Olen kuntoilua ja painonnostoa paljon harrastava 26 vuotias mies, paino on yleensä aika tasaisesti 85 kg tienoilla, pituutta 189. syön mm.. paljon kalaa ja marjoja, hyvä yleisterveys ja kaikki kunnossa
Kuitenkin yksi kaupungin idiootti hoitaja, joka sattumoisin on sairaalloisen ylipainoinen väitti että olin nälkiinytyvä ja aliravittu, kehotti mua syömään makaroneja, kun sanoin sille suorat sanat se järjesti minut vangittavaksi kaupungin terveyskeskuksen vuodeosastolle 8 päiväksi.
Tähänkö ollaan tultu nyt kun yli 50% aikuisväestöstä on ylipainoisia että normaalipainoisia hyväkuntoisia ihmisiä on alettu vainoamaan??
84 kiloinen *nälkiintynyt'
bodari86
3
159
Vastaukset
- Protskuavaan
hahaha, jos tarinasi on totta niin voi kettu :D
Joo kannattaa tosiaan syödä vaan sitä makaroonia ja käydä hullusti salilla, saat aika nopeasti tuloksia. Ainakin läskin muodossa.- 47457457
Voiko jollakin oikeesti olla noin surkea trollimittari?
''Olen täysin normaalipainoinen ja hyväkuntoinen sälli, mutta yksi lihava ihminen sanoi että olen ravittu ja järjesti minut terveyskeskuksen vuodeosastolle''
Ihan oikeesti... .D
- zoåcvkovkc
Opettele, trollaaja, ensin kirjoittamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944