Rapu vaa'alla ;)

AnimeGirl

Mitä mieltä olette Vaa'an ja Ravun suhteesta? Vaaka on nainen ja Rapu on mies. Mitä ristiriitoja suhteessa voisi ilmetä? Sellaista vielä että merkuriukset on molemmilla yhtymissä aurinkoihinsa.

15

2008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -crab-

Ei tuu mitään.
      Ravut on rauhallisia koti-ihmisiä kun taas vaa'at haluavat lähes aina olla jossain muualla.

Oon huomannut vaakojen olevan tosi paljon erilaisia,ovat ulospäinsuuntautuneita,ajattelevat ensimmäisenä omaa napaansa(että itsellään on kivaa),tykkäävät menosta,eivät osaa puhua tärkeistä asioista..ristiriitaisuuksia näiden kahden välillä voisi luetella aamuun asti.

Eli vielä kerran,EI tuu mitään.

• viserrät

Koettu on ja pitkällä aikavälillä. Hirvittävästi ristiriitoja/säätöeroja asiaan kuin asiaan. Kyseisestä vaa`asta jäi mieleen pinnallisuus, kärsimättömyys ja hävytön uteliaisuus toisten tekemisistä.

• heta

mä ite oon rapu ja poikaystäväni on vaaka. riitoja meille on ilmennyt vasta nyt kun muutin toiselle paikkakunnalle. joidenkin suhde mun mielestä voi toimia.

• Poison (vaaka)

En löytänyt itseäni kuvauksestasi sitten yhtään. No, sosiaalisia me taidamme olla ja menoista tykätä, mutta mitä olen vaakojen kuvauksia lukenut niin aika pitkälti koti on hyvin tärkeä ja suhteellisen sitoutumishaluisiakin ollaan. Tuon voin itse allekirjoittaa. En ole erityisen ulospäinsuuntautunut, tulen kyllä toimeen ihmisten kanssa ja sinänsä ihan sosiaalinen, mutta syvällisiä suhteita on hankalempi löytää (luottamus toisiin ihmisiin hankalempaa).

Horoskooppikuvausten mukaanhan vaaka ja rapu ei ole ihannepari, mutta välillä kannattaa kuunnella omaa sydäntä eikä tuijotella horoskooppikirjoja. ;)

• vaaka

rapu ja vaaka katsovat elämää hiukan eri vinkkelistä, mistä varmaankin johtuvat myös mainitut väärinkäsitykset ja erimielisyydet.

onnea tälle parille kuitenkin :) moni juttu selviää puhumalla, kun vain oppii avautumaan toiselle.

• Maria

Olen itse vaaka ja minulla on ollut seurustelusuhde rapumiehen kanssa n. 2 vuotta. Voin sanoa että helppoa ei ole ollut.... Rakkautta ja ristiriitoja riittää....
      Mutta kannattaa silti yrittää !!!

• mixx

mä oon rapu ja mies vaaka.hyvin ollaa 2 vuotta toimeen tultu. samas taloudes asutaa ja ihan hyvin menee. tietty riidellää mut aina myös ollaan sovittu!! ehkei kaikkea kannata horoskooppien syyksi lukee.KOKEILE!!!suosittelen!!

• rakastunut

Olen törmännyt kohtalon saattamana ihanaan rapumieheen,joka ei piilottele tunteitaan!Virkistävää ja kaikinpuolin ihanaa.Itse olen se vaaka-osapuoli.Asioita ja 'murheita' ei märehditä vaan kaikki puhutaan avoimesti selväksi.Huumori on samanlainen ja koti molemmille tärkeä.Mitä enää voisi toivoa...Hyvältä vaikuttaa =)

• Rapu nainen

Mieheni on vaaka ja jumankauta et on ollu vaihderikas elämä sen kans! Melki 6v ollaan pinnistelty! Erottu monta kertaa, mutta mustasukkaisuus toisesta on taas repinyt takaisin yhteen. Myrskyisiä riitoja, miestä ei pysty sitomaan mitenkään ja ajoittain hän hakee lohtua ja rauhaa muualta, muiden ihmisten seurasta. koti-ihminen hän ei ole. Mistään ei voi puhua, utelut ja kyselyt ärsyttää häntä. Hän tykkää olla todella mukavuudenhaluinen ja ei tekisi mitään raskasta saavuttaakseen sitä. Jos hänellä on huono olla, hän pyrkii pilaamaan toisenkin päivän ihan vain siksi että ei olisi ainoa jolla on paha olla. Äärimmäisen mustasukkainen ja omistushaluinen luonne. Oikukas ja kyllästyy pian. Flirttailee muiden kanssa kohottaakseen itsetuntoaan. Mitä on sitten hyvää vaa assa... Sosiaalisuus, sen taidon vaaka osaa. Hän kun ei tykkää erakoitua sitten millään. Vaa alla tuppaa olla paljon kavereita. Miksi sitten olen vaaka miehen kanssa? Rakastan sitä! Alku oli todella huumaavan kaunista! Sitä kesti noin 2v! Uskoa ja toivoa on edelleenkin että tämän saisi toimimaan! Kova pinna vaan pitää olla! Onnea teille! Ei kaikilla kuitenkaan välttämättä huonosti mene!

• HURMA45

LUIN JUTTUSI JA UTELIAISUUS ISKI,VIELÄKÖ OLET VAAKA m KAA. MINULLA ON PITEMPIA. SUH. JA AINA MÄ SAAN PETTYÄ HÄNEN LUPAUKSIIN. MINUSSA ON AINA SYY RIITAAN, VAIKKA TOISIN ON.VAPAUDEN HALUISENA RIITAA TULEE IHAN TYHMÄSTÄ ASIASTA,JOPA TIETOKONEELLA OLEMISESTANIKIN.JA NIIN MUSTASUKKAINEN, ETTEI VOI MIHINKÄÄN MENNÄ YHDESSÄ, HÄN VAAN SAA LIRTTAILLA JA LIRTTAILEE LUPAUKSISTA HUOLIMATTA. MÄ EN EDES TEE SITÄ JA KUITENKIN OON KUULEMMA SELLAINEN.HYVÄ LUONTEENI ON ANTANUT MINULLE VOIMIA OLLA VAAN TÄS. MUT KAUANKO JAKSAN...HYVÄT MEUVOT TARPEEN. T: TURHAUTUNUT

• nunnukka

Seurustelin melkein seitsämän vuotta rapu miehen kanssa. Tunsin olevani hyvin rakastettu, sain mitä halusin ja kai olin hyvin onnellinenkin..
      Seksielämä meillä ei toiminut enää ensimmäisen vuoden jälkeen juuri oikein ollenkaan. Ei vaikka muutimme yhteen, koitimme kaikenlaista, mutta ei. No, ajattelin, että ei se mitään, vaikka ei toimi, olenhan muuten onnellinen.
      En tainnu enää olla hänestä edes kovin kiinnostunut seksuaalisesti, ikinä en kyllä häntä pettänyt, rakastinhan silti häntä. Ei riidelty kuin kolme kertaa koko yhdessä olomme aikana ja yksi niistä kerroista oli vielä väärinkäsitys.. Jotenkin rupesin tylsistymään siinä suhteessa, en käynyt ulkona enää (ei huvittanut), eikä hänkään ja hän jätti vielä kaikki kaverinsa.. oltiin kahestaan koko ajan.
      Yks mistä sitten tajusin itse, että en halua enää jatkaa suhdettani hänen kanssan oli, että tajusin haluavani jo äidiksi, mutta en halunnut hänen kanssaan lapsia. En tiedä miksi. Ajattelin, että sitten joutuisin viettämään hänen kanssaan koko elämäni.. Pelkäsin, että tulisin elämään tylsän elämän ja siitä minusta ei olisi. Rapumies olisi kyllä ollut aivan mahtavaa isäainesta.. Mutta mitään kemiaa meillä ei ollut. Taidettiin olla enemmänkin kavereita, kuin rakastavaisia..

• rapuakka

Kavereina tosi hyvä, parisuhteena alun huuman laannuttua todella huono -> ristiriitoja ja nimenomaan niitä riitoja. Vieläkin painotan, että kaverisuhteena todella hyvä.

• ???

Kuinkas se näin päin mahtaa soveltua?

• rapunainen vaakamiehen kanssa

ei onnaa...ei sitte millään...

• !!!
        rapunainen vaakamiehen kanssa kirjoitti:

ei onnaa...ei sitte millään...

Ja mikä ettei ? Perusteluja :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe