Ystävyydestä on täälläkin usein puhuttu, olen sentään seurannut huoneen tapahtumia, vaikka aktiivi kirjoittaja en ole.
Ystävyys on luottamusta, toinen toisensa tukemista.
Oli minullakin ystävä, vaikka paremmin kuvaa sana kaveri, niin paljon teimme yhdessä.
Ystävä sai jostain päähänsä minun haluavan yhteen muuttoa, tai lisää yhteistä aikaa.
En minä rakasta kaveria, enkä mistään hinnasta muuta yhteen asumaan.
Oli pakko alkaa rakentamaan muuria väliin ja lopulta sain kaverin uskomaan, että en halua jatkaa muuta kuin ystävän ominaisuudessa, eikä muuta tietääkseni ollut aikaisemminkaan.
Nyt kaveri välttelee minua, ikäänkuin ystävyydellä ei olisi ollut mitään merkitystä.
Millä ystävyyttä mitataan?
Onko se niin kevyttä, että se ei kestä rehellisyyttä? Pitääkö minun näytellä rakastavani häntä, sitä tuntuu odottavan. En rakasta, en koskaan rakastanut, enkä aio rakastua ystävään joka on kaveri.
Millä mitataan ystävyys?
14
158
Vastaukset
- ++ .. ++
Ystävyys?
Ystävä on ystävä, ei rakastettu.
Parhaat ystäväni ovat ystäviäni, huolimatta ajan kulusta, huolimatta matkasta välissämme.
Ystävä muistaa, ystävä ei unohda, vaikka syystä tai toisesta aikaa voi kulua kauankin yhteydenpitojemme välissä.
Ystävyys kestääkseen, on aitoa.
Rakkaus on ihan muuta. - merihuisku0
MITATATAA tälläiselä laululla.
file:///C:/Users/helvi/Desktop/Joel Hallikainen - Herra kädelläsi - YouTube.htm
Toivon mukavaa syyspimeätä rauhaisaa eloa. - *Kukkahame*
Monen kuntoisia ovat ystävät, muutamien kanssa tulee useinkin oltua puhelinyhteydessä, paljon on myös sukulaisia soitellaan ja virkistytään hyvistä kuulumisista.
Erilaisia tottumuksia jokaisella, tässä yksi joka soittaa aina hyvin myöhään illalla, hän ei ole kiinnostunut opettelemaan nettiä joten sähköpostiakaan ei voida hyödyntää.
Muutama päivä sitten tuli puheeksi miten hyvä on ollut aikanamme kehitys ja uusien asioiden hyväksyminen, ja hän sanoi että niin, enhän minä voi mitään nettiä opetella kun olen koko päivän yöpukimissa ?? ;-DD
Eikä hän kyllä päiväsaikaan edes soita vaan illan suussa kun on puettu kammattu ja käyty kaupassa.
Näin sitä vanhoilla päivillä löytyy erilaisia piirteitä ystävistä jotka luulee tuntevansa, vaan ovat ne omatkin tottumukset saaneet uutta muotoa, ei ole enää edes ruoka aikaa, vaan syön kun siltä tuntuu ja nälkä sen sanelee.
Sataa aika rajusti, ropisee ja rapisee ikkunapellit. - sielukaveri
kokeilen uudestaan
http://www.youtube.com/watch?v=qhgxoyXWJhs
saapi nähdä miksi ei miksi toivon nyt kuunnellaan ystävyyttä.- ystävän osako?
Se on totta, ystävyys ja rakkaus on eri asia. On vaikea sanoa toiselle, että me olemme ystäviä ei rakastavaisia.
Ystävyys voi olla erittäin rasittavaa jos haluaa olla toiselle rahellinen. Minulla on tuttu, joka kerta tavatessa hän alkaa vaikeroimaan, kuinka vaikeaa hänellä taas on ja kuinka hän pääsee tästä etenpäin. Vaikka mielestäni hänen elämänsä on ihan hyvin.
Olin jostain lukenut hyvän ajatelman ja sanoin hänelle.
Anna itsellesi aikaa hyväksyä se, mitä eteen tulee ja löydä tie eteenpäin. Tästäkös hän riemastui niin, että luupasi olla tapaamatta minua enää koskaan. Olen kuulema sellainen ystävä, joka ei ymmärrä eikä halua kuunella toisen vaikeuksia.
Olen häntä kuunnellut jo kahdeksan(8) vuotta.
Mielestäni mitä hänelle sanoin oli asiallista.
Rehellinen puhe voi tehdä kipeää, mutta se voi myös parantaa. - asiasta puhuttava
ystävän osako? kirjoitti:
Se on totta, ystävyys ja rakkaus on eri asia. On vaikea sanoa toiselle, että me olemme ystäviä ei rakastavaisia.
Ystävyys voi olla erittäin rasittavaa jos haluaa olla toiselle rahellinen. Minulla on tuttu, joka kerta tavatessa hän alkaa vaikeroimaan, kuinka vaikeaa hänellä taas on ja kuinka hän pääsee tästä etenpäin. Vaikka mielestäni hänen elämänsä on ihan hyvin.
Olin jostain lukenut hyvän ajatelman ja sanoin hänelle.
Anna itsellesi aikaa hyväksyä se, mitä eteen tulee ja löydä tie eteenpäin. Tästäkös hän riemastui niin, että luupasi olla tapaamatta minua enää koskaan. Olen kuulema sellainen ystävä, joka ei ymmärrä eikä halua kuunella toisen vaikeuksia.
Olen häntä kuunnellut jo kahdeksan(8) vuotta.
Mielestäni mitä hänelle sanoin oli asiallista.
Rehellinen puhe voi tehdä kipeää, mutta se voi myös parantaa.Kaukaa näkee paremmin, sanotaan.
Ystävyys ei saa olla yksipuolista kuuntelemista, mutta se ei myöskään tunnu hyvältä jos toinen alkaa vaatimaan ja vahtimaan mustasukkaisesti.
Olet ihan oikeassa, *ystävän osako*. Jos tuo ystäväsi loukkaantui sanoistasi, hän piti sinua kuuntelijana ja odotti, että ole onneton hänen puolestaan.
Ei hän ollut ystävyyden arvoinen.
Minun ystäväni loukkaantuu pieneistäkin jutuista, on puhumatta ja kiukuttelee jos jotain sanon.
Yritän lopettaa tämän roikkumisen ja sanoa suorat sanat minäkin.
Parempi oma levollinen mieli kuin huono ystävyys.
- *Kukkahame*
Ikä muuttaa ihmistä luonnetta kans.
Sairaudet kivut ja muisti reistailee itse kullakin, meitä on 11 suurin piirtein 5v ikäerolla, olemme tapailleet 1xkk jo vuosien ajan siellä on tullut huomatuksi muutoksia.
Mutta kaikki olemme sitä mieltä että mukana pysytään tuossa ketjussa, ja kuljetukset hoidetaan kukin suunniltamme, moni on sitä mieltä että yhdessäolo ja kuulumisten vaihto on parasta lääkettä, sitä ei voita linimentit eikä Hotapulverit.
Joku on 'hiljentynyt', mielellään vain seurailee toisia jonkun aikaa, mutta kyllä se vanha minä aina iltaa kohti nostaa nenäänsä ja juttu luistaa.
Liikunnallisia haittoja on itse kullakin jalat ja alaselkä vaivaa, olemme kaikki alkuun hidasliikkeisiä, vaan kyllä sitä vertyy.
Usein olen miettinyt tykönäni, mitä jos tätä Sisärengasta ei olisi?
En edes uskalla enempää ajatella, kaikki aikanaan.
Syökää saksanpähkinöitä! (-.o) - kammerrus
On minullakin ystäviä jotka yrittävät lopettaa ja kaveria. Ymmärrän hyvin että haluavat lopettaa sen jonka käsittävät roikkumiseksi. On sellainenkin joka on pysynyt kaverinani monia vuosia ja sanonut jo alkuun etteivät roikkujista tykkää, mutta on kuitenkin viestitelty silloin tällöin ja opittu olemaan rasittamatta toista liialla vahtimisella. Erityisen antoisaksi se voi muodostua jos kaveri on kekseliäs ja osaa yllättää yhteydenotollabaikoijen kuluttua. Oli sitten mies tai nainen luulen, että ei ole haittaa sellaisesta kaverista.
- sen vain tietää --
ystävän tuntee jokainen vain itse,
ystävyyttä ei sanoilla voi selittää, sen vain tietää ja tuntee sisimmässään kuka on ystä kehen voi luottaa ikuisesti,
ystävyys on rinnastettavissa rakkaisiin ihmisiin, ei kuitenkaan seksuaalisessa mielessä, vaan puhtaasti pyytettömänä ihmis-suhteena,
olikea ystävyys ei sanoja kaipaa ,,,, - Miten nopeimmin voi
ystävän menettää?
Kun syytät häntä jostain, mitä hän ei ole tehnyt.
Silloin luottamus on mennyttä,
ja ilman luottamusta ei ole mitään enää. - kumma juttu ,,,
jaaaa, miksi syyttää ketään , en ymmärrä, eihän ystävät syytä toisiaan, eihän se silloin ole ystävyyttä jos tommosta on suhteessa ,,,
Arkistojeni kätköstä, tässä taas nukkumatta yötä ja pimeää aikaa kuluttaen, sattui silmiini ystävyydestä kirjoittamani juttu. Luin tätä 70 palstaa, en suurennuslasilla, vaan ajankuluksi ja kopion tähän vanhaa. Samaa mieltä olen edelleenkin ystävistä ja ystävyydestä.
Ystävyyttä ei saa, se ansaitaan.
Suku tulee syntyessä, ystävät löytyvät eläen.
/ / \\
Ystävät
Tuoksuvattu 10.6.2009 18:18
Heitä on monta
tummia ja vaaleita
miehiä ja naisia
ystäviäni
harrastusten parista
työtovereita
yksinäisiä
pariskuntia
nuoria ja vanhoja.
Ystävät kuuntelevat
puhuvat ja halaavat
nauramme yhdessä
teemme retkiä
syömme
tanssimme
tai istumme ihan hiljaa.
Ystävät ovat tarpeellisia
kun on yksin
sairas
surullinen
iloinen
onneton
tai onnesta pakahtumaisillaan.
Mitä minä tein
kuuntelinko
autoinko
itkinkö kanssasi
lohdutinko
otinko kädestäsi
ja tanssin kanssasi ilosta
kun sain Sinusta ystävän.- MMXIII
Onneksi ystävyys on asia jota ei voi mitata painona, pituutena tai vaikka numeroina, se vaan joko on tai ei joidenkin ihmisten välillä.
Ehkä jos ystävyysmitta on jokin sitä voi pitää kauppatavarana ,,,, ehkä,kertokaa kun onnistutte. - Sivustaihmettelijä
Milläkö mitataan?
En minä vaan tiedä.
Ja mikä se on se ystävä?
Sekö joka tarvitsee ilmaista autokyytiä, taulun ripustajaa, polttopuun tekijää, tietokoneavustajaa? Ja kun ei enää voi hyödyntää, niin häipyy. Joku haukkuu poistuessaan tietoisuudestani, joku muuten vain lopettaa kaiken yhteydenpidon.
Vai onko sitä olemassa jotain muutakin?
On minulla joitakin tuttuja. En tiedä ovatko ystäviä vai eivät. Sellainen käsite kuin ystävyys ei ole koskaan ollut minulle tuttu.
Kertokaa te, joilla on ystävä, ehkä useampikin, että osaisin tunnistaa jos sellainen vielä näillä loppumetreillä ilmestyisi!
Ja miten siihen mahdollisesti pitäisi suhtautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278