Epärehelliset nettikaupat numerosta 0409382866

huijattu2

Antti Nevalainen ja Nina Jokinen nimiset henkilöt tehtailevat epärehellisiä Tori.fi-kauppoja. Poliisilla on tälläkin hetkellä parikymmentä petostapausta meneillään heidän kanssaan. Varo siis tätä puhelinnumeroa ja näitä nimiä!

25

5188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörkö

      Antti Jokinen (sekä "vaimonsa" Nina Jokinen, jonka nimellä tilinro on).
      Meiltä meni 70€ "hyväntekeväisyyteen", huijasi vauvan rataskaupoissa kertomalla että lapsi on kuollut ja myyvät siksi rattaat pois. Soitti minulle ihan sopiakseen maksukäytännön ja kertoi tulleensa itse huijatuksi läppärikaupoissa netin kautta jne. Vahva Turunmurre, joten siltä seudulta siis on. Kyllä on miehellä pokkaa!
      Osoitetietoina Rautalankatu 5D30, Turku. Tilinro Op:ssa 571130-258270 ja puhelinnumerona 0468470205, ilmeisesti prepaidnro. Ja ilmeisesti tämä nro on jo muuttunut tähän päivään. Meidän tapaus sattui 01/13.
      Sähköpostiosoite tällä kertaa [email protected], nimenä sähköpostissa Antti Elefantti..
      Tavarat maksettiin, mitään ei ole tullut perille, eikä vastaa puhelimeen/tekstiviesteihin. Puhelin on kuitenkin auki.
      Oli bongannut minun ostoilmoituksen rattaista tori.fi:n kautta.
      Rikosilmoitus tehty! Tehkää tekin joita ko. hlö on huijannut!

      • vastaanjostulis

        turun puolesta löytyy myös kaveri mikä tilailee kamoja ja jättää sitten ne lunastamatta. Kauhea tinkaaminen ensin ja sitten tilaa mutta jättää noutamatta ja myyjälle jää postikulut maksettavaksi kun paketit palautuu.Tästä lähdin kun olen myymässä jotain ja nouto ei käy niin massit on ensin tilillä ennen kuin lähtee mitään pakettia. Tuollaiset kusipäät pitäisi hirttää munistaan.Suurin osa kaupoista mitä olen tehnyt mennyt aivan ok mutta vituttaa tuollaiset köyhät huijari persereijät.


    • Kantapään kautta..

      Ilmeisesti sama kaveri myy tori.fi:ssä iphonea Niina Jokisen nimellä.
      Nouto ei onnistu, pitää maksaa ennakkoa tilille 30e ja lupaa lähettää puhelimen tämän jälkeen postiennakolla. Hälytyskellot soivat vähän turhan myöhään, nyt kun olen googlettanut, niin myös muita saman puhelimen ostaneita löytyy, joten epäilen, ettei kyseistä puhelinta ikinä postissa näy..

      Puhelin prepaid 0469083929
      s-postina [email protected]
      tili fi3246002320069034

    • Taasuusitapaus

      Sama nisti huijailee vieläkin ihmisiä netissä.

      • perkeleen.rotat

        EIhän näille poliisi kai mitään voi, että hyvä bisneshän tuo on nisteille. Eikä se lopu ennen kuin siitä aletaan antamaan oikeita rangaistuksia.


      • vastaanjostulis

        Muutin itse käytäntöä myymille tavaroille juuri noiden persaukisten huijareiden takia eli jos ei ostajalle käy nouto tai että maksaa sen ensin niin mitään ei liiku mihinkään suuntaan.Tänne pitäisi laittaa mustalista palsta jonne saisi laittaa pelkästään noiden huijareiden nimet ja s-posti osoitteet niin luulisi vähän karsivan noita helvetin kusipäitä.Tori.fi:ssä löytyy kyllä aivan rehellistäkin porukkaa mutta muutama tuollainen turkin hihaan laitettava ja uudelleen nussittava pilaa sielläkin paljon kuten tuo Turun kaveri,selityksiä kyllä löytyi mutta 3 viikkoa ei riittänyt tavaran lunastamiselle ja kyse sentään vaan muutamasta kympistä mutta periaatteessa kusipää mikä kusipää.


      • kuultua

        Kyseinen Antti Nevalainen istuu tällä hetkellä linnassa ja seurustelee henkilön nimeltä Susanna Siilin kanssa.


    • naimakko

      Anteeksi että ihan itse löydettyäni tälläistä tekstiä vielä minusta. On pakko sanoa että en eläessäni ole yhtäkään ihmistä yrittänyt saada minulta ostettua mitään mitä ei olisi olemassa!! en ole ketään erehdyttänyt. MUTTA nimeni on niin raiskattu että en vaan halua itseäni liitettävän enään ikinä koskaan! MIssään NEVALAISEN ANTTIIN! Kiitos!
      Olen kaiken paskan, ja tuomioni kärsinyt. vain sinisilmäisyyteni ja rakkauden tekemä sokeus ei paljoo oo lohduttanu. ihanaa on se että tuo ihminen ei pilaa minulta enään mitään. ja toivottavasti pysyykin siellä mihkä ittes on taas saanu, mutta kaukana minusta taikka minun sukulaisistani!!!!!!!!!!

      JATKAKOON TOTA URAANSA! JA PILAA JONKUN ELÄMÄÄ SAMALLA. MUTTA MINÄ EN LIITY TUOHON ÄIJÄÄN MILLÄÄN TAVALLA, ENKÄ OLE VUOSIIN ENÄÄ JOUTUNUT ELÄMÄÄN SITÄ PASKAA! JOkinen Nina johanna... ( ja hyvin vittuuntunut! Kuten varmasti he myös joilta tää herra on kyennnyt rahat viemään)

      • TietäjäMies

        Semmosta narkkarin selittelyä taas!


    • nevalaisensurma

      Olinpaikkana mahdollisesti Kaarina. Herra Nevalaisen olinpaikkaa kaipaillaan kovin. Osoite, kaveripiiri, vakiokaupat, pistäkää kaikki tieto jakoon. Muutama kaveri kilpailee siitä kuka ensin löytää.

      • Anonyymi

        Onko tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tietoa?

        Linnassa?


    • tikkejä

      Susanna siili oli tiedossa oleva viimeisin uhri mutta ymmärtääkseni heitti miehen pihalle. Kuka on tämänhetkinen uhri?

      • Anonyymi

        Niin, kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kuka?

        Jaakko mursu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakko mursu

        Urpo Taalasbisse


    • Anonyymi

      rosvot kiinni

    • Anonyymi

      Onko joko nähnyt huijaria?

      • Anonyymi

        Kertokaa AN:sta!


    • Anonyymi

      Vissiin sama paska jatkuu. Nisti.

      • Anonyymi

        Linnassa?


    • Anonyymi

      Ai niin rahat meni "Matti Eerikäinen" nimiselle mobile payllö.

      • Anonyymi

        Onko Matti jotain sukua Esko Eerikäiselle?


    • Anonyymi

      Oisko heppu Kannelmäestä? Näin kuvan ja näyttää yheltä nistiltä? Kannattaa Hjkta ja pöllii pullaa sitratorin alepasta

    • Anonyymi

      Joo,eräs iäkkäämpi mies Hiltunen Kuopiosta ilmoittelee tori.fi mm.autoja,varmaan muutakin tavaraa. Varoitan että kiertäkää kaukaa ko.mies,
      on täysin epäluotettava,puhuu muunneltua totuutta tuotteen todellisesta kunnosta,täysin epäluotettava kaveri.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe