Oli hauskaa, oliko sulla?
N -> M 16.3.2013
43
1576
Vastaukset
- pubissa +++
Oli ihan kivat jutut
- M -> N
Mulla oli tosi hauskaa ja olis kiva ottaa uusiksi :)
- pubissa+++
Joko huomenna tuut kahville,,
- pubissa+++
Olitkos jatkoilla,,,
- Laivalla
Oli mukavaa ja hauskaa.
- pubissa+++
Mulla lähin laiva oli lakalaiva,,,,
- jepulis6
Oli hauskaa! Laivallako?
- pubissa+++
saluunassa
- paska reissu
Ei ollut. Aivan persiistä, siin täysin.
- menkkaflunssa
kakkalla
- ---
N-->M Ehkä joskus uusiksi :) Ei laivalla eikä bubissa.
- :---
Joo hyvältä näytti ;)
- ---
:--- kirjoitti:
Joo hyvältä näytti ;)
Niin näytti :)
--- kirjoitti:
Niin näytti :)
Ai tänä aamuna?
- M -> N
Mites olis tänään :)
- pubissa+++
Tarttis nähdä ennen,,mutta missä ?
- pubissa+++
pubissa+++ kirjoitti:
Tarttis nähdä ennen,,mutta missä ?
Sama paikka tänään , päivällä ekax tarkistaan että ,,ootko se sinä ;-)
- ---
pubissa+++ kirjoitti:
Sama paikka tänään , päivällä ekax tarkistaan että ,,ootko se sinä ;-)
En ole, ei olla enää samoilla kulmilla :)
- kyllä
oli kivat "jatkot"
- pubissa+++
Hyvät oli sulla eväät ,,,,, maistui ainakin mulle ;-)
- kyllä
pubissa+++ kirjoitti:
Hyvät oli sulla eväät ,,,,, maistui ainakin mulle ;-)
hmm... ei ollut toisessakaan osapuolessa valittamista ;)
- PP-mies
kyllä kirjoitti:
hmm... ei ollut toisessakaan osapuolessa valittamista ;)
No ei ollu todellakaan ;) stringit ja t-paita toimii aina :) ?
- kyllä
PP-mies kirjoitti:
No ei ollu todellakaan ;) stringit ja t-paita toimii aina :) ?
kyllä ;)
- raipe-sanna
oli oli, varsinkin kun panon jälkeen piereskelin sohvalla ja imppasit niitä ennen lähtöös :D otetaanks uusiks
- ---
No ei meistä kumpikaan ollut niin vapaa että viitsisi tuntomerkkejä jättää
- PP-mies
--- kirjoitti:
No ei, mut hyvältä näytti kuitenkin.. ;) makee kroppa sulla ;)
--- kirjoitti:
Siis PP-mies on mun nikki. Et t-paita ja stringit toimii aina.. Tulitko just kotia?
- ---
Siis PP-mies on mun nikki. Et t-paita ja stringit toimii aina.. Tulitko just kotia?
Ei varmaan olla samat hauskanpitäjät, vaikka melkein sama vaatetus olikin ennen saunaa.
--- kirjoitti:
Ei varmaan olla samat hauskanpitäjät, vaikka melkein sama vaatetus olikin ennen saunaa.
Ei sitä tiedä ;) missäpäin Suomea oot?
- ---
Ei sitä tiedä ;) missäpäin Suomea oot?
En voi sanoa :/
- tsekkaatäätyty
Olihan mulla hauskaa ;)
- ---
Hyvä :)
- ---
--- kirjoitti:
Hyvä :)
No enivei oli hauskaa kaikesta huolimatta!
- HAUSKAA!!!!!!
No kylläpä se on sitten ollut niin HAUSKAA vähän yhdellä jos toisellakin!! Ai että 13 -vuotiaan teinipissiksen tasolle jääneillä vajukeilla on ollut niin hauskaa, kun on pissavehkeitä hinkattu yhteen!! Hi hih! Ja nyt ei uskalleta sanoa, että missä sitä nakkia on piilotettu koloon, kun saattaa aviopuolisot lukea kyrvän ja vitun hakupalstaa ja huomata, että se oma kultamussukka on ollut vähän nusasemassa jotain vierasta!! Voi että on ihan vitun HAUSKAA!!
- ---
No ainakin me tiedetään kellä ei ole ollu hauskaa tuona eikä muunakaan päivänä :)
- HAUSKAA!!
--- kirjoitti:
No ainakin me tiedetään kellä ei ole ollu hauskaa tuona eikä muunakaan päivänä :)
Sun puolisollakin oli sitten vissiin hauskaa, kun sinä vierasta nussit? Vitun vajukki. Jotenki säälittävää toistaa vaan "hauskaa oli" "joo, oli tosi hauskaa" ja heittää jotain silmänisku ("vink, vink -kukaan muu ei tajua, kun vaan me, että me nussittiin! Hih hih!!" - vaikka kyllä vitussa tajuaa idiootit!) -hymiöitä perään, kun aikuiset ihmiset nussimisesta puhuu... Ja sitten vingutaan täällä sen vieraan kyrvän/vitun perään... Tuliko mieleen, että et ollut vissiin kovin hyvä pano, kun et saanut yhteystietoja jo heti nusasemisen jälkeen? Onko oikeasti noin naurettavia ja tyhmiä ihmisiä olemassa?
- ---
HAUSKAA!! kirjoitti:
Sun puolisollakin oli sitten vissiin hauskaa, kun sinä vierasta nussit? Vitun vajukki. Jotenki säälittävää toistaa vaan "hauskaa oli" "joo, oli tosi hauskaa" ja heittää jotain silmänisku ("vink, vink -kukaan muu ei tajua, kun vaan me, että me nussittiin! Hih hih!!" - vaikka kyllä vitussa tajuaa idiootit!) -hymiöitä perään, kun aikuiset ihmiset nussimisesta puhuu... Ja sitten vingutaan täällä sen vieraan kyrvän/vitun perään... Tuliko mieleen, että et ollut vissiin kovin hyvä pano, kun et saanut yhteystietoja jo heti nusasemisen jälkeen? Onko oikeasti noin naurettavia ja tyhmiä ihmisiä olemassa?
Olen tosi pahoillaan jos olet saanut pettämisestä jotain traumoja mutta kokeiles purkaa niitä terapeuttiin tai siihen pettäjään. Itse otan elämän niinkuin pitääkin; rennosti. Suosittelen kokeilemaan :)
- Saanti taattu
--- kirjoitti:
Olen tosi pahoillaan jos olet saanut pettämisestä jotain traumoja mutta kokeiles purkaa niitä terapeuttiin tai siihen pettäjään. Itse otan elämän niinkuin pitääkin; rennosti. Suosittelen kokeilemaan :)
No sähän ootki vissiin tollanen Rento - Raisa, joka osaa vaan vittu levällään maata jokaisen kadulla vastaantulijan edessä ja sanoa "uuh! Pane mua!" Kyllä tuollaset huorat tiedetään... Huono pano ja halpa huora olit, kun et saanut edes yhteystietoja. Ota numero talteen ensi kerralla jo ennen sen loppuun nussitun vittusi antamista, ja jos pitempiaikaisen nusukumppanin haluat, vaikka ihan aviomiehen, niin jätä pilsut pois ja tule paksuksi, niin pääset säkin huora naimisiin. Se paksuksi tuleminenhan se on sun kaltasten epätoivosten jakorasioitten keino saada mies koukkuun. Sitten sen äijän on aviollisten velvollisuuksien vuoksi pakko nussia sua ainakin kerran vuodessa. Ei tarvi enää vinkua täällä palstoilla kyrvän perään.
- ---
Saanti taattu kirjoitti:
No sähän ootki vissiin tollanen Rento - Raisa, joka osaa vaan vittu levällään maata jokaisen kadulla vastaantulijan edessä ja sanoa "uuh! Pane mua!" Kyllä tuollaset huorat tiedetään... Huono pano ja halpa huora olit, kun et saanut edes yhteystietoja. Ota numero talteen ensi kerralla jo ennen sen loppuun nussitun vittusi antamista, ja jos pitempiaikaisen nusukumppanin haluat, vaikka ihan aviomiehen, niin jätä pilsut pois ja tule paksuksi, niin pääset säkin huora naimisiin. Se paksuksi tuleminenhan se on sun kaltasten epätoivosten jakorasioitten keino saada mies koukkuun. Sitten sen äijän on aviollisten velvollisuuksien vuoksi pakko nussia sua ainakin kerran vuodessa. Ei tarvi enää vinkua täällä palstoilla kyrvän perään.
Voikun olet suloisen katkera, ehkä saanki sun yhteystiedot niin sinäkin saisit tietää miltä kiimainen salaseksi tuntuu ;)
- ---
Mitä jos tulisit kokeileen itse minkälainen olen, voit vaikka lyödäkkin jos kerran niitä miehiä olet ;)
- Saanti taattu
--- kirjoitti:
Mitä jos tulisit kokeileen itse minkälainen olen, voit vaikka lyödäkkin jos kerran niitä miehiä olet ;)
Huora mikä huora... Ei kiinnosta sun loppuun nussittu tautinen vittu. Aivan paska pano olet, kun et saanut edes puhelinnumeroa siltä jätkältä. Oot vielä surkeampi pano, kuin sen vaimo, muutenhan se ei sitäkään pettäis jos ois hyvä nainen ja antais pillua tarpeeksi. Pitää sitten raukan tyytyä sun kaltaisiin kuppaisiin huoranvittuihin pahimmassa puutteessa... Taisit olla todella suuri pettymys ja nyt sillä varmaan munia kutisee ja odottaa arkea, että pääsee lääkärille näyttämään ja testauttamaan, että minkä taudin sinä saastanen huora siihen tartutit. Varsinainen "yllätysmuna" on pääsiäisen kunniaksi sillä nyt housussaan. Sun miehes ei varmaan sua pane enää ollenkaan, kun pelkää mitä kaikkia tauteja susta saa.
- ---
Saanti taattu kirjoitti:
Huora mikä huora... Ei kiinnosta sun loppuun nussittu tautinen vittu. Aivan paska pano olet, kun et saanut edes puhelinnumeroa siltä jätkältä. Oot vielä surkeampi pano, kuin sen vaimo, muutenhan se ei sitäkään pettäis jos ois hyvä nainen ja antais pillua tarpeeksi. Pitää sitten raukan tyytyä sun kaltaisiin kuppaisiin huoranvittuihin pahimmassa puutteessa... Taisit olla todella suuri pettymys ja nyt sillä varmaan munia kutisee ja odottaa arkea, että pääsee lääkärille näyttämään ja testauttamaan, että minkä taudin sinä saastanen huora siihen tartutit. Varsinainen "yllätysmuna" on pääsiäisen kunniaksi sillä nyt housussaan. Sun miehes ei varmaan sua pane enää ollenkaan, kun pelkää mitä kaikkia tauteja susta saa.
Aaw, talk dirty, that's how i like it honey
- erkoila
Oli mukava tanssia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711123Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010241- 494304
- 244007
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni103988Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353786Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573679No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413523- 533213
- 422935