Jokin herätti kesken unien.En ole ihan varma oletko ollut lähettyvillä, minua hämää parta, hiukset eri tavalla ne muuttaa ulkonäköä ja varsinkin jos on aikaa kun ei joka päivä nähdä.Minähän katson sinua aina mutta en saa sanottua hei tai muuten tervehdittyä.JA sekös harmittaa.Olen toivonut että sinä rempseämpänä(voiko näin sanoa miehestä)ojentaisit kätesi minun käteen sanoen minähän tässä.Toivoahan aina saa.Sinulle Oikein hyvää TÄTÄ sunnuntaipäivää.Toivottavasti nähdään vieläkin oikeasti etkä ole saanut tarpeeksesi minusta.
n>m
3
597
Vastaukset
- turku2
Tässä on jotakin tuttua. Mistä yhteydestä tunnet kyseisen miehen? Jos et suoraan halua sanoa, niin anna joku vihje, joka yhdistää sut mieheen. Onko oma ulkonäkösi muuttunut sen jälkeen?
Itselläni on näet parta, eikä joskus ennen yleensä ollut. - Aloit.
Näinhän se on että nämä käyvät niin moneen.Hänellä silloin tällöin parta ja toisinaan taas ei.Vuosien juttu..tutummaksi ei ole tultu.Katselen kait niin erilailla, minun silmissäni hän on vain jotenkin erinäköinen aina tai silmissänihän se vika on.Kuitenkin huomaan jotain tuttua.Hyvä oli ei...en.Toivotaan..
- vaihtopartainen
Missäs me oikeen ollaan törmäilty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573