiettu salaisuus.

Lopuksi vielä kommentoin kysymystäsi ja sen ristiriitaisuutta. Epäilet kaikkia tarinoita miesten kirjoituksiksi ja sitten kysyt "onko täällä oikeesti naisia..." Ymmärrät varmasti ettei sinun ole millään tavalla mahdollista todistaa kenenkään sukupuolta todeksi. Tällaisissa tapauksissa on parasta vain antaa asian olla ja sivuuttaa ne tarinat jotka ovat jonkun miehen yksinäisiä höpinöitä.

Vasta nyt huomasin että käytät nimimerkkiä N45. Kysyn ihan puhtaasti kiinnostuksen vuoksi että voisitko edes arvella miksi ajattelin sinun olevan mies?

• ...
        yytdydt kirjoitti:

Yleensä, kuten itsekin epäilet, miehet ovat eri seksuaalifetisseissä ja fantasioissa enemmistönä, niin että yhtä naista kohden on vähintään kymmenen miestä jonossa. Tämän voi todeta menemällä ihan mihinkä tahansa seksiaiheen foorumille ja tarkastelemalla käyttäjäkuntaa.

Eläinseksin kohdalla asia on niin että miehiä ja naisia on yhtä paljon ja naiset ovat todella aktiivisia. Lisäksi zoofilia ei ole niin yksinkertainen ja mustavalkoinen osa-alue kuin helposti kuvitellaan. Monet zoofiileistä ei kiihotu niinkään seksistä eläimen kanssa kuin eläinseksistä. Esimerkiksi hevosen tuulettuva kalu voi kiihottaa zoofiiliä todella voimakkaasti, tai vaikkapa savannilta kuvattu dokumentti jossa kaksi eläintä yhtyy. Suurinta osaa "wannabe-zoofiileistä", eli käytännössä miehistä jotka eivät ole koskaan ilmiöön syvemmälti tutustuneet, kiihottaa se kuinka nainen nai koiraansa, eikä koira kiihota heitä lainkaan. Se heille sallittakoon.

Eräs kennelinpitäjän tyttö kertoi minulle että hänen äitinsä, joka oli/on siis tuo kennelinpitäjä, kertoi kuinka vanhemmat sinkkunaiset tai naiset joiden lapset ovat aikuistuneet ja lähteneet maailmalle, ostavat isokokoisia koiria ja ainoastaan sitä yhtä tarkoitusta varten joten mistään kovin harvinaisesta ilmiöstä ei voi olla kyse.

Minulle tuli sellainen mielikuva hänen sanoistaan että tämä on kennelinomistajien ja koiranomistajanaisten kesken vaiettu salaisuus.

Lopuksi vielä kommentoin kysymystäsi ja sen ristiriitaisuutta. Epäilet kaikkia tarinoita miesten kirjoituksiksi ja sitten kysyt "onko täällä oikeesti naisia..." Ymmärrät varmasti ettei sinun ole millään tavalla mahdollista todistaa kenenkään sukupuolta todeksi. Tällaisissa tapauksissa on parasta vain antaa asian olla ja sivuuttaa ne tarinat jotka ovat jonkun miehen yksinäisiä höpinöitä.

Vasta nyt huomasin että käytät nimimerkkiä N45. Kysyn ihan puhtaasti kiinnostuksen vuoksi että voisitko edes arvella miksi ajattelin sinun olevan mies?

Saumat on kohtalaiset jos, yksin elävällä naisella on jostain kumman syystä iso leikkaamaton uroskoira. Varmaan yleisempää nykyään kuin ennen, Kiitos internetin turmelevan vaikutuksen.

• miiatiiax

• Eka kokemus

Olin koira talon vahtina ja ruokin koiraa viikon. Oli iso uroskoira ja kun tulin suihkusta niin rupes nuolemaan alapäätäni. Kyllä tuntu hyvälle viistoista vuotiaan pinpissä kun en ollut ennen saanut. Sänkyssä innostu kun koiralla seiso ja tuli päälleni, kyllä tuntu hyvälle kun ennen en ollut saanut pojiltakaan. Kyllä nylkytti pitkään. Oli aika kinkyä kun nautin siitä.

• Eka kokemus kirjoitti:

Olin koira talon vahtina ja ruokin koiraa viikon. Oli iso uroskoira ja kun tulin suihkusta niin rupes nuolemaan alapäätäni. Kyllä tuntu hyvälle viistoista vuotiaan pinpissä kun en ollut ennen saanut. Sänkyssä innostu kun koiralla seiso ja tuli päälleni, kyllä tuntu hyvälle kun ennen en ollut saanut pojiltakaan. Kyllä nylkytti pitkään. Oli aika kinkyä kun nautin siitä.

Monella uros koiralla on halu nylkyttää.

• Anonyymi

Kokeili koiran nuolentaa vaimoon. Oli jo yö myöhä ja oltiin otettu viiniä reilusti, vaimo nukahti kesken ekokuvan sohvalle, laitoin toisen jalan sohvan päädylle ja toisen latiiallle. Pimeässä toin koiran narussa se haisteli ja nuoli pillua vaimo humalassa huokaili ja kuiski ihanaa ihanaa nosteli jalat ylös koira nuoli pyllyä ja pillua. Julle Julle ihanaa, olin hiljaa päästin koiran irti se syöksyi suoraan vatsan päälle ja alkoi naimaan vaimo huus ihanaa laske sisään laske koiran valtava kalu painui kokonaan sisään menin toiseen huoneeseen . Kuuntelin kuinka hyvää koira teki vaimolle. Koira tuli mun luo laitoin kiinni. Aamulla kokeilin vaimon pillua oli vielä märkä ja limainen kertoi että oli nähnyt hurjaa unta ja halusi saada takaapäin valtava lima ja kiimma sai vaimon laukeamaan kunnolla. Julle pitkin päivää haisteli vaimoa läheltä, kerran huomasin kun antoi pöydän alla nuolla pillua.

• Anonyymi
        yytdydt kirjoitti:

tässä isojen koirien ostamista koskevassa tarinassa on huvittava moka: koska olet nähnyt naisella ison koiran ?

ylivertaisella enemmistöllä koirien harrastajia on pieni koira, ja isojen koirien omistajista valtaosa on miehia, metsästäviä ja muita sellaisia.

• Anonyymi
        tosi juttuja kirjoitti:

N45

Niin, onhan oikeastikin tapahtuvia.
        Ei niin yleistä mutta kuitenkin.
        Ihan oma kohtainenkin kokemus.
        Tyttö ystäväni ystävystyi pomoonsa, joka kutsui meidät kesäloma me alussa mökilleen.
        Mökki oli ihana, ja olimme iloisia hyvästä seurasta.
        Isäntä parin vaimo oli tosi sexyn näköinen ja sain monta hymyä kun jäin kiinni väärän laisesta tuijjotuksesta. Jotenkin tuntui että hän taisi tahallaan flirttailla minulle.
        Sanoinkin siitä tyttöystävälleni, Miialle.
        Miia vaan nauroi ja kysyi rakastatko.
        Vastaus oli jo tiedossa, tuo hoikka pieni nainen teki minut hulluksi kiimasta.
        Yö menikin naimiseksi, ja aamu tuli liian nopeaan. Talon emäntä, Leena huhuili meitä aamupalalle.
        Istuimme pöytään jossa oli vaikka mitä, viini näytti olevan vakio juoma.
        Talossa oli kaksi isoa koiraa, Tanskan doggi jotka näyttivät olevan Leenan käskyn alla.
        Eka kerta koirat yllättivät pyrkimällä vaimon hameen alle.
        Miia meni punaiseksi ja veitsi putosi hänen kädestään, yritti laittaa jalat kiinni pukata koiraa pois onnistumatta.
        Leena katsoi miestään hymyillen, tajusin että heillä taisi olla jotain salaisuuksia.
        Menimme isännän, Mikan kanssa puuhommiin , siis tekeen sauna puita.
        Naiset jäi mökkiin omiin juttuihin.
        Sauna lämpeni siinä samalla ja miehet menimme ensin ja Mika alkkoii olla pikkuisen kaljan lumoissa, itse pikkuisen hillitsin. Istuimme pyyhkeet lanteilla huomasin kuinka hänen kulli oli puoli heijarissa, ihan järkyn iso eteenkin se mutteri. Leena tais saada.
        Olin kait pikkuisen vaivaantunut, jonka Mika huomasi sen ja kysyi.
        Varovasti kysyin naama punaisena koiran, veikon hameen alus tutkimuksen tarkoituksesta.
        Mika hymähti, kyllä sinä tiiät ne on Leenan
        Muruja.
        Jäin miettimään.
        Menimme mökkiin, pyyhkeet lanteilla.
        Naisilla oli ilo irti, viini oli tainnut maistua.
        Saunaan menivät, kävivät uimsssa nakuna ja Mikaa se näytti kiinnostavan.
        Haluaisitko nähä kun Veikko astuu Miian Mika kysyi.
        En osannut vastata ku tä.
        Niin niin, Veikko tais maistella Miian pillua.
        Pitää kysyä miialta sain sanottua.
        Naiset nätyyivät olevan sanoneet ja lähtivät mökkiin tuleen.
        Itsekkin lähdin pukemaan huoneeseemme.
        Miia tuli hymyillen huoneen, pudotti pyyhkeen ja tuli muhun kiinni ja suuteli kiihkeästi.
        Mulla haluttaa, olen halujen vallassa.
        Toi Veikko on aivan ihana, Leena innosti mua että annan pillua veikolle, se nuoli minun pillun.
        En voinut mitään muuta kun levittään pillua.
        Kato, Leena sheivas minut veikolle.
        Eka kerran katsoin Miian posliinista pillua.
        Ei muuta kun päälle ja kulli pilluun.
        Kymmenen työntöä ja siemenet oli pillussa. Miia nauroi, kokeillaan ko?
        Mitä?
        No annanko minä veikolle? Haluutko nähdä?
        Ei helvetti, olkoon.
        Miia laittoi vähän pyllyn päälle yltävän mekon joka juuri ja juuri peitti pyllyn.
        Sydän hakkas tuhatta ja sataa.
        Waude mikä leidin saimme.
        Juuri noin Leena sanoi ja vei Miian sellasen puoli korkeaan penkkiin ja Miia joutui selälleen siihe makaamaan.
        Laittoi kädet siteisiin ja jalat sai omat siteet.
        Pillu oli levällään, ja mulla oli kulli kovana vaikka äskettäin laskin lastin pilluun.
        Ja se alkoi valumaan pillusta.
        Leena toi veikon se alkoi vikisemään ja tempoi hihnassa, alkaen leipomaan tottuneesti pillua.
        Miia alkoi voihkimaan ja tempoi siteissään. Peppu teki kiimaista liikkeitä.
        Hyppäs, muttei osunut pilluun.
        Voihke lisääntyi, mutta sen kyllä tiesi milloin Veikko pääs sisään.
        Se voihke ja vikinää, himo ja kiima se näkyi.
        Katso Mika se jää nalkkiin, pallukat on sisässä.
        Veikko polki Miiaa, Perse vispas ja suusta tuli vaikka mitä.
        Näki että veikolle tulee kohta ruislaus.
        Pillun tila ei ollut tarpeeksi vaan spermaa valui ulisevasta naisesta.
        Päästää mut irti,, päästäkää.
        Et sinä pääse siitä irti, ja irrotti siteet.
        Veikko lähti liikkeelle ja Miia jäi roikkumaan koiran siittimen.
        Katselin voihkivaa tyttöystävääni.
        Ei helkutti, ei voi olla vaikka juuri katsoin.
        Miia sai jaloillaan irti itsensä.
        Mika nosti hänet takaisin penkille, ja Leena sitoi liinat kiinni.
        Katsoin kun Mika otti bokserit pois, kulli seisoi ylväänä.
        Näin kun Miia katsoi lasittunein silmin lähestyvää Mikaa.
        Ei helvetti Miia voihkas.
        Katsoi kun iso siitin alkoi uppoamaan kiimaisen pilluun.
        Mennään sänkyyn Leena otti mua kädestä.
        En oikein pystynyt keskittymään, siltikin tukin Leenan pikkarit ja löysin sen alta kiimaisen pilluun joka kaipasi kovaa kullia.
        Aloin naimaan, kuitenki oma naisen voihke ja valitus sekoitti pään.
        Tuollainen Mika on Leena kuiski, nussi minut.
        Sain Leenan laukeamaan ja pillu imi siemenet sisään.
        Palasin omaan huoneeseen ja makasin hiljaisena.
        Miia voihki kolmeen otteeseen ennen kun palasi takaisin mun voereen varovasti kävellen.
        Nuolla saat muttet naida, ja sitten nuolet varovasti.
        Tuu päälle, haluan nähdä, Miia kääntyi ja tuli naaman päälle. Ehdin juuri avata suun
        kunn pillu alkoi luovuttamaan Mikan sinne säilömiä spermoja.
        Ei helvetti Miia huokas,tämä on liian pervoa.
        Tutkin puhki nussittua pillua, olisin halunnut nähdä miten pillu saada tuollaiseksi.
        Toisessa huoneessa kuului litinä kun pillua naitiin.
        Myöhemminkin oli kivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä isojen koirien ostamista koskevassa tarinassa on huvittava moka: koska olet nähnyt naisella ison koiran ?

ylivertaisella enemmistöllä koirien harrastajia on pieni koira, ja isojen koirien omistajista valtaosa on miehia, metsästäviä ja muita sellaisia.

Iso koira ei metsässä pärjää koska iso koko rajoittaa hyvin paljon metsästystä.

Isoja koiria myydään paljon sinkkunaisille. Nuorilla, ei sinkkunaisilla, tai sitten vanhoilla käppänöillä ämmillä, on joku käsilaukkukoira, mutta ne eivät ole todellakaan mikään enemmistö.

Sinä et näköjään tiedä koirista ja heidän omistajistaan yhtään mitään, joten voit olla samantien hiljaa ennenkuin tulet avautumaan mukatiedoillasi.

• Anonyymi
        yytdydt kirjoitti:

Kyllä ne kennelin pitäjätkin osaa. Rupesi teininä menemään liian lujaa. Joten päädyin syrjäiseen kenneliin viettämään välivuotta. Ei se eläintenhoitaja homma pahaa ollut. Tuli vaan sitten avauduttua pitäjälle tekemistäni veloista. Lupasi hoitaa ne jos teen mitä hän ja koirat haluaa. Osa jutuista oli ihan tilaus kuvia. Terveiset reiteen ja sitten uros pukille. Jotkut koirat oli ihan kivoja, toisilla taas niin isoja että ei tarvinnut huutoa näytellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, onhan oikeastikin tapahtuvia.
        Ei niin yleistä mutta kuitenkin.
        Ihan oma kohtainenkin kokemus.
        Tyttö ystäväni ystävystyi pomoonsa, joka kutsui meidät kesäloma me alussa mökilleen.
        Mökki oli ihana, ja olimme iloisia hyvästä seurasta.
        Isäntä parin vaimo oli tosi sexyn näköinen ja sain monta hymyä kun jäin kiinni väärän laisesta tuijjotuksesta. Jotenkin tuntui että hän taisi tahallaan flirttailla minulle.
        Sanoinkin siitä tyttöystävälleni, Miialle.
        Miia vaan nauroi ja kysyi rakastatko.
        Vastaus oli jo tiedossa, tuo hoikka pieni nainen teki minut hulluksi kiimasta.
        Yö menikin naimiseksi, ja aamu tuli liian nopeaan. Talon emäntä, Leena huhuili meitä aamupalalle.
        Istuimme pöytään jossa oli vaikka mitä, viini näytti olevan vakio juoma.
        Talossa oli kaksi isoa koiraa, Tanskan doggi jotka näyttivät olevan Leenan käskyn alla.
        Eka kerta koirat yllättivät pyrkimällä vaimon hameen alle.
        Miia meni punaiseksi ja veitsi putosi hänen kädestään, yritti laittaa jalat kiinni pukata koiraa pois onnistumatta.
        Leena katsoi miestään hymyillen, tajusin että heillä taisi olla jotain salaisuuksia.
        Menimme isännän, Mikan kanssa puuhommiin , siis tekeen sauna puita.
        Naiset jäi mökkiin omiin juttuihin.
        Sauna lämpeni siinä samalla ja miehet menimme ensin ja Mika alkkoii olla pikkuisen kaljan lumoissa, itse pikkuisen hillitsin. Istuimme pyyhkeet lanteilla huomasin kuinka hänen kulli oli puoli heijarissa, ihan järkyn iso eteenkin se mutteri. Leena tais saada.
        Olin kait pikkuisen vaivaantunut, jonka Mika huomasi sen ja kysyi.
        Varovasti kysyin naama punaisena koiran, veikon hameen alus tutkimuksen tarkoituksesta.
        Mika hymähti, kyllä sinä tiiät ne on Leenan
        Muruja.
        Jäin miettimään.
        Menimme mökkiin, pyyhkeet lanteilla.
        Naisilla oli ilo irti, viini oli tainnut maistua.
        Saunaan menivät, kävivät uimsssa nakuna ja Mikaa se näytti kiinnostavan.
        Haluaisitko nähä kun Veikko astuu Miian Mika kysyi.
        En osannut vastata ku tä.
        Niin niin, Veikko tais maistella Miian pillua.
        Pitää kysyä miialta sain sanottua.
        Naiset nätyyivät olevan sanoneet ja lähtivät mökkiin tuleen.
        Itsekkin lähdin pukemaan huoneeseemme.
        Miia tuli hymyillen huoneen, pudotti pyyhkeen ja tuli muhun kiinni ja suuteli kiihkeästi.
        Mulla haluttaa, olen halujen vallassa.
        Toi Veikko on aivan ihana, Leena innosti mua että annan pillua veikolle, se nuoli minun pillun.
        En voinut mitään muuta kun levittään pillua.
        Kato, Leena sheivas minut veikolle.
        Eka kerran katsoin Miian posliinista pillua.
        Ei muuta kun päälle ja kulli pilluun.
        Kymmenen työntöä ja siemenet oli pillussa. Miia nauroi, kokeillaan ko?
        Mitä?
        No annanko minä veikolle? Haluutko nähdä?
        Ei helvetti, olkoon.
        Miia laittoi vähän pyllyn päälle yltävän mekon joka juuri ja juuri peitti pyllyn.
        Sydän hakkas tuhatta ja sataa.
        Waude mikä leidin saimme.
        Juuri noin Leena sanoi ja vei Miian sellasen puoli korkeaan penkkiin ja Miia joutui selälleen siihe makaamaan.
        Laittoi kädet siteisiin ja jalat sai omat siteet.
        Pillu oli levällään, ja mulla oli kulli kovana vaikka äskettäin laskin lastin pilluun.
        Ja se alkoi valumaan pillusta.
        Leena toi veikon se alkoi vikisemään ja tempoi hihnassa, alkaen leipomaan tottuneesti pillua.
        Miia alkoi voihkimaan ja tempoi siteissään. Peppu teki kiimaista liikkeitä.
        Hyppäs, muttei osunut pilluun.
        Voihke lisääntyi, mutta sen kyllä tiesi milloin Veikko pääs sisään.
        Se voihke ja vikinää, himo ja kiima se näkyi.
        Katso Mika se jää nalkkiin, pallukat on sisässä.
        Veikko polki Miiaa, Perse vispas ja suusta tuli vaikka mitä.
        Näki että veikolle tulee kohta ruislaus.
        Pillun tila ei ollut tarpeeksi vaan spermaa valui ulisevasta naisesta.
        Päästää mut irti,, päästäkää.
        Et sinä pääse siitä irti, ja irrotti siteet.
        Veikko lähti liikkeelle ja Miia jäi roikkumaan koiran siittimen.
        Katselin voihkivaa tyttöystävääni.
        Ei helkutti, ei voi olla vaikka juuri katsoin.
        Miia sai jaloillaan irti itsensä.
        Mika nosti hänet takaisin penkille, ja Leena sitoi liinat kiinni.
        Katsoin kun Mika otti bokserit pois, kulli seisoi ylväänä.
        Näin kun Miia katsoi lasittunein silmin lähestyvää Mikaa.
        Ei helvetti Miia voihkas.
        Katsoi kun iso siitin alkoi uppoamaan kiimaisen pilluun.
        Mennään sänkyyn Leena otti mua kädestä.
        En oikein pystynyt keskittymään, siltikin tukin Leenan pikkarit ja löysin sen alta kiimaisen pilluun joka kaipasi kovaa kullia.
        Aloin naimaan, kuitenki oma naisen voihke ja valitus sekoitti pään.
        Tuollainen Mika on Leena kuiski, nussi minut.
        Sain Leenan laukeamaan ja pillu imi siemenet sisään.
        Palasin omaan huoneeseen ja makasin hiljaisena.
        Miia voihki kolmeen otteeseen ennen kun palasi takaisin mun voereen varovasti kävellen.
        Nuolla saat muttet naida, ja sitten nuolet varovasti.
        Tuu päälle, haluan nähdä, Miia kääntyi ja tuli naaman päälle. Ehdin juuri avata suun
        kunn pillu alkoi luovuttamaan Mikan sinne säilömiä spermoja.
        Ei helvetti Miia huokas,tämä on liian pervoa.
        Tutkin puhki nussittua pillua, olisin halunnut nähdä miten pillu saada tuollaiseksi.
        Toisessa huoneessa kuului litinä kun pillua naitiin.
        Myöhemminkin oli kivaa

Yllätin tyttöystävän teinityttären harrastamasta seksiä niiden uros koiran kanssa.
        Vaitilon varmistamiseksi suostuin tytön kanssa kuusysiin. Tyttö oli päällä ja koira nai sitä takaa päin. Itse imin ja nuolin siinä samalla kumpaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotiseksifilmeissä ne pienet vasta onkin innokkaita nuolemaan.
        Jos niitä on monta,niin suorastaan kilpailevat siitä juja saa miellyttää emäntää eniten.
        Semmosia katsoessa näkee ja kuulee,että on jyse ihan aidoista orgasmeista.

Joissakin semmosisssa on opetettu kissakon nuolemaan orgasmiin asti.
        Ihan ilman kermavaahtoa tai muuta sellaista mitä ei pitäisi tehdä.

Väitätkö,että naisen kissan nuolemana saatu squirting-orgasmi on valetta?
        Tai koiran.
        Muuten voi vaikka teeskennellä,mutta semmosta ei voi,eikä pysty.

Tytöt/naiset ja pojat/miehet saattavat keksiä kaikenlaista elämänsä aikana.
        Esim.nuorempana yhtenä tapana saada seksuaalista tyydytystä muutenkin kuin omalla kädellä ja aikuisiällä asian tietäen niin.
        Olen ihan varma vaikka sellaisesta,että meidän skotlanninpaimenkoira nuoli minun heppini lisäks (14-15v.) pikkusiskon pimppaa silloin kun se oli 11-12-vuotias.
        Minun kohdalta ei orgasmiin asti,mut siskosta en tiedä.

Joskus tuli mieleen esim. miespuolisesta naapurista et kyllä se varmaan nai sitä koiraansa.
        Se kun työns aina sen takapuolensa niin tyrkylle,että selvästikään kyse ei ollut pelkästä silittämisestä,vaan se koira ties mikä tuntuu kivalle molemmista osapuolista.
        Ja tietenkin kehuja sun muuta kiitosta saaneena yritti tarjota samaa kivaa naapurillekin.

Silloin ei kiinnostanut,mutta nyt näin kauan ilman naisen pimppaa ollessa itseasiassa (katsoin kotiseksivideoita missä tehtiin niin) saattaisin tehdä niin.
        Vois siitä jäädä joku outo olo,mutta jos nykyään kiihottaa kun mies nai hevosta tai omaa koiraansa,niin ehkä jos olisi mahdollisuus....

• parikymppinen nainen

haluaisin olla koiran pantavana...

• Erilaista...

Josko olet ihan aidosti asiasta kiinnostunut, käyhän ihmeessä tutustumassa foorumiin:
        http://www.seksifoorumi.net/viewtopic.php?f=37&t=493
        jossa tämän tyylinen keskustelu on avoimempaa, eikä sieltä kovin helposti keskusteluja poisteta kuten täällä on tapana...
        Sen kautta voisit saada apuakin tämän ajatelmasi/fantasiasi toteuttamiseen ;-)

• Harmaata taloutta

Vanhaksi piti elää, enen ku sellaisen ihmeen näin , koira nai emäntääni takaapäin.
        Tein eräälle aika hemaisevan näköiselle naispuoliselle työkaverilleni muutaman viikon kestävää hirsitalon saneerausta.
        Kesä oli kuumimmillaam. tämä naisihminen keikaili tuömaalla, biginit päällä,¨. Niukat sellaiset. Uhkeassa kropassa kyllä simäkin lepäsi. Usein niiden biginien lahjeosa oli valahtanut sivuun, paljastaen lohenpunaisen häpyhyylen näkökenttääni. Myönnettäköön - uhkea oli näkymä uhkean naisen näyttäessä niitä maisemiaan.
        Hänellä oli valtvava, musta koira. komea rotunsa edustaja, aina mukan, naisen paistatellessa päivää näyttävissä asennoissa työpisteeni lähistöllä.
        Hullukaan ei voisi olla huomaamatta, mitä siinä yritettiit. Aurinkorasvan levityspyynnöt, jopa sinne liivien alle oli hänestä työtehtäviini kuuluvia toimen piteitä.
        Minulla oli vaimo ja kiihkeä rakastajatar yhtä aikaa kimpussani, vaatien oman osansa vapaa-aikani vieton suhteen. Myönnettäköön että joskus kyllä oli henki altis ja liha heikko, mutta selvittiin.
        Kerran Hän sitten pyysi minua höyläämään asuntonsa väliovea, koska se ei kuulemma mennyt kunnolla kiinni. Hetipä homma ei passannut, joten menin iltapäivällä, saatuani työni siihen malliin, jotta pystyin irroittautumaan edellisestä työstä.
        Naputin oveen, kuullen jonkin epämääräisen äänen sisältä huoneistosta.
        Tulkitsin äänen kutsuksi hommiin, ja astuin makuuhuoneesween.

Sillä eteeni paljastui varsin ennen kokematon näky.
        Alaston nainen, kaunis peppu pystyssä, oli poilvillaan sänkynsä päällä ja tämä karvainen ylkä jalat naisen selän päällä, nai todella uljaasti jyystäen pitkällä kullillaan tätä kaunotarta. Nopeakin oli tempo uroolla.

Kuola valui koiran suusta urinan säestyksellä, liman sekoituttua naisen pillunlimoihin, joita oli reisillä ja lakanoilla huomattava, kiiltävä määrä.
        Näky oli samalla irstas, kaunis ja kiihoittavakin.
        Nainen pyöritti takamustaan todella antaumuksella. Hänen suustaan kuului sellaisia ääniä, joista ei voinut erehtyä. Hyvää teki ja orgasmin kourissa painiskeltiin.

Minua ei huomattu siinä hässäkässä. Otin kaikessa hiljaisuudessa pakkia ja väistyin takavasemmall-Hämmentyneenä. Perhana, omakin kaluni oli kyllä koko lailla terhakkassa kunnossa näkemästäni.
        Päätin kuitenkin pitää sen päätöksen, etten sentään ala koiran kanssa napalangoiksi.

Hommani jatkoin työmaalla, kuten en olisi mitään nähnyt.
        Nämä biginihyökkäykser alkoivat toistua ja vihjaavat, suorastaan härskit puheet lisänä, saunapyyntöineen alkoivat jo häiritä omaakin työskentelyäni.
        Päätökseni kumminin piti. Neidille sai yksi sulhaspoika riittää. Minulle riittäköön laskun esittäminen.

• Erilaista...
        Harmaata taloutta kirjoitti:

Vanhaksi piti elää, enen ku sellaisen ihmeen näin , koira nai emäntääni takaapäin.
        Tein eräälle aika hemaisevan näköiselle naispuoliselle työkaverilleni muutaman viikon kestävää hirsitalon saneerausta.
        Kesä oli kuumimmillaam. tämä naisihminen keikaili tuömaalla, biginit päällä,¨. Niukat sellaiset. Uhkeassa kropassa kyllä simäkin lepäsi. Usein niiden biginien lahjeosa oli valahtanut sivuun, paljastaen lohenpunaisen häpyhyylen näkökenttääni. Myönnettäköön - uhkea oli näkymä uhkean naisen näyttäessä niitä maisemiaan.
        Hänellä oli valtvava, musta koira. komea rotunsa edustaja, aina mukan, naisen paistatellessa päivää näyttävissä asennoissa työpisteeni lähistöllä.
        Hullukaan ei voisi olla huomaamatta, mitä siinä yritettiit. Aurinkorasvan levityspyynnöt, jopa sinne liivien alle oli hänestä työtehtäviini kuuluvia toimen piteitä.
        Minulla oli vaimo ja kiihkeä rakastajatar yhtä aikaa kimpussani, vaatien oman osansa vapaa-aikani vieton suhteen. Myönnettäköön että joskus kyllä oli henki altis ja liha heikko, mutta selvittiin.
        Kerran Hän sitten pyysi minua höyläämään asuntonsa väliovea, koska se ei kuulemma mennyt kunnolla kiinni. Hetipä homma ei passannut, joten menin iltapäivällä, saatuani työni siihen malliin, jotta pystyin irroittautumaan edellisestä työstä.

Alaston nainen, kaunis peppu pystyssä, oli poilvillaan sänkynsä päällä ja tämä karvainen ylkä jalat naisen selän päällä, nai todella uljaasti jyystäen pitkällä kullillaan tätä kaunotarta. Nopeakin oli tempo uroolla.

Kuola valui koiran suusta urinan säestyksellä, liman sekoituttua naisen pillunlimoihin, joita oli reisillä ja lakanoilla huomattava, kiiltävä määrä.
        Nainen pyöritti takamustaan todella antaumuksella. Hänen suustaan kuului sellaisia ääniä, joista ei voinut erehtyä. Hyvää teki ja orgasmin kourissa painiskeltiin.

Minua ei huomattu siinä hässäkässä. Otin kaikessa hiljaisuudessa pakkia ja väistyin takavasemmall-Hämmentyneenä. Perhana, omakin kaluni oli kyllä koko lailla terhakkassa kunnossa näkemästäni.
        Päätin kuitenkin pitää sen päätöksen, etten sentään ala koiran kanssa napalangoiksi.

Nämä biginihyökkäykser alkoivat toistua ja vihjaavat, suorastaan härskit puheet lisänä, saunapyyntöineen alkoivat jo häiritä omaakin työskentelyäni.
        Päätökseni kumminin piti. Neidille sai yksi sulhaspoika riittää. Minulle riittäköön laskun esittäminen.

Itse olen tuollaisesta tilanteesta vielä joutunut vain unelmoimaan, että pääsisin ihan livenä katsomaan, kuinka Nainen Nauttii... =))

• kumminin piti

”koira nai emäntääni takaapäin … tämä naisihminen keikaili tuömaalla biginihyökkäykser alkoivat toistua”
        ja tarina on tosi?

• lähinnä-huvittavaa

Tämä tarina oli kieltämättä hauska!
        Mutt a varmaan aika harvat naiset (miehistä puhumattakaan) panettavat itseänsä koirilla. On minullakin koiria ollut ja olen ollut muutenkin koirien kanssa paljon tekemisissä, mutta eivät ne uroskoirat minun kokemukseni mukaan tule yhtäkkiä nuolemaan pillua suihkun jälkeen tai muuta vastaavaa. Tai sitten minulla on ollut harvinaisen siveitä koiria.

• lähinnä-huvittavaa kirjoitti:

Tämä tarina oli kieltämättä hauska!
        Mutt a varmaan aika harvat naiset (miehistä puhumattakaan) panettavat itseänsä koirilla. On minullakin koiria ollut ja olen ollut muutenkin koirien kanssa paljon tekemisissä, mutta eivät ne uroskoirat minun kokemukseni mukaan tule yhtäkkiä nuolemaan pillua suihkun jälkeen tai muuta vastaavaa. Tai sitten minulla on ollut harvinaisen siveitä koiria.

Kannattaa hieroa itseensä jotain mitä koirat tykkää syödä. Sellaista ne nuolee mielellään.

• summerlust

Ajatelkaas, jos 100-200 vuotta sitten olisi joku nainen nähty tyydyttämässä itseään, liekö viety hourulaan?
      Olin kerran lomalla ja keskellä viikkoa yksin mökillä, tuli mentyä alasti viltin päälle ottamaan aurinkoa, koira tuli myös ja alkoi vähitellen kiinnostumaan pillustani, kun selällään makailin.
      Alkoi nuolemaan, ensin varovasti ja sitten tehokkaammin, hitaasti ja koko kielellä vetäen, ajattelin, että nuolkoon nyt kerrankin, liekö nyt niin iso synti.
      En yhtään ihmette niitä, jotka ovat siihen makuun päässeet ja koukkuun jääneet, niin tehokasta toimintaa oli, alkoi vielä työntämään kieltä sisäänkin- ja pitkälle.
      Niin ja yksi julkinen salaisuus on se "handjob" jota jopa rouvatkin suoritta perheen uroskoirille.

• SAHALAHTI 43

mulla on syntymä vika mulla on pitkä kieli ja naiset tykkää.

• Videoita löytyy

brutal5 piste com

• ....

Hienoja videoita. Kiitti vinkistä.

• ...

Ei ole enää com vaan org

Hakusanaksi googleen brutal5

• hyyryläinen88

Yllätin vuokraemäntäni nuolettamasta pilluaan kun sen mies oli pannut sitä ennen töihin lähtöä. Sen jälkeen naitiin sitä aamuisin koiran kanssa kahdestaan.
      Joskus mietin että halusikö se minua vai takasiko vain vaitioloni.

• 1212

Minulla oli kerran viikonlopun mittainen hoito.
        Nainen jolla oli uroskoira.
        No minä nuolin naisen pillun aina ensin ja kun kyse oli uudesta tutavuudesta.Tuli sitä pantua monta kertaa päivän mittaan ja aina nuoltua välillä omat muutaman tunnin sisällä olleet mäiskeetkin pois.
        Kävin väliilä kotona, pari tuntia pois ja taas nuoleen tosi mäiskeistä p#llua, jota saisin k#llin taas tanaan.
        Naitiin ja nukahiin,aamutunneilla heräsin,ajoin koiran pois sänkystä ja aloin nuoleen taas tavaraa, nyt ihmettelin tavara outoa hajua .En vaan antanut sen häiritä oli mikä käry. Hyvältä maistu ja ku"li ako herätä.
        Tehtyäni temput kävin suihkussa naisen kanssa. Syötiin ja taas sänkyä kohti, kun tajusin mikä siälä pill#ssa tuosu oudolle. Koiran ruokakupissa oli sama käry.
        He#veti nainen oli nuolettanut itseään yöllä koiralla, kun nukuin...ja varmaan välilä naittanutkin itseään.
        Aamulla pillu ei ollut kovin limainen, koira oli nuollut minun ja omat mehunsa.
        Edellisenä päivänä minä varmaan nuolin omani ja koiran mäiskeet.

Se siitä hoidosta, ei tulle enään annettua edes hyvästit panoja.
        Tai nainen ihmetellä miksi lähdin, kun muutin mieleni ruokapöydän ja makuuhuoneen välillä.

Niin, valitettavasti tää on tosi tarina, hyvä opetus kylläkin.

• Tyhmät pois
        1212 kirjoitti:

No minä nuolin naisen pillun aina ensin ja kun kyse oli uudesta tutavuudesta.Tuli sitä pantua monta kertaa päivän mittaan ja aina nuoltua välillä omat muutaman tunnin sisällä olleet mäiskeetkin pois.
        Kävin väliilä kotona, pari tuntia pois ja taas nuoleen tosi mäiskeistä p#llua, jota saisin k#llin taas tanaan.
        Naitiin ja nukahiin,aamutunneilla heräsin,ajoin koiran pois sänkystä ja aloin nuoleen taas tavaraa, nyt ihmettelin tavara outoa hajua .En vaan antanut sen häiritä oli mikä käry. Hyvältä maistu ja ku"li ako herätä.
        Tehtyäni temput kävin suihkussa naisen kanssa. Syötiin ja taas sänkyä kohti, kun tajusin mikä siälä pill#ssa tuosu oudolle. Koiran ruokakupissa oli sama käry.
        He#veti nainen oli nuolettanut itseään yöllä koiralla, kun nukuin...ja varmaan välilä naittanutkin itseään.

Tai nainen ihmetellä miksi lähdin, kun muutin mieleni ruokapöydän ja makuuhuoneen välillä.

Hölömö mies, hyvät vitut jätit naimatta. :(

Mitä se sulta on pois, jos joku toinen otus välillä käy köntsimässä?

• 1212 kirjoitti:

Olitko mustasukkainen koiralle vai miksi et pitänyt että koira tuurasi sinua?

• Tosi tapaus .

Olin pari vuotta sitten kesälomareissulla pienellä paikkakunnalla. Tarkoitus oli käydä pankkiautomaatilla. Jäin sitä ennen nurkan taakse polttamaan tupakan. Automaatille tuli yksi nainen koiransa kanssa. Hän ei huomannut minua. Kurkistin nurkan takaa. Oli aika hyvän näköinen keski-ikäinen nainen. Yhtä-äkkiä koira laittoi kuononsa naisen hameen alle. Kuulin naisen sanovan "Ei nyt" ja työnsi koiran kuonon pois. Jos ei nyt niin ilmeisesti myöhemmin. Tapaus on jäänyt mieleen ;-)

• maminpoika

näin kuinka koira nuoli äitiäni orgasmiin asti ja jäin kiinni katselustani
      rangistukseni oli nuolla myös sekä pukitella.

• 9ds8ed49sd84

Sairasta sakkia, hyi helevetti sentään!!

• pesijät

Kuten sinäkin, kun luet näitä.

• panemaan itseään

Heräsin kymmeniä vuosia sitten vanhempieni sängystä. Äiti oli sekarotuinen, keskikokoinen. Katsoin varovasti peiton alta muualle. Äiti puotti itseään sängystä tylysti. Toivon, että äitini olisi nuollut jotain ääneen.

• Kikka76

Rikoslain vastaista eläimen/ihmisen välinen läheinen kanssakäyminen ei ole . Muuttuu rangaistavaksi vasta siinä vaiheessa jos eläin kärsii tapahtuneesta . Asia on siinä määrin tabu ettei siitä avoimesti puhuta . Tunnen henk. koht. Sosiaalisen , aktiivi urheilija (joukkuelajien harrastaja ) (hyvässä ammatissa) +30vuotiaan yksinäisen (omasta tahdostaan) naisen . Haluan vain tuoda julki ettei ihmisen tarvitse epätoivoinen/sulkeutunut olla . Tuntemasi yksinäinen nainen (naisparin)koiransa kanssa voi/vat elää kyseistä elämää tietämättäsi mitään .

• Anonyymi

Joillakin kuten vaikka minulla on todella hyvä näkömuisti.
      Eli näen kyllä kun tai jos joku kopioi tänne jo vuosia aikaisemmin kirjoitettua vähän muunneltuna....

Tallaisista asioista vaiks pellästään fantasiana kiinnostuneet eli hakukoneella tämmöstä tai vaikkapa äiti-poikaseksiin/muihin tositarinoihin liittyen tiedoksi,että yks ihminen kopioi täältä ja muualta suoraan meidän kirjottamia asioita omaan blogiinsa.
      Ja tietenkin tienaa sillä muuttamalla sitä meidän kirjoittamaa tekstiä vähän.

Ei siinä mitää (minun puolestani siitä vaan)n,mut kun se sama sälli hyökkää sieltä IP-osoite/konetiedoilla sivuilla käynnin jälkeen/aikana suoraan koneelle....
      Etsiskelee varmaanki kotiseksivideoita tms.
      Tai ilmeisestikin ihan mitä tahansa henkilökohtaista vaan mitä sattuu löytymään.
      Ja luottaa siihen ettei kukaan huomaa tai ei uskalla ilmoittaa sen luetun kiinnostuksen kohteen vuoksi.

En voi sanoa paikkaa,mutta seuratkaas missä on teidän kirjottamaa vähän muunneltuna tai joskus peräti kokonaisena?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin lupaa nopeutettua rajoitusten purkua

Kohta saa taas mennä ja elää, lupaa pääministeri Marin Tvitterissä. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d817e44a-154e-4139-a6a2-4dc4cdc272c8
      Maailman menoa
      256
      4287
    2. Andy muutti kommuuniin

nuorten kanssa Helsingissä. Ennakoluuloton veto. Mäkin voisin asua kommuunissa vanhoilla päivilläni. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Useasti-haadetty-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      4121
    3. Hannu lupailee kertovansa faktaa!

Hannu oli ilmeisesti tyytymätön eksänsä Martinan antamaan haastatteluun Me Naisissa ja avautui puoliltaöin stoorissaan. Kuvassa Rambo pentu ja tekstiä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3899
    4. Mitä Sofialle tapahtui Hangossa?

Miten täällä ei kukaan ole kiinnittänyt Sofian tilanteeseen huomiota?? Sairasti koronaa Hangossa ja viimeiset stoorit sieltä, mainitsi, että jaska aam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3225
    5. Sanna Ukkola: " Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina. Mitä ihmettä?"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c17b3d7-cced-47fe-8c55-858ccb9e24dc Suomi on järjetön maa.
      Maailman menoa
      494
      2490
    6. Me Naiset: Martina Aitolehti on ekaa kertaa aikuisiällä sinkku - Suhde Pikkarambo Pikkaraiseen ohi

Yrittäjä ja somepersoona Martina Aitolehti on elämässään uuden edessä, kun parisuhde on päättynyt. Sinkkuus: uhka vai mahdollisuus… https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      2461
    7. Metsävaanija Adrian Rothermel

Iltalehdessä hymisteltiin tätä Suomeen tuotettua pedofiilia. Oli saanut alennusta tuomioon ilmoittautumalla itse, kyseessä kuitenkin itsekkäät syyt,ei
      Laki ja rikos
      18
      2223
    8. Martinasta hieno haastattelu Me Naiset -lehdessä

Hieno haastattelu kauniista Martinasta. Jos hän olisi sotkeentunut huumeisiin tai rahanpesuun ja ollut vankilassa niin tuskinpa tekisivät haastattelua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1605
    9. Mitä nainen olet viimeksi saanut?

Ikäväsi kohteelta?
      Ikävä
      107
      1478
    10. Jannika B paljasti koomisen väärinkäsityksen vauvan kanssa: "Sain erikoisia katseita kaupassa..."

Sattuu, kun tapahtuu - erityisesti lasten kanssa... Jannika B elää lapsiperhearkea Toni Wirtasen kanssa, jossa ei sattumuksia puutu: https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      3
      1460
    Aihe