Oinas & Oinas

Feng

Hei!

Löysin keskustelupalstan tänään ja vierailen toistekin! =)

Sitten asiaan:
Oletteko löytäneet tietoa kahden oinaan välisestä suhteesta? Omakohtaisia kokemuksia? Minä ja seurustelukumppanini löydämme kyllä toisistamme monia yhtäläisyyksiä, eivätkä negatiivisetkaan puolet ole vielä meitä hätkäyttäneet. Mutta ei vara venettä kaada: hyvä olisi tiedostaa asiat syvemmin!

5

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaupunkigirl

jos haluat tietää paremmin sopitteko toisillenne, riitanne yms. käy ihmeessä osoitteessa:
      www.jippii.fi ja sieltä: "horoskoopit"
      ja vasemmalla kulmassa lukee: "yhteen sopivuus".
      Laita siihen sinun horoskooppisi ja kumppanisi niin vastaus tulloo. :)

• Dreamer

löytyy itseltäni,nyt kohta 3vuoden ajalta :) Molemmat todellakin oinaita ja toinen kiinalaisissa lohikäärme ja toinen koira ja näistä molemmista,eli oinas-oinas ja lohikäärme-koira yhdistelmistä povataan miltei missä tahansa astrologia/horoskooppikirjoissani tuhoon tuomittua suhdetta ;)..Meillä tähän mennessä mennyt ylä- ja alamäkeä,niin kuin joka suhteessa taitaa mennä,riippumatta horoskooppimerkeistä...puhuta kumpikaan ei oikein tahdo osata tunteistaan ja itsepäisiä ollaan molemmat hyvinkin paljon,mutta sisulla ja rakkaudella eteenpäin ollaan menty!Meille onneksi tuli väliin tasapainottamaan yksi vaakalapsonen :) Oikein hyvää jatkoa suhteellenne ja rakastakaa toisianne!!

• Fly

Avopuolisoni ja minä olemme horoskoopissa oinaita. Mieheni on syntynyt alkujaksosta ja itse loppu jaksosta. Huomaan meissä yhtäläisyyksiä, mutta myös eroja löytyy, hän pitää työnteosta ja viihtyisi työpaikalla vaikka koko päivän (yrittäjä). Itse olen vähän "laiskan" puoleinen työntekijä.

Suhteemme on aikalailla räiskyvä. Olemme molemmat aika itsepäisiä joten se tuottaa aika ajoin ongelmia, yleensä pääsemme kompromissiin keskustelemalla.

• Feng

Kiitos vastauksistanne! Kuulostaa hyvältä, että toivoa on.. ;) Paljonhan se riippuu meistä kahdesta- miten rakennamme yhteistä suhdetta ja miten meidän keskustelutaitomme venyy myös vaikeisiin päiviin. Me olemme myös syntyneet oinaksen alku- ja loppujaksosta, joten eroavaisuuksia siis löytyy. Mukavaa syssyä kaikille! =)

• tisku
        Feng kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne! Kuulostaa hyvältä, että toivoa on.. ;) Paljonhan se riippuu meistä kahdesta- miten rakennamme yhteistä suhdetta ja miten meidän keskustelutaitomme venyy myös vaikeisiin päiviin. Me olemme myös syntyneet oinaksen alku- ja loppujaksosta, joten eroavaisuuksia siis löytyy. Mukavaa syssyä kaikille! =)

olen tuntenut erään oinas miekkosen jo jonkin aikaa ja oltiin jo hyvää vauhtia lähentymässä kunnes äijä pisti taka pakkia ja rupesi hankalaks! ihan yhtäkkiä..ajattelin että antaa olla vähän aikaa omissa oloissaan..??mitä mieltä itekkin oon oinas,ja sieltä loppu päästä..hän on syntyny 31 maalis.kk et..mitä tehä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4969
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4689
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4163
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4087
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3158
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3094
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2828
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2767
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2742
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2733
    Aihe