TIEDOTE JOHANNA TUKIAINEN FACEBOOK FANISIVUSTA TYKÄNNEILLE!!

TOTTA PUHUN

Niin, elikkäs facebookissa on kaksi tuksun faniryhmää nimeltään "johanna tukiainen" ja "johanna"jolene"tukiainen offical fan club", niin se ensimmäinen fanisivu, jonka nimi on pelkkä JOHANNA TUKIAINEN, on valetta.sain sen nimittäin selville niin, että mulla on oikee johanna mia mari tukiainen facebook kaverina, niin oikee johanna oli kirjoittanut sen vale tukiaisen fanisivulle sen olevan tekaistu, ja julkaisseen facebook statuksessaan sen ryhmän pitäjän olevan joku thomas niminen mies, joka tekee identiteetti varkauksia, ja on facebookissa monella eri nimellä.kyllähän nyt uskon mieluummin oikeata tuksua kuin jotain miestä, joka esittää häntä.myös johannan sisko julia on mun fb kaveri, niin sekin on julkaisut omalla facebook sivullaan sen ryhmän ylläpitäjän olevan joku rikollinen, joka nappa muitten ihmisten henkilöllisyyksiä.joten lopettakaa sivusta tykkääminen!siitä vale sivusta on tykänny noin vajaa 10 000 ihmistä, ja kannattaa ilmiantaa sivua monta kertaa.ne ketkä siitä on tykäänneet, on varmaan huomanneet, että tukiainen sivullaan esim.kehuu itseään ja laittaa outoja päivityksiä esim.enkö olekkin kaunein ja ihanin? ynm.SE SIIS EI OLE OIKEAN JOHANNA MIA MARI TUKIAISEN YLLÄPITÄMÄ FANISIVU, VAIKKA SILTÄ NÄYTTÄISIKIN, TUKSULLA ON IHAN OMA TOINEN RYHMÄ, JOTA HÄN ITSE YLLÄPITÄÄ, KATSOKAA VAIKKA JOHANNAN OMALTA FACEBOOK SIVULTA!ja feikiksi sivun ilmiantaa viellä se että, lähetin sen sivun ylläpitämälle rikolliselle viestin: "et oo mikää oikee tuksu tiiä kyllä, ei tarvii valehdella", niin mulle tuli takasin viesti "huora" joten lopettakaa sivusta tykkäämine!!!

31

4127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chanel4

      Ihan hyvä, että asiasta kerrot, mutta lienee suurimmalle osalle tuttu ja vanha asia. Ei siltikään huono asiasta kertoa, jotta tietämättömät tiedon saa. Tuskin niillä sivuilla monikaan käy.

    • hthntynhtrbntr

      Etkö tuhnu tajua, että ihmiset tietävät sen olevan feikki-profiili ja just sen takia siittä tykkävät. Olet tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

      Sulla on faneina tasan kolme ihmistä maailmassa.

      • LaskinPaskin

        Siis kolme...? Miten lasket sen: Qviiini, Julle ja Tuksu... ei kun Onni, Toivo ja Julle?


      • nrnyrnrnr
        LaskinPaskin kirjoitti:

        Siis kolme...? Miten lasket sen: Qviiini, Julle ja Tuksu... ei kun Onni, Toivo ja Julle?

        Julle tietenkin, sitten on se Diamond Vian vai mikä lie..sitten yksi Tuksun sivuilla joka viestiä kehuva ja mieleistelevä hyypiö..


      • Tämä lössi
        LaskinPaskin kirjoitti:

        Siis kolme...? Miten lasket sen: Qviiini, Julle ja Tuksu... ei kun Onni, Toivo ja Julle?

        Tässä on eräs lähipiiri. He osallistuivat Julian synttäreille Jollaksessa 27.10.12:

        * Anni, sairaanhoitajaopiskelija-vuokralainen
        * Aki Vallo, kuvaaja, Julian silloinen hanipöö

        * Mika Rantanen
        * Anette Vuojalahti, ent. Dolls-tanssija, kävi samaa koulua Julian kanssa
        * Susanna Gärdström, sairaanhoitaja, huulitäyttelijä
        * Diamond Vain, "Noita-akka", maskeeraaja

        * Petri Princess Penna, Suohirviö eteläkarjalaisilta usvarämeiltä
        * Joni Virtanen, Pennan on-off-ex-mies Salosta
        * Juha Immonen, Olkalaukkuhomo ties mistä
        * Anna-Sofia Erä-Esko, ent. Dolls-tanssija 18 v.

        * Anna-Maaria Paavola, Turku
        * Anna-Maaria Paavolan mies, Turku
        * Irina Kauppila, ent. Dolls-tanssija
        * Irina Kauppilan aviomies

        * Suzanne X, avusti juhlien organisoinnissa
        * Susanna Indren, Salattujen Elämien näyttelijä
        * Heidi-Maria Pursiainen, Johannan isokokoinen ystävä
        * Marko Luhtala, Maku, ei osallistunut juhliin, mutta auttoi siivouksessa


    • Turhin "julkkis"

      Aloittajalle:

      Johanna, mene pois täältä. Olet maailman turhin ihminen, en ymmärrä millä elät ja kuka sinulle maksaa, ja mistä hyvästä, kun et koskaan ole tehnyt MITÄÄN mainitsemisen arvoista. Ole hyvä ja muuta Ruotsiin, Amerikkaan tai vaikka Kiinaan, kunhan pääsemme sinusta eroon. Kiitos.

      • lupasitte lähtee

        Komppaan 110%.Ja vie se viivaliisasiskos mennessä,Jenkkeihin teidän kaltasilla köyhillä rikollisilla ei ole asiaa, mutta koittakaas jotain Afrikan valtiota, mustat miehethän tykkää uittaa joloaan tollasissa.


    • Dolls ihqqq

      Johanna on levyttänyt loistavaa musiikkia ja valloittanut ministerin eikös tuossa ole aika paljon jo mainitsemisen arvoista

      • Päivän vitsi.

        Loistavaa musiikkia? Naapurin kiimainen kollikin naukuu kauniimmin!

        Laita ihmeessä youtube-linkki yhteenkin Tukiaisen "loistava musiikki" -esitykseen. Ihan järkyttävä, alkoholisoitunut tantta ja mikä kaikkein surullista, iso vitsi, jota hän ei tunnu itse ollenkaan tajuavan.


      • Tärisevä Napa

        Kohta kai purkitetaan uutta "loistavaa musiikkia" Ruotsissa asti! :)


    • suurmoppi

      ja mopannut useamman räkälän lattian tukallansa ja kropallansa

      • Uusi moppi

        Nyt on sitten moppi vaihdettu uuteen pari päivää sitten...


    • stoppia nyt äkkiä

      Jos Johanna nyt lähtee ulkomaille niin voikos hän sieltä päivittää Seiskan Liveä, se tässä pikkasen askarruttaa, kuinka me sitten tulemme toimeen?

      • HHAAHHHAAA!!11

        PÄIVÄN PARAS!!!!


    • Voi elämän kevät!

      Luuleksä tosiaan ettäkö ne 10 000 ihmistä ei tietäis ettei se ole oikeen Tuksun sivu?

      Herää pahvi: KYLLÄ NE TIETÄÄ.
      Ne tykkääjät ovat Tuksun vihaajia.

      Ja koitas miettiä kuinka monelle julkkikselle on tehty samanlaisia feikkisivuja pitkin Naamakirjaa ja muuallekin internettiin. Niinkuin kukaan sun napinoistas piittais, Älä ole typerä!

      Maailma ei tuollaiseen kaadu.

      • mielenkiintoista a

        MIstä puristaa herne nenussa? nämä on kylläkin virallisia ja aitoja Johannan fanisivuja

        http://www.facebook.com/pages/Johanna-Jolene-Tukiainen-Official-Fan-Club/152585361467071

        https://www.facebook.com/julkkisjohannatukiainen

        Se sivu jossa on rutkasti enemmän diggausta näyttää olevan ulkopuolisen moderaattorin operoima siis sellaisen joka osaa linkittää niin että sivun
        näkyvyys on maksimaalisessa huipussa järkeähän sellaisessa on sivustoilla kun pyritään aina potentiaaliseen tavoitettavuuteen


    • Kreäyh

      Julleko tämän ketjun aloittaja on, vai joku muu samantasoinen? Oikeinkirjoitus on kuin aika monen ällllllllän yö-kohmelolookilla.

    • saisko linkin?

      Saisko tuohon sivuun linkin, niin kävisin tykkäämässä kans?

      • hyvät sivut oli

        Hei, nyt löysinkin ne itse. Aivan super makeet klamuurisivut, tosi hauksoja juttuja ja kortteja yms. Ei huonot ollenkaan, ei jossun kannata hävetä niitä yhtään.


      • voi pojat!
        hyvät sivut oli kirjoitti:

        Hei, nyt löysinkin ne itse. Aivan super makeet klamuurisivut, tosi hauksoja juttuja ja kortteja yms. Ei huonot ollenkaan, ei jossun kannata hävetä niitä yhtään.

        Ei hyvää päivää, nyt minä vasta sekaisin olen? Onpas niitä monta? no ehkä on parempi ettei tykkäile mistään eikä googlettele enempää menee vaan yöunet? :0


      • voi pojat!
        voi pojat! kirjoitti:

        Ei hyvää päivää, nyt minä vasta sekaisin olen? Onpas niitä monta? no ehkä on parempi ettei tykkäile mistään eikä googlettele enempää menee vaan yöunet? :0

        Tuo kavitaatiokuva oli aivan liikaa, en saa unta! :O


      • Buddha-patsas

        Onko se sittenkin Buddha?


    • Glamourhaapshit

      Tuo Johanna Tukiainen ryhmä on huijari Haapmanin sivu,

      Jätkä rakastui siskoihin kun oli heidän kämppiksenä.. Sääliksi käy Haapmanin tyttöystävää.

      • Kauppatieteilijä?

        Olikos tämä se kaveri, joka opiskeli kauppatieteitä ja hoiteli siinä sivussa Julian puutarhaa?


      • Emmä kyl usko,

        Rakastui? Eikös tää tyyppi muuttanut pois sieltä kun oli niin sotkuista ja ruuat hävisi jääkaapista?


    • Teemu Hakala

      Tukiaiset on palkanneet Haapmanin tekemään täysin uuden fanisivun mitä tuossa on niin kummallista?

    • mjkwgn

      Hei olen 22v mies lounais-Helsingistä. Etsin itselleni sopivaa ja täydellistä naista UUH jolla olisi ainakin tonnikala salaatin kokoinen tu**** minä kun pidän piirtämisestä. Unohdinkin näköjään mainita nimeni se on Jorgos teille, kavereille "Jorppa" hauska tutustua. Yhteystietoni löytää eduskuntatalon nimikyltistä ja twitteristäni sekä gifboomin sivuilta. Ilmoitelkaahan...Kiitän!!

      • Morsio 69

      • Anonyymi
        Morsio 69 kirjoitti:

        Tästä sulle morsian (Kamppi 9.4.2013):

        http://i.imgur.com/zFJEecK.jpgVastaa

        Oikea Tukisinen on nykyään paljon livavampi kuin toi kuvan nainen. Oli kuva sitten Tukiaisesta itsestään vuodelta 2013 tai jostakin randomista glamournaisesta


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe