Turun Seudun Vuokravälitys, TSVV

Mikko

Moi, mitä pidätte otsikon puljusta? Omien kokemusten mukaan firmaa kannattaa välttää viimeiseen asti, todellakin! Länsi-Suomen lääninhallituksesta voi tiedustella miksi!

115

14623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julia-774

      Joo olen samaa mieltä. En suosittele kys. toimiston palveluja kenellekkään. Minua ainakin huijattiin ja valehdeltiin pahemman kerran. Ihan amatööritoimintaa.

      • Turun flikka

        ... että täällä Turus kannataa olla varuillaan kaiken suhteen. Meitä vedätetään joka asiassa, kun olemme niin herkkäuskoisia omaa kaupunkiamme kohtaan, ettemme huomaa mitä kaikkea meille tehdään. Yritykset mm. verovirastot, postit, kelat, ja sosiaalitoimistot laiminlyövät meidän asioita, tekevät tahallisesti virheellisiä päätöksiä, sekä pyrkivät siirtelemään asioita tuonnemmaksi, koska ovat pätemättömiä tai huonosti selvillä asioista sekä pitävät meitä juuri niin kevytmielisinä kuin antavat ymmärtää.Minä en esim. pysty enkä osaa lukea kaikkea sitä "lakitekstiä", jota päätöksissä aina viitataan. Tämä on erittäin huonoa "mainosta" kaupungillemme, sillä olemmehan ylväs ja oman arvomme tunteva kansa, joka haluaa vain olla poissa turhasta melusta ja hälinästä. Minä haluaisinkin nyt tietää, miksi meidän pitää aina oppia kantapäänkautta nämä vääryydet, jotka jo monilla muilla kaupungeilla on itsestään selvyyksiä? Haluaisin kerrankin olla oikeasaa, joten oisko kukkaan joka tietää asiasta?


    • asunnon etsijä

      Pari ihan hyvää asuntoa on siltä taholta ollut tarjolla, mutta uskaltaako sitten hakea?

      Kyllä ne muutkin osaa. Nyt on yksityinen vuokranantaja ja ne nostaa koko ajan vuokraa vaikka sopimuksessa lukee että kerran vuodessa saa nostaa elintasoindeksin mukaan. prkl!

      • ex-asiakas

        Kannattaa tosiaan välttää kyseistä puljua, sillä siitä ei ole kuin HUONOJA KOKEMUKSIA!!! Sen jälkeen kun sopimus on tehty, ja ilmeisesti välityspalkkio saatu, ei kiinnosta mikään!!! Kummallisia "omia" pykäliä, ja vähintäänkin outoja toimitatapoja...

        Etenkin vakuuden palauttamisessa SUURIA ONGELMIA, vaikka asunto täysin kunnossa!!!


      • Milla

        Oleppa jostain asiasta eri mieltä toimiston pomon kanssa niin häneltä palaa hihat aivan totaalisesti. Läännhallituksessa ko. toimisto on tuttu "asiakas" joten kannattaa kiertää firma kaukaa.


      • melina4
        ex-asiakas kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan välttää kyseistä puljua, sillä siitä ei ole kuin HUONOJA KOKEMUKSIA!!! Sen jälkeen kun sopimus on tehty, ja ilmeisesti välityspalkkio saatu, ei kiinnosta mikään!!! Kummallisia "omia" pykäliä, ja vähintäänkin outoja toimitatapoja...

        Etenkin vakuuden palauttamisessa SUURIA ONGELMIA, vaikka asunto täysin kunnossa!!!

        Samoin täällä. Teen juuri kuluttajariitalautakuntaan valitusta kyseisestä firmasta.


      • Anonyymi

        Laitonta monella yksityisellä vuokraajalla toiminta.
        Enää en missään tapauksessa vuokraisi yksityiseltä asuntoa.
        Kalliiksi tulee loppupeleissä.
        Ilpoisista erittäin ikävä kokemus niin vuokranantajaa kuin kiinteistöhuoltoa koskien.


      • Anonyymi
        ex-asiakas kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan välttää kyseistä puljua, sillä siitä ei ole kuin HUONOJA KOKEMUKSIA!!! Sen jälkeen kun sopimus on tehty, ja ilmeisesti välityspalkkio saatu, ei kiinnosta mikään!!! Kummallisia "omia" pykäliä, ja vähintäänkin outoja toimitatapoja...

        Etenkin vakuuden palauttamisessa SUURIA ONGELMIA, vaikka asunto täysin kunnossa!!!

        Totta....samoja kokemuksia. Keksitään tuulesta temmattuja syitä .


    • ???

      Minkälaisia ongelmia toimiston kanssa on ollut? Eikös vuokravakuus mene asunnon omistajalle eli vuokranantajalle ja toimisto ole vain välittäjänä? En ymmärrä mitä tekemistä TSVV:llä on vuokravakuiden palauttamisen kanssa?
      Olen itsekin aikonut vuokrata asunnon sen kautta yksityiseltä ja kuulisin mielelläni tarkemmin minkälaisista sotkuista on ollut kyse. Jos joku voisi ystävällisesti kertoa niin tiedän kannattaako ollenkaan sekaantua tuohon.. meneekö osa vakuuksista siis toimistolle vai mitä?!?!

      • ! ! !

        Kannattaa kiertää kyseinen pulju K A U K A A, sillä siitä on todella huonoja kokemuksia.

        Itse hoidin vakuuden avaamalla vuokravakuustilin pankissa, ja pankkikirjan vein tsvv;n. Säilyttää kuulemma KYMMENIEN vuokravakuustilien pankkikirjoja salkussaan!!! Lopulta kirja oli kuitenkin vuokranantajalla...

        Avainten palautuksen jälkeen meni U S E I T A päiviä, kunnes sain rahani/pankkikirjan takaisin, ja sekin (yksinkertainen asia) oli todella vaikeaa!!!

        Mikään sovittu aikataulu ei pätenyt, kämppä ei ollut edellisestä asukkaasta tyhjä silloin kun piti. Ja kun itse olin muuttamassa pois, niin soiteltiin monta päivää ennen kuun loppua perään, ja "hätyyteltiin" muuttamaan nopeasti...

        Avainten saamisessa oli myös ongelmia, eikä pahemmin välitetty, vaikkä kämppä oli edellisen asukin jäljiltä siivoamatta. Vetosi siihen, että niillä oli kiire muuttaa pois...

        Palvelu aluksi ihan hyvää, mutta sen jälkeen kun oli ilmeisesti saanut välityspalkkion vuokranantajalta, mikään ei kiinnostanut. Ja palvelu ala-arvoista...

        "Oma" tapa tehdä vuokrasopimus: vuoden määräaika, jolloin on korotettu vuokra. Vuoden jälkeen jatkuu toistaiseksi voimassaolevana...välityspalkkio maksatetaan kuitenkin vuokralaisella!!! Vaikka toimeksiantajan sen pitäisi maksaa...juuri näin!!!

        Säästy monelta harmilta kun et vuokraa asuntoa sitä kautta...


      • vuokralainen
        ! ! ! kirjoitti:

        Kannattaa kiertää kyseinen pulju K A U K A A, sillä siitä on todella huonoja kokemuksia.

        Itse hoidin vakuuden avaamalla vuokravakuustilin pankissa, ja pankkikirjan vein tsvv;n. Säilyttää kuulemma KYMMENIEN vuokravakuustilien pankkikirjoja salkussaan!!! Lopulta kirja oli kuitenkin vuokranantajalla...

        Avainten palautuksen jälkeen meni U S E I T A päiviä, kunnes sain rahani/pankkikirjan takaisin, ja sekin (yksinkertainen asia) oli todella vaikeaa!!!

        Mikään sovittu aikataulu ei pätenyt, kämppä ei ollut edellisestä asukkaasta tyhjä silloin kun piti. Ja kun itse olin muuttamassa pois, niin soiteltiin monta päivää ennen kuun loppua perään, ja "hätyyteltiin" muuttamaan nopeasti...

        Avainten saamisessa oli myös ongelmia, eikä pahemmin välitetty, vaikkä kämppä oli edellisen asukin jäljiltä siivoamatta. Vetosi siihen, että niillä oli kiire muuttaa pois...

        Palvelu aluksi ihan hyvää, mutta sen jälkeen kun oli ilmeisesti saanut välityspalkkion vuokranantajalta, mikään ei kiinnostanut. Ja palvelu ala-arvoista...

        "Oma" tapa tehdä vuokrasopimus: vuoden määräaika, jolloin on korotettu vuokra. Vuoden jälkeen jatkuu toistaiseksi voimassaolevana...välityspalkkio maksatetaan kuitenkin vuokralaisella!!! Vaikka toimeksiantajan sen pitäisi maksaa...juuri näin!!!

        Säästy monelta harmilta kun et vuokraa asuntoa sitä kautta...

        Kuulostaa törkeältä! minun tulee maksaa vakuus suoraan vuokranantajan tilille,onneksi. Olen ottanut selvää henkilöstä ja hän vaikuttaa kunnialliselta kansalaiselta. Länsi-Suomen Lääninhallituksella ei ollut mitään pahaa sanottavaa TSVV:stä, soitin sinne ja sanoivat etteivät ole ottaneet mitään valituksia vastaan eli kuulemma hyvin voi luottaa tähän firmaan.

        miten ihmeessä välityspalkkio on voinut tulla sinun maksettavaksi? Jouduitko maksamaan sen? itse aion syynätä vuokrasopimuksen suurennuslasilla läpi.
        Vuokravakuiden saaminen tuntuu tosi monissa paikoissa kestävän luvattoman kauan, jopa satotaloilla on yritetty ottaa älyttömiä summia kaikesta ja kestänyt vielä kauemmin maksaa takaisin!


      • Jari
        vuokralainen kirjoitti:

        Kuulostaa törkeältä! minun tulee maksaa vakuus suoraan vuokranantajan tilille,onneksi. Olen ottanut selvää henkilöstä ja hän vaikuttaa kunnialliselta kansalaiselta. Länsi-Suomen Lääninhallituksella ei ollut mitään pahaa sanottavaa TSVV:stä, soitin sinne ja sanoivat etteivät ole ottaneet mitään valituksia vastaan eli kuulemma hyvin voi luottaa tähän firmaan.

        miten ihmeessä välityspalkkio on voinut tulla sinun maksettavaksi? Jouduitko maksamaan sen? itse aion syynätä vuokrasopimuksen suurennuslasilla läpi.
        Vuokravakuiden saaminen tuntuu tosi monissa paikoissa kestävän luvattoman kauan, jopa satotaloilla on yritetty ottaa älyttömiä summia kaikesta ja kestänyt vielä kauemmin maksaa takaisin!

        Lääninhallitukseen ei tehdä valituksia vaan kanteluita joita ko. firmasta on tehty 100 % varmuudella Länsi-Suomen Lääninhallitukseen. Itse en suosittele kenellekään TSVV:n käyttöä, kokemusta on.


      • ex-asiakas
        vuokralainen kirjoitti:

        Kuulostaa törkeältä! minun tulee maksaa vakuus suoraan vuokranantajan tilille,onneksi. Olen ottanut selvää henkilöstä ja hän vaikuttaa kunnialliselta kansalaiselta. Länsi-Suomen Lääninhallituksella ei ollut mitään pahaa sanottavaa TSVV:stä, soitin sinne ja sanoivat etteivät ole ottaneet mitään valituksia vastaan eli kuulemma hyvin voi luottaa tähän firmaan.

        miten ihmeessä välityspalkkio on voinut tulla sinun maksettavaksi? Jouduitko maksamaan sen? itse aion syynätä vuokrasopimuksen suurennuslasilla läpi.
        Vuokravakuiden saaminen tuntuu tosi monissa paikoissa kestävän luvattoman kauan, jopa satotaloilla on yritetty ottaa älyttömiä summia kaikesta ja kestänyt vielä kauemmin maksaa takaisin!

        Ensimmäisen vuoden ajan määräaikainen vuokrasopimus, jolloin itselläni oli 30 eurolla korotettu vuokra. Siten vuokranantaja sai maksamansa välityspalkkion takaisen, osissa tosin, mutta kuitenkin.

        Vuoden jälkeen sopimus jatkui toistaiseksi voimassa olevana, ja vuokra laski sen 30 euroa. Ja taas sai itse hoidella välityspuljulle kuuluvia asioita, kuten sopia vuokranantajan kanssa sopimuksen jatkosta...

        KIERTÄKÄÄ KYSEINEN PULJU KAUKAA!!! Säästyt monelta ongelmalta!!! Ps. Kokemusta on!!!


      • Markko
        ex-asiakas kirjoitti:

        Ensimmäisen vuoden ajan määräaikainen vuokrasopimus, jolloin itselläni oli 30 eurolla korotettu vuokra. Siten vuokranantaja sai maksamansa välityspalkkion takaisen, osissa tosin, mutta kuitenkin.

        Vuoden jälkeen sopimus jatkui toistaiseksi voimassa olevana, ja vuokra laski sen 30 euroa. Ja taas sai itse hoidella välityspuljulle kuuluvia asioita, kuten sopia vuokranantajan kanssa sopimuksen jatkosta...

        KIERTÄKÄÄ KYSEINEN PULJU KAUKAA!!! Säästyt monelta ongelmalta!!! Ps. Kokemusta on!!!

        Korotetulla vuokralla välityspalkkion maksattaminen vuokralaisella on lainvastaista. Asiasta on muistaakseni olemassa oikeuden päätös. Joten asiasta voi ryhtyä toimenpiteisiin tai sellaiseen ei ainakaan kannata suostua!


      • Anonyymi
        ! ! ! kirjoitti:

        Kannattaa kiertää kyseinen pulju K A U K A A, sillä siitä on todella huonoja kokemuksia.

        Itse hoidin vakuuden avaamalla vuokravakuustilin pankissa, ja pankkikirjan vein tsvv;n. Säilyttää kuulemma KYMMENIEN vuokravakuustilien pankkikirjoja salkussaan!!! Lopulta kirja oli kuitenkin vuokranantajalla...

        Avainten palautuksen jälkeen meni U S E I T A päiviä, kunnes sain rahani/pankkikirjan takaisin, ja sekin (yksinkertainen asia) oli todella vaikeaa!!!

        Mikään sovittu aikataulu ei pätenyt, kämppä ei ollut edellisestä asukkaasta tyhjä silloin kun piti. Ja kun itse olin muuttamassa pois, niin soiteltiin monta päivää ennen kuun loppua perään, ja "hätyyteltiin" muuttamaan nopeasti...

        Avainten saamisessa oli myös ongelmia, eikä pahemmin välitetty, vaikkä kämppä oli edellisen asukin jäljiltä siivoamatta. Vetosi siihen, että niillä oli kiire muuttaa pois...

        Palvelu aluksi ihan hyvää, mutta sen jälkeen kun oli ilmeisesti saanut välityspalkkion vuokranantajalta, mikään ei kiinnostanut. Ja palvelu ala-arvoista...

        "Oma" tapa tehdä vuokrasopimus: vuoden määräaika, jolloin on korotettu vuokra. Vuoden jälkeen jatkuu toistaiseksi voimassaolevana...välityspalkkio maksatetaan kuitenkin vuokralaisella!!! Vaikka toimeksiantajan sen pitäisi maksaa...juuri näin!!!

        Säästy monelta harmilta kun et vuokraa asuntoa sitä kautta...

        Olen samaa mieltä kanssanne,palvelu loppui heti kun sopimus tehty.Joka asiassa vedottiin kiireeseen kun itse jouduin hoitamaan heille kuuluvat asiat,eli kysellä perään .Pomo on ihan sanonko........tiedtte kyllä.Asunto mihin muutin oli kaikkea muuta kuin siivottu.Ilmoitin asiasta kahteen kertaan mutta sain haukkumiset päälleni.Siivosin asuntoa kaksi viikkoa.Vuokraemäntänikin sanoi vain että on pahoillaan.Heillä on todellakin erikoisia juttuja vakuuksien,vuokran maksujen ja avaimien kanssa.En suosittele todellakaan tätä puljua käyttämään vuokraus asioissa.Pomo on aivopessyt jo nuoret työntekijän säkin.....mutta moni on lähtenyt firmasta huomattuaan että pomo toimii ihan omilla säännöillään.


    • Miku

      Jos olet muuttamassa asunnostasi pois ja ko. firma toimii välittäjänä asunnollesi varaudu siihen että sinulle voidaan soittaa mihin aikaan tahansa ja ilmoittaa että uudet asukasehdokkaat tulevat 10 minuutin päästä katsomaan asuntoa. Mikäli tämä ei sovi olet täysin yhteistyökyvytön paskiainen.

      Ja oletusarvoisesti sinun pitäisi antaa toimistolle asuntosi avaimet jotta asuntoa päästään katsomaan silloinkin kun et ole kotona.

      Firmassa palvelu pelaa niin kauan kun rahoja ei ole saatu, sen jälkeen asiakas, usein köyhä vuokralainen, on välttämätön paha.

    • Asukas

      Me ollaan vuokarattu 3 kämppää tsvv:n kautta. Kivoja ausuntoja ollaan saatu. Viimeinen muutto Turkuun kävi todella nopeasti ja helposti. Ensin ei meinattu saada nykyistä asuntoa kissan takia mutta vuokraemännän kanssa siitäkin päästiin sopuun.
      Myönnän että aika tylyä ja kiireistä palvelu on ollut mutta muuten kaikki mennyt hyvin ja saatu olla rauhassa. Soitin itse entiselle vuokralaiselle ja sovittiin että koska voitais mennä katsomaan. Ihastuin asuntoon heti ja ois todella harmittanut et jos ei oltais tätä saatu. Jouduttiin vaan maksamaan kahden asunnon vuokrat et se tuli vähän kalliisi. Vuokratakuu maksettiin suoraan vuokraemännälle. Itsellä käynyt hyvä tuuri mut en kans ensimmäisenä suosittelis kyseistä toimistoa. Tuntuu et täytyy olla rahapussi aika täynnä ennenkun edes pääsee ehdolle.

    • asukas

      Itselläni on pelkkää hyvää sanottavaa firmasta. Olivat todella ystävällisiä kun vuokrasin asuntoni, samoin nyt kun olen muuttamassa pois. Kaikkiin tyhmiinkin kysymyksiini olen saanut selkeän ja nopean vastauksen.
      Olen 19-vuotias työtön, eli en mikään rikas, jota pitäisi nuoleskella. En ole myöskään joutunut maksamaan mitään kummallisia ylimääräisiä maksuja, vaan kaikki on sujunut hyvin siististi.
      Uskaltaisin epäillä, että teissä, joilla on ollut huonoja kokemuksia, on ollut itsessännekin jotain vikaa. Ottakaa aina selvää aikatauluista ja käytännön järjestelyistä ennen kuin alatte syyttää toisia huonosti menneistä kaupoista.

      • Anonyymi

        Tai sitten olet vaan tvss toimitusjohtaja kun vastasit kaikkien kysymyksiin ja haukuit muita tietämättä niiden kokemuksista

        Tuutte palaamaan helvetissä tästä herra tvss toimitusjohtaja


    • Larry

      Tässä pitkä avautuminen Turun Seudun Vuokravälitys OYn toiminnasta, nyt kun asiat ovat vielä tuoreessa muistissa ja lievä potutus päällä. Muutin pois heidän välittämästään asunnosta eilen ja kaikki ei mennyt ihan hyvän välitystavan mukaisesti.

      TSVVllä on erikoinen tapa järjestää vuokra-asuntojen näyttöjä. Pari viikkoa sopparin irtisanomisen jälkeen alkoi tulla soittoja ja tekstiviestejä, tähän tyyliin: "Sain välitysfirmalta sun numeron ja ne käski mun sopia asunnon näytöstä". Toistakymmentä yhteydenottoa muutamassa päivässä! Koita siinä nyt sitten sovittaa omia ja toisten työvuoroja keskenään ja päivystää kotona millon ihmiset tulevat...

      Kyselin firmalta, onko heillä oikeus jakaa numeroani ympäri kylää ja he totesivat vaan, että "sun numeros löytyy tiedustelusta" (tarkistivatkohan edes onko salainen) ja että "et missään vaiheessa kieltäytynyt tästä" (multa ei edes kysytty mitään). Että semmoista toimintaa.

      Sit toinen juttu, mistä heidän kanssa tuli ongelmia, oli punaviinitahra. Jo asuntoon muuttaessani tapetit olivat vaihtokunnossa, mutta en silloin tehnyt mitään numeroa siitä. Menin sitten kaatamaan lasillisen punaviiniä yhdelle seinälle. Otin yhteyttä firmaan, ja he olivat että ei se mitään, sulle ei tule kuluja jos ne menevät muutenkin vaihtoon.

      No sitten tänään, lopputarkastuksen jälkeen, tuli puhelu, että joudun kustantamaan tahraisen seinän tapetoinnin. Olin että mitä hittoa, ne kaikki seinäthän tapetoidaan? Hetken päästä tuli uusi puhelu, että "joo, kaikki seinät tapetoidaan, mutta sä joudut maksamaan sen seinän, jossa tahra oli". Sitten jo vähän tuohduin, että tossa ei oo nyt kyllä mitään järkeä jumalauta. Sehän tapetoitaisiin kumminkin oli siinä tahraa tai ei. Luurin toisessa päässä vaan hoettiin, että "asiakas korvaa aiheuttamansa vahingot", ja "ei oo mitään järkeä lähteä riitelemään, ei sulla ole tässä mahdollisuuksia".

      Ihme touhua. Asiointi kyseisen firman kanssa oli ihan mukavaa noin muuten, mitä nyt lupaukset eivät eivät missään vaiheessa pitäneet. Koitin useamman kerran sopia sellaista lopputarkastuspäivää, että voisin itse olla mukana, mutta ajan sopiminen oli heille mahdotonta.

      Eilen soittaessani sitten sovittiin, että käyvät katsomaan kämpän tänään aamupäivällä. No, tunti siitä puhelusta tarkastaja hyökkäsi sisään, luullen että asunto olisi tyhjä ja ihmetteli asiaa. No mulla ei ollut siellä enää paljon kamaa, sänky ja muutama laatikko, ja olin että kai tän voi nytkin tarkastaa, mutta se ei käynyt päinsä. Kysyin sitten viinitahrasta, mielipide oli että "aika iso, pitää korjata", jonka jälkeen kysyin muiden tapettien kunnosta. Hän oli vaan että "katsotaan ne sitten huomenna". Justjust.

      En todellakaan suosittele asioimaan Turun Seudun Vuokravälityksen kanssa, vaikka heidän tarjouksensa saattavat vaikuttaa houkuttelevilta (mullakaan ei ollut ollenkaan takuuvuokraa tuossa kämpässä). Lisäksi nettisivuillaan olevat kuvat saattavat olla ihan eri asunnosta kun mitä he ovat vuokraamassa.

      et semmoista

    • peppi

      Joo,suosittelen puljun kiertämistä pirun kaukaa.Johtaja on kyllä aivan p..ka.Voin kuvitella nämä kaikki tilanteet jotka luin kun tiedän hepun.Joka virastossa se tunnetaan...

    • hämmästynyt

      Turun Seudun Vuokravälitys.
      Aivan uskomatonta käytöstä kaikilta kyseisen puljun virkailijoilta. Lyövät asiakkaalle luurin korvaan ja haukkuvat asiakasta. Eivät osaa ammattitaitoisesti keskustella asioista lainkaan. Onkohan edes ihan laillista toimintaa heillä, käytöksen perusteella herää epäilys siitäkin. En ole moista toimintaa ennen kohdannut.

      • hermoraunio

        Tä on todella tuttua!


    • reppanareissullansa

      Hyvin pelaa firman kanssa yhteistyö silloin kun ei missään yhteydessä tartte olla vuokra-asumisen aikana.
      Jos yhden kerran unohtaa, eli siis rehellisesti unohtaa maksaa vuokransa määräpäivään mennessä, puhuttelevat minua ihmisenä niinkuin olisin mikäkin varas tai lastenraiskari. Ei siinä kaunis ja nöyrä anteeksipyytely auta.

    • tykkimyynti

      Olen joskus vuokrannut asuntoni sitä kautta, sain nopeasti hyvän vuokralaisen.
      Hain myös sinne noin vuosi sitten töihin, mutta minulle ei vastattu koskaan.
      Mitä luulette, käytänkö vielä palveluja.

    • niin eli....?

      No, voistko kertoa ihan täällä palstalla, että miksi, niin ei tarvii alkaa soittelemaan Länsi Suomen läänihallitukseen..?? AQsia sinänsä kiinnostaa, koska olen hakemassa uutta vuokrakämppää itselleni?

    • tyytyväinen asiakas

      Suurkiitos Turun Seudun Vuokravälitykselle hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta.
      Olemme vaimoni kanssa vuokranneet asuntojamme Turun seudun vuokravälityksen kautta jo yli kymmenen vuoden ajan ja aina on asiat hoitunut hyvin.

      Vuokralaisemmekin ovat kehuneet välitystoimistoa aina, että asiat hoidettu fiksusti.
      ja reilusti. Suosittelemme ehdottomasti yritystä. Olemmekin suositelleet yritystä ystävillemmikin lämpimästi. Luimme tätä keskutelupalstaa ja alkoi tuntua siltä, että
      nämä negatiiviset kommentit taitavat olla sellaisten vuokralaisten kirjoittamia jota ovat hoitaneet oman osuutensa vuokrasopimuksesta huonosti ja siihen on tainnut puuttua välitystoimisto ihan oikeutetusti.

      • monenlaista matosta

        Minä taas luin sinun kirjoituksesi ja alkoi tuntua siltä että sinä taidat olla väärässä.

        Itse olen ihan tavallinen, hyvätapainen ihminen mutta unohduksia voi joskus sattua niinkuin ihmisille yleensä sattuu. En ole mikään nykyajan juippi jolla on jossain superkännykässä joka ikinen asia erikseen hälyttämässä että millä sekunnilla mikäkin pitää hoitaa, mutta haluaisin uskoa vielä tänäkin päivänä siihen että ihmiset osaavat jutella keskenään ja sanoa ihan reilusti jos on jotain asiaa. Valitettavasti kaikki eivät suutaan osaa aukaista silloin kun sen aika on, vaan sitten vasta mulkkuillaan kun kuset on jo housussa. Se ei kyllä helvetissä ole minun vikani!


      • Hah.........

        Kyllä musta tuntuu että siellä kirjottelemassa on se TSVV:n työntekijä :D ei kenelläkään siitä firmasta noin pitkän ajan aikana voi olla vaan hyvää sanottavaa. Ja miten sitä aina sanotaankaan, ei savua ilman tulta! Etenkään kun pelkästään tälläkin palstalla monta ihmistä jotka kokeneet kyseisen firman ja miehen ikävänä. Että ehkä ne vuokralaisetkin on sitten vaan kaunistelleet teille mielipiteitään, jos niin vuokralaisia edes onkaan :)


      • Anonyymi

        Sama asia kuin aikasemmin eivät muut ole niin tyhmiä kuin luulette. Ensin vastatte palautteisiin asiakkaan nimikkeellä ja sen jälkeen syytätte asiakkaita olette kyseisen paikan toimitusjohtaja ja haluatte pelastaa maineenne. Asiakas kertoisi omasta hyvästä kokemuksesta eikä enempää.

        Entinen toimitusjohtajani oli identtinen teidän kanssa joten tiedä liikkeesi

        Jonain päivänä saat iteäsi älykkäämmän asiakkaan joka sulkee viemäristä tehdyn firmasi

        Eikä siihe paljon vaadita koska vain idiootti pitää muita tyhmänä.


    • -Lissu-

      Itse olen asunut TSVV:n asunnossa sekä kävin monessa heidän näytössä nyt kun olimme muuttamassa seuraavan, mutta emme sitten onneksi valinnutheidän asuntoa. Meinasin kirjoitttaa sinne firmaan asiakaspalautettakin, mutta mies kielsi ja rauhotteli kun hän aina niin rauhallinen :D

      Siis se firman "pomo" on aivan naurettavat ihmissuhdetaidot osaava mies. Tiuskii, TODELLA epäkohtelias. Ja kun on muiden vuokranvälitysfirmojen ja asunnonvälittäjien kanssa tekemisissä sen huomaa! Me aina ajallaan vuokrat maksettiin eikä sillai ollu ongelmia, mutta heidän puolesta ongelmia sit olikin ja runsaasti. Sekä nyt kun niissä näytöissä olin, aivan uskomatonta käytöstä siltä mieheltä!!!!!!!!!! Onneksi turussa on paljon muita hyviä firmoja, ei tarvi heitä käyttää enää ikinä! Näin minä päätin :)

    • Virkamies -76

      Mä hain heiltä asuntoa, ja lupasivat että ottavat huomenna yhteyttä, kun ovat kysyneet vuokraisännältä, että kelpaanko. Kaksi viikkoa odotin sitä "huomenna" päivää, ja sitten soitin sinne. Ei kuulema vuokraisäntä ollut vielä kertonut kantaansa. Asunto oli noin 2 kuukautta vielä tämän "huomenna" -päivän jälkeen vapaa, mutta soittoa ei ikinä tullut... Taisin jossain vaiheessa soittaa sinne, ettei tarvii edes enää ottaa yhteyttä...

      Vuokrasin muualta, ja siellä huomenna oli se seuraava päivä.. :O

      Ja näin tiedoksi, että olen vähintään kohtuu tuloinen, työssä käyvä ihminen. Eli siis voinen olettaa, ettei minussa suurta vikaa ollut vuokralaisena...

    • paska paikka

      Törmäsin tähän ketjuun ja voi pojat! Tuli mieleen omat kokemukset...kesällä 2012 muutin pois heidän kauttaan vuokratusta firmasta. Noh, palautin avaimet ajallaan yms ja asuntoa käytiin tarkastamassa. 3 päivää tarkastamisen jälkeen tuee puhelu, että uusi asukas on sitä mieltä, että asunto on paskainen ja minun pitää mennä siivoamaan se.
      Soitin asukkaalle, mut ei vastannut, eikä minullakaan ole ihan joka päivä aikaa mennä siivoamaan sitä! TSVV:ltä tulee parin päivän päästä taas soittoo, kauheeta tiuskimista ja kiukuttelua ku en menny siivoamaan.
      TSVV:n pomo soitteli mulle melkein päivittäin erinumeroista ! Haukku mut pystyyn eikä antanut suun vuoroa minulle. Yiritn myös tiedustella että kuka on arkastanu asunnon kunnon ja hyvöksynyt sen, niin asia ei kuulemma minulle kuuluu ja ettei sillä ollut mitään väliä.

      Aivan uskomatonta käytöstä! Oli muuten ensimmäinen ja VIIMEINEN kerta, ku tuosta puljusta mitään asuntoa otan!
      Hauskaahan tässä oli myös se, että uusi asukas oli lähettänyt minulle lauskun siivouksesta. Siihen oli merkitty erikseen ikkunanvälien imurointi, seinien imurointi ja kuinka hän joutui kaakelitkin pesemään painepesurilla ym. AIVAN NAURETTAVAA! Eipä se asunto ollut mitenkään "uusi" kun itse siihen muutin :D Niin, ja mitä takuuvuokraan tuli, maksoin 2kk:n takuuvuokran, 1kk meni sopimussakkona ku purin sopimuksen alle vudessa, mutta sin 1kk:n takuusta vai osan takaisin?!? En tähän päivään mennessäkään tiedä syytä, miksi vain osa !

      Nous taas kaikki höyryt korvista ku muistelin ja kirjoitin tätä :D

    • ::D:D

      Mä kerran olin menossa katsomaan yhtä hyvää kämppävaihtoehtoa näiden kautta. Näyttö oli sovittu. Tunti ennen näyttöä tämä "iso herra" soittaa. "meillä ei ole tämän asunnon avaimia vielä, joten joudutaan perumaan näyttö". Avaimet vain kilisi taustalla. Seuraavana päivänä kämppä oli toisen firman nettisivuille välitettävänä. :D

    • xxxxxx2

      joo olen todella samaa mieltä tästä firmasta!!! eli kiertäkää kaukaa.. ihan tosi mitä touhuu. meillä myös ihan alusta asti oli väärinkäsityksiä ja siitäkin tuli itselle semmonen olo että ne koitti pistää kaiken minun syyksi, heti jo hakemuksen kanssa eli piti molempien aikuisten laittaa oma hakemus vaikka saman katon alle mentäisiinkin..sitä en tienny ja siitäkin tämä emäntä alkoi tiuskimaan minulle että hei minä olen tehnyt tätä 25 vuotta ja tiedän mitä sanoa asunnon hakijalle. no mutta ei minulle ollut sanonut erikseen että meidän molempien pitäisi se hakemus laittaa no mutta kuitenkin sitten sain ne hakemukset lähetettyä ok, sitten sovittiin päivä koska mentäisiin katsomaan kämppiä,samana päivänä kun piti olla näyttö niin emäntä soittaa että näyttö peruttu kun heillä auto hajonnut ja tämä tapahtui 12min ennen kuin piti tavata sanoin sitten että voi harmi että minä olen jo pihassa perheeni kanssa ja häntä ei voinut kiinostaa sitten pätkääkään ja oli vaan että palataan maanantaina en siihenkään kerennyt vastaamaan mitään kun hän jo löi luurin korvaan. lähetin heille asiallisesti viestiä että ois voinut toki vähän aikaisempaan ilmoittaa siitä ja hetken päästä soitti johtaja itse ja alkoi huutamaan minulle puhelimeen että mistä hän ois voinut tietää että auto ois hajonnut ja alkoi minua syyttelemään että minä tiuskin heille siitä kun jouduin odottamaan?????!!!!!! ei ongelma ollut odottamisessa ei todellakaan vaan se että 12min päästä heiltä jonkun ois pitänyt olla paikanpäällä jo ja sit peruutetaan minun mielestäni peruutus tuli aika myöhään..sanoin johtajalle että kun tietää että on tämmoiset pakkaset niin pitäis se auto tarkastaa ajoissa ennen ku ois aika lähteä tai olla jo tien päälllä niinkuin itse tein niin, siihen itse johtaja sanoi että ei hän vaan ja löi törkeästi luurin korvaan!!!!! siis täh? todella aikuismaista käytöstä???? oikeesti :( ja kaiken huippu se että he eivät kertaakaan pahoitelleet että näin kävi! ja koitin kaksi kertaa vielä soittaa takaisin sen jälkeen kun johtaja oli korvaan lyönyt luurin niin eivät vastanneet!! törkeetä,ei ole kertaakaan moista vielä tullut vastaan :( mieheni koitti soittaa ja jutella mutta johtaja hyökkäs hänenkin sanojen päälle ja löi luurin miehellenikin korvaan! että näin meillä tämän firman kanssa kävi:(

    • maiju4

      Valitettavasti minulla on ollut huonoa kokemusta myös Turun Vuokra-asunnot Oystä, hyvin epäkohteliasta palvelua ja vaikka olivat antaneet minulle sopimusta allekirjoitettaessa väärää tietoa eivät voineet edes pahoitella vaan laittoivat kaiken minun syykseni.. Kyllä valitettavan osaamatonta toimintaa kun vuokralainen jätetään allekirjoitusten jälkeen aivan yksin, eikä mitkään tulevat ongelmat ole mitenkään välityötoimiston vastuulla :(

      • Tarkennus

        Kumpaa nyt tarkoitat: Turun Vuokra-Asunnot Oy:tä vai Turun Seudun Vuokravälitys Oy:tä? Ne ovat kaksi eri firmaa.


    • Lähdin pois

      Satuin kerran paikalle ko. firmaan ja kuulin silloinkin kuin tämä paikan johtaja huusi naapurihuoneessa törkeyksiä puhelimessa asiakkaalle...tein johtopäätökset ja menin muualle.
      Mainokset lupaa vaikka mitä..."palvelu" on ihan toista.

    • ihmettelen vaan

      Mikä ihme siinä on että kyseiseen firmaan haetaan vähän väliä työntekijää? Työntekijät vaihtuu koko ajan, se kertoo jo paljon työympäristön viihtyvyydestä.

    • ellureiU

      Vuokrasin tänään TSVV:n kautta asunnon ja mielestäni palvelu oli todella hyvää. Otin heihin yhteyttä Maanantai illalla ja tiistaiksi minulle sovittiin yksityisnäyttö. Tein hakemuksen asuntoon ja sain puolentunnin päästä tietää, että asunto on vuokrattu minulle. Mielestäni siis ripeää ja asiallista toimintaa.

    • karpalolonkero1

      Vuokranantajan näkemyksestä hyvää ja ripeää toimintaa. Maksakaa vuokralaiset vuokranne ajoissa ja pitäkää asuntoa kuin omaanne kun asutte, niin ongelmia ei tule

    • peequu3

      Ajattelin ennen ettei vuokralaiselle ole merkitystä mikä firma asuntoa välittää, nyt tiedän että on. Pois muuttaessamme kyseisen firman toimitusjohtaja oli soittanut miehelleni ja alkanut räyhätä jotain, mieheni oli kysynyt mitä asia koskee ja pyytänyt puhumaan asiallisesti, mutta kaveri oli huutanut puhelimeen että "turpa kiinni, nyt helvetti kuuntelet!" tms. Ihan uskomatonta käytöstä, ihmettelen miten koko paskaa puljua on enää edes olemassa. Välityspalkkiot ovat varmaan sen verran alhaiset, että rahaa pitää säälittävillä ja epämääräisillä tavoilla yrittää kiskoa vuokralaisilta. Olisinpa googlettanut firmaa ennen asunnon vuokrausta, en yhtään epäile etteikö muiden täällä kirjoittaneiden kokemukset olisi totta.

      Ja koska joku kuitenkin asiaa miettii, niin kysymys ei ole siitä että olisimme olleet huonoja vuokralaisia, olemme rempanneet asuntoa ja maksaneet vuokraa aina muutaman kuukauden etukäteen.

    • omistus

      Kuka asuu vuokralla?Ottakaa lainaa,ja ostakaa oma kämppä.Ei valu rahat toisten taskuun,ja omaisuus kertyy

      • Vaihtoo vailla

        No voi nyt saatanan paskat ja kristuksen vehkeet, taas yks velkafanaatikko.
        Lainaa sulla itselläsikin varmaan sen verran, ettet syö juuri muuta, kuin makaronia ja punaisen lapun tuotteita seuraavat 15-25v?
        Ja lomatkin olet kotona neljän seinän sisällä, kun ei ole rahaa lomareissuihin?
        Pummaat autonostorahoja(käyttö-/harrasteautoon) työkavereita myöden kaikilta jne?
        Ja ihan vaan sen takia, kun velka on parempi vaihtoehto kuin omavaraisuus.
        Aika moni kyl tuntuu olevan tyytymätön TSVV:n toimintaan.
        Jos puoletkin puheista pitää paikkansa(niin kuin varmaan pitääkin), niin on kyl firmassa vikaa.
        Itse joskus meinasin heidän kautta vuokrata kämppää, mut en tiedä viitsinkö palautteen johdosta.


      • omistus
        Vaihtoo vailla kirjoitti:

        No voi nyt saatanan paskat ja kristuksen vehkeet, taas yks velkafanaatikko.
        Lainaa sulla itselläsikin varmaan sen verran, ettet syö juuri muuta, kuin makaronia ja punaisen lapun tuotteita seuraavat 15-25v?
        Ja lomatkin olet kotona neljän seinän sisällä, kun ei ole rahaa lomareissuihin?
        Pummaat autonostorahoja(käyttö-/harrasteautoon) työkavereita myöden kaikilta jne?
        Ja ihan vaan sen takia, kun velka on parempi vaihtoehto kuin omavaraisuus.
        Aika moni kyl tuntuu olevan tyytymätön TSVV:n toimintaan.
        Jos puoletkin puheista pitää paikkansa(niin kuin varmaan pitääkin), niin on kyl firmassa vikaa.
        Itse joskus meinasin heidän kautta vuokrata kämppää, mut en tiedä viitsinkö palautteen johdosta.

        Hienoja johtopäätöksiä sinulta=)Ovat vaan aika vääriä.

        Mutta jos nyt haluat välttämättä tietää,niin en syö makaronia koska ei ole rahaa.Joskus syön,mutten rahojen vuoksi.
        Punaisia lappuja en juurikaan katsele.
        7viikon kesälomasta mökillä(ei velkainen,täysin oma) lapissa 3 viikkoa...Barcelonassa 3viikkoa.Viikon verran ollaan 4 seinän sisällä.Muttei rahojen vuoksi,siksi että saa vaan olla.

        Mutta joo, jokainen tehkööt rahoillaan mitä haluaa.


      • Ent. matkustelija
        omistus kirjoitti:

        Hienoja johtopäätöksiä sinulta=)Ovat vaan aika vääriä.

        Mutta jos nyt haluat välttämättä tietää,niin en syö makaronia koska ei ole rahaa.Joskus syön,mutten rahojen vuoksi.
        Punaisia lappuja en juurikaan katsele.
        7viikon kesälomasta mökillä(ei velkainen,täysin oma) lapissa 3 viikkoa...Barcelonassa 3viikkoa.Viikon verran ollaan 4 seinän sisällä.Muttei rahojen vuoksi,siksi että saa vaan olla.

        Mutta joo, jokainen tehkööt rahoillaan mitä haluaa.

        Jos sulla asiat ovat tosiaan noin, et tällaisia keskusteluja lue.
        En itsekään näitä lukenut, kun omistin talon, että taitaa olla vain
        haaveena tuo mökki Lapissa...


      • omistus
        Ent. matkustelija kirjoitti:

        Jos sulla asiat ovat tosiaan noin, et tällaisia keskusteluja lue.
        En itsekään näitä lukenut, kun omistin talon, että taitaa olla vain
        haaveena tuo mökki Lapissa...

        Jaaaa....no onneksi itse kuitenkin tiedän miten asiat ovat.


      • Vaihtoo vailla
        Ent. matkustelija kirjoitti:

        Jos sulla asiat ovat tosiaan noin, et tällaisia keskusteluja lue.
        En itsekään näitä lukenut, kun omistin talon, että taitaa olla vain
        haaveena tuo mökki Lapissa...

        Totta muuten. Miksi lukea vuokrakämppäpalstoja, jos kerta ei tarvitse vuokra-asuntoja.
        Mut kivahan tuo on, että voi velaksi reissata ja näin.
        Turhahan sitä velkaa on kehua muille, jos velkaa ei ole. Vai mitä?
        Useimmilla(9/10) tuntemastani velallisesta ihmisestä on aika pa, koska lähes suurin osa palkasta menee lainoihin.
        Ja juuri tuolla tavalla pa, kuten ekaksi kirjoitin.
        Mutta joo, omat on jokaisen rahat. En tuputa omaa elämäntyyliäni muille, ihmetyttää vain, et miksi sitä velkaantumista täytyy joka välissä tyrkyttää muille, milloin milläkin syyllä..?
        Itsellä kiva, kun on rahaa tilillä reilusti, enkä ole senttiäkään velkaa muille.
        Sit tos noin 20v päästä katselen, paljon rahaa kasassa ja ostelen sit oman kämpän. Ilman turhia velkailuja.


      • Pera P.A. Velkainen
        omistus kirjoitti:

        Jaaaa....no onneksi itse kuitenkin tiedän miten asiat ovat.

        Hei kaveri...Hei kaveri...Ota lisää velkaa;)


    • Ent. salolainen

      Ei lainaa enää never! Jouduttiin talo myymään polkuhintaan ja mitään omaisuutta ei jäänyt, hukkaan tuli maksettua sekin aika.

    • järkyttynyt

      Kehoitan kaikkia varomaan tätä firmaa. vuokratessasi asuntoa voit saada ystävällistä palvelua, mutta entä kun lähdet pois on toinen ääni kellossa. Vaikka itse yrittäisi tehdä kaikki oikein, siivota sääntöjen mukaan, niin keksimällä saadaan vaikka tikusta asiaa, että saisvat vuokratakuut kaikki itselleen. Ovat kai kovassa rahapulassa. Ja lisäksi valehtelevat kaikenlaista, laittavat jopa omia virheitään tai tekemättä jättämisiään asukkaan syyksi. Rahan ahneita ja todella hävyttömiä käytökseltään, Tämä vanhempi tyyppi osaa rääkymisen taidon hyvin, On se niin hämmästyttävää, että tällaisten annetaan edelleen toimia!! Näinkö meillä Suomessa?

    • Narsistiko??

      Ihan järkyttävä firma. Kannattaa välttää kyseistä firmaa. Omistajalla hermot ihan loppu, huutaa vuokralaisia idiooteiksi ja vaikka miksi. Jatkuvasti hakee uusia työntekijöitä, ketään ei viihdy siellä. Soittelee jatkuvasti työntekijöiden perään ja syyttää heitä kaikesta. Pitää koeajan töissä ja heittää pihalle ennen kuin koeaika päättyy. Oikeesti kannattaa välttää kyseistä firmaa loppuun saakka. Ihan sairasta käytöstä siellä omistajalla.

    • Hannah80

      Spurgujakelut on vielä parempi ruoanhakupaikka niille, jotka asuu suurissa kaupungeissa vuokralla.
      Kaipa joku taho olisi puuttunut firman toimintaam jos siinä on laittomuuksia?

    • vuokralainen90

      Paras firma ja ystävällinen ja mukava palvelu

    • siitävaanmuuttamaan
    • Joneri

      Kävin juuri katsomassa erästä kämppää. Asunnonvälittäjä ei ilmestynyt paikalle. Kun soitimme hänelle hän oli "ajamassa juuri autoa" .... Odotimme 1,5h joten päätin poistua paikalta. Ei katso tapauskohtaisesti asioita vaan toimii periaatteella; byrokratia; ihmiset ovat massaa/työtä joka/jotka eivät ole yksilöllisiä henkilöitä.
      Koska nämä tsvv:n tyypit eivät tieneet edes putkirempasta, soitin asunnon omistajalle ja nämä välikäteilijäthän ottivat siitä pultin, koska päätin hoitaa asian oikeasti enkä leikillä :))

      • Jneri

        Eli tässä tapauksessa jouduin tekemään itse asunnonvälittäjän työt vaikka olenkin puutarhuri.


    • vuokralainen90981

      Kieltäytyivät kutsumasta minua näyttöön, koska minulla on 1 kk irtisanomisaika nykyisestä asunnostani. Hassua vaan, että todella monella muullakin vuokralaisella on sellainen. Ymmärrän kyllä, että vuokranantajalle tulisi tässä tapauksessa 1kk vuokratulojen menetys, ja ymmärrän kyllä, että esim. suoraan kotoa muuttava 18-vuotias on silloin parempi ratkaisu.. Mutta eikö hyvän vuokranvälittäjän kuuluisi antaa vuokranantajan päättää kuka valitaan, eikä karsia heti porukkaa pois?

      Lisäksi tämän jälkeen, kun minuun oltiin oltu yhteydessä tästä asunnosta ja kutsu peruttu, sain samana päivänä toisen yhteydenoton toiselta heidän työntekijältään samasta asunnosta. Ihmettelin vähän heidän toimintatapojaan ja sain todella tylyä motkotusta siitä, kuinka "heille tulee satoja hakemuksia päivittäin ja tuhansia yhteydenottopyyntöjä, että eivät he voi pysyä näissä kaikissa mukana ja tietää mitä on jo tarjottu!". Ei edes pahoiteltu heidän tekemää vahinkoa, vaan enemminkin syytettiin minua siitä ja perusteltiin vaan kuinka rankkaa heillä on. Todella epäpätevää toimintaa.

      Itse päätin että tältä firmalta en enää vuokraa vaikka mikä olisi.

    • hohhoijaa...a

      Kyselin juuri asuntoa kyseiseltä yritykseltä. Annettiin tieto, että näyttö sovittu keskiviikkona kello 16, tervetuloa. Rupesin etsimään tietoa firmasta ja eksyin tälle keskustelupalstalle. Olin melkein lukenut keskustelun loppuun asti kun puhelin soi. Joku herra soitti (ei kertonut nimeään) ja sanoi, että näyttöhän oli sovittu klo 15.30 (sanoin, että minulle kerrottiin 16.) Sen jälkeen sanoi, että rakennuttajalle ei käynytkään kun viimeistään klo 15. Sanoin, että selvä, en pääse silloin tulemaan. Tähän vastasi, että selvä täytyy katsoa joku toinen aika ja lopetti puhelun. Olisi kiinnostanut, että koskahan voitaisiin se toinen aika sopia tai muuta jatkoa asialle.. Tuskin tulee toista aikaa, tai sitä minulle ilmoiteta! Ja mitenköhän ne ovat näytön jo muka sopineet klo 16 (joka olikin herran mielestä sittenkin 15.30) ja sitten rakennuttajalle ei sovittu aika käy. Haiskahtaa siltä, että mitään näyttöaikaa ollut edes alunperin sovittu. Asun itse Turusta 200km päässä enkä taida näiden tietojen perusteella ottaa riskiä lähteä katsomaan mitään yrityksen välittämää asuntoa!

    • Tytär1965

      TSVV

      Myös minulla/äidilläni erittäin huonoja kokemuksia. Kohtelivat 70-kymmppistä äitiäni ylimielisesti, joka vuokrasi sitä kautta väliaikaiseksi asunnoksi kotia kahden omistusasunnon välissä, kun ei oikein ymmärtänyt vuokratakuu- yms. muita juttuja. Nuori kaveri oli kuulemma "nauranut ulos" toimistosta. Samantyyppistä kyykytystä irtisanoessa: sähköpostitse vastaus, että VAPAAMUOTOINEN irtisanominen kirjallisesti riittää, sitten vaadittiinkin käynti toimistolla.

      Näyttää siltä, että puljua pyörittää isä ja poika tms. muut sukulaiset. Laitoin kirjallista palautetta pojan toimista - isä vastasi pyytäen soittamaan takaisin.

      Itse vuokranantaja, maahanmuuttajataustainen, vuokra-asuntoja enemmänkin omistaja kaveri oli asiallinen ja mukava.

      Varauduimme ongelmiin kuvaamalla ja raportoimalla kirjallisesti molemmille kaikki asunnon puutteet --> ei tule turhia jälkivaatimuksia.

      Nyt odottelemme, kuinka kauan kestää vuokratakuun palauttaminen.

      En suosittele. Onneksi on muitakin.

    • Jwiww81bq7

      Itse en tarkemmin jaksa avata kokemuksiani ko. puljusta, mutta sanon vain että kiertäkää kaukaa.
      Turusta löytyy monia muita luotettavia vuokra-asuntojen välittäjiä.

    • Zakke021

      Aivan pelle koko kaljupää. Metriviiskyt sulkahattupäässä ja luulee olevansa joku mieskin 😁😁

    • Ritvanen

      Ala-arvoista palvelua! Vuokralaisia kohdellaan kuin roskaa!

    • Harmituspettymys

      Mä oon ainakin tekemäs valitusta ja mahdollisesti oikeuteen asti menee.. Harmittaa, en voinut ulkopaikkakuntakuntalaisena tietää minkälainen firma tuo Tsvv Oy on. Kaikki vaikutti niin lupaavalta, mutta sitten tämä illuusio romahtaa: yhtäkkiä täysin perusteettomasti huijataan purkamaan vuokrasopparia, haukutaan ja uhataan viedä koko vakuus syyttä.. Ikävää ja rahallisesti ei sovi varsinkaan opiskelijan kukkarolle :/ Onneksi on todisteet kaikesta, jospa oikeus olisi sit mun puolella. Koitin kyllä sovitella, en jaksaisi vääntää. Suosittelen muitakin kyseisen firman kautta vääryyttä kokeneita tekemään edes valitusta kuluttajariitalautakuntaan. Ilmaista ja tietävätpä sitten sielläkin mikä firman meininki on.

      • KättäPidempää

        Apua pulmatilanteisiin löytyy esimerkiksi täältä:

        Kuluttajaliiton asuntoneuvonta, hyvää, pätevää ja nopeaa palvelua, sekä chat- että puhelinneuvonta!
        http://www.kuluttajaliitto.fi/neuvontapalvelut/asumisneuvonta/

        Ilmoitus huonoista ja/tai laittomista toimintatavoista Kilpailu- ja kuluttajaviraston valvonnalle, helppo lomake täyttää, voidaan lähettää myös anonyymisti:
        https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/KuviLomake.aspx

        Kilpailu- ja kuluttajaviraston kautta saa myös yhteyden kuluttaja-asiamieheen.

        Jos ongelmat ovat pahoja, eikä toinen osapuoli kuuntele järkipuhetta, voi asian myös riitauttaa kuluttajariitalautakunnassa, tältä sivulta löytyy sitä varten selkeät ohjeet ja kaavakkeet:
        http://www.kuluttajariita.fi/fi/index.html


      • valotpäälle

        Tämä yrityshän harjoittaa vain asuntojen välitystä. Sinulla ei ole vuokralaisena näin ollen mitään sopimussuhdetta toimiston kanssa, vaan vuokranantajan kanssa. Ainut sopimussuhde, mikä tässä yritykselle syntyy, on vuokranantajan ja toimiston välille. Näin ollen kummastelen kovasti, mistä olet toimistoa viemässä oikeuteen? Vuokravakuuskin maksetaan vuokranantajalle, ei toimistolle, joten heillä ei ole senkään suhteen mitään oikeussuhdetta kanssasi. Ehkä syyttävä sormi olisi syytä osoittaa vuokranantajaan eikä välitystoimistoon, jolla on velvoitteita vain sopimuskumppaniaan eli vuokranantajaa kohtaan?


      • Booris

        Täällä monella vuokralaisella on kokemuksia ongelmista nimenomaan tuon toimiston, ei oman vuokranantajansa kanssa. Useimmat vuokranantajat eivät taida olla edes perillä toimiston toimintatavoista, toimisto yrittää näidenkin kirjoitusten (katso muitakin ketjuja) tehdä rahaa vuokrasopimusten laittomilla irtisanomisilla, ja pitää perusteettomasti vuokravakuuksia itsellään. Eipä ole muista välitystoimistoista vastaavia juttuja, ja vielä yli kymmeneltä vuodelta. Eivät ihmiset tänne lämpimikseen kirjoittele.

        Vaikka vuokralainen ei olisikaan asiakassuhteessa toimiston kanssa, voi kyseenalaisesta toiminnasta silti tehdä ilmoituksen Aluehallintovirastolle, mikäli epäilee, ettei toimisto noudata hyvää välitystapaa:
        https://www.avi.fi/web/avi/valvonta-ja-ilmoitukset#.V7rm3Pl96Uk


    • Zillan66

      Tänään viimeeksi olin itse katsomassa näiden välittämää liiketilaa. Kohtelu oli kyllä aivan kummallista ja sääliksi käy vuokranantajia, jotka ovat näiden kavereiden listoilla. Tuli fiilis, että olin todellinen riesa ja idiootti kysymyksineni. Kyseinen tila ei ehkä ollut sopiva tarkoituksiini, niinpä kysäisin olisiko heillä tarjota jotain muuta minulle. Ei ole kuulemma. Täsmensin vielä uudelleen hakevani 200-500 neliöistä liiketilaa. No, heillä on kuulemma niitä niin paljon ettei taida olla mitään. What?! Ei väkisin...

    • Ihmetouhua

      Menin erään asunnon näyttöön. Pieni hoikka vanhempi mies oli esittelijänä. Olin ainoa henkilö katsomassa asuntoa ja mies selitti, että ilmoituksessa oleva vuokrahinta oli arvio ja selvittää nyt lopullisen oikean vuokran. En ole ennen tällaista kuullutkaan ja mielenkiinnolla odotin. Mies soitti jonnekin ja puhui aikansa. Tuli sitten ilmoittamaan vuokran joka oli yllätys monta kymppiä korkeampi kuin ilmoituksessa. Jolloin tietysti ilmoitin etten ole enää kiinnostunut ja häivyin nopeasti. Päätin etten tarvitse kyseisen firman palveluita.

    • Ihmetyttää

      Vaikuttaa siltä, että ainakin osa täällä sekoittaa kaksi eri firmaa keskenään. Suosittelisin ottamaan perusasiat haltuun ennen kuin alatte ketään sokeasti syyttelemään. Olen vuokranantajana käyttänyt TSVV:n palveluja, eikä ikinä ole ilmennyt mitään ongelmia. Myöskään vuokralaisteni suunnalta ei ole kuulunut mitään negatiivista, joten oletan heidänkin olevan tyytyväisiä. Kyllähän näitä tarinoita lukee täällä myös vuokranantajat, ei pelkästään asunnonhakijat.

      • tsvvhuijaa

        Ei sekoita. Muutan juuri pois. Pelleily on sanoinkuvaamatonta. TSVV yrittänyt toistuvasti huijata minua ja olen toistuvasti antanut heille nenilleen, kerran myös soittivat kuluttajaliiton asianajajalle, kun eivät uskoneet ja sitten olivat hiljaa.


      • Anonyymi

        Vuokranantajana käyttänyt tsvvt palvelua 2 eri vuokralaisen kanssa .Kaikki sujunut hyvin ei mitään ongelmia. Myös vuokralaiset ovat olleet tyytyväisiä.
        Vuokravakuus ei ole toimiston tilillä vaan vuokran antajan tilillä.
        Lopputarkastuksen olen tehnyt itse yhdessä vuokralaisten kanssa. Avaimet toimisto on toimittanut ajallaan sovitusti.


    • Työthuomenna

      Jännityksellä odotan luvattu avain tänään. Katsotaan ottavatko yhtyettä.

      • Työthuomenna

        Saimme avaimen kuten luvattu. Ei näin alussa häikkää sekä ihan asiallista käytöstä ollut.


    • Jabalee

      Hain tuonne töihin.. enpä taida vastata jos soittavat, sen verran vakuuttava on tämä ketju. Olis pitänyt kuukkeloida ensin!!

    • Järkyttäväätoimintaa

      Työntekijät eivät tiedä toistensa tekemisistä ja sovituista asioista MITÄÄN. Hankaloittaa erittäin paljon asiointia kun aina eri heppu vastaa, jolloin joudun selittelemään kaikki asiat uudelleen......

      Erittäin epäasiallista ja vähättelevää käytöstä ainakin joltakin vanhemmalta miestyöntekijältä. Puhelimessa ihan suoraa tylytystä ja huutoa minulle tänä aamuna. Saapi nähdä tuleeko vielä jotain ongelmia esim. vakuuden takaisin saannin kanssa.. Suosittelen välttämään kyseistä firmaa!!!! Nykyään asunto yksityishenkilön kautta, hoituu asiat mukavammin ja ilman pahaa mieltä :) Muiden Turun vuokranvälitysfirmojen kanssa ei ole tosin koskaan ollut tälläisiä ongelmia, kuin kyseisen firman......

    • Jepee

      Joo paskaa palvelua. Ikinä ei enää sinne.

    • ErittäinVihainenAsiakas

      Olen parhaillaan älyttömässä taistelussa näiden kanssa. Pois muuton yhteydessä kaikkea sovittua noudatettu. Nyt keksivät kaikkea nyhtääkseen minulta rahaa. Asunto muka huonosti siivottu joten nyt minua pydetään tai oikeastaan vaaditaa maksamaan siivous. Yksi avain on hukkunut joten vuokrakin kuulemma juoksee minun laskuuni. Heillähän kuuluisi olla takuu raha juuri esimerkiksi lukkojen sarjoittamiseen tämmöisessä tilanteessa jotta vuokra tappioita vuokra isännälle tai emännälle ei tulisi siksi että uutta asukasta ei voida päästää asumaan. Älkää IKINÄ käyttäkö tämän firman palveluja. Pomo täysi sekopää mulkku ja kaikki on aina asiakkaan vika, menipä asiat miten tahansa. Auttakaa joku tietämätöntä. Mitä voin tehdä pistääkseni hanttiin. Itsestään selvyyshän tässä on se että firman toimet ovat laittomia mutta millä todistaa se?!! Asianajajan puoleen on jo käännytty mutta ei kuulemma voi tehdä paljoakaan ennenkuin saa kirjallisia vaatimuksia käsiinsä jotta voi vastata niihin. Onko myös näin että mikäli riita tilanteessa ei esitetä kirjallista vaatimusta kuten vaikka laskua, ei voida myöskään vaatia maksamaan mitään? Jos vähänkään viellä tekevät asiasta hankalampaa, saattaa olla että tämä johtaja kävele nyrkkiin ja pahasti.

    • KokemuksellaXXX

      Itsellä myös huonoja kokemuksia ko välitysfirman toiminnasta. Palvelu on todellakin hyvin agressiivista ja impulssiivista. Asiakasta ei kuunnella eikä hänen mielipitellänsä ole mitään painoa niin vuokralaisena kuin vuokranantajankin roolissa. Tuntuu ettei tätä firmaa kiinnosta muu kuin saada rahansa ihmisiltä mahdollisimman pian ja sen jälkeen eivät ota mitään kantaa mihinkään.

    • Monstress

      Hakevat tasaisin väliajoin uusia työntekijöitä. Ois kiva kuulla millainen mesta on olla töissä. Vähän epäilyttää, mutta ala ois niin mun juttu ja tykkäisin varmasti.

      • entinentyöntekijä

        Entisenä työntekijänä on pakko sanoa, että ÄLÄ EDES HARKITSE!!!! Itse työ on erittäin kivaa, mutta pomo on ihan vainoharhainen. Tutkii paperisi ja työpöytäsi laatikot ja puhelimen soitetut numerot tsekkaa vähän väliä. Väitti, että minä soitan henkilökohtaisia puheluita työpuhelimesta, vaikka en soittanut ainoatakaan!! Kerran sai valtavan raivokohtauksen ja huusi minulle, että lisään omien kavereiden numeroita työpuhelimeen, vaikka ne numerot olivat siellä jo ennestään. Siellä oli sellainen nimi kuin Oma Guru. Raivosi ja huusi pää punaisena, että kuka on Oma Guru, kuka on Oma Guru. Sanoin, etten tiedä, se numero on ollut siellä jo ennestään. Väitti ettei ollut, sillä hän oli kuulemma puhelimen tutkinut. Myöhemmin googlettamalla selvisi, että Oma Guru on palvelu mistä saa apua kodin tietotekniikkapulmiin..
        Siinä tosin vain yksi esimerkki. Näitä olisi useampikin..


    • 1orvokki1

      Kundian sai joskus Raision kukkatalonkin nurin...

    • Kaksio_2009

      Viikko sitten sain kokea juuri sellaisen puhelun mitä olette kuvanneet "jos emme pääse heti ottamaan kuvia asunnosta niin olen yhteistyökyvytön ja tämä otetaan huomioon lopputarkastuksessa". Saapi nähdä miten käy 😉 Hön on tervetullut, 185 cm oleva nainen on toimitusjohtajaa vastassa 😂

    • IhmeEttäFirmaSaaToimia

      Sain todella huonoa asiakaspalvelua TSVV:ssä. Toimitusjohtaja ei tunnu ymmärtävän tai ei halua ymmärtää mitä hänelle puhutaan. Syyllistetään asiakasta ja syytetään valehtelijaksi. Syyttelyssä mennään henkilökohtaisuuksiin ja asiattomuuksiin. Toiminta ei voi olla hyvän välitystavan mukaista. Jäi todella paha maku. Kaikki edeltävät negatiiviset kommentit on helppo uskoa kun on itse ollut heidän kanssaan tekemisissä.

    • Onnekas987

      Huomasin että taas vaihteeksi TSSV hakee työntekijää. Itsekin kävin jokunen vuosi kyseisessä yrityksessä työhaastattelussa ja olen kyllä hyvin tyytyväinen, että sitä "soitan joka tapauksessa"-puhelua ei tullut koskaan. Silloisessa elämäntilanteessa olisin varmaan ottanut työpaikan vastaan, vaikka haastattelun aikana tästä pomosta tuli hyvin negatiivinen fiilis. Erityisesti jäi mieleen se kuinka hän kertoi, että vuokralaiset yrittävät aina kusettaa ja muutenkin tuotavat niin paljon ongelmia, että niiden kanssa täytyy osata olla "kova".

    • Turkulainenkin

      No vuokra-asunnonvälittäjät eivät tiedä mistään mitään. Oikeastaan ihan sama mitä kysyy niin vastaus on että en tiedä, mutta voin ottaa selvää ja ilmoitan parin päivän kuluessa. Onpi kyse edellisen vuokralaisen sähkönkulutuksesta, missä vesimittari sijaitsee jne. ihan perusjusttuja asuntoa haetttaessa. Useampi päivä kuluu eikä mitään tietoa. Kuten myös että saatteko asunnon vai ette, ilmoitetaan kaikille hakijoille tilanteenne. Pötypuhetta. Paska firma. Välttäkää

    • AnteroAntilooppi

      Taas olisi töitä tarjolla tässä jokaisen unelmatyöpaikassa. Ei muuta kuin hakemusta lähettämääni.

      :)

    • Tässäsitävaan

      Haluaisin kysyä, millaisia tämänhetkiset muut työntekijät siellä ovat? Onko esim omistajan poika mukava. Netin mukaan se poika hoitaa asuntojen vuokrausta ja sellainen olisi ajankohtaista.

      • Anonyymi

        Ylimielinen ja töykeä hänkin.


    • Tietääksljiij

      Kertokaa, millainen poika on

      • Anonyymi

        Söpo pikkupoikanainen....


    • antifani

      On kyllä turun suurin kävelevä mulkku tämä Jouko Reijonen. ei muuta sanottavaa.

    • siivoustaidoton

      En suosittele kyseistä firmaa kenellekään. Itseltäni perittiin muuttosiivouksen laiminlyömisestä yli 100 euron siivousmaksu.

      Hinkkasin asuntoa viikon ennen muuttoa päivittäin ja muuttopäivänä yksi muuttoapulaisistani teki vielä kerran siivouksen kylppärissä ja keittiössä. Kun minulle ilmoitettiin huonosta siivousjäljestä, kävi puolisoni siivoamassa asunnon vielä kertaalleen erittäin vahvoilla pesuaineilla. Tästä kolmen ihmisen tekemästä siivouksesta huolimatta siivousjälki ei tyydyttänyt kyseistä firmaa ja lasku napsahti.

      Tämä oli siis ensimmäinen kerta, kun siivousjäljestäni valitetaan ja minä olen kuitenkin asunut aiemmin miltei kymmenessä vuokra-asunnossa ja siivonnut ne rehellisesti sanottuna huolettomammin kuin tämän TSVV:n asunnon.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu on iha olematonta ja kummallista. Muutoin meillä ei ollut kyseisen firman kanssa suurempia ongelmia mutta...
      Kun vuokrasin asunnon Salosta, minun piti itse käydä turun toimistolla hakemassa avaimet.
      Noin vuoden asumisen jälkeen poikaystäväni muutti luokseni. Ajattelimme, että olisi mukava saada kummankin nimet papereihin, mutta toimistosta ilmoitettiin, että nimen lisäys soppariin maksaa 100€.

      Noh nyt hetki sitten muutimme pois kyseisestä asunnosta. Kun kävin toimistolla (taas) palauttamassa avaimet. Tilanne meni abaut näin: kävelin sisään ja tervehdin ystävällisesti, välittäjä (nuori nainen) otti avaimet kädestäni, kääntyi selkä minuun päin odottamaan että tulostimesta tulee kuitti, otti sen, allekirjoitti sen, lykkäsi sen minulle ja katsoi ihmeen mulkoilevasti tyylillä "ULOS!". Ihmeissäni jäin siihen hetkeksi ja kysyin että oliko tämä tässä niin hän vain tuijotti minua kuin mitäkin idioottia.
      Tästä muutaman päivän päästä tuli soitto, että asunto on huonosti siivottu. Meidän piti jälleen kerran ajaa turkuun hakemaan avaimet. Toimistolla minulle lykättiin käteen koko neljän avaimen nippu. Kysyin, että onnistuisiko jos hän antaisi yhden avaimen ja jättäisin avaimen sitten asuntoon niin ei tarvitsisi ajaa turkuun TAAS. Tämä ei jostain syystä onnistunut ja totesi vain että toimistolla ei ole muita avaimia kuin tuo nippu, joten asuntoon ei voi jättää niitä.
      Onneksi heillä oli näyttö tähän minun entiseen asuntoon seuraavalla viikolla, joten sovimme että tuon avaimet heille sitten talolle. Ei haitannut koska muutimme tässä talossa vain kerroksesta toiseen.

      Noh päivä koitti ja menin ulos talon eteen istuskelemaan ja odottamaan välittäjää. Tämä sama nainen sitten käveli parkkipaikan poikki talolle. Tervehdin jälleen ystävällisesti. Ilme värähtämättä naamaani vasten lättästiin kysymys "sulla on avaimet?" Annoin avaimet ja hän nappasi ne kädestäni. Yritin siinä jutustella ja sen verran sanoa että asunto on nyt siisti. Hän nyökkäsi ja käänsi selän minua päin eli asia oli vissiin sillä hoidettu.

      Missään välissä ei näkynyt merkkejä normaalista ja ystävällisestä palvelusta. Ei hymyä, hyvin töykeää toimintaa asiakasta kohtaan. Kuitenkin asiakkaana olin yli vuoden heillä.

      En suosittele..

    • Anonyymi

      Mitä tänä vuonna sanotte tästä firmasta?
      Poikani juuri sai avaimet käteen ja asunto oli likainen, listat irti. Yhteydenoton anti oli, että me olimme repineet listat irti ja sotkeneet asunnon.

    • Anonyymi

      Ihan hirveä lafka. Itse olin yli 5 vuotta vuokralla yksityisen asunnossa, jota välitti kyseinen firma. Kyseisen firman mukaan viidessä vuodessa ei tule asumisen jälkiä asuntoon ja jouduin korvaamaan kaiken, vaikka remontti oli tehty päin persettä. Leikkuulaudatkin olin kuulemma pilannut käyttökelvottomiksi, käyttämällä niitä leikkaamiseen. Siivouksesta tuli sanomista, kaikki oli siivottu huonosti. Tosin nämä asiat tulivat vuokranantajalta, mutta sanoi, että välittäjä oli käskenyt näistä ilmoittaa minulle. Mulla oli yli 2000 vuokravakuus ja senttiäkään en saanut takaisin. En enää ikinä vuokraa mitään kyseisen firman kautta.

      • Anonyymi

        Näitä kun lukee niin näyttäisi olevan enemmän sääntö kuin poikkeus rahastaa siivouksella ja vuokravakuudella.
        Missäköhän kohtaa menee rikollisuuden raja jos kymmeniä vastaavia tapauksia ?

        Kuvatkaa kämppä ennen sisään muuttoa ja lähtiessä


    • Anonyymi

      Asunnon joka nurkka pitää kuvata todistusaineistoksi heti kun muuttaa.
      Päivämäärä näkyviin kuvaan.

      • Anonyymi

        Kuvat myös firmaan heti näytille ennen muuttoa. Ja kuvat kannattaa antaa myös talon hallitukselle, miin voivat todistaa kun häipyy kämpästä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvat myös firmaan heti näytille ennen muuttoa. Ja kuvat kannattaa antaa myös talon hallitukselle, miin voivat todistaa kun häipyy kämpästä joskus.

        Viekää asia oikeuteen/ kuluttajasuojeluun..niin selvittävät kenen kuuluu.maksaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää asia oikeuteen/ kuluttajasuojeluun..niin selvittävät kenen kuuluu.maksaa!!!

        Nämä ovat hankalia tapauksia jos on sana vasten sanaa. Aina ennen muuttoa kuvat kämpästä. Esim videokuvalla kattaa helposti koko kämpän enemmin kuin still-kuvia räpsii kymmeniä.

        Oikeuteen näistä ei kannata mennä, riski on hävitä ja kulut siloin aivan muuta kuin vuokratakuu. Ei se kuluttajasuojakaan auta jos ei ole todisteita kämpän kunnosta.


    • Anonyymi

      Itse sain hyvinkin positiivista ja nopeaa palvelua vuokratessa asuntoa.

      • Anonyymi

        Olet näköjään todella harvinainen tapaus tässä ketjussa.
        Yrityksemme aikoi vuokrata muutaman liiketilan keskustasta, mutta asioitua ko firman kanssa kaikki varoitusvalot paloivat punaisena. Varsinkin kun peilaa näitä kommentteja niin vuokralaisen on syytä olla tarkkana. Niinkuin aina vuokrasopimusta tehdessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään todella harvinainen tapaus tässä ketjussa.
        Yrityksemme aikoi vuokrata muutaman liiketilan keskustasta, mutta asioitua ko firman kanssa kaikki varoitusvalot paloivat punaisena. Varsinkin kun peilaa näitä kommentteja niin vuokralaisen on syytä olla tarkkana. Niinkuin aina vuokrasopimusta tehdessään.

        Nyt puljun omista valittaa Iltalehdessä itse kun joutuu taloyhtiön maksumieheksi. Karma is bitch


    • Anonyymi

      Olin aivan puulla päähän lyöty saamani asiakaspalvelun tasosta. Pyydettiin sitä sun tätä toimittamaan ja kun kyselin sähköpostitse hakemukseni tilannetta, niin vastaus oli ”ei valitettavasti onnistu”.

      Ok, olisiko sinulla suositella minulle jotain muuta asuntoa? Vastaus: ”ei”.

      Otin henkilön nimen ylös ja olin menossa antamaan palautetta, jotta yritys tietää millaista palvelua heidän työntekijänsä antavat. No, tämä tyyppi oli firman toimitusjohtaja.

      Täysin käsittämätöntä, että tällainen firma menestyy.

      • Anonyymi

        Eivät siis suostuneet vuokraamaan sinulle?

        Mielenkiintoista, koska oman kokemukseni mukaan TSVV vuokraa suunnilleen puliukoillekin. Asun sijoitusyhtiön talossa joka on kokonaan heidän välittämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät siis suostuneet vuokraamaan sinulle?

        Mielenkiintoista, koska oman kokemukseni mukaan TSVV vuokraa suunnilleen puliukoillekin. Asun sijoitusyhtiön talossa joka on kokonaan heidän välittämä.

        Sinne jää sunkin vuokravakuus aikanaan


      • Anonyymi

        Niin hyvä kysymys, jos tolla asiakaspalvelulla menestyy noinkin kilpailulla alalla, niin miten?
        5 euron pizzaa?


    • Anonyymi

      Uskomattoman huonoa toimintaa edelleen, itse toimitusjihtajaa myöten. Surkea yritys.

    • Anonyymi

      Aivan järkyttävän huonoa asiakaspalvelua. Asiakasta mollataan ja haukutaan puhelimessa ihan päin naamaa. En enää koskaa käytä tätä puljua ja suosittelen ettet sinäkään.

      • Anonyymi

        Luin ketjun,
        valtavaa yrittäjävastaisuutta,
        hävetkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin ketjun,
        valtavaa yrittäjävastaisuutta,
        hävetkää

        Terve Jokke!
        Tällä ei ole yrittäjävastaisuuden kanssa mitään tekemistä.
        Paitsi että olet täysi kusipää, rikot lakia mennen ja tullen eivätkä kotoa pois muuttamassa olevat nuoret sitä joko ymmärrä tai eivät vain uskalla sanoa sinulle vastaan.
        Mikä on kyllä ihmeellistä, kun otetaan huomioon että olet noin 160 senttinen laihaläski rääpäle.


    • Anonyymi

      Hommat pelasi hyvin siihen asti kun asunto irtisanottiin kun muutettiin toiseen paikkaan. Tässä muutama ohje vuokraajille. Kuvatkaa erittäin tarkkaan asunnon kunto kun otatte sen vastaan , mahdolliset virheet, myös jos löytyy jostain pölyä , esim. Ikkunan listojen päältä, Sillä asunnon omistajalla , tässä tapauksessa Mr K. on tapana maksattaa extra siivouskuluja vaikka asunto oli luovutettaessa paremmassa kunnossa kun otin sen vastaan, eli yrittää väkisin pantata vuokraennakkoa, vaikka lupasi palauttaa rahat pikaisesti kun annoin asunnon pois 2vko ennen vuokrasopimuksen loppua.....mutta sitten alkoi löytymään näitä tuulesta temmattuja puutteita Täysi kusettaja tämä Mr K. Määrätietoisesti ja järjestelmällisesti lypsää vuokralaisilta ennakkorahoja. Harkitsin periaatteessa joukkokannetta tätä henkilöä kohtaan sillä meitä on useita joita on kusetettu.

    • Anonyymi

      Välttäkää viimeiseen asti. Alussa kaikki sujuu hyvin mutta kun luovutat asunnon vaikeudet alkavat. Huijjareita!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe