Ärsyttävimmät nimet ikinä

samperin minna nimi

Tarkoitus ei ole loukata tai luokitella ketään,vaan haluan vai kuulla jokaisen oman mielipiteen maailman ärsyttävimmistä nimistä.
MUN MIELESTÄ ärsyttävä nimi ikinä on MINNA oikeesti se on niin saamarin perinteinen ja sellanen kunnon terttu mirjaana nimi,että huh huh

358

12320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En halua loukata

      Mustakin Minna ja sitten Heidi. Ja Aino.

      • apenwn

        haha en tiiä miks, mut mua alko naurattaa tää kommentti:D ihan niiku positiivisella tavalla:D
        t: eräs Aino c:


      • apenwn
        apenwn kirjoitti:

        haha en tiiä miks, mut mua alko naurattaa tää kommentti:D ihan niiku positiivisella tavalla:D
        t: eräs Aino c:

        Ursula.


      • Ö_ö

        No ei Heidi sillee oo


      • paskoi nimiä
        apenwn kirjoitti:

        Ursula.

        Urpo tai yrjö


      • senttishopper
        Ö_ö kirjoitti:

        No ei Heidi sillee oo

        Oon ylpee että nuoret saa juoda es. ps eilen näin ku ps3 ja virtajohtopaneskeli. sit ps3 tuli virtaa ku virta johto meni pleikan virta paikkaa. sit näin ku perunat ja makkarat paneskeli ja syntyi hyvä ystävämme pyttipannu mut suutuin sille ja söin sen. on se jännää mitä tää es tekee :DDDDDDDDD ES PÄRISEE JONNET TÄRISEE!!!:DDD


      • gggggggggggggggggggg
        paskoi nimiä kirjoitti:

        Urpo tai yrjö

        Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..


      • 16vihfblj
        gggggggggggggggggggg kirjoitti:

        Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..

        Mun mielestä Inka on ihana nimi! En oo ite sen niminen


      • 16vihfblj kirjoitti:

        Mun mielestä Inka on ihana nimi! En oo ite sen niminen

        Täss muutama ärsyttävä nimi:
        Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
        Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
        Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...


      • InkaXD
        16vihfblj kirjoitti:

        Mun mielestä Inka on ihana nimi! En oo ite sen niminen

        Voikiitos! :)


      • ...

        Ottilia


      • heei
        gggggggggggggggggggg kirjoitti:

        Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..

        Iida on nätti nimi!


      • selluloosa XD
        kettu98 kirjoitti:

        Täss muutama ärsyttävä nimi:
        Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
        Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
        Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...

        luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/


      • 78978987
        selluloosa XD kirjoitti:

        luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/

        http://j.gs/2v58


      • ,,,,
        gggggggggggggggggggg kirjoitti:

        Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..

        matleena, iida..joku miko tai sasa..tai saga hyi


      • puolueelline14v
        kettu98 kirjoitti:

        Täss muutama ärsyttävä nimi:
        Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
        Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
        Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...

        Ismo on just kiva nimi! :D Varmaan johtunee siitä että ihastukseni nimi on Ismo. xD joo mutta ei mikään paras nimi myönnetään. :P


      • Anonyymi
        kettu98 kirjoitti:

        Täss muutama ärsyttävä nimi:
        Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
        Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
        Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...

        Ite nauran ja häpeen omalle toiselle nimelle joka on pellervo se on vaa niin kauhee...


      • ooninka
        16vihfblj kirjoitti:

        Mun mielestä Inka on ihana nimi! En oo ite sen niminen

        oih! voi kiitos! :* :D


      • Valdemarkisu
        kettu98 kirjoitti:

        Täss muutama ärsyttävä nimi:
        Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
        Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
        Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...

        Ihan törkeetä meidän kissan nimi on valdemar :'D


      • Anonyymi
        selluloosa XD kirjoitti:

        luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/

        Sulla on kaunis nimi saanko sen :(((


      • kettu98 kirjoitti:

        Täss muutama ärsyttävä nimi:
        Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
        Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
        Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...

        Kaarlo on kyllä mahtava nimi. Haluaisin olla Kaarlon niminen (nimeni on Panu). Panu on aika paska ja ärsyttävä nimi eikö niin.


    • hfxjubj

      Kaikki sellaset kaksosaset etunimet esim Jani-Pekka tai Riitta-Marjaana kuka helvetti antaa lapselleen tollasen nimen?

      • ^^*^^

        joku uskonto seko esim salkkareissa Matleena , sen perhehän on jossain johannes veljekset paskassa


      • Ristitty tälläiseksi

        Munkin mielestä kaksosaset etunimet on tosi naurettavia ja mua ottaa niin pahasti päähän kun mulle on semmonen nimi solvattu kuin Minna-Mari >:(
        Oon nyt 14v ja aattelin vaihtaa aikuisena nimeni joksikin muuksi.


      • Joo oon tyhmä
        Ristitty tälläiseksi kirjoitti:

        Munkin mielestä kaksosaset etunimet on tosi naurettavia ja mua ottaa niin pahasti päähän kun mulle on semmonen nimi solvattu kuin Minna-Mari >:(
        Oon nyt 14v ja aattelin vaihtaa aikuisena nimeni joksikin muuksi.

        Voiko nimen vaihtaa aikuisena?


      • hggh3
        Joo oon tyhmä kirjoitti:

        Voiko nimen vaihtaa aikuisena?

        Tottakai voi.


      • hateerr
        Joo oon tyhmä kirjoitti:

        Voiko nimen vaihtaa aikuisena?

        Mä niin vihaan nimee Jenni. Se on siis pahin mitä voi olla .. Kauheita lissuja ja aukoo päätänsä joka helvetin asialle.


      • Jenni:)
        hateerr kirjoitti:

        Mä niin vihaan nimee Jenni. Se on siis pahin mitä voi olla .. Kauheita lissuja ja aukoo päätänsä joka helvetin asialle.

        Aaha:D Mä tunnen aika monta Jenniä, jotka ei auo kaikille päätänsä:D Eikä kyl kaikki Jennit oo lissuja.. Mun mielestä nimi Johanna kuvais sun tunnetta paremmin:D


      • mielenyhtymä
        hateerr kirjoitti:

        Mä niin vihaan nimee Jenni. Se on siis pahin mitä voi olla .. Kauheita lissuja ja aukoo päätänsä joka helvetin asialle.

        Mä oon kans jostain syystä aina vihannu nimeä Jenni :DD samaan syssyyn menee kyllä myös Janette ja Jasmin (kaikissia eri kirjoitusasuissa)


      • heheheh

        tai Ukko-Pekka :,,D


      • Nimimerkki45i2i2
        mielenyhtymä kirjoitti:

        Mä oon kans jostain syystä aina vihannu nimeä Jenni :DD samaan syssyyn menee kyllä myös Janette ja Jasmin (kaikissia eri kirjoitusasuissa)

        Pirjo-Liisa 🤢


    • lollolloolll

      Pirtta

    • asdadgsr734

      Peter

      • tyttö täält korvesta

        Peter on musta söpö nimi... Jotenki sellane ulkomaalaisee vivahtava...


      • s s
        tyttö täält korvesta kirjoitti:

        Peter on musta söpö nimi... Jotenki sellane ulkomaalaisee vivahtava...

        Ai kuten Peter Pan?


      • Hyi helvetti
        s s kirjoitti:

        Ai kuten Peter Pan?

        Priitta-Kaisa..!


      • hehe3
        s s kirjoitti:

        Ai kuten Peter Pan?

        Peter Franzen


      • Prööttä
        Hyi helvetti kirjoitti:

        Priitta-Kaisa..!

        PRIITTA! Ei helvetti onks semmonen nimi


      • HOHO77

        Raine,Raineri,Pekka,Esko,Sami ovat pöhköjä nimiä hyi hirveää...


      • TEAMKOIRAT
        tyttö täält korvesta kirjoitti:

        Peter on musta söpö nimi... Jotenki sellane ulkomaalaisee vivahtava...

        Niin mustakin johtuu varmaan siitä että valmentajan nimi on Peter


    • Nancy Von Suicide

      Mm. Minkäs lapsi vanhemmilleen mtn mahtaa. Musta tuli Minna-Maria. Vaihdan sen kuitenkin Nancyyn heti 18vuotiaana.

      • apenwn

        niimpä c: ite oon Aino-Maria :d hahaa, bongasin sut täältä >:3


      • NancyFuckingFancy

        Nancystä tulee mieleen englantilainen pissis :D


      • jepulis897456
        NancyFuckingFancy kirjoitti:

        Nancystä tulee mieleen englantilainen pissis :D

        tai joku huora sisäkkö siivoojaa mitä näitäö on :D


    • Poltansenruumiinpian

      Leif.

      • halfafegg

        Leifhän on jus aika badass nimi, ihaku joku viikinkinimi :D


      • nvc

        Mul tulee Leifistä nielee joku random natsi


      • hvhfrhv
        nvc kirjoitti:

        Mul tulee Leifistä nielee joku random natsi

        No seki ois aika hyvä


      • Anonyymi
        halfafegg kirjoitti:

        Leifhän on jus aika badass nimi, ihaku joku viikinkinimi :D

        Viikinkinimenä se on Leifur, ääntyy leivyr, lopussa kuiskaava ärrä. Mullon mangustinukke, jonka nimi on Leifur. Se tykkää hirveesti repusta. Sillon sukunimikin Eiríksson.


    • voi...

      Minna,SAra(oma nimeni,Niina,aino, pirkko,eetu

      • 456456456

        Opettele kirjottamaan.


      • Eetut kunniaan

        Eetu on just pirun söpö nimi !! ♥


      • Anonyymi
        Eetut kunniaan kirjoitti:

        Eetu on just pirun söpö nimi !! ♥

        No onnn🩷🩷🩷🩷🩷


    • hyyyyi

      Petja

      • eiks nii????

        You mean Petra?? Must se ois kiva nimi


      • tollo7
        eiks nii???? kirjoitti:

        You mean Petra?? Must se ois kiva nimi

        Ihan Petja. Se on (karsea) pojan nimi.


      • Anonyymi
        tollo7 kirjoitti:

        Ihan Petja. Se on (karsea) pojan nimi.

        Samaa mieltä


    • samperin minna nimi

      Lisää näitä

    • Flitter

      Läskeimmän kaverini nimi eli Sami.

      Vittu ku vituttaa toi nimi. Tommonen läski vittu saatana.

    • dddddd2

      Paula, Pirkko, Pirjo, Virpi.. tommosia mollamaija nimiä

      • En oo tosikko

        Maija.

        Tulee mielee joku 6v tyttö, jolla on kaks saparoa päässä, pisamia naamassa ja punanen nukkemainen pilkullinen mekko.


    • gggggggggfffffffffff

      Auroora :p

      • hyihelvetti

        Ville. Ällöttävin nimi ikinä:S ehkä sen takii koska tunnen yhen villen joka koko ajan höpöttää mulle typeryyksiä, yök


    • En osaa selittää tät

      Kaikki Sagat, Rosalindat, Aadat ja muut, missä tuntuu että on tarkoituksella vain haluttu joku vierasperäinen aakkonen mukaan. Kaikki nimet, joissa on vierasperäinen aakkonen eivät tietenkään ole automaattisesti ärsyttäviä, niin kuin vaikka Linda tai Iida, ihan neutraaleja. Tytöillä on enemmän ärsyttäviä nimiä kuin pojilla, mutta voi kyllä niitä poikienkin nimiä löytyy. Petja, Lari, Leevi, Juuso...

      • 34545435345345

        Sade pauhaa ja edellä oleva made on kade koska kadun muodin aikaansaamaa tahtoa myydä naudansydämiä miljardin vuoden odotuksen aikana.

        Niin että ei toi D oo todellakaan mikään vierasperänen kirjain.


      • Anonyymi

        no haistappas paska t. leevi


    • ärsyttävä nimi?

      mun nimi on Linda:)

      • <3<3<3<3<3<3<3

        Mä haluisin olla Linda tai sit joku Lucia.... Joku mist sais tosi nätin allekirj....


    • veerasti

      Perttu :D

      • Pertun kaveri

        Perttu on hieno nimi :D


    • nee'eri

      Kaisla, Kuuno, Kauno

    • antij

      Kaikki "lissumaiset" j:llä alkavat nimet tyylii Jenna, Jonna, Janica, Jemina, Jessica... hyi :c

      • sfgsd

        Mulla justiin sama! Hyvä etten oo ainut joka inhoaa noita nimiä :DD Ja sitte vielä Jasmin ja Jasmiina, ku ne lyhentyy aina puhekielessä Jassuks ja se on niin vittumaista kuunnella "JASSUUUUUUHHHHH!!!!11111111"


      • antij
        sfgsd kirjoitti:

        Mulla justiin sama! Hyvä etten oo ainut joka inhoaa noita nimiä :DD Ja sitte vielä Jasmin ja Jasmiina, ku ne lyhentyy aina puhekielessä Jassuks ja se on niin vittumaista kuunnella "JASSUUUUUUHHHHH!!!!11111111"

        Jooo hyi!!! :''''D Unohinki mainita noi nimet mut sieltähä ne sit tuli :D


      • Mä oon Jasmin
        antij kirjoitti:

        Jooo hyi!!! :''''D Unohinki mainita noi nimet mut sieltähä ne sit tuli :D

        mun nimi on Jasmin et kiva -.-


      • Minä
        Mä oon Jasmin kirjoitti:

        mun nimi on Jasmin et kiva -.-

        No mun mielestä Jasmin on kiva nimi ja Jessie. (:


      • tyhmä nimi?

        Kiva mun nimi on jenny? Onks sekin tyhmä nimi.


      • mitä pidätte nimestä
        antij kirjoitti:

        Jooo hyi!!! :''''D Unohinki mainita noi nimet mut sieltähä ne sit tuli :D

        Iiris


      • riina k

        mun isosiskon nimi on jenna ja se on niin lissuu!! ja kiitos sulle joka kirjottaa jenna


      • Jennanen98
        riina k kirjoitti:

        mun isosiskon nimi on jenna ja se on niin lissuu!! ja kiitos sulle joka kirjottaa jenna

        Mä oon Jenna kans, mut en oo lissu. En kyl kauheesti tykkää nimestäni, mut oon siihe tottunu. Musta ällöttäviä nimiä naisten nimistä on: Mariela, Tuulia, Sinikka, Markeela ym.

        Miesten nimistä: Kimmo, Yrjö, Urpo, Uuno, Ville jne.

        Oikeesti tosta Kimmosta tulee mieleen joku Kimmo Kuu! XD


      • jempunkaveri

        Mätunnen. keminan ja se.on tosi hyvätyyppi sellanen tallilla sekoileva heppahullu xD


      • äskeisenkirjottaja

        Hups mitkä kirjotus virheet. Siis jemina. Ja oli siellä pari muutaki


      • HienoNimiEiksJe

        Eihele, mun nimi on just se Jasmina ja lyhentyy Jassuks. : DD


    • vuyurryu

      Eetu,Eemeli,Toni

      • AwS<3

        Toni on söötti, heti tuu mielee joku pitkä ja sit tumma otsis......
        aws


      • Donuuuuuuuuuuut

        eetu on tosi söpö ja kiva nimi!


    • hyvidduli

      "Nancy"
      Nyyrikki :D:D
      Tuulikki
      Talvikki
      Kyllikki

      JA EI JUMALISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!:::::
      MARTTA! Hyi vidduli...

      • Anonyymi

        Nancy! Ja Phyllis XD) ei phyllistä voi ottaa tosissaan


    • minä

      Tirtta tylli

    • PersseKikkkeliiPeppu

      Seiskassa oli joku miesnainen jonka nimi oli jotain Krissu Christina Heart Sydän.
      LOL!

    • justjuuu

      Hjördis.

    • yäks..

      Jani-Petteri, Niko-Petteri, Aapo, Niilo, Kasperi, Pauli.....

      Aada, Sofia, Milja, Josefina....

      • peevee1

        Unohdit Ville-Petterin a.k.a VeePee ..


      • hyi.

        Meijän luokalla on ihan oikeesti yks Jani-Petteri
        sitte on myös sofia, aapo ja minä eli milja


        en tykkää oikeen nimestä arsi.


      • Realy?

        Mun toiset nimet on Sofia ja Josefiina että ihan kiva-_-


      • Anonyymi
        Realy? kirjoitti:

        Mun toiset nimet on Sofia ja Josefiina että ihan kiva-_-

        Sofia on just jaunis nimi☺


      • Anonyymi

        Niilo on söpö nimi!


    • d6f7gyuhi

      ERNESTI PERKELE

      ja Mauno, Kalevi, Uolevi, Kullero, Tauno, Urpo, Urho... jne

    • enpidä

      Birgitta.

      • Shiiis....

        Mite sen nyt ottaa.. on toi iha nättiki nimi...


    • :D ELLI:D

      Bella

    • cennehemian

      Inka. Ja kolmikirjaimiset XDD

      • MITÄMITÄMITÄ

        Mhm... mut on jotai nätteiki kuten Mia... Ite oon Miia.... Siis mitä iloo tollasest nimestä o!!!!!!!!!!


    • Hyiiii ..

      Kaikki 2-osaiset, kuten Aino-Linnea, Suvi-Maria, Kalle-Aukusti, Homo-Petteri :DD ja sillee sit joku Sofia, Anu ja jotku tyyliin Martta, Marjattta, Pirgitta ..

    • 5 kirjainta

      Kaikki semmoset normaaleista nimistä väännetyt vierasperäiset nimet esim:
      Aleksanteri -> Alexander
      Kristian -> Christian
      Ja nää tämmöset.

      Samoin nimet jotka ei oikeesti ees kuulosta nimiltä, esim.
      Klarissa, pahimmassa tapauksessa Clarissa
      Jenina
      Jarina

      Ja ylipäätään kaikki nimet joilla vanhemmat haluaa hienostella ja esittää "parempiosaisia". Kun lapsen nimi on ruotsalaisperäinen niin ollaan heti niin bättre folk.

      Nyt pistän vielä vastalauseen kolmikirjaimisten nimien vihaajille.

      • Enkestäkuolennauruun

        HEHEHEHEHEE Täääl yks erittäin ärsyttävän nimen omaava!!! Eli Clarissa ;D voi herrranjeesusvittu


    • blondeasd

      hämmennyin kun omaa nimeäni ei täältä löytynyt :D
      ei se nimi ärsytä, vaan se ihminen jolle se kuuluu.

    • Olof.
      En tiedä mikä nimessä on mutta se raivostuttaa ja kuvottaa..

      • Kaizlaaa

        No kaikki nää tavalliset nimet joita joka paikas on esim.
        Aino
        Iida
        Anni
        Emma
        Ja sitte muita ärsyttäviä on Martta, Miia, Nyyrikki, Tellervo, PIRITTA XD JA oma nimeni


      • kaissitsillai

        Olof on just sexikäs nimi, oikeesti, se on hieno ja sairaan vanha nimi!!! :P


    • Minnaonrumanimi

      Toi loukkas. Syvästi



      No ei. Itse olen Minna ja se on niin tähtitähtitähtitähtitähti nimi et huhuh! Sanokaapas yksikin hyvä lempinimi!

      • Minttu????

        Minttu on hyvä lempinimi c:


    • EmmaC:

      Tämä on siis vain oma mielipiteeni, eikä sen ole tarkoitus loukata ketään!

      Anni, Mirella, Jessica, Sara, Jasmin, Tiia, Charlotte, Monica, Tea, Milla, Minna, Kaisa, Lotta, Ella, Neea, Irmeli, Martta, Janina, Julia, Iisa, Suvi, Iida, Anu...

      Nimiä, joita en itselle todellakaan haluaisi! Just noi: Jessica, Sara, Jasmin, Charlotte, Monica on sellasii nimiä joista tulee mieleen jotkut pissikset huutelemassa toisiaan "omg sika mageet Jassuuu" XP

      Sitten taas poikien nimiä: Aleksi, Mikko, Manu, Panu, Perttu, Tauno, Veli-Matti, Kristian, Tuomo... tulee jotenkin ärsyttävä olo kun jo kun kuule noita nimiä! :D

      Ettei ihmiset luulisi, etten tykkää mistään nimistä, tässä joitain "kivoja" nimiä:

      Anna, Linda, Jenna, Emma, Amanda, Heli, Minttu, Janika...
      Alex, Alexander, Joonas, Joni, Joona, Kasper...

      Mun nimi on Emma, ja musta se on ihan kiva (se onkin suosikki listallani) ;-) onks se teistä kiva nimi, ja mitä se tuo teille mieleen?

      • niiiiiii

        jee 8) kukaan ei oo laittanu mun nimee, vaikka se on hirvee :DD
        hmm.. ei tuu kauheesti mielee ärsyttäviä nimiä... eiku.. TUIRE, karmee nimi :o
        ei siis pahalla. Ja tyyliin joku säde, tuulikki tai tämmöne


      • Moi vaan idiootit

        mun nimi on jasmin ja toi ei oo kivaa! oon ylpee nimestäni!

        ja ärsyttävin nimeni (toinen nimi) Vesisade suomennetty thai kielestä


      • olet_itserakas
        Moi vaan idiootit kirjoitti:

        mun nimi on jasmin ja toi ei oo kivaa! oon ylpee nimestäni!

        ja ärsyttävin nimeni (toinen nimi) Vesisade suomennetty thai kielestä

        Mitä sä hermostut! Nimenomaan tarkoituksena on kertoa nimiä jotka itseään ärsyttää. Et voi olettaa että jos itse pidät nimestäsi niin kaikkien täytyisi pitää.


      • Lumikäärme

        Jee mun nimi oli siellä! Ja mun äiti mut se oli "kivoissa nimis!


      • Minä

        Mun mielestä joita en ainakaan haluaisi olisi:

        Anni,Sara,Jasmin,Kaisa,Julia,Anu,Irmeli,Martta,Lotta,Elsa, jne.

        Jotka haluaisin:

        Jessie,Milla,Ella,Laura,Katri,Elina,Linda,Emma jne...

        Pojat:

        Kaksosaset! Vanhan aikaiset...jne...

        Pojan nimet jotka hyviä:

        Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne...


      • Minä
        Minä kirjoitti:

        Mun mielestä joita en ainakaan haluaisi olisi:

        Anni,Sara,Jasmin,Kaisa,Julia,Anu,Irmeli,Martta,Lotta,Elsa, jne.

        Jotka haluaisin:

        Jessie,Milla,Ella,Laura,Katri,Elina,Linda,Emma jne...

        Pojat:

        Kaksosaset! Vanhan aikaiset...jne...

        Pojan nimet jotka hyviä:

        Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne...

        Ja tarkoitin noilla että ne on niin yleisii et en siks halua olla noita...Älkää loukkaantuko!


      • tälläst

        huhuh, onneks mun nimi ei oo Emma. sius ainaku kuulen jonku huutavan Emma alan kattoo kaikkii vihasesti. sijs se on ihan sairaan ärsyttävä nimi! ärhj! mun nimee ei oo tääl viel sanottu, enkä usko et kukasn sanookaan. se on mun mielest kiva ja aika harvinainen :>


      • Moi vaa idiootit
        Moi vaan idiootit kirjoitti:

        mun nimi on jasmin ja toi ei oo kivaa! oon ylpee nimestäni!

        ja ärsyttävin nimeni (toinen nimi) Vesisade suomennetty thai kielestä

        Okei mä oon vaa trolli xD


      • Elinannaa

        Oon Elina ja musta se on ihan kauhee nimi


      • Janikaaaaaaa

        Jee mun nimi on Janika


      • Anonyymi
        Minä kirjoitti:

        Mun mielestä joita en ainakaan haluaisi olisi:

        Anni,Sara,Jasmin,Kaisa,Julia,Anu,Irmeli,Martta,Lotta,Elsa, jne.

        Jotka haluaisin:

        Jessie,Milla,Ella,Laura,Katri,Elina,Linda,Emma jne...

        Pojat:

        Kaksosaset! Vanhan aikaiset...jne...

        Pojan nimet jotka hyviä:

        Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne...

        Mä oon Elsa!!!!!!!!!!


    • tyttö

      Ihme kun mun nimee ei oo tääl! :D
      Siis luulis et monia ärsyttää se, mut se oliki sit väärä luulo. :)
      (tai sitte te ette vaan koskaan oo kuullu sitä nimee)

      • MunOmakinNimiOn:

        Heta. HETA! Saatanan Heta, aiheuttaa mulle pahoinvointia koko nimi... Se sopii vaa vauvalle tai koiralle tai mummelille :P Oon 13 ja hävettää ku pitää jossai nimenhuudossa sanoo nimi o_O


      • T: Elli
        MunOmakinNimiOn: kirjoitti:

        Heta. HETA! Saatanan Heta, aiheuttaa mulle pahoinvointia koko nimi... Se sopii vaa vauvalle tai koiralle tai mummelille :P Oon 13 ja hävettää ku pitää jossai nimenhuudossa sanoo nimi o_O

        Mun mielestä Heta on just söpö nimi! Ooo ylpee siitä, se on vanha ja erikoinen ja harvinainen ja hiano!!! :D


    • etjuu..

      Ensinnäki te jotka sanotte et "mun nimi on ärsyttävä ihme ku mun nimee ei oo täl listal" ettekä kerro sit nimee nii ärsyttää:D
      Ja must ärsytävii nimii on sellaset jotkä kuullostaa sillee "pehmeilt" tais siis niiku et ei oo mitää k,r,t,p,d jne... eli esim joku juuso, enja, joona..
      ja sit ärsyttää myös semmost tavalliset nimet tyylii: anna,anni,lassi,juuso,antti..
      ja sit viel semmoset "vanhat" pirjo,hilja,heta,taavi..
      nii ja viel sellaset nimet jotka tarkottaa jotaa esim. kanerva,lumi,säde,oiva,toivo
      ja nää aino ja reino ku ne on ne kengät XD toisaalta kyl minuu ärsyttää myös ku kenkien nimeks on annettu jotkuu vanhahtavat nimet.. ja outi on ärsyttävä nimi..en tiiä miks.. ja jos tunnen jonkuu tyhmän tyypin nii en tykkää siint nimestkää:D esim. emma,jemina..
      muut nimet on sit kivoi :D ei vissii jäänny montaa vaihtoehtoo.. mut ei kaikki nimet oo ärsyttävii vaik kuuluuiskii johoki ryhmää jonka äske luettelin..esim ei kaikki ne pehmeet nimet oo ärsyttävii.. mut joo..tos mun mielipide!!(mun yks parhaimmist kavereist on anna, eikä sen nimi oo mitenkää ärsyttävä vaik luettelinkii sen tuol ylempään..en vaa aattele et se on niiku anna..)

      Älkääkä ottako nyt mitenkää irtteenne! ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä!!

    • moih1

      KIA ON MAAILMAN ÄRSYTTÄVIN NIMI KOSKAAN :D:D:D

      • joopa joo

        Löytyy vielä pahempia o_O
        Nanna, Nana, Nona, Noona, Nina, Ninni, Neea, Nea, Viivi, Maisa, Mimmu, Mimmi yms.
        Ei vaan kuulosta mun korvaan hyvältä:D


      • 15+12

        a true fact :-------D

        t. kia


    • mitäs sanotte?

      Anu?

      Välkommen till Anus kalas! ;))) (suom. tervetuloa anaalikemuihin!)

    • onki69

      Leevi ja vitun ärsyttävä onki

      • Kaizlaaa

        Mun omassa nimessä mua ärsyttää se Kais.. Koska se kuulostaa tyyliin joltain Kaisalta taipi Kailta. Ja mun nimi on KAISLA, eikä Kaisa, HYI JUMALISTE!!!!


    • uneton.

      Mun oma nimi on Iida enkä ite pidä siitä, tosin aattelen että pahemminki vois käydä, kaikki kuitenki kutsuu mua Iituks :) Koska tutun lapsesta tuli Taika-Tuuli :DD

      Kivoi nimiä on mun mielestä ainaki
      Oona, Mira, Laura

      Ja sellasii mistä en tykkää (ei mua mikää suoranaisesti ärsytä)
      Viivi, Minna, Anni :oo, Anniina kahella i:llä ja näit vanhoi nimiä
      Anneli, Annikki, Raili, Helena

    • Etnies Mies

      Ärsyttävii nimii mun mielest on Iiro, Siiri,Eero, Niina, Alex ja Einikki.
      Hyvii nimii taas Erkki ja Urho.

    • tttttttttttttttttt

      Marjut

    • kuuno1

      Ei niinkää ärsyttävä mut typerän kuulonen on Keijo!!Siis voi juma...Mut sitten kaunis naisen nimi on Impi Ellen Anna!

    • asasaw

      Saara,Kauko,Teijo,Valtte,Leena,Ulla,Arttu,Pena

    • Yrjöliina

      muijien nimet jotka on väännetty poikien nimistä!!!

      Akuliina
      Lauriina
      Pertiina

      • sjdh

        Onks teidän mielestä Aliina jotenkin outo tai ärsyttävä haluisin vaan tietää..


      • so what??
        sjdh kirjoitti:

        Onks teidän mielestä Aliina jotenkin outo tai ärsyttävä haluisin vaan tietää..

        Toiset tykkää toiset ei, entä sitte? Kysymyshän oli mikä on omasta mielestä ärsyttävä, sitä ei sun kommentissas ilmene.


      • jatkuuuu
        sjdh kirjoitti:

        Onks teidän mielestä Aliina jotenkin outo tai ärsyttävä haluisin vaan tietää..

        Joo eli mä en tykkää Taru Helmi Alma ja Vili...


    • Tässä ois muutama

      Ne jotka esiintyy ihan kaikkialla niinku joku Anna ja Iida yms. Sit noita vanhoja nimiä kuten joku Terttu ja muita tollasii... Noistakin löytyy silti ihan hienoja nimiä.
      Tykkään ite sellasista harvinaisemmista ja lyhyistä nimistä esim. Tinja, Taru, Merja...

    • Trololoooooo

      Hahaah, rumia nimiä on kuulkattes maailma täynnä... tässäpä oma lista jokka ny ekana tulee mieleen... Rumia nimiä: Mia, Pia, Kia, Ria, Tia, Nina, Petra, Ursula, Sanni, Karoliina, Raija, Merja, Pinja, Senja, Sonja, Inka, Sina, Liina, Maria, Marja, Nanna, Taika, Tuuli, Tanja, Suvi, Vilma, Rakel, Seija, Kerstin, Malla, Roosa, Arja, Jaana, Kaisa.... ja lista jatkuis, mut tähä hätää ei ny keksi :P

      • tiiamariaaw

        hahh. itteni nimi on tiiaXD


      • lassiiih
        tiiamariaaw kirjoitti:

        hahh. itteni nimi on tiiaXD

        aww..tiia on mun mielest ihana nimi :3


      • not my name

        Höh mun mielest sonja on iha kiva nimi. (: Ärsyttävii: vappu, jade, ilta, lahja, elias, emma..


      • Öhmöh ;_;

        Mun nimi on Roosa :< en ite tykkää siit nimestä mut haluun kokeilla elää sen kaa xd


      • SepetraxD

        Omg Petra pääs vihdoi joukkoon!:D Gosh varman maailman kamalin nimi :'D Oon nii varma et vaihan sen aikuisena


      • Eisit

        Just olin sillee yes mun nimee ei oo vile sanottu XD Sit se sanottii oon siis Maria ja juu en itekkää erityisemmi tykkää mut kyl se menee.


    • pargga

      Mirjami
      Anne-Maarit
      Kaisu
      Lyyli
      Alli
      Tyyne
      Hilppa
      Luna
      Liisi

      • timiwaa

        Nicojimi
        Tupakkatimi


    • ojskksfpsr

      Jonne, Jonna, Eetu, Perttu, Antero, Joonas, Niko, Jessica

    • hyivittu

      lyyli xddddddddddddddddkuka helvetti antaa sen nimeks lapsellee xddd

      • Anonyymi

        Mun oikee nimi ei oo lyyli mut kaikki kutsuu mua siks ku se on mun toinen nimi, mut mun oikee nimi on hely ja se on iha hirvee mää niin haluun vaihtaa sen


    • kultauusisofia

      älkää ette saa haukkua nimiä vaikka ne ei olis kivoja

      • Siiiriiikiva nimi?

        mitä mieltä ootte Siiri nimestä? ite jotenki tykkään vähä ku se on kulkenu suvussa mut nimi Siiri kuulostaa joltai mummon tai vauvan nimeltä! mut jotai persoonallista siinä on :-)


    • Liian perinteikästä

      Sellaset liian tavalliset nimet niinku Mikko, Kalle, Liisa... Oikeesti kuinka mielikuvituksellinen ihminen antaa sellasen nimen mukulalleen.

    • Esjonne313

      Olga on mielestäni kaikkein ärsyttävin nimi. Ja samoin Jonne.

    • patauspetja

      Onko joku tosiaan Petja-niminen?????
      toivottavasti siis edes poika

      • Kskdkdvdkdvdjd

        kaikki just nää liian tavalliset mitä ilmenee ku esitetää ns mummoa ja pappaa. kuten pekka, liisa, aino, matti, martti, erkki.

        muita ärsyttäviä on sami, birgitta, ja just joku jonne


      • Pppenaaaa
        Kskdkdvdkdvdjd kirjoitti:

        kaikki just nää liian tavalliset mitä ilmenee ku esitetää ns mummoa ja pappaa. kuten pekka, liisa, aino, matti, martti, erkki.

        muita ärsyttäviä on sami, birgitta, ja just joku jonne

        Pena on tosimiesten nimi


    • mmmmmhh

      kaksosaset nimet on hirveit, paitsi anna-sofia on mun mielest kaunis nimi :) sit iha hirveitä on semmoset vanhat nimet kute ritva, marjatta, marjut, pirkko.. sit kans eeva, jenni, aada, laura, moona
      poikien nimii on pekka, matti, teppo, uolevi, seppo, valo, justus..! hyi!

    • eräsamanda.

      Amanda.

    • Minähän se

      Mun uskonnonopettajan nimi on Minna, joten kyllä, se on hyvin ärsyttävä nimi.

    • gligga

      ärsyttävimmät miesten nimet

      1. Aatu
      2. Tarmo
      3.Leevi

      -II- naisten

      1. Janika/Janica
      2. Anni
      3. Martta

      Tää on vaan mun mielipide
      TARKOITUS EI OLE LOUKATA KETÄÄN!

      • Tietokone890

        Elmo ja Jyrki.

        Tai joku [Nimi].jr kuka antaa lapselle oman nimensä ja laittaa perään junior? Virallisesti siis. Papereissa lukee vaikka Elmo Juniori.

        Se tulee kuulostamaan joltain snägärin lasten-aterialta koko loppu elämänsä.

        Vastaava on vaikka "Elmo jyrkin-poika". Laitetaan se vanhempi tollai sinne perään, omat meinas tehdä noin mutta antoivatkin sitte toisen nimen. Josta oon iloinen.


    • eräs vaan.

      phew, ei löytyny mun nimeä täältä ^_^

      • julkkiss

        voi vittu, hankkikaa elämä !! ei maksa paljoo .... :D järkee haukkuu omaa nimee, se on yks osa teist xd hyvä mun tulla säätää tänne xd mielipiteit nimest JULIA ??


      • j<3
        julkkiss kirjoitti:

        voi vittu, hankkikaa elämä !! ei maksa paljoo .... :D järkee haukkuu omaa nimee, se on yks osa teist xd hyvä mun tulla säätää tänne xd mielipiteit nimest JULIA ??

        mun ihastuksen nimi on Julia :


      • julkkiss
        j<3 kirjoitti:

        mun ihastuksen nimi on Julia :

        aijjaa kiva :DD onneks muhun ei oo kukaa ihastunu xd


      • j<3
        julkkiss kirjoitti:

        aijjaa kiva :DD onneks muhun ei oo kukaa ihastunu xd

        eli siis oikee hyvä nimi! ^_^


      • julkkiss
        j<3 kirjoitti:

        eli siis oikee hyvä nimi! ^_^

        haha kiitti :D


      • piece&love
        julkkiss kirjoitti:

        haha kiitti :D

        Susanne. Joka on sattumoisin oma nimeni. Miten voi olla mahollista, että mun kohalle osu just SE nimi, mitä vihaan.. _BTW ei sovi yhtään mun ernumaiseen lolitatyyliin joku vitun susanne xD_ Ja jotenki porukat ja ylipäänsä kaikki ihmiset antaa mulle jotain vittumaisia IHQlempinimiä. Susupala. Suski. Sussu. Ja pahin: susa. SIIS SUSA??!! MITÄ HELVETTIÄ???!!!
        Ei nimi miestä pahenna, eikä sen puoleen naistakaan, mutta susupalammmmakeasuskisussususupääsusupersekusisukkaIHQUA. Mulla on hyvä tuuri.


      • simo kurki
        piece&love kirjoitti:

        Susanne. Joka on sattumoisin oma nimeni. Miten voi olla mahollista, että mun kohalle osu just SE nimi, mitä vihaan.. _BTW ei sovi yhtään mun ernumaiseen lolitatyyliin joku vitun susanne xD_ Ja jotenki porukat ja ylipäänsä kaikki ihmiset antaa mulle jotain vittumaisia IHQlempinimiä. Susupala. Suski. Sussu. Ja pahin: susa. SIIS SUSA??!! MITÄ HELVETTIÄ???!!!
        Ei nimi miestä pahenna, eikä sen puoleen naistakaan, mutta susupalammmmakeasuskisussususupääsusupersekusisukkaIHQUA. Mulla on hyvä tuuri.

        simo kurki


    • vertikaalilapsi

      Kukka-Maaria ._.
      Tunnen yhen sellasen.

      • julkkis

        Ihana nimi :3


      • Sdaaol

        Serkkuni on yksi sellanen :D


    • littlemix

      Ite en voi sietää nimiä Irene, Irja, Aila ja muut tommoset vanhat :D ja oma nimi on Emilia, en tykkää ollenkaan :D sitte siittä väännettään Emmi, Emppu jne argh!

    • Tyhmä nimi >:(

      Voiko oikeesti vittu tyhmempää nimee olla ku Eeli-Kalle?! Se on mun nimi mut en aio vaihtaa vaikka vihaanki. Lempinimet: Eeli, E-k, Kalle.

      • julkkiss

        oooi, just söpö :3


      • hmmboy99
        julkkiss kirjoitti:

        oooi, just söpö :3

        Mul on iha vitun nolo nimi ; julian ja oon siis poika! Mun mielest parhait nimii ois ; elias , leevi , eetu , jere... . Mun oma nimi on ärsyttävä!!!


    • enonnekskumpikaan

      Reiska (tulle ihan joku spurgu mieleen) ja Jassu. Siis se on ihan oikea nimi (vanhemmat varmaa toivo siit lissua)

    • poika -97

      Konsta! Mun nimi

      • julkkiss

        mun exän nimi oli konsta :(


    • iso merkitys, wohoo

      Ootteko ikiin miettiny kuin paljo NIMELLÄ on merkitystä?! O_o
      On sillä aika paljon. Esimerkkejä alhaalla..

      -Pojille

      Eihän kukaan varmaan haluaisi seurustella tytön kanssa joka olisi 16 ja jonka nimi olisi Ulla ja tyttö näyttäisi tältä: http://25.media.tumblr.com/0f1581bb94533fd182cb5eb8c2d3aa06/tumblr_mh01n2d7sg1s434o6o1_500.jpg

      -Tytöille

      Eihän kukaan varmaan haluaisi seurustella pojan kanssa joka olisi 17 ja jonka nimi olisi Seppo ja poika näyttäisi tältä: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc9k5gzRTU1rixf9to1_500.jpg

      • julkkiss

        en mää ainakaa rupee seukkaa nimen perusteel :O


      • jojoooooo

        Ei sillä nimellä ole mitään väliä, jos vaan tykkää toisesta. Mun mielest on tavallaan söpöä. että jollain kauniilla/komeella teinillä kuten noilla noissa kuvissa on semmone "vanhojen ihmisten" nimi. Oon ehkä vähän outo.


    • loll

      mirja,minna,saara,lasse,pasi,minna olga stefan olli seppo sirkka lyyli lyllikki pellervo tellervo jukka-samuli ninni julia viivi tuuli kaisa jessica krista jouni jarmo jorma janette veera wera tai joku minna

    • harvinanen(ko)?

      Mun nimi Tuula on sitte vissiin jotenki harvinainen tai jotain ku kukaan ei ollu siitä mitään maininnu mutta ei se mua haittaa :D sillä olen ihan tyytyväinen nimeeni. eipähän ole ainakaan jokaisella samaa nimeä.. Onko Tuula teijän mielestä erityisen harvinainen?

      • julkkiss

        tuula on sillee harvinaine, mut aikas monella vanhalla ihmisel on esim. mun opella oli toi nimi tuula :D


    • harvinainen(ko)?

      joo vanhoilla ihmisillä määki oon kuullu ja myös mun koulus on 3 opettajaa jonka nimi on tuula :D mutta empä mää muita tiiä

    • MinkkiKristiina

      Täällä yks Minna. En hirveenä tykkää siit ,mut minkä sille voi:(
      Ennen käytin mun toista nimee (Kristiina)
      Minnassa on parasta se ,et mulle keksitään hauskoja lempinimiä (Minkki ,MiMi jne...)

    • .ttt

      Hellevi on siis iha kauhee nimi... Oon ite Noora-Aurora: )

      • whatyoudidinthfark

        justiina, pasi, iiristiina, heili, santtu


      • nimiä!!
        whatyoudidinthfark kirjoitti:

        justiina, pasi, iiristiina, heili, santtu

        Ylermi, Ukko, Helmi, Emilia, Kastehelmi, Eini, Esteri, Jaakko, Esko, Alex, Janna, Jonna, Kaarina..

        Kivoja Linda Olivia Maria Jere Eetu Janina


    • nimet!!!

      Lahja, Vappu, Ylermi, Kastehelmi, Helmi, Ukko, Emma, Emmi, Veikko, Jaakko, Eini...

      Tosi monia niitä on.
      Omasta nimestä tykkään Linda

    • tototo3

      Itteäni ärsyttää "muka" hienot nimet, kuten Suvi-tuuli, Aamu- aurinko, Aamu-lumituuli jne... Oma nimenikin on aika ärsyttävä, Mira.. en tiedä miksi, kenties liian yleinen. Samoin nimet joista ei saa selvää onko kyseessä tyttö vai poika ovat joskus ärsyttäviä.

      • Mielestäni

        Alvar,Alvari,Saku-Markku,Impi ja Alicia ovat kamalia nimiä. En siis halua loukata. Ja Ruusa, hyyyyyi.


    • Iida..

      Irmeli, Birgitta, Mielikki, Ukko, Ernesti ja muut tollaset ällöt.. En oo varma omasta nimestänikää että tykkäänks siitä, oon Iida.

      • P****

        Ei osunu oma nimi silmään, mut tässä muutama inhokkinimi:

        Jassu
        Emma
        Niklas
        Niko
        Elias
        Lissu
        Carola
        Anni
        Sara
        Salli
        Petra
        Kylli
        Kyllikki
        Pirkko
        Erja
        Ulla
        Karita
        Sanna
        Janika
        Jannika
        Alma
        Tellervo
        Jaana
        Pirkko
        Kerttu
        Hemminki
        Sari
        Tuula
        Anna-Mari
        Nikolai
        Heta
        Netta
        Rosa
        Kerttu

        Ja lista jatkuis jos muistuis mieleen


      • abcdef......
        P**** kirjoitti:

        Ei osunu oma nimi silmään, mut tässä muutama inhokkinimi:

        Jassu
        Emma
        Niklas
        Niko
        Elias
        Lissu
        Carola
        Anni
        Sara
        Salli
        Petra
        Kylli
        Kyllikki
        Pirkko
        Erja
        Ulla
        Karita
        Sanna
        Janika
        Jannika
        Alma
        Tellervo
        Jaana
        Pirkko
        Kerttu
        Hemminki
        Sari
        Tuula
        Anna-Mari
        Nikolai
        Heta
        Netta
        Rosa
        Kerttu

        Ja lista jatkuis jos muistuis mieleen

        noi ei oo aakkosjärjestyksessä joten mun o pakko dislikee


    • mjsjji

      Mun nimi on Alina. Oon tyytyväinen nimeeni :) Mitä mieltä te ootte mun nimestä?
      ps. en loukkaannu vaikka joku sanoisi ärsyttäväks.

      • A.A.I

        Munki o :)
        ite kyl vihaan omaa nimeeni, Anna Alina Inkeri, miäti ny hyi :D
        haluisin jonku pal henkevämmä nimen...


    • Jonne:(

      Miettikää nyt ku oma nimi ois jonne :DDDDoma nimeni ja noloo on ku kaikki tulee sillee onks es hyvää? Se on vaa mun nimi ei nimen perusteella voi kattoo juoko se es vai ei ja ite en juo koska se on kusta! Sitte tytöt miettikää et menette jollekki frendille sanoo "mul on uus poikaystävä" sit se "mikä sen nimi on" ja sä "jonne":DDDDDD sit se frendi "juotteks te yhes es" nolooooo olla jonne nimine

    • peteeeee

      Petri on mun mielestä aika ärsyttävä, mikä on siis mun oikee nimi. oon melkeempä pakottanu kaikki sanoo mua Peteksi ku se petri on vaan jotenki mun mielestä lapsellinen nimi...huoh

    • Martan kammooja xc

      Mun mielest Milja,Martta,Hilkka,Lyyrikki,Marita,Anna ,Helmi-Lotta , Tuula ,Meri-Tuulia ,Terhi,Eetu ,Toivo ,Urho ,Maija,Oma nimeni .....tätähän vois jatkaa loputtomii!
      Mäkin oon aina halunnu olla Nancy :3 Tai sit Sofie ;33 Aattelin vaihtaa nimeni 18 vuotiaan.Nyt oon 16. ei enää ku kaks vuotta :*

      • CutieJasmine

        Joo oot oikeessa. Terhi on tosi kaamee nimi. Mitä mä mun vanhemmille mahan :(


    • greeneyes99

      Hei Jonne, tunnen sut ehkä, asutko ehkä jossain ruskolla tai vahdolla tai siellä päin?

    • vituttaa

      Tiiän yhen tyypin jonka nimi on Tiitus. Kerrassaan raivostuttava nimi.

      • PIRKKAAA

        Kaikki nimet jotka tarkottaa jotai.. Tuuli, Pilvi, Pyry... Ja sit Pirkka, koska pienenä luulin tosi pitkää et se on naisen nimi :D


    • greeneyes99

      Tälläset peruslissunimet: Noora, Oona, Emma, Emmi, Jassu, Mariette jne.

    • Kiiminki :/

      Kaikki normaalit lesta nimet ovat ärsyttäviä.

      • piece of cake :3

        jaa lestanimet normaaleja? tunnen lestadiolaisperheen, eikä KUKAAN niistä ole ns. " normaaliniminen". mun mielestä niillä on kaikilla huolitellut, erikoiset ja nätit nimet.


    • zunami97

      Ihme ettei omaa nimeä ollut mut mun inhokkeihi se ei kuulu.

      Oma inhokki o Eliel

      Ja pettyny olin ku mollattiin kahta mun lemppari nimee jotka o Pasi ja Antero, Oisin niin tyytyyväinen jos nimi ois Pasi-Antero , tosin siitä väännettäs niin monta pa-juttuu

    • Ale!Jäääkaapi 399€

      Yhdet ärsyttävimmät nimet on Keijo-Elvis ja Kyllikki >:((

      • skhföhmjmxl

        :D Mun nimi on Anni.


      • duckface :D
        skhföhmjmxl kirjoitti:

        :D Mun nimi on Anni.

        Mä inhoon:
        Noora
        Pasi
        Yrjö
        Säde
        Saana
        Ada/Aada
        Aino
        Aini
        Petri
        Hillevi
        Pirjo
        Alvar
        Perttiina
        Tiina
        Tuija...ja lista jatkuis mut ei tuu mitää mielee

        Mä tykkään:
        Saku (ehdoton suosikki!!)
        Bella
        Ella
        Iida/Ida
        Kia
        Pia
        Ja muita..


      • en oo täydellinen!!
        duckface :D kirjoitti:

        Mä inhoon:
        Noora
        Pasi
        Yrjö
        Säde
        Saana
        Ada/Aada
        Aino
        Aini
        Petri
        Hillevi
        Pirjo
        Alvar
        Perttiina
        Tiina
        Tuija...ja lista jatkuis mut ei tuu mitää mielee

        Mä tykkään:
        Saku (ehdoton suosikki!!)
        Bella
        Ella
        Iida/Ida
        Kia
        Pia
        Ja muita..

        Anteeks kaikki tän nimiset mut mä en tykkää :

        Ulla
        Veela (ihan niinku ei ärrää osattas sanoo)
        Melkein kaikki kaksi osaiset nimet esim. Kukka-Maaria yms:D

        Pojilla kaikki kaksi osaiset nimet on rumia, siis ei pojille sovi xd ???
        Pekka
        Matti
        Jukka
        Seppo
        Jessica ja Jasmin (ankeet lissunimet)
        Henna
        Hanna
        Jennika
        Raija
        Minna
        Susanna (mun toinen nimi yök !!!!!!! )
        Mari
        Teija ja Tuija D:
        Liisa
        Sirkka ja Pirkka
        Irene
        Minttu
        Roope
        Aku
        Iines
        Kaino
        Kerttu
        Varpu
        Kirsikka
        Kukka
        Lumi
        Tuuli
        Ruusu
        Lilja
        Vilja



        tuki vähän tolleen ryhmittäin mieleen noita :D ja sori kaikki nuitten nimiset, on mulla ihan kestettävä nimi. Taino ihan hyvö mut rnpä kerro :D D: mut haluisin olla Viola tai Linda tai Seela taii Edith :) tämmösii ihanii nimii nää neljä :D


      • Wfgh
        en oo täydellinen!! kirjoitti:

        Anteeks kaikki tän nimiset mut mä en tykkää :

        Ulla
        Veela (ihan niinku ei ärrää osattas sanoo)
        Melkein kaikki kaksi osaiset nimet esim. Kukka-Maaria yms:D

        Pojilla kaikki kaksi osaiset nimet on rumia, siis ei pojille sovi xd ???
        Pekka
        Matti
        Jukka
        Seppo
        Jessica ja Jasmin (ankeet lissunimet)
        Henna
        Hanna
        Jennika
        Raija
        Minna
        Susanna (mun toinen nimi yök !!!!!!! )
        Mari
        Teija ja Tuija D:
        Liisa
        Sirkka ja Pirkka
        Irene
        Minttu
        Roope
        Aku
        Iines
        Kaino
        Kerttu
        Varpu
        Kirsikka
        Kukka
        Lumi
        Tuuli
        Ruusu
        Lilja
        Vilja



        tuki vähän tolleen ryhmittäin mieleen noita :D ja sori kaikki nuitten nimiset, on mulla ihan kestettävä nimi. Taino ihan hyvö mut rnpä kerro :D D: mut haluisin olla Viola tai Linda tai Seela taii Edith :) tämmösii ihanii nimii nää neljä :D

        Nuutti on se kaikista vituttavin.


    • Iida, Roosa, Jenna, Jesse, Ville, Heidi, Minna... Kaikki tällaset tosiextrahyper yleiset.
      Mun oma nimi on tosi vanha, mutta oon ylpee että oon perinyt sen isoisoäideiltä. Nykyään puolet kansasta on jotain lissupaskoja, ei millään pahalla.
      T:Alli
      Katotaa kuink moni tulee alli pallittelee tai käsiläskittelee tai laihdutuslääkkeilee XD

    • 3+17

      Mää en tosiaan ymmärrä miten jonku nimi voi olla ärsyttävä. On teillä valittamisen aiheet.
      Se nimi ei ole yleensä ärsyttävä vaan konteksti missä se on esitetty/esiintynyt. Esim. jollain ärsyttävällä tyypillä on nimenä Tiina --> pidät nimeä Tiina ärsyttävänä, koska liität tämän nimen siihen henkilöön.

      • :-)

        Nii just. Must kaikki nimet on omalla tavallaan kivoja. Ja sit jos ihastuu johonki tyttöön tai poikaan, jonka nimest ei oo tykänny ni sit siit nimest yleensä tuleeki kiva. Joten se riippuu just enemmänki siitä ihmisestä kellä se nimi on.


    • dk8w4t

      en nyt tiiä mut mua ärsyttää normaalit ja yleiset nimet .___.
      esim.

      Neea
      Aada
      Iida
      Emma
      Jessica :U
      Janina
      Annika
      Jasmin

    • jatkuu.

      Aada
      Aamu
      Aija
      Aila
      Aili
      Aina
      Aini
      Ainikki
      Aino
      Aira
      Airi
      Aleksandra
      Aliisa
      Alina
      Alisa
      Alli
      Alma
      Amalia
      Amanda
      Anelma
      Anette
      Anita
      Anitta
      Anja
      Anna
      Anne
      Anneli
      Anni
      Anniina
      Annika
      Annikki
      Annukka
      Ansa
      Anu
      Arja
      Armi
      Asta
      Auli
      Aulikki
      Aune
      Auni
      Aura
      Auri
      Aurora
      Birgitta
      Eerika
      Eeva
      Eevi
      Eija
      Eila
      Eine
      Eini
      Eira
      Elena
      Eleonoora
      Eliisa
      Elina
      Elisa
      Elisabet
      Elise
      Ella
      Ellen
      Elli
      Elma
      Elmi
      Elna
      Elsa
      Else
      Elsi
      Elvi
      Elviira
      Emilia
      Emma
      Emmi
      Enni
      Erja
      Essi
      Ester
      Esteri
      Eveliina
      Fanni
      Floora
      Hanna
      Hanne
      Hannele
      Heidi
      Heini
      Helena
      Helga
      Heli
      Helinä
      Heljä
      Helka
      Helle
      Hellevi
      Helli
      Hellin
      Hellä
      Helmi
      Helvi
      Hely
      Henni
      Henriikka
      Hertta
      Heta
      Hilda
      Hilja
      Hilkka
      Hilla
      Hille
      Hillevi
      Hilma
      Hilppa
      Iida
      Iina
      Iines
      Iiris
      Ilma
      Ilmatar
      Ilmi
      Ilona
      Ilta
      Immi
      Impi
      Inari
      Inka
      Inkeri
      Ira
      Irene
      Irina
      Irja
      Irma
      Irmeli
      Iro
      Jaana
      Jade
      Janette
      Janika
      Janina
      Janita
      Janna
      Jasmin
      Jatta
      Jemina
      Jenna
      Jenni
      Joanna
      Johanna
      Jonna
      Josefiina
      Julia
      Juliaana
      Jutta
      Kaarina
      Kaija
      Kaino
      Kaisa
      Kaisla
      Kaisu
      Kanerva
      Karita
      Karoliina
      Kastehelmi
      Katariina
      Kati
      Katja
      Katri
      Katriina
      Kerttu
      Kerttuli
      Kielo
      Kiia
      Kirsi
      Kirsti
      Klaara
      Krista
      Kristiina
      Kukka
      Kukka-Maaria
      Kylli
      Kyllikki
      Lahja
      Laila
      Laina
      Lauha
      Laura
      Lea
      Leea
      Leena
      Leeni
      Leila
      Lemmikki
      Lempi
      Lenita
      Liina
      Liisa
      Liisi
      Lilja
      Lilli
      Linda
      Linnea
      Lotta
      Loviisa
      Lumi
      Lyydia
      Lyyli
      Maaret
      Maaria
      Maarit
      Maija
      Maiju
      Maikki
      Maila
      Maili
      Mailis
      Maini
      Maire
      Maisa
      Manta
      Margareeta
      Mari
      Maria
      Marianna
      Marianne
      Marika
      Marita
      Maritta
      Marja
      Marjaana
      Marjatta
      Marjo
      Marjukka
      Marjut
      Marketta
      Martta
      Matilda
      Matleena
      Meeri
      Melina
      Meri
      Merja
      Mervi
      Mette
      Mielikki
      Miia
      Miina
      Miisa
      Mikaela
      Mila
      Milja
      Milka
      Milla
      Mimmi
      Minea
      Minja
      Minna
      Minttu
      Mira
      Mirja
      Mirjami
      Mirka
      Mirkka
      Mirva
      Moona
      Nea
      Neea
      Nella
      Nelli
      Netta
      Niina
      Nina
      Ninni
      Noora
      Oili
      Oivi
      Olga
      Olivia
      Onerva
      Oona
      Orvokki
      Outi
      Paula
      Pauliina
      Peppi
      Petra
      Pihla
      Piia
      Pilvi
      Pinja
      Pirita
      Piritta
      Pirjo
      Pirkko
      Pulmu
      Päivi
      Päivikki
      Päivä
      Pälvi
      Raakel
      Raija
      Raila
      Raili
      Raisa
      Raita
      Rauha
      Rauna
      Rauni
      Rebekka
      Reeta
      Reetta
      Reija
      Riia
      Riikka
      Riina
      Riitta
      Rita
      Ritva
      Ronja
      Roosa
      Rosa
      Ruusu
      Ruut
      Saana
      Saara
      Saija
      Saila
      Saima
      Saimi
      Saini
      Salla
      Salli
      Salme
      Sandra
      Sanelma
      Sanna
      Sanni
      Sara
      Sari
      Satu
      Seija
      Selja
      Selma
      Senja
      Senni
      Signe
      Siiri
      Silja
      Silva
      Sini
      Sinikka
      Sirja
      Sirkka
      Sirkku
      Sirpa
      Siru
      Sisko
      Sivi
      Sofia
      Sohvi
      Soila
      Soile
      Soili
      Sointu
      Solja
      Sonja
      Sorja
      Suoma
      Suometar
      Susanna
      Susanne
      Suvi
      Sylvi
      Sylvia
      Säde
      Taija
      Taimi
      Taina
      Talvikki
      Tanja
      Tarja
      Taru
      Tea
      Teija
      Tellervo
      Teresa
      Terhi
      Terhikki
      Terttu
      Tessa
      Tiia
      Tiina
      Tilda
      Tinja
      Titta
      Toini
      Tuija
      Tuire
      Tuomi
      Tuovi
      Tuula
      Tuuli
      Tuulia
      Tuulikki
      Tytti
      Tyyne
      Tyyni
      Ulla
      Ulpu
      Unelma
      Ursula
      Valma
      Valpuri
      Vanamo
      Vappu
      Varma
      Varpu
      Vaula
      Veera
      Vellamo
      Venla
      Verna
      Viena
      Vieno
      Viivi
      Vilhelmiina
      Vilja
      Vilma
      Viola
      Virpi
      Virva
      Virve
      Vuokko

      • dfgthyjuklöp

        Aadolf
        Aapeli
        Aapo
        Aappo
        Aarne
        Aarni
        Aarno
        Aaro
        Aaron
        Aarre
        Aarto
        Aatami
        Aatos
        Aatto
        Aatu
        Ahti
        Ahto
        Ahvo
        Aimo
        Aki
        Akseli
        Aku
        Albert
        Ale
        Aleksanteri
        Aleksi
        Aleksis
        Alfred
        Ali
        Allan
        Alpi
        Alpo
        Altti
        Alvar
        Alvi
        Ano
        Anselmi
        Anssi
        Antero
        Anton
        Antti
        Antto
        Anttoni
        Arhippa
        Arho
        Ari
        Armas
        Arsi
        Arto
        Arttu
        Artturi
        Arvi
        Arvo
        Asko
        Aslak
        Asmo
        Asser
        Atro
        Atso
        Atte
        August
        Aukusti
        Aulis
        Auno
        Auvo

        B

        Benjamin

        D

        Daavid
        Daniel

        E

        Edvard
        Eeli
        Eelis
        Eemeli
        Eemil
        Eerik
        Eerikki
        Eero
        Eetu
        Eevert
        Einari
        Eino
        Elias
        Eljas
        Elmer
        Elmeri
        Elmo
        Ensio
        Erkka
        Erkki
        Ernesti
        Erno
        Esa
        Esaias
        Esko

        F

        Frans

        G

        Gabriel

        H

        Hannes
        Hannu
        Hans
        Harri
        Heikki
        Heimo
        Heino
        Hemminki
        Hemmo
        Henri
        Henrik
        Henrikki
        Herkko
        Herman
        Hermanni

        I

        Iikka
        Iiro
        Iisakki
        Iivari
        Iivo
        Ilari
        Ilkka
        Ilmari
        Ilmo
        Ilpo
        Ilppo
        Immanuel
        Immo
        Into
        Isko
        Ismo
        Isto

        J

        Jaakkima
        Jaakko
        Jaakob
        Jaakoppi
        Jalmari
        Jalo
        Jami
        Jani
        Janne
        Jari
        Jarkko
        Jarmo
        Jarno
        Jasper
        Jere
        Jeremias
        Jesper
        Jesse
        Jimi
        Jiri
        Joakim
        Joel
        Johannes
        Joni
        Jonne
        Jonni
        Joona
        Joonas
        Joonatan
        Joosef
        Jooseppi
        Jori
        Jorma
        Jouko
        Jouni
        Jousia
        Juha
        Juhana
        Juhani
        Juho
        Jukka
        Julius
        Jussi
        Justus
        Juuso
        Jyri
        Jyrki

        K

        Kaapo
        Kaappo
        Kaapro
        Kaarle
        Kaarlo
        Kai
        Kalervo
        Kaleva
        Kalevi
        Kalle
        Kari
        Karri
        Kasperi
        Kauko
        Kauno
        Keijo
        Keimo
        Kerkko
        Kim
        Kimmo
        Klaus
        Konsta
        Konstantin
        Kosti
        Kristian
        Kuisma
        Kullervo
        Kustaa
        Kustavi
        Kyösti


        L

        Lari
        Lasse
        Lassi
        Launo
        Lauri
        Leevi
        Lenni
        Leo
        Luukas
        Lyly

        M

        Mainio
        Manne
        Manu
        Markku
        Marko
        Markus
        Martti
        Matias
        Matti
        Mauno
        Maunu
        Max
        Mauri
        Mies
        Miika
        Miikka
        Mika
        Mikael
        Mikko
        Miko
        Miro
        Miska

        N

        Nestori
        Niilo
        Niki
        Niklas
        Niko
        Nikodemus
        Nikolai
        Nuutti
        Nyyrikki

        O

        Ohto
        Oiva
        Olavi
        Oliver
        Olli
        Onni
        Orvo
        Oskari
        Osmo
        Ossi
        Ossian
        Otso
        Otto

        P

        Paavali
        Paavo
        Panu
        Pasi
        Patrik
        Paul
        Pauli
        Pekka
        Pekko
        Pellervo
        Pentti
        Pertti
        Perttu
        Petri
        Petteri
        Pietari
        Pirkka
        Pyry
        Päiviö
        Päivö

        R

        Raafael
        Raimo
        Raine
        Rainer
        Raino
        Rami
        Rasmus
        Rauli
        Rauno
        Reijo
        Reima
        Reino
        Reko
        Rikhard
        Riku
        Risto
        Robert
        Roni
        Roope

        S

        Sakari
        Saku
        Salomo
        Salomon
        Sami
        Sampo
        Sampsa
        Samu
        Samuel
        Samuli
        Santeri
        Santtu
        Saul
        Sauli
        Sebastian
        Seppo
        Severi
        Silvo
        Simo
        Sipi
        Sippo
        Soini
        Sulevi
        Sulho
        Sulo
        Sylvester

        T

        Taavetti
        Taavi
        Tahvo
        Taisto
        Taito
        Taneli
        Tapani
        Tapio
        Tarmo
        Tarvo
        Tatu
        Tauno
        Teemu
        Teijo
        Tenho
        Teppo
        Terho
        Tero
        Teuvo
        Timi
        Timo
        Tino
        Toimi
        Toivo
        Tomi
        Tommi
        Toni
        Topi
        Topias
        Torsti
        Touko
        Tuomas
        Tuomo
        Turkka
        Turo
        Tuukka
        Tuure
        Ukko
        Uljas
        Untamo
        Unto
        Uolevi
        Uoti
        Urho
        Urmas
        Urpo
        Usko
        Uuno
        Valdemar
        Valentin
        Valio
        Valo
        Valto
        Valtteri
        Veeti
        Veijo
        Veikka
        Veikko
        Veini
        Veli
        Verneri
        Vertti
        Vesa
        Vihtori
        Vilhelm
        Vilho
        Vili
        Viljami
        Viljo
        Ville
        Vilppu
        Visa
        Voitto
        Väinämö
        Väinö
        Ylermi
        Yrjänä
        Yrjö

        toivottavasti löysitte omanne.


      • 6+13
        dfgthyjuklöp kirjoitti:

        Aadolf
        Aapeli
        Aapo
        Aappo
        Aarne
        Aarni
        Aarno
        Aaro
        Aaron
        Aarre
        Aarto
        Aatami
        Aatos
        Aatto
        Aatu
        Ahti
        Ahto
        Ahvo
        Aimo
        Aki
        Akseli
        Aku
        Albert
        Ale
        Aleksanteri
        Aleksi
        Aleksis
        Alfred
        Ali
        Allan
        Alpi
        Alpo
        Altti
        Alvar
        Alvi
        Ano
        Anselmi
        Anssi
        Antero
        Anton
        Antti
        Antto
        Anttoni
        Arhippa
        Arho
        Ari
        Armas
        Arsi
        Arto
        Arttu
        Artturi
        Arvi
        Arvo
        Asko
        Aslak
        Asmo
        Asser
        Atro
        Atso
        Atte
        August
        Aukusti
        Aulis
        Auno
        Auvo

        B

        Benjamin

        D

        Daavid
        Daniel

        E

        Edvard
        Eeli
        Eelis
        Eemeli
        Eemil
        Eerik
        Eerikki
        Eero
        Eetu
        Eevert
        Einari
        Eino
        Elias
        Eljas
        Elmer
        Elmeri
        Elmo
        Ensio
        Erkka
        Erkki
        Ernesti
        Erno
        Esa
        Esaias
        Esko

        F

        Frans

        G

        Gabriel

        H

        Hannes
        Hannu
        Hans
        Harri
        Heikki
        Heimo
        Heino
        Hemminki
        Hemmo
        Henri
        Henrik
        Henrikki
        Herkko
        Herman
        Hermanni

        I

        Iikka
        Iiro
        Iisakki
        Iivari
        Iivo
        Ilari
        Ilkka
        Ilmari
        Ilmo
        Ilpo
        Ilppo
        Immanuel
        Immo
        Into
        Isko
        Ismo
        Isto

        J

        Jaakkima
        Jaakko
        Jaakob
        Jaakoppi
        Jalmari
        Jalo
        Jami
        Jani
        Janne
        Jari
        Jarkko
        Jarmo
        Jarno
        Jasper
        Jere
        Jeremias
        Jesper
        Jesse
        Jimi
        Jiri
        Joakim
        Joel
        Johannes
        Joni
        Jonne
        Jonni
        Joona
        Joonas
        Joonatan
        Joosef
        Jooseppi
        Jori
        Jorma
        Jouko
        Jouni
        Jousia
        Juha
        Juhana
        Juhani
        Juho
        Jukka
        Julius
        Jussi
        Justus
        Juuso
        Jyri
        Jyrki

        K

        Kaapo
        Kaappo
        Kaapro
        Kaarle
        Kaarlo
        Kai
        Kalervo
        Kaleva
        Kalevi
        Kalle
        Kari
        Karri
        Kasperi
        Kauko
        Kauno
        Keijo
        Keimo
        Kerkko
        Kim
        Kimmo
        Klaus
        Konsta
        Konstantin
        Kosti
        Kristian
        Kuisma
        Kullervo
        Kustaa
        Kustavi
        Kyösti


        L

        Lari
        Lasse
        Lassi
        Launo
        Lauri
        Leevi
        Lenni
        Leo
        Luukas
        Lyly

        M

        Mainio
        Manne
        Manu
        Markku
        Marko
        Markus
        Martti
        Matias
        Matti
        Mauno
        Maunu
        Max
        Mauri
        Mies
        Miika
        Miikka
        Mika
        Mikael
        Mikko
        Miko
        Miro
        Miska

        N

        Nestori
        Niilo
        Niki
        Niklas
        Niko
        Nikodemus
        Nikolai
        Nuutti
        Nyyrikki

        O

        Ohto
        Oiva
        Olavi
        Oliver
        Olli
        Onni
        Orvo
        Oskari
        Osmo
        Ossi
        Ossian
        Otso
        Otto

        P

        Paavali
        Paavo
        Panu
        Pasi
        Patrik
        Paul
        Pauli
        Pekka
        Pekko
        Pellervo
        Pentti
        Pertti
        Perttu
        Petri
        Petteri
        Pietari
        Pirkka
        Pyry
        Päiviö
        Päivö

        R

        Raafael
        Raimo
        Raine
        Rainer
        Raino
        Rami
        Rasmus
        Rauli
        Rauno
        Reijo
        Reima
        Reino
        Reko
        Rikhard
        Riku
        Risto
        Robert
        Roni
        Roope

        S

        Sakari
        Saku
        Salomo
        Salomon
        Sami
        Sampo
        Sampsa
        Samu
        Samuel
        Samuli
        Santeri
        Santtu
        Saul
        Sauli
        Sebastian
        Seppo
        Severi
        Silvo
        Simo
        Sipi
        Sippo
        Soini
        Sulevi
        Sulho
        Sulo
        Sylvester

        T

        Taavetti
        Taavi
        Tahvo
        Taisto
        Taito
        Taneli
        Tapani
        Tapio
        Tarmo
        Tarvo
        Tatu
        Tauno
        Teemu
        Teijo
        Tenho
        Teppo
        Terho
        Tero
        Teuvo
        Timi
        Timo
        Tino
        Toimi
        Toivo
        Tomi
        Tommi
        Toni
        Topi
        Topias
        Torsti
        Touko
        Tuomas
        Tuomo
        Turkka
        Turo
        Tuukka
        Tuure
        Ukko
        Uljas
        Untamo
        Unto
        Uolevi
        Uoti
        Urho
        Urmas
        Urpo
        Usko
        Uuno
        Valdemar
        Valentin
        Valio
        Valo
        Valto
        Valtteri
        Veeti
        Veijo
        Veikka
        Veikko
        Veini
        Veli
        Verneri
        Vertti
        Vesa
        Vihtori
        Vilhelm
        Vilho
        Vili
        Viljami
        Viljo
        Ville
        Vilppu
        Visa
        Voitto
        Väinämö
        Väinö
        Ylermi
        Yrjänä
        Yrjö

        toivottavasti löysitte omanne.

        Otettu suoraan jostain nimipäivälistasta, ei hyvää päivää...


      • asefdgrthyjukil
        6+13 kirjoitti:

        Otettu suoraan jostain nimipäivälistasta, ei hyvää päivää...

        sherlock.


      • 6+13
        6+13 kirjoitti:

        Otettu suoraan jostain nimipäivälistasta, ei hyvää päivää...

        Kato ku huomasit. Good for you.


      • 6+13*
        6+13 kirjoitti:

        Kato ku huomasit. Good for you.

        nimimerkin ei pitänyt olla sitten sama kun tuolla aikasemmalla 6 13:P


      • Omaperäistä

        Tos on tyyliin kaikkii nimet mitkä sä löysit kalenterist xd


      • abcdefghijklmnopq...
        dfgthyjuklöp kirjoitti:

        Aadolf
        Aapeli
        Aapo
        Aappo
        Aarne
        Aarni
        Aarno
        Aaro
        Aaron
        Aarre
        Aarto
        Aatami
        Aatos
        Aatto
        Aatu
        Ahti
        Ahto
        Ahvo
        Aimo
        Aki
        Akseli
        Aku
        Albert
        Ale
        Aleksanteri
        Aleksi
        Aleksis
        Alfred
        Ali
        Allan
        Alpi
        Alpo
        Altti
        Alvar
        Alvi
        Ano
        Anselmi
        Anssi
        Antero
        Anton
        Antti
        Antto
        Anttoni
        Arhippa
        Arho
        Ari
        Armas
        Arsi
        Arto
        Arttu
        Artturi
        Arvi
        Arvo
        Asko
        Aslak
        Asmo
        Asser
        Atro
        Atso
        Atte
        August
        Aukusti
        Aulis
        Auno
        Auvo

        B

        Benjamin

        D

        Daavid
        Daniel

        E

        Edvard
        Eeli
        Eelis
        Eemeli
        Eemil
        Eerik
        Eerikki
        Eero
        Eetu
        Eevert
        Einari
        Eino
        Elias
        Eljas
        Elmer
        Elmeri
        Elmo
        Ensio
        Erkka
        Erkki
        Ernesti
        Erno
        Esa
        Esaias
        Esko

        F

        Frans

        G

        Gabriel

        H

        Hannes
        Hannu
        Hans
        Harri
        Heikki
        Heimo
        Heino
        Hemminki
        Hemmo
        Henri
        Henrik
        Henrikki
        Herkko
        Herman
        Hermanni

        I

        Iikka
        Iiro
        Iisakki
        Iivari
        Iivo
        Ilari
        Ilkka
        Ilmari
        Ilmo
        Ilpo
        Ilppo
        Immanuel
        Immo
        Into
        Isko
        Ismo
        Isto

        J

        Jaakkima
        Jaakko
        Jaakob
        Jaakoppi
        Jalmari
        Jalo
        Jami
        Jani
        Janne
        Jari
        Jarkko
        Jarmo
        Jarno
        Jasper
        Jere
        Jeremias
        Jesper
        Jesse
        Jimi
        Jiri
        Joakim
        Joel
        Johannes
        Joni
        Jonne
        Jonni
        Joona
        Joonas
        Joonatan
        Joosef
        Jooseppi
        Jori
        Jorma
        Jouko
        Jouni
        Jousia
        Juha
        Juhana
        Juhani
        Juho
        Jukka
        Julius
        Jussi
        Justus
        Juuso
        Jyri
        Jyrki

        K

        Kaapo
        Kaappo
        Kaapro
        Kaarle
        Kaarlo
        Kai
        Kalervo
        Kaleva
        Kalevi
        Kalle
        Kari
        Karri
        Kasperi
        Kauko
        Kauno
        Keijo
        Keimo
        Kerkko
        Kim
        Kimmo
        Klaus
        Konsta
        Konstantin
        Kosti
        Kristian
        Kuisma
        Kullervo
        Kustaa
        Kustavi
        Kyösti


        L

        Lari
        Lasse
        Lassi
        Launo
        Lauri
        Leevi
        Lenni
        Leo
        Luukas
        Lyly

        M

        Mainio
        Manne
        Manu
        Markku
        Marko
        Markus
        Martti
        Matias
        Matti
        Mauno
        Maunu
        Max
        Mauri
        Mies
        Miika
        Miikka
        Mika
        Mikael
        Mikko
        Miko
        Miro
        Miska

        N

        Nestori
        Niilo
        Niki
        Niklas
        Niko
        Nikodemus
        Nikolai
        Nuutti
        Nyyrikki

        O

        Ohto
        Oiva
        Olavi
        Oliver
        Olli
        Onni
        Orvo
        Oskari
        Osmo
        Ossi
        Ossian
        Otso
        Otto

        P

        Paavali
        Paavo
        Panu
        Pasi
        Patrik
        Paul
        Pauli
        Pekka
        Pekko
        Pellervo
        Pentti
        Pertti
        Perttu
        Petri
        Petteri
        Pietari
        Pirkka
        Pyry
        Päiviö
        Päivö

        R

        Raafael
        Raimo
        Raine
        Rainer
        Raino
        Rami
        Rasmus
        Rauli
        Rauno
        Reijo
        Reima
        Reino
        Reko
        Rikhard
        Riku
        Risto
        Robert
        Roni
        Roope

        S

        Sakari
        Saku
        Salomo
        Salomon
        Sami
        Sampo
        Sampsa
        Samu
        Samuel
        Samuli
        Santeri
        Santtu
        Saul
        Sauli
        Sebastian
        Seppo
        Severi
        Silvo
        Simo
        Sipi
        Sippo
        Soini
        Sulevi
        Sulho
        Sulo
        Sylvester

        T

        Taavetti
        Taavi
        Tahvo
        Taisto
        Taito
        Taneli
        Tapani
        Tapio
        Tarmo
        Tarvo
        Tatu
        Tauno
        Teemu
        Teijo
        Tenho
        Teppo
        Terho
        Tero
        Teuvo
        Timi
        Timo
        Tino
        Toimi
        Toivo
        Tomi
        Tommi
        Toni
        Topi
        Topias
        Torsti
        Touko
        Tuomas
        Tuomo
        Turkka
        Turo
        Tuukka
        Tuure
        Ukko
        Uljas
        Untamo
        Unto
        Uolevi
        Uoti
        Urho
        Urmas
        Urpo
        Usko
        Uuno
        Valdemar
        Valentin
        Valio
        Valo
        Valto
        Valtteri
        Veeti
        Veijo
        Veikka
        Veikko
        Veini
        Veli
        Verneri
        Vertti
        Vesa
        Vihtori
        Vilhelm
        Vilho
        Vili
        Viljami
        Viljo
        Ville
        Vilppu
        Visa
        Voitto
        Väinämö
        Väinö
        Ylermi
        Yrjänä
        Yrjö

        toivottavasti löysitte omanne.

        Olipa ny iha vitun hauskaa


      • siitässait

        Kas vain, minun nimeäni ei löytynyt :)!


    • monkeydluffy

      No hyi hyi oikeesti kauheimmat nimet ikinä on kyl aino, perttu ja minna :( hyi hyi mut mun mielestä aurora ja julia on kauniita nimiä :) mun mielipide vaan

      • monkeydluffy

        Ja sit viel kyl TUIJA XD hyi kauhee se on niiiiiiin mummomainen ja hirvee nimi xd oikeesti sori kaikki tuija nimiset ...


    • Nepa

      Anna ,Annq ,Anna! Niin ärsyttävää! Vielä kun mun hyvä kamu on Anna! >:(

    • noloo

      joku esim kullervo tai elias,väinö,aapeli tai kalevi
      mitä naisii tulee ni esim tuula,kyllikki,pirkko,martta?
      Moona,ella,jasmiina,annastiina,tiina,kerttu,auroora,veronica..
      ja kaikkkki tommosset perus kuten joku mikko,aleksi,pekka?

    • girl;3

      Tytöt: Martta ja Birgitta. Pojat: Erkki, Pertti ja Petrus. Mun mielest kivoi nimii on: Julia, Mia, Veeti, Roni.

      • Thedezemez´

        Hienoja nimiä on Miika, Jesse, Marko, Jyrki yeah :D, Esko ja Pena. Mun oma nimi on Eemeli se on itteni mielest ärsyttävä sit on viel toinen nimi Onni nii ei voi sitäkään käyttää ku en tykkää omista nimistä :#%##@


      • Veeti-niminen

        Minun mielestäni Veeti on yksi ärsyttävimmistä nimistä mitä löytyy...


    • Totuus3

      Anna! Anna maitoa

      • jygissss

        Jykä


      • laizalove
        jygissss kirjoitti:

        Jykä

        Arvasin että mun nimi löytyy täältä -.-"
        Mun mielipiteet:

        Anna
        Outi
        Nyyrikki
        Marjatta--->tosi ärsyttävä :b
        Niina
        Sinna
        Terttu
        Marjaana
        2-osaset
        Hannele
        Annele
        Elli
        Salla
        Minja
        Sinja
        Pirkko
        Kerttu
        Neea--->oma nimeni :b
        Jonna
        Jinna
        Jemina
        Lissu----> :b Onx se ees oikee nimi????¿¿¿
        Älkää loukkaantuko, en todellakaan tarkottanu pahaa :)


    • MyLovesFictive

      Onerva. On oikeasti kamalaa olla Onerva. Kuulostaa niin lapselliselta.

    • Jenni :/

      Hyi vitsi mä inhoan mun nimeä jostain syystä... Sit mua ärsyttää, kun tosta Jenni-nimestä keksitää kaikkii väännöksiä, esim: jennipenni -.- Mä en edelleenkään ole vanha raha! En ole penni! ARGH! Jostain syystä en pidä siitä Jenni-nimestä sitten laisinkaan... Anteeks kaikki Jenni-nimiset... :/ Ei ollu tarkotus loukata ketää! Ei ainakaa Vartiaisen Jenniä... Se tekee hyvää musaa.... :D :) Kiitti... T: yks Jenni XD

    • DEDKdk2

      pojilla ja tytöillä Viki ja tytöllä Ursula
      mun nimi on Oliver

      • Ilonensusupala

        Jeih, mun nimi näkys tuol 2 kertaa vaan!:D Olisin kuvitellu et enemmän!
        Oikeesti hyi vittu vihaan mun nimeen niin paljon ja en tykkää kyl toisestakaan:D
        Oon susanna marianne. Mariannesta kaikille tulee heti mieleen marianne karkki...

        Rumimmat nimet on varmaa
        seppo
        ismo
        pirkko
        kia
        joona
        aleksanteri
        mikko

        siin jotain:P


      • viittuyu
        Ilonensusupala kirjoitti:

        Jeih, mun nimi näkys tuol 2 kertaa vaan!:D Olisin kuvitellu et enemmän!
        Oikeesti hyi vittu vihaan mun nimeen niin paljon ja en tykkää kyl toisestakaan:D
        Oon susanna marianne. Mariannesta kaikille tulee heti mieleen marianne karkki...

        Rumimmat nimet on varmaa
        seppo
        ismo
        pirkko
        kia
        joona
        aleksanteri
        mikko

        siin jotain:P

        Tytöt:
        Sinikka
        Matleena
        Marjatta
        Ulla
        Ursula
        Aino
        Aulikki
        Hilja
        Pojat:
        Sauli
        Eversti
        Ernesti
        Bruno
        Veli
        Panu
        Manu
        Arsi


      • 1234567890
        viittuyu kirjoitti:

        Tytöt:
        Sinikka
        Matleena
        Marjatta
        Ulla
        Ursula
        Aino
        Aulikki
        Hilja
        Pojat:
        Sauli
        Eversti
        Ernesti
        Bruno
        Veli
        Panu
        Manu
        Arsi

        Onni-kalle


      • eversti Spurdo
        viittuyu kirjoitti:

        Tytöt:
        Sinikka
        Matleena
        Marjatta
        Ulla
        Ursula
        Aino
        Aulikki
        Hilja
        Pojat:
        Sauli
        Eversti
        Ernesti
        Bruno
        Veli
        Panu
        Manu
        Arsi

        EVERSTI xD


    • joku vaa

      Filippa ja Kunto

    • Kimeille-.-

      Kim.... Oikeesti, voi vittu mikä nimi:D oikeesti, joku kim, kim??!?!? hyi vittu ärsyttävin nimi ikinä..

    • Jörmungandrr

      Ite olisin halunnu olla "Samuel" Samulin sijaan. No, aina ei voi voittaa... :P

      • Reosaki

        Ei näköjään mikään nimi säästy paheksunnalta:/


    • Argh97

      Miulla on ihan paska nimi, iha outo jostai eteläeuroopasta peräsin oleva. Oon aina halunna jonku tavallisen nimen ku nimenhuudois nolottaa eikä kukaa ikinä kuule/osaa/sano sitä oikei.

      Mut esim. Helena, Heta, Martta, Pirkko, Anselmi kaikki vahat nimet on ärsyttäviä.

    • WTF!!!!

      Mun mielestä ärsyttävin nimi on tytölle:

      PÄLVI

      • hahhhhaaahhahheej

        Mua ärsyttää Miia ... mia on hyvä mut MIIA tai toine kiia kia on kivamut kiiiiiiiia v ähä niiku kiima xD mä en tykkäö ruotsalaisist poikien nimist paljoo.. tai sellasist mitkä kuulostaa esim juhan... juuhhan tai håkan D: ja sit mohamed ja muhamed jne... siis hyi XD ja sit kiinalaiset ja muut sielt on hauskoi xD joku tsu tsakatki tai jotai sam ting wong


      • Random-pa
        hahhhhaaahhahheej kirjoitti:

        Mua ärsyttää Miia ... mia on hyvä mut MIIA tai toine kiia kia on kivamut kiiiiiiiia v ähä niiku kiima xD mä en tykkäö ruotsalaisist poikien nimist paljoo.. tai sellasist mitkä kuulostaa esim juhan... juuhhan tai håkan D: ja sit mohamed ja muhamed jne... siis hyi XD ja sit kiinalaiset ja muut sielt on hauskoi xD joku tsu tsakatki tai jotai sam ting wong

        Miia? Olen kuullut paljon paskempiakin nimiä.


    • Isabella71

      Isabella,Taavetti,Sulevi,Yrjö,Seppo,Tuuli,Ruusa,Marja,Sonja

    • nää ois

      Arttu ja Camilla

    • perunakorva

      Minna
      Heta
      Vilhelmiina
      Vili
      Jarno
      Jasperi
      Milla
      Maria
      David
      Tomi
      Timo
      Pirkka
      Päivi
      Pälvi
      Pulmu
      Annabella
      Anna
      Outi
      Liisa
      Lauri
      Frans
      Erkki
      Jaakko
      Jouni
      Yrjö
      Saara
      Nella
      Kaisa
      Tiia
      Fanni
      Fanny
      Jaana
      Kari
      Karo
      Piia
      Isa (Iisa)
      Elin (Eelin)
      Raimo
      Reiska
      Siiri
      Heli
      Merja
      Bärtil
      Jhördis

      Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunu kauheesti mun mielipiteestä.

      Mitä mieltä ootte nimestä Frida? Mun nimi on Frida.

    • Kerttttuuuu

      Janika, Janica, Janita... Hyi

      Löysin mun nimen aika monen listalta :D

    • I am American girl

      Onks Crista teijän mielest kauhee nimi?? Ihan mielenkiinnost haluisin tietäää..

      • Mirunen

        Musta toi on just ihana nimi! Ei oo niin yleinen ja nimessä on kaunis selvä sointu


      • Hyvähän se on.

        Ei oo kauhee se on just paras nimi tytöllö t:02 poika


    • mmiioo

      Miro-Matti Marja-Liisa Panu Teppo

    • J-Fani

      Oon Janika ja mun nimi on kaikkien inhokki :) ite tykkään :-D

    • prinsessanimet

      Aleksandra, Miranda, Isabella, Victoria... selllaset pitkät pröystäilevät prinsessanimet.... :DDDD

    • moityypit

      Kaikki jotka kuulostaa lausuttaessa hiemankin oksentamiselta.

    • moidooo

      En löytäy yhtään nimeä Sunna. Se on ihan kiva nimi musta. HAH!

    • senni vai semmi?

      semmi oma nimeni on senni ja mua V***ttaa ku papil oli huono kuulo ja meinas ristii mut semmiks

    • kauhein

      Kullervo!!!xD

    • Iida/Ida ja Sofia.

    • vempula2

      iida,inka,marjatta,irma,pirjo,elli,jarkko,

    • Ich heiße Jasper

      Mitä mieltä ihmiset on nimestä Jasper?

    • hohhoo

      Kaikki teennäisen söpö-ihqu nimet (useimmiten tytöillä) kuten Ohra-Ulpukka, Vilja-Vanilja, Unelma, ym. Varmaan oikein söttiä kun lapsi on vielä vauva. Söpöyspisteeitä vaan ropisee ympäristöstä mussun nimen myötä. Mutta entäs jos/kun kyseinen tyttö seisoo 30-vuotiaana tohtoriksi väittelemässä? Tai ehdolla puoluevaaleissa? Vanhempien pitäisi muistaa että lapsesta kasvaa vielä joskus aikuinen.

    • siinäjotain

      Jorma, Risto, Reijo , Jarmo,Sasu,Lenni

    • Yks Seela vaan

      Mitä mieltä ootte nimestä Seela?

    • Jokuvaaan

      Semmonen kunnon emännän nimi, esim.Minna.

      • eppppppsannjalaeeene

        Jaa jaa... Oikeestaan noin puolet näistä nimistä mitkä tääl on jo mainittu on ärsyttäviä. Omaa nimeeni ei oo viel ainakaan sanottu, mutta lähellä on ollut. . Mitä mieltä olette nimestä Sarita? Itse vihaan sitä, joku vtun espanjalainen nimi...


    • tuskeliina

      HEH! Suomessa ei siis ole yhtään hyvää nimeä. Kaikki on paskoja, rumia, ällöjä, vanhoja, tunkkasia, outoja ja joko jonku läskin, ruman, laihan, kurpan nimiä, mikä TIETENKIN pilaa koko nimen.. Mun mielestä nimi ei ihmistä pilaa, ihminen itse nimensä pilaa. Mut HEI !!! MIETTIKÄÄS NÄITÄ NIMIÄ/ SUKUNIMI YHDISTELMIÄ

      sastamalan sankarihaudassa:

      Into Tykki
      Yrjö Pussi

      kaveri:

      sini sorsa

    • novittuhurraa

      Paavo. Oikeesti toivottavasti ketään sen nimistä ei tuu vastaan, koska sitten repeen.

      Ja tietenkin. Mahtavus Kullivus. Feat: Life of Brian.

      • ...

        Veeti on aika tympeä nimi :)


    • Qwertyyiopå

      Ällöttävimmät miesten nimet ehdottomasti: Petja, Tatu, Leevi, Petri, Petteri, Mika, Jani, Pasi, Hermanni, Uuno, Kai.

      Ja naisten nimiä sit löytyykin vielä enemmän: Johanna, Minna, Kati, Katja, Piia/Pia, Miia/Mia, Sanna, Riikka, Terhi, Petra, Lotta, Erja, Jenni, Jenna, Jessica, Jemina, Jasmin, Hanna, Outi, Heidi, Maarit, Martina, Stella, Frida, Linda, Karita, Saga, Sara, Alisa, Kirsi, Maria, Nanna, Stina, Sisko, Katri, Aino, Kerttu, Noomi, Heta...

      • saga777

        oletko sinä pillu?


    • perttisetä

      Pertti.

      Sit yks tuttu pisti vauvalleen just ton nimeksi :D

    • ampiaisenpesälumet

      mun mielestä ällöjä nimiä: AADA =HYIHYIHYIHYYI,martta ja yrjö

      • neropatti hehe

        onneksi olen ada yhellä aalla XD


    • Nimettiin niin urpoi

      SAVANNA HYI, AATU, VILLE, ALFRED, EDWA, DAHABO, KERTTU, MINNA, MILLA, KARLA, ROSA, KALEVI KAIKKI NIIN HELEGETON NIMIÄ

    • Randm

      Julia ?

      • 50+

        Hermanni - Herra Oltermanni

        Hermanni nimest tulee mielee herra. Nimi alkaa olee sopiva kun sen kantaja ylittää 5o vuoden iän.


    • :Dd

      Olli

    • 9+1

      Joooo ei hitto teiän kanssa :D eiköhän jokainen nimi oo sellanen, josta joku ei tykkää, mut luulen et kaikki on tullu tähän keskusteluun vaan kattomaan kuka ei tykkää omasta nimestään, aika säälittävä tää koko keskustelu :)

    • ällöi nimii

      Netta, Ninni jne

    • voi killuseni

      kerttu-killu..säälin tyhmien vanhempien pikku spermaa

    • sageich

      Tunnen henkilökohtaisesti yhdeksän Jasminia, ja kaikki täysiä kuspäitä. Kaikkea löytyy miss näennäisen täydellisestä mielistelijästä aina syömättömyyttän ja ylpeyttään siitä kovaan ääneen muille kailottavaan laihuusihannoijaan.
      Kyllästyin kuulemaan, kun se joka päivä teki tiettäväksi kuinka muilla pöydässä on tarjottimelliset ruokaa ja hänellä vain vesilasi ja aamupalankin skippasi ja silti ei kuulemma ole edes nälkä.

    • olenvenla

      Kaikki kaks osaiset nimet ja sitten ne jotka loppi"kki" kuten Tuulikki, Annikki, Viljakki. Ja miettikää KUSTI! tulee kusi mieleen :D sitten nää jasminit ja muut lissu nimet.

    • Markus_blaah

      Markus. Kaikista mun elämäni aikana tuntemistani Markus-nimisistä varmaan 90 % on ollut tavalla tai toisella niin kusipäisiä hemmoja, että kyllä nykyään v*****aa tuo nimi.

    • ööjokutyttövaan

      Tässä on ärsyttävimmät nimet.

      Tyttöjen nimet: Kyllikki, Pirkko, Pirjo, Virpi, Ritva, Irene, Maarit, ilona, Alma, Johanna, Raili, Terttu, tessa, toini, Anja, aini, Eila, Hanna, Mira, maisa, Ella, Kaisa, Katja, Anu, Tuulikki, Merja, nea, Päivi, päivikki, elsa, Elisa, Ester, Minna

      Poikien nimet: Asko, Esko, Masa, Matti, Martti, Jorma, Jarmo, Hermanni, pellervo, oiva, Urho, taavetti, Urpo, Uuno, yrjö, Pekka, Kalevi, Kustaa, veikko, Veijo, Tapio, jonne, Jouni, Otso, Mauri, Matias, Viljami, Pekko, pyry, Osmo, Juhani, Juha, Juho, Pertti, Perttu

      Mun mielestä söpöimmät pojan nimet on Leevi, Pena, Mikael, Joona, Eelis, eeli, Oskari, kasperi, Esa, Toni, Tuukka, luka, Lassi, Daniel

    • täällä1viivi

      Viivi. INHOON SITÄ! Ja kaiken lisäks mul on kaks osanen nimi. VOI V*TTU ku mua ärsyttää mun nimi >:( mun nimi on Viivi-L(en kerro loppuja :p) mut kauhee nimi itelleni btw. Kuulostaa se muil paljon paremmalt :D

    • Crushedd

      Ursula, Urpo, Yjö, Yrjänä, Ilmatar, Väinämöinen, tai sitten jos jonkun sukunimi ois Saukko niin Anu xD

    • Isla01

      Oma nimeni ärsyttää, koska se on melko harvinainen. Seuraava keskustelu on jo liiankin tuttu...
      "Mikä sun nimi on?"
      "Isla"
      "Iisa?"
      "Ei kun Isla.."
      "Aaa..onks sun nimi Isabella?"
      "Ei kun iha vaan Isla"
      --15 minuuttia--
      "Hei...Silja?"
      "ISLA"

    • Rebekkaaolen

      Entäs Rebekka:D

    • JennaViivi

      Jennat on aina jotain "lissuja" !! Viivi nimi on kyllä ihan sanonko mikä... Ei tietenkään pahalla kyllä minullakin aika hirvee nimi on, mutta joo.....

    • asdfgyjhukiliuhj

      Pekka,Pena,Yrjö,Kullervo,Pellervo,Tellervo,Pyry,Erkki.

      Pirkko,Terttu,Martta,Taimi,Marjukka yms muut mummoilunimet.

    • kehäkiertää

      Tää on nuorten palsta (eksyin vahingossa) mutta luin ihan mielenkiinnosta ketjun läpi. Jotenkin hauskaa on se, että ne nimet, jotka mun nuoruudessani oli ihan järkyttävän kauheita ja vanhanaikaisia, on nyt ihan yleisiä ja kauniiksi mainittuja nuorilla. Muistan kun kateltiin nimipäiväkalenteria ja oikein etsittiin sieltä mahdollisimman kamalia nimiä, niin ne oli juuri näitä nykyisiä muotinimiä, esimerkiksi Teemu oli nimi, joka kuulosti ihan kammottavalta, olin aika kauhuissani kun ekan kerran kuulin jonkun antaneen sen nimen lapselleen.

      Muita sellaisia on Emma, Iida, Bertta, Elli, Aino. Kaikki ikivanhat kamalat akat oli jotain Iitoja ja Santroja ja Karoliinoja. Eikä voinut kuvitella, että pienen nätin poikavauvan nimeksi olisi joku laittanut Aleksi tai Ville tai Huuko tai Oskari. Jannekin oli kauhean vanhanaikainen nimi, yksi vanha juoppolalli kylältä oli Janne ja toinen oli Jalmari, sitä en ole kyllä tainnut nykynuorilla kuulla.

      Jos joku olis silloin laittanut lapsensa nimeksi Jasmine tai Janika, niin sitä olisi pidetty hulluuden huippuna. Suosittiin tavallisia reiluja täysin suomalaisia nimiä, joista uusiksi muotinimiksi silloin tulivat nämä Mika, Sari, Minna, Heidi, Teija, Mia, Jari, Juha jne. Jari taisi olla ihan suosituin pojannimi jossain vaiheessa.

      Ihan kansakoulun ekalta luokalta lähtien mun luokalla on aina ollut vähintään yksi Tuija ja yksi Tarja. Tuija on minusta edelleen aika kiva nimi.

      On vaan täytynyt tottua siihen, että nykyään kun katsoo kirkollisia uutisia lehdestä, niin kastettujen ja kuolleiden nimet alkaa olla samaa kaliberia. Siellä voi tosiaan olla sekä kastettu (ikä 2 kk) että hautaan siunattu Kalle Oskari (ikä 90 v.)

      Musta ärsyttävimpiä naisten nimiä on Kaija, Eila, Kaarina, Pirkko, Eeva ja Marjatta. Ei ne mulle mitään mummonimiä edusta, mutta ne on vaan niin ärsyttävän "ei-mitään-persoonaa" -nimiä. Ne on vaan jotain nimiä, ei muuta. Sukunimeksi kun vielä liittäisi jonkun Muhosen tai Malisen tai Leppäsen. Nuorten nimistä ärsyttävimpiä on juuri nämä Jassu -nimet. Aika mitäänsanomattomia nekin.

      Kai mä vielä ehdin senkin ajan nähdä, kun näitä mun ikäisteni nimiä aletaan antaa lapsille ihan silkasta nostalgisuudesta. Eli Reijot ja Marjat ja Sepot ja Tarjat ja Pirjot taas täyttävät maan... Teidän lapsia ne ei vielä ole, mutta ehkä seuraavan polven.

      • Iina1234

        Entäs mitä pidätte nimestä Iina (mä oon sen niminen)


    • 09476194086

      ihan kiva nimi.

      Kaikki e-alkuiset niinkuin Eetu, Elmeri, Erkki jne. kuulostaa toisinaan ihan vitun ärsyttäviltä

    • jormaonärsyttävänimi

      Kyllä se on se jorma.

    • Jalaa

      Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.

    • javitut

      Mitä mieltä nimestä Viivi-Lotta voi saatanan vitut ku ärsyttää toi nimi x'( ain ku on joku uus ope ja pitää kertoo nimi sit selitän ain viivi-lotta niinku viiva lotta MUT MUA EI VOI SANOO PELKÄKS VIIVIKS KU LUOKAL TOINE x( prkele pilas mun elämän

    • Minävaaan

      Kaikki miesten nimet,jotka on muutettu naisten nimeksi lisäämällä perään ina.
      Marttiina
      Jussiina
      Petriina

    • nollolllllll

      Kaikki kaksi osaiset on kyllä ärsyttäviä!

      Samoin myös: Isla, Kyllikki, Janna, Kaija, Pekka, Yrjö, Jasmin, Aila, Peppi, Inka, Silja, Rebekka, Pinja ja mitä näitä nyt on.

      Isla kuullostaa sellaselta uskonnoliselta.
      Kyllikki, Pekka ja Kaija jäkättäviltä mummoilta.
      Ja muut on lissu pissiksiltä kuulostavii nimii

    • taas.se.selvisi

      Robin Petteri on kaikkein ärsyttävin nimi ja joka muuta väittää, on ihan yhtä ärsyttävä!

    • Haisukissa

      Tää keskustelu on aika tyhmä, koska täällä sanotaan suurinpiirtein kaikki suomalaiset nimet. Että kaikki nimet on jonki mielestä ärsyttäviä :)
      Mutta sanon tähän itse että rakastan kaikkia ulkomaalaiseen viittaavia nimiä <3 Mutta kaikki nimet on minun mielestä kauniita paitsi 2 osaiset ja luonto-nimet.

      • Uthgberdinthdal

        No, kunhan ei omaa nimeä ole mainittu.. Voitto kotiin.
        Hitto, voi sitä lasta kenelle annettiin nimeksi "Voitto"...
        Mitä ny noista ulkomaalaisista, on ne ihan ok, kunhan ei oteta vaikutteita Ruotsista, Norjasta, tai muusta ngrbfhdt-maasta


    • terttupetteri

      Naisista ehdoton kamaluus on Terttu, miehistä Petteri

    • 11weeälytyttö

      siis pinja on iha HIRVEE daa omg kui kuaa voi antaa kellee sellast nimee yyh. mu luokal on yks pinja ja se o iha tyhmä

    • Ninni123

      Oma nimeni on Ninni -.-¨ hyi...! En tykkää ollenkaan nimestäni :c
      mitä olette itse mieltä nimestä Ninni? (kuulostaako ihan lapselliselta?)

      • Älähuoli

        Kiva nimihän se on :)


    • gerfe

      Miespuolisista:
      Olavi, Tauno, Keijo, Manne, Edvard, Aukusti, Hermanni, Johannes, Hannes, Kalevi, Rainer, Rami, Mauri, Kullervo, Erkki, Eerik, Eerikki, Pirkka
      Naispuolisista:
      Sarita, Desiree, Natalie, Milaja, Jutta, Jatta, Jitta Marjukka, Maritta, Marttina, Sandra, Taina, Säde, Rebekka, Esteri, Eerika, Linnea, Pirkko

    • hölmölässäollaan

      Kuten ketjusta näkee, kaikkin ärsyttää jokin nimi mutta ketään ei ärsytä kaikki nimet; ja makuja on monia, kuten varmaan jokainen sen tietää.

      Tuo, että joku NIMI voi ärsyttää on tietenkin sen ärsyyntyjän ongelma. Toivottavasti ärsytys ei kasva sairaalloisiin mittasuhteisiin...

    • Jdhsgldldbdb

      Jenni, Jessica, Jasmin, Janica jne.. näitä perus pissiksille annettuja.. Ja sitten ne mannenimet esim Leif, Robin, Dimitri, Terno.. Ja sitten EETU !!

    • ereero

      Eero on saatanan ärsyttävä nimiXDD

    • Jokujännätyyppijostain

      Ei nimi miestä pahenna, mutta Luca.

      • Anonyymi

        Lacu


    • servgfrt

      Veera tai Siiri.

    • kauheAaazs

      Erkki on ihan vammanen nimi alle 30 vuotiaalla. Ja sitten siitä haukkumani i eki

    • oksetuss

      Janna!!

    • wergewrger

      Aida Amalia, Seelia Neelia Noel, Minja, Adessa....juuri näitä urpouksia mitä kirkollisten ilmaisjakelulehtien seurakunta-uutisissa syntyneiden osastot ovat täynnä nykyisin.

    • sdfdsfgb

      Tällä ADHD-sukupolvella on näitä A-ja ja D-vitamiinia yliannoksen sisältäviä nimiä takataskussa vaikka miten. Aida, Ada, Adessa, Adella, Adiel, Adanna, Eeda, Aada, Daniel, Tilda. Daddaa daada daada, pitää olla Deetä Aata...Mihin ovat kadonneet elämänmakuisia kirjaimia sisältävät selvät ihmisnimet Merja, Kirsi, Pekka, Sirpa, Jyrki, Marko, Erno, Ylermi. Lillunlällyä on nyklynimet. Minea Neelia Joose ja Veeti Daalia Adella, kaakkaolle heti sieltä. niinq sillee tavallaa.......

    • Nimistä joista en tykkää
      Enni, Fiona, Hannele, Ulla,
      Jonne, Aatami, Keijo, Olli

      Nimistä joista tykkään
      Sofia, Miia, Mikä, Iida, Liina
      Elias, Joonas, Joona, Ron, Saku, Kalle.

    • Essukka_

      Juu mun nimi on Essi ja mä en tykkää siitä ollenkaan:<

      • Farkku-Markku

        Oisko yhdysnimi Essi-Liina kiva?


    • EräsJokaAamullaHeräs

      Itelleniei oikeen tuu nimiä mieleen, mut mun mielestä tää kysymys oli aivan idiootti. Kuka nyt tykkäis löytää oman nimensä listalta jossa sanotaan: nää nimet on ihan sika tyhmii mut EI MILLÄÄN PAHALLA. Muistakaa lapset että tämä oli vain oma mielipiteeni:)

    • lhoppy

      Pekko, Pirkka, Antero, Jaajo.

    • Anonyymi

      Minka, Tinka, Nico seellä, Adelija.Madelija, Amelia,Kamelia, Aida ja Aidan seipäät

    • Anonyymi

      Jonne.

    • Anonyymi

      Ursula

    • Anonyymi

      Osaaks joku keskustelurtoo mp mun nimestä (Otso)

    • Anonyymi

      Tässä tulee nimiä jotka on mun mielestä ihan hirveän kamalia: Juuso, Taavi, Leevi, aatu, olli, iivari, eemeli, elmeri, IRMELI, Iida, Sofia, emma, anna, topi (muilla kuin meidän koiralla), ulla, ursula, anu
      Ja kaikki mitä nykyään jokainen ihminen antaa tyttölapselleen, esim. Isla, pihla, hilla, elina, sofia, josefiina, jasmiina yms.

    • Anonyymi

      Mäntyhonkasalo niin käviskö?

    • Anonyymi

      Liian yleisiä ja mun mielestä huonoja nimiä: Sofia, Inna, Lumi yms yms yms yms yms.

    • Anonyymi

      Minun nimi on Jani 🤷‍♂️

    • Anonyymi

      Mun mielestä tosi ärsyttäviä nimiä on esim.
      Sirpa, Riitta-Liisa, Marja-Liisa
      (en haluu loukata ketään)

    • Anonyymi

      Mummielest Vittu ois hirveen söpö nimi, mut ei ne taliaivot anna antaa sellasee nimee.

    • Anonyymi

      Tero tai veeti🤮

    • Anonyymi

      Patja, ei ku petja. Tosi typerä nimi

    • Anonyymi

      Ensio, henriikka,henrietta, marjukka

    • Anonyymi

      Täällä on aika paljon boomer-nimiä. Koska tämä on nuorten palsta, teillä on ehkä ärsyttäviä opettajia, sukulaisia tai kavereiden vanhempia joilla on noita nimiä ja siksi niistä on ärsyttävä mielikuva.

      • Anonyymi

        Nuorilla ei ole kylläkään Boomer vanhempia, boomerit ovat syntyneet vuosien välillä 1946-1964


    • Anonyymi

      vastaan karoliina

    • Anonyymi

      Olen Jani Petteri ja sain kuulla siiitä silloin kun Putouksessa oli Jani-petteri niminen hahmo.

    • Anonyymi

      Adele 🪓

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe