Aihe

Estääkö runkkaus peniksen kasvun?

8+14

Moro, oon 15v jätkä, ja mul on vitun pien penis, hikiseen sen 10 cm erektios.
mul on tapana pitää runkkulakkoja, mut eihä ne vissii auta just ollenkaan. Vai pitääkö peniksen vaan antaa olla, vai tuleeko se kasvu yhtäkkiä?

57

3185

Vastaukset

• Estää. Kannattaa virkata sille suojaisa pussukka tai ainakin terskanlämmitin, jotta se pääsee kasvamaan suojassa

• KYLLÄ ESTÄÄ AIVAN VARMASTI ESTÄÄ

Neuvoisin suuntaamaan ajatukset ihan muualle kuin siihen mistä puhut. Lopeta välittömästi se touhu jos haluat että peniksesi aikuisena on normaalin kokoinen. Faktaan tietoon perustuen
        kyllä asia on niin. Jos tekee mieli niin yritä ajatella ihan muita asioita

• Toisin kuin kaikki tilastot ja puolueettomat tutkimukset todistavat runkkaus pienentää penistä paisuvaiskudoksen saadessa vääränlaista hormonaalista signaalia epäkelvosta seksuaalisesta kiihottumisesta. (Ainoa oikea [ja näin ollen penistä kasvattava] on emätinyhdyntä kuten selibaatiossa elänyt paavi Urpoonus XI vuonna 1203 julisti.) Koska suurimmalla osalla suomalaisista peniksenomistajista kuitenkin on 18-22 cm pitkä molo (näin ainakin Randomi-chatisssa tehdyn haastattelututkimuksen mukaan), ainoa lopputulos on että he eivät todellisuudessa harjoita itsetyydytysta.
      Toinen vaihtoehto tietysti on että kaikilla suomalaismiehillä on itsetyydytyksen seurauksena keskivertaista suomalaismiehen penistä pienempi penis.

• "epäkelvosta seksuaalisesta kiihottumisesta."

Selitätkö kyseisen termin vähän tarkemmin?

• jyyrgen kirjoitti:

"epäkelvosta seksuaalisesta kiihottumisesta."

Selitätkö kyseisen termin vähän tarkemmin?

Eikös se selitetä tuossa "hyvin"?
        "Ainoa oikea [ja näin ollen penistä kasvattava] on emätinyhdyntä kuten selibaatiossa elänyt paavi Urpoonus XI vuonna 1203 julisti."
        Kaikki mikä ei ole tuota on tietysti epäkelpoa ja saastaista.

• En tiedä mistä oot tollasta paskaa kuullut, mutta suomalaisten peruskoko on samaa luokkaa kuin muilla eurooppalaisilla eli 13-14,5cm. Jos on erektiossa sen 18cm tai puhumattakaan 22cm niin kuin väitit on jo poikkeuksellisen iso mela. Ensinnäkin 51 naisesta vain kaksi sanoi että tykkää munakoison kokoisesta melasta, mutta loput 49 sanoi 18cm et on liian iso harrastaakseen seksiä. Se on liian tuskallista ja eikä nainen pysty nauttimaan niin isosta melasta. Et tota noi

• vältä kiihottumista ettet joudu kiusaukseen koska muuten penis jää todella pieneksi sinulla

• pystyykö penis vielä kasvamaan jos on aloittanut runkkauksen 3lk paskan omatunnon takia ja nyt on 13v ja penis joku 3,5cm niin voiko se vielä kasvaa siitä?

• Anonyymi kirjoitti:

pystyykö penis vielä kasvamaan jos on aloittanut runkkauksen 3lk paskan omatunnon takia ja nyt on 13v ja penis joku 3,5cm niin voiko se vielä kasvaa siitä?

Seisokissa 3,5 senttiä? Onko karvoja ja onko pallit jo kasvanu?

• Anonyymi kirjoitti:

Seisokissa 3,5 senttiä? Onko karvoja ja onko pallit jo kasvanu?

no on kasvanu ja olin väärässä se on vaa 3cm mela et oon tehny vääriin et alotin runkkaamisen 9v ja oon iha paineis

• Anonyymi kirjoitti:

no on kasvanu ja olin väärässä se on vaa 3cm mela et oon tehny vääriin et alotin runkkaamisen 9v ja oon iha paineis

pallit kasvan karvat kasvanu

• Anonyymi kirjoitti:

pallit kasvan karvat kasvanu

Ei se runkkaaminen kauheest haittaa mutta tietty se turhauttaa. Miten ees keksit runakta 9 vuotiaana? Väitän että ku mittaat vaikka kerra kuukaudessa nii Jouluu mennessä alkaa ees vähä kasvaa koska on jo karvoja ja pallit alkanu kasvaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

pystyykö penis vielä kasvamaan jos on aloittanut runkkauksen 3lk paskan omatunnon takia ja nyt on 13v ja penis joku 3,5cm niin voiko se vielä kasvaa siitä?

Etpä oo ainut ite aloitin runkkauksen 1lk paskan omatunnon mukaan ja olen nyt 6lk ja luin netistä että jos runkkaa viis kertaa päivässä penis kasvaa ja itel on ainakin toiminu vuos si koko oli 9.5 ja nyt 13.2

• Anonyymi kirjoitti:

Etpä oo ainut ite aloitin runkkauksen 1lk paskan omatunnon mukaan ja olen nyt 6lk ja luin netistä että jos runkkaa viis kertaa päivässä penis kasvaa ja itel on ainakin toiminu vuos si koko oli 9.5 ja nyt 13.2

Noh ihan normaalia että 12w kasvaa vajaassa vuodessa 4 senttiä. Kyllä se siitä kasvaa ja karvottuu, dont worry!

• Ei ole trolli. T. Ketjun aloittaja.

• Jotenkin mun on vaikee uskoo että joku edes kysyy tuommosta.

Ei tietenkään estä.
        Samalla tavalla voisit kysyä, estääkö juoksumatolla juokseminen pohjelihasten kehityksen. Millä ihmeen tavalla eri seksiaktit muka vaikuttaisivat penikseen eri tavalla?

Peniksen kasvuun vaikuttaa testosteronin määrä jonka määrää pääasiassa geenit. Peniksen, kuten minkään muunkaan elimen, käyttö ei ainakaan pienennä sitä.

• runkkaaminen on syntiä josta joutuu helvettiin (joka on ikuinen)

• Helvettiä ei ole. Jumala antaa anyway synnit anteeksi jos rukoilee tms. Tollaset ääriuskonnolliset pitäs pistää vankilaan, ei tuota muuta ku harmia, ja jakelee virheellistä informaatiota kristinuskon Jumalasta, kuten "Jumala vihaa kaikkia, God hates fags ja joudut helvettiin koska teit tätä ja tota"

• Sitäpaitsi jos jokaisesta synnistä joutuis helvettiin, nii sit joka ikinen menis helvettiin. Jopa Jeesus ;-)

• Ei tarvitse tollaisia miettiä, kun ei sellaista olekaan kuin Jumala ja helvetti, joten kannattaa vain elää nykyistä elämää

• Tyhmätuskonnot kirjoitti:

Sitäpaitsi jos jokaisesta synnistä joutuis helvettiin, nii sit joka ikinen menis helvettiin. Jopa Jeesus ;-)

Ensinnäkin jeesus ei tehnyt syntiä ja kaikki synnit saa anteeks jos pyytää tosissaan jumalalta ja kaikki jotka ei pyydä ni ne joutuu, jeesukseen ja jumalaan pitää myös uskoa

• juuri noinkin se on synniksi se luetaan hyvinkin monella taholla mutta jos haluat ison peniksen niin välittömästi rupea selibaattiin

• omien lukemani mukaa se vaa nopeentaa karvojen ja peniksen kasvuu.. Ja itte luulin jopa huomaavani sen :D mutta mittevaa, itellä ainaki kasvanu vaikka oon runkannu jo yli vuoden...

• No toiset oppii vetelee ennenku kulli alkaa huomattavasti kasvaa - toiset sitte ku se on jo kasvanut. Vaikee sanoo johtuuko kasvu runkutuksesta vai sattuuko se vaan samoille ikävuosille. Ainakaan se ei estä kasvua se on varma :)

• ei jumalaa oo olemassa ni ei sit myöskään helvettiä= älä ala kuvittelee mitään höpöhöpö juttuja! ;)

• Myöskään Jumalan kieltäminen ei liity tähän ketjuun millään tavalla.

• tattada kirjoitti:

Myöskään Jumalan kieltäminen ei liity tähän ketjuun millään tavalla.

Runkuista on pelkkää hyötyä. Toki ei ainakaan pienennä penistä vaan paremminkin kasvattaa kokoa. Tämä peruustuu siihen, että seisokissa veri pakkautuu peniksen kahteen paisuvaiseen ja kovassa kiimassa verta tulee enemmän ja suurentaa verisuonia ja samalla kasvattaa peniksen kokoakin. Hyvä verenkierto on tärkeää penikselle ja siksi myös urologit suosittelevat itsetyydytystä ikääntyvillekin miehille.
        Peniksen verisuonet pitäisi olla siinä kunnossa, että ne pystyvät laajentumaan ja kuljettamaan riittävästi verta, jotta seisokista tulee riittävän vahva yhdyntään.Peniksen verisuonille on KAKSI vihollista. Toinen on iän myötä helposti tuleva kalkkeutuminen, jota voi toki vähentää oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla. TOINEN vihollinen on tupakka, joten itse valitset joko poltat tai et polta. Tupakka kovettaa ja supistaa verisuonia jolloin niistä tulee muoviputken kaltaisia kovia ja joustamattomia. Nuorena aloitettu tupakointi alkaa jo vaikuttamaan monellekin seisokin hiipumista 30-40 vuoden iässä. Penis on vain puolijäykkänä ja nuoruusajan kivikova kyrpä on vain muisto ihanasta ajasta. Mieti näitä ja lopeta tupakointi liiaallisen kaljan juonti, mutta runkkaa säännöllisesti

• Toni mä ja mul 18 cm 16w koulus suihkus vaikee tahtoo seistä saanu kuulla

• Tää Toni on kirjoitustaitojen perusteella alle kymmenen vuotta vanha. :D

• Ja taitaa toi pituisiin oikeasti olla samaa luokkaa

• *pituuskin

• Allahu akbar

• Oon ite ihan varma että runkkaus ei pienennä penistä mut mua häiritsee se estääks sen kasvua

• Keksi yhsikin hyvä syy miksi ihmeessä runkkaus estäisi peniksen kasvua.

Ei todellakaan estä.

• No herää! En oo mikää penis ekspertti mut kyl runkkauksen aikana vois ehk jotai tapahtuu ja estää samall sitä peniksen kasvuu

• Runkkaus sinut sokeaksi saa
      Ja kämmeniin se karvaa kasvattaa

• Vaan 10 cm ei saatana että on pieni rusina

• Juo 3 litraa appelsiini mehua päivässä niin lujaa ettää alkaa jaloisaa tuntua niin alkaa kyrpä kohoamaan T.kola olli

• Makasin mitä vain seksi tä
      Vaikka oli sinkin vain 15 v

• Minulla on seisokissa hieman normaalia pienempi penis mutta suurin ongelma on lepotilassa ollessa kun se pienenee pieneksi mytyksi joka häviää pallien taakse varsinkin yleisissä saunoissa. Se on hävettänyt aina siitä asti kun tajusin sen. Naisten kanssa minua ei hävetä vaan pidän siitä jos penikselleni nauretaan. Pahinta on kun kaverini näkevät sen esim. saunassa.

Olen myös aina uskonut että se on johtunut runkkauksesta, sillä aloitin runkkauksen jo noin 4 vuotiaana ja siitä lähtien olen runkannut melkein joka viikko pari kertaa. En ole siis ikinä antanut sille aikaa kasvaa.

Minulla oli myös fimoosi eli esinahan ahtauma joka johtui arpikudoksesta. Muistan kun lapsena minulta tuli verta pippelistä ja siihen koski pissatessa. Uskon että tällä on yhtäläisyys peniksen koon kanssa. Nyt esinahkani on leikattu noin kuusi vuotta sitten ja välillä runkkulakossa kuvittelen penikseni olevan vähän isompi. Runkkauksen jälkeen se tosin taas kutistuu.

Jos joku myöntäisi runkkauksen vaikuttavan peniksen kasvuun se antaisi vain tahtoa ja jaksua odottaa. Pitäisin myös eroottisesti siitä jos naissairaanhoitajat kieltäisivät minua runkkaamasta ja antaisivat siihen esim lääkettä piikillä pakaraan.

• itse koen samaa ongelmaa ja oletan sen johtuva runkkauksesta ja peniksen tulee varmaan kasvamaan vielä vuoden ennen kuin se jää paikoiöleen joten aloitiin nyt itsekkin runkkulakon kun pikkuveljelläkin isompi

• Anonyymi kirjoitti:

itse koen samaa ongelmaa ja oletan sen johtuva runkkauksesta ja peniksen tulee varmaan kasvamaan vielä vuoden ennen kuin se jää paikoiöleen joten aloitiin nyt itsekkin runkkulakon kun pikkuveljelläkin isompi

Teillä voi olla eri faija, penis periytyy isältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Teillä voi olla eri faija, penis periytyy isältä.

eipä ole eri faija ja karvat tuli kun olin joku 12 mutta penis ei ole siitä kasvanu

• Anonyymi kirjoitti:

eipä ole eri faija ja karvat tuli kun olin joku 12 mutta penis ei ole siitä kasvanu

Noh sitte sen pitäis jo alkaa kasvaa

• Älä välitä! Joskus 50 vuotta sitten oli Jallu-lehdessä juttu miehestä jolla oli Suomen pienin, mutta naiset tappelivat siitä :D

• jos himinen runkaa niin kasvaako se penistä

• Ei kasvata. Sori vaan.

• Jos on runkannu 3lk asti paskan omatunnon takia ja oon 13v ja penis vaa 3,5cs nii kasvaako se vielä siitä

• Runkkulakoista ei ole mitään hyötyä. Masturboi kaluasi ainakin kerran päivässä.

• Vaiktuttaako se että on alottanu runkkauksen 3lk ja nyt oon 13v ja penis vaa 3,5cm nii voiko se vielä kasvaa paljoa siitä

• Ei vaikuta. Kasvaa aikanaan.

• haluaisin tietää että kasvaako penis jos ei ole antanut sille aikaa 9v asti ja oon nyt 13v ja penis ei ole kasvanut ollenkaan APUA haluan vain että joku kertoo kun oon aivan paskana omatunnon puolesta ja tekis mieli huutaa ja itkeä

• Koulussa kiusattu tai pikkuveli esittelee että kato on isompi?
        Missä vaiheessa mulla on murrosikä?
        Onko karvoja ja ovatko kivekset kasvaneet?
        Onko toi 3,5cm löysänä vai erektiossa?

• Ite oon 15v poika ja runkkaan paljon ja mun penis on 15cm , kun seisoo.

• Näinhän se yleensä menee, sentti ja vuosi.

Nyt kun jo kohta parikymppinen alkaa aisakin olla melkomoinen..

• Runkkaus ei estä peniksen kasvua.

• eikä edistä sitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16830
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      13965
    3. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      127
      7869
    4. Helsinkiläiset köyhtyvät vauhdilla, syy vuokralla asuminen

Helsingissä on erikoinen muutos, nuoret aikuiset tulevat olemaan "varattomampia" kuin aikaisempi sukupolvi. Syy on asuntojen erittäin korkea ostohinta
      Helsinki
      218
      6866
    5. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1787