Itsetyydytys

Moikka kaikki. Olen 13V tyttöli keskisuomesta ja kysyisin kokemuksia saman ikäisiltä tytöiltä itse tyydytksestä. Itse Tykkään joskus tai siis aina suihkus suihkuttaa sillä suuttimella vettä pimppii tuntuu tosi hyvält :-) onko teillä muilla samanikäisillä jotain vinkkejä tai kokemuksia? Ite en uskalla kauheesti työntää sinne mitään ku pelkään et se sattuu mut kertokaa kokemuksista ja laittakaa vinkkii. T: Heini
Ilmoita

74 Vastausta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

oon 14v ja tyydytän itseäni melkein jokapäivä. Leluja ei ole ja ihan sormilla hieron pimppaa. Karvat pikkasen inhottaa ku ei uskalla ajaa pois niit ku mutsi varmaan alkaa miettii saunas et mitä ihmettä
2 VASTAUSTA:
Kui niin ihmettelee?
Eikö karvojen ajaminen ole sallittua
itse olen 13v ja teen myös jokapäivä ja suihkussa kannattaakin menkkojen aikana
+Lisää kommentti
Heippa! Olen 12-vuotias (4.7.14 13-vuotias). Joskus minule tulee sellainen fiilis että pitäis itsetyydyttää, joten hieron yleensä klitorista sormilla tai sitten käytän omaa pienta hieromakonettani

https://www.mustaporssi.fi/productresources/pic1_big/101873.jpg

Joka näyttää tuolta. Joskus myön suihkulla, mutta kannattaa rohkeasti vain kokeilla kaikkea, jos sinä jotain emättimeesi laitat niin kannattaa katsoa että kyseinen asia on hygieeninen, mutta rohkeasti vain kokeilemaan kaikkea, olen laittanut sormia ja yhden harjan irtovartta, tuntuu/tuntui tosi hyvältä, aluksi saattaa tuntua oudolta, mutta siihen tottuu (:
5 VASTAUSTA:
Johannazuu, toi sun hieromalaite näyttää tosi kivalta, myydäänköhän niirä vieläkin mustassapörssissä.
Muistatko, paljonko se maksoi?
Mulla kastu ihan pimppa, kun katselin sitä hieromalaitetta.
Hierooks ne kaikki kolme sakaraa? Jos hieroo, niin vois olla tosi kiva vehje.
Kerro siitä vähän enemmän!
Oletko saanu sillä mahtavia orgasmeja?
Käykö kukaa tääl enää
No varmaa. Tai sitte tää on.. nii päättele itte
Joku kirjoitti:
Käykö kukaa tääl enää
Juu
Joku kirjoitti:
Käykö kukaa tääl enää
Minä
+Lisää kommentti
Mä tykkään painella sormalla mun pyllyreikää samalla kun hieron klitorista. Tuntuu ihanalta kun se supistelee sormea vasten.
8 VASTAUSTA:
:D:D:D
Giggylierukiytaremuyreaq kirjoitti:
:D:D:D
Hei, Giggylivittupääidiootti, ehkä tä ei oo sun paikkas!
Painu vittuun täältä!
Tulkaa wappii 0466167172 etin tyttistä 12-14
mäki oon 7 ja etin tyttistä mun numero on 040 1234567
Mä kin halun tyttis13-14 sc hmohsen100. Instagram mohse_10

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ok kato kumpi sulla on instagran tai snapchat

Instagram nimi on mohse_10

Snapchat on hmohsen100
Kiinnostaisiko ketään? Oon 12 vuotias tyttö ja etsi poikkista . Mun snäppi on annisofia05 että jos joku on kiinnostunut nii voi tulla juttelemaan snäpis?!
Moitoimoi kirjoitti:
Kiinnostaisiko ketään? Oon 12 vuotias tyttö ja etsi poikkista . Mun snäppi on annisofia05 että jos joku on kiinnostunut nii voi tulla juttelemaan snäpis?!
En löytänyt sun snäppiä oon 12v poika
+Lisää kommentti
hahahahah, hajosin totaalisesti kun luin nää 12 pikkutyttöjen ''itsetyydytysvinkit'' xD
Ilmoita
Oon kyl poika, mutta kuulin, että sähköhammasharja on paras, mitä kotoa löytyy.
1
Ilmoita
Mee panee yhtö (os)karii nii ei tarvii millää suihkul klitorist suihkuttaa
Ilmoita
Kiihottavan kuulosta
Ilmoita
Kaikkeista paras on tyyny! Hinkkaat itseäsi tyynyä vasten!!!!! Kokeilkaa
Ilmoita
Ite oon 12v ja kohta 13, ja suosittelen hyväilee sormilla klitorista, sit kans silleen jännästi meet istumaan sängyn tai tuolin reunalle ja alat vetää sun jälkoja kaukaa ja yhteen ja toistat monta kertaa. En osaa selittää kunnol mut ainaki mä saan orkun siitä :D
Ilmoita
No, laita suihkun hanasta lämmintä vettä, paine täysille ja suuntaa suihku klitorikselle. Pyörittele klitorista siinä alla. Samalla voit hyväillä rintoja ja nännejä. Sain viimeksi orgasmin jonkun minuutin kuluessa! Ja sitten kans on toi sormien käyttö. Laita vaikka pyykkipoika nänniin. Näit on paljon!
Ilmoita
Oon 15 vuotta ja tyydytän joka ilta. Tyydytän yleensä sormilla ja sillai et laittaa sormet sisää, koska se tuntuu nii hyvält.
Ilmoita
mä oon Veli-Pekka, sorry et oon mies. Oon 86 vuotias. Aloin suihkuttaa kans.
1 VASTAUS:
Ei se mitään, itse aloin harjata hampaita
+Lisää kommentti
En usko veli-pekka et oot 86 ja kirjottelet jotain itsetyydytystä.
Ilmoita
sormet, joku hedelmä esim banaani. Sähköhammasharja... Itse saan orkun kun aina liikkatunnin lopuks koulussa pitää kantaa jtn maaleja tai muuta nii mä haluun aina kantaa ne koska kun oon vieny ne paikoilleen kaikki on hävinny salista ja voin hakea välinevarastosta jumppapallon jossa on sellaset puikot joista pitää kiinni. Istun sen päälle jalat isosti levällään ja työnnän toisen puikoista pimppiin ja toisen peppuun. sitten hieron Klitorista ja tissejä. Sitten vaan pomppii siin päällä ja ai että tuntuu hyvältä. Saan monesti orkun niin että huudan melkein siellä varastossa. Jos jostain löydät samanlaisen jumppapallon sun on pakko tehä sama.
2 VASTAUSTA:
Eikä, oon kateellinen!
Joo kannattaa kokeilla! Työnsin toisen perseeseen ja toisen korvaan! Sit oma letku suuhun ja aijaijai.. oho väärä sivu..
+Lisää kommentti
Mä käytän sähköhammasharjaa. Joskus suihkussa ja joskus sängyssä. Se on niin ihanaa..
Ilmoita
En tiiä onks tää itsetyydytyst mut oon 11v enkä oikee uskalla työntää mitää pimppii ku aattelen et työnnän liian syvälle tai jotai. Mut mä painan ja liikuttelen mun sormia pimpin yläpuolella eli siinä luun kohal mis on karvat
Ilmoita
Hei tää on tosi hyvä.
Jos teil on joku paikka mis voit olla suljetus tilas yksin polkupyörän kanssa nii tää on tosi hyvä. Mä teen ja suosittelen tekee sillee et meet satulan ja tangon väliin seisoo ja käännyt ympäri et katse on pyörän takaosaa päi (siis et jalat kummalki puolil sitä pyörää) ja lasket satulan pimpin korkeudelle. Sit voit laittaa jonku pakastepussin kireälle siihe satulan ympärille ja riisut pimpas paljaaks ja hinkkaat sitä satulaa vasten. Kannattaa myös yrittää (itellä toimii) sitä että työnnyt niin satulan kärkeä vasten että se uppoaa pimppiin nii on kivan tuntusta. Pelkkä satulaan hierominen saa orkkuun :) T:Tyttö 13v
1 VASTAUS:
Saatana ootte kiimasii ja niin oon mäki mä haluun vaan niin paljon pilluu
+Lisää kommentti
Minä tyydytän joka ilta muovipulloilla ja ruuvimeisseleillä. Kannattaa kokeilla, tunge se peppuusi ja toinen pimppiisi!!!
Ilmoita
Joo, itte oon samanikäne mitä te näköjään. 13. Ja ittellä on tapana yleensä joka ilta laittaa oma peitto ryttyyn ja tehdä sen päällä edestakaisin liikettä.. ahh.♥ Ekaks teet sellasta hidasta ja tavallaan "raskasta" vetoa ja sen jälkeen rupeet nopeentaa tahtias.
4 VASTAUSTA:
Anteeks onks teil tytöil karvoi jo 11vuotiaana pojilla ne on vas noin 13vuotiaana
Oon 12v poika ja mul kasvaa karvat
Juutodellaki kirjoitti:
Oon 12v poika ja mul kasvaa karvat
Ja rinnat
WTFkarvat kirjoitti:
Anteeks onks teil tytöil karvoi jo 11vuotiaana pojilla ne on vas noin 13vuotiaana
Mun karvat kasvo jo 9v
+Lisää kommentti
Heini on setämies
Ilmoita
Kannattaa tunkee vasara pilluu
Ilmoita
No tytöil alkaa murrosikä aikasemmin ku pojilla (yleensä)
Ilmoita
Parasta ikinä on se kun otat sheiverin pään pois siitä varresta ja sitten hierot sitä vartta klitorikseen. Tai sit otat jotai meikkisiveltimii ja laitat siihen päähän pussin ja työnnät sitä pilluus
Ilmoita
Hups laitoin nimimerkin väärin, piti olla siis Heikki40
Ilmoita
Mä laitan aina porkkanan sähköhammasharjan siihen harjapäähän jossa ei oo harjaa ja sit teen toisen samanlaisen ja tungen ne eppuun ja pimppaan (yks kumpaanki) ja sit laitan ne päälle ja kyllä mälli lensi kun kirjoitin tätä
Ilmoita
tulkaa 13jutskaa kik jotai tuhmaa😏kik->sami22010
Ilmoita
Moikka olen vasta 11 vuotias tyttö ja minä myös välillä illallaitdetyydytän itseäni ja myös toi suihku juttu on mulla todella tuttu eli siis sitä ei kannata pelätä se ei satu yhtää ja toivon et mulle kerrotaan vinkkejä itsetyydytkseen T:siiri
Ilmoita
Ja itse etsin myös poikkista tulkaa juttelee wappii ikä mieluusti 11-14
Ilmoita
Laittakaa kommenttiin numero ni otan yhteyttä ja muistakaa si et mieluusti ikä ois hyvä olla 11-14
2 VASTAUSTA:
Seuraa mut instagrammissa ja näät sieltä ne mun snapchattin tunnusta
Mjghb kirjoitti:
Seuraa mut instagrammissa ja näät sieltä ne mun snapchattin tunnusta
Instan nimi on mohse_10
+Lisää kommentti
Hei, olen 13v. tyttö, ja tyydytän itseäni välillä. Tänään keksin uuden vinkin :).
Tiedätte kai pleikkarin peliohjaimen?
Jos pelatessa joutuu vaaran lähelle, ohjain tärisee. Se vain pimpsaan kiinni, ja kun tärinä ohjaimessani pitää taukoja, saa mukavan rytmin. Ai että tuntuu hyvältä :D.
PS. Teen sitä tälläkin hetkellä...aah.
Kokeilkaa!
1 VASTAUS:
Otan osaa jos veljesi joutuu käyttämään samaa ohjainta :D
+Lisää kommentti
Tässä muutama :).
Yksi on sellainen, että illalla/aamulla, kun olet vielä sängyssä, mene peiton alle. Sammakkoasentoon, pää alas, että peppu on ylhäällä. Jalat siis haaralla. Ota käsiisi tyyny, jonka laitat peppusi päälle (puoliksi roikkuu takanasi). Ala hyväillä pimpsaasi ja peppuasi tyynyllä. Nosta peppua tyynyllä alhaalta ylös. Aah...
Toinen on se, että mene lattialle makaamaan selällesi. Ota tuoli, ja hiero tuolinjalkaa pimpsaasi tai peppuusi.

Kolmas.
Hae jumppapallo (mikäli omistat). Asetu makaamaan pallon päälle, tai pallo sinun päällesi. Liikuttele itseäsi mukavasti palloa vasten.

Ja neljäs.
Kun olet suihkussa, mene kontillesi, ja hiero suihkuvartta peppuasi vasten.
Aah.
Ilmoita
Tämä on hyvä :):
Laittakaa puhelin värinälle, ja laittakaa (ei pikkareihin,) pikkareiden päälle. Jalat haaralle, makaa selälläsi. Pidä kiinni puhelimesta. (Laita siis niin, että puhelin värisee koko ajan). Paina välillä puhelinta kovempaa pikkareitasi vasten, niin saat kivan rytmin. Tosi ihanaa, kannattaa kokeilla :D!
T: tyttö 13v.
Ilmoita
Moikka :).
Kokeilin tuota pleikkarin peliohjain-tekniikkaa. (Itselläni siis on eräs peli, jossa ohjain tärisee joutuessani vaaran lähelle, niinkuin sinullakin, tekniikan keksijä :D).
Siis aivan mielettömän nautinnollinen tunne, kun ohjaimen toinen "käsisija", eli kärki, painautuu häpyhuulia vasten juuri oikeassa kohdassa, siinä herkimmässä....aaah! Ja vielä rytmitellen.....voi että, suosittelen jokaiselle!!!!!
Ilmoita
Tänään aion pitää oikean itsetyydytysillan :D!
Tyynyjen (peittomytyn sisällä) paneminen on kivaa. Kantsii laittaa sormi pettomyryn sisälle törröttämään, että sitten sitä vasten pimpsa.
Ilmoita
Moikka,

makaamaan sängyllesi peppu sellatti ylhäällä jalat haaralla vähän niinkuin koiran leikkiinkutsumis-asennossa. Voit laittaa vaikka peiton myttyyn ylävartalon alle. Toinen sormi pyllyreikään ja toinen pimpsaan. Aah....
Ilmoita
Minä tyydytän pleikkarin ohjaimella. Ohjaimen liikkuvat ohjausnappulat tuntuvat todella miellyttäviltä hieroessa niitä pimpsaa vasten. Saan aina hyvät orkut!
Ilmoita
minkä.ikäsestä-juttu-seuraa-pitäs-olla.lahti.2.9.2017.kello.18.00.olen.poika
Ilmoita
Kirjoitteleeko kukaan enää täällä??
Kaipaisin neuvoa
1 VASTAUS:
mihinkä kaipaat?
+Lisää kommentti
elikkä jarppi kaveri sanoo jare mut ku raksa mies oon nii pihdeillä on tullu asiat päätöksee
Ilmoita
Kirjoiteleeko tänne enää kukaan? Olen 13 v tyttö. En ole itse kun vain kerran itsetyydyttänyt, ja senkin tajusin vasta jälkikäteen. Olin siis uimahallissa ja siellä oli poreallas niin raotin bikinin alaosaa ja laittoin poreen menemään pimpsaan. Tuntui kyllä hyvältä. Suihkussa olen kerran laittanut sen veden tulemaan täysiä ja laittoin sen menemään pimpsaan. En tiedä että sainko orgasmia, mutta semmoisia outoja supistuksia tuli koko ajan. Ehkä noin minuutin jälkeen piti lopettaa kun alapäässä tuli outo tunne niinkuin alkaisin ihan kohta pissaamaan ja juoksin äkkiä vessaan. Oliko se orgasmi? Tahtoisin kuulla vielä muiltakin omia kokemuksia ja erinlaisia tekniikoita. Niitä on kiva lukea. Laittakaa kaikkia outojakin!
1 VASTAUS:
Kannattaa vaa hieroo sormilla silleee et tuntuu hyvältä sit ku oot löytäny sen "kohan" nii jatkat vaa pari minuuttii. Ja kyl sä huomaat jos saat orkun
+Lisää kommentti
Itte suihkussa, ja ryynyllä ratsastamalla, hieromalla, silittämällä, peitolla, ei muulla sitten.
Ilmoita
Kirjotaako kukaa enään tääl kaikki 12-14 v pojat ig @laine_pinja tulkaa juttelee haluisin poikaystävän jonka kaa jutella
Ilmoita
Oon 13 v tyttö nimeltä Kiia ja sormetan itseäni ja katson samalla puhelimestani niiden poikien kuvia kenen kanssa haluasin panna ja siitä saa 10 kertaisen tyydytyksen ja joskus tungen muovisia harjanvarsia pilluun ja mietin että se on tietyn pojan kyrpä laitan kumminkin siihen varteen aina jonkun pienen muovi pussin yms kannattaa kokeilla ihania orgasmeja luvassa
Ilmoita
Kirjotteleeko täällä enää kukaa

Mut tääl 12 v tyttö tyydyttäny 9 vuotiaast asti ja kaipais uusia kokeiluja
Oon kokeillu suihkuu sormii ja sähköhammasaharjaa mut oisko jotai uusii
2 VASTAUSTA:
tikkarilla
Tuu snäp t. 12v poika
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Itsetyydytys

Moikka kaikki. Olen 13V tyttöli keskisuomesta ja kysyisin kokemuksia saman ikäisiltä tytöiltä itse tyydytksestä. Itse Tykkään joskus tai siis aina suihkus suihkuttaa sillä suuttimella vettä pimppii tuntuu tosi hyvält :-) onko teillä muilla samanikäisillä jotain vinkkejä tai kokemuksia? Ite en uskalla kauheesti työntää sinne mitään ku pelkään et se sattuu mut kertokaa kokemuksista ja laittakaa vinkkii. T: Heini

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta