stake&blowjob

anddddeee

Elikkäs, mieheni oli aivan ihana naistenpäivänä minulle, toi kukkia, sydämenmuotoisen suklaarasian sekä uuden kellon. Ihan liikaa minun mielestäni, olo oli koko päivän ihan kuin olisi pilvissä leijunut

8

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsvain

Ihan niinkuin asuisit naisen kanssa. Meinaatko että mies arvostaa salaattilounasta ja suklaamoussea???? Anna päivän tai parin rauha ja lähde pois kotoa.se on parempi lahja ainakin pitkässä suhteessa. Saiskin...

• wtfvaiva

Meillä ei mies mitään naistenpäivänä tuonut, mutta hieronnan antoi ja hyvät naistenpäivät toivotteli. Ostaa mieluiten ihan muina päivinä kukkia / suklaata yllätyksenä ja olen kyllä sitä mieltä, että parempi näin (:

Myöskään steak&blowjob päivää ei meillä vietetä, mies saa kumpaakin ihan ilman erillistä päivää.

Oikeasti, parisuhteessa menee huonosti, jos nainen ei saa huomiota kuin yhtenä päivänä vuodessa ja miesten pitää keksiä varta vasten korvike, että he saavat huomiota myös edes kerran vuodessa.

• miss syväkurkku

Eipä tarvitse erikseen viettää mitään suihinottopäivää, koska meillä huomioidaan kyllä kummankin tarpeet seksin saralla ja suuseksi on perusjuttuja.

• mrs syvis

Joo, samaa tässä tuumasin... Että kuka siihenkin oikeasti jonkin "merkkipäivän" tarvitsee...?!

• 14 + 18

"illalliseksi härän filepihvit"

Aa, no nyt avautui se "stake".

Luulin jo, että kyse on jostain vampyyrirituaalista.

• ap--

Kyllähän meillä huomioidaan muutenkin, tottahan sitä vaan rakkalleen haluaa jotain ekstraakin tarjota :) Miksi pitää suhtautua noin vakavasti ja negatiivisesti? :D

10 vuotta suhteessa niin kiva muistaa rakasta elämänkumppaniaan jotenkin.

• anppa

Minusta tämä päivä on hauska, vaikka meidän parisuhteessa seksiä ja sen eri variaatioita riittää muutenkin yllin kyllin. Kyllä minä miehelle kunnon bj:t annoin ja lisäksi hyvät pöperöt. Itselle tuli hyvä mieli ja niin tuli ukollekkin. Eihän näitä ole pakko viettää kenenkään, mutta itse ainakin otan ilon irti. Ja kyllä, pakko korjata että steak eikä stake.

• Fe-rouva

PIhvipäivä sattui olemaan edellinen päivä, mutta suuseksiä annoin vähän niin kuin vitsinä. Sitä meillä harrastetaan aika usein muutenkin. Sen sijaan naistenpäivähän ei ole mikään naisten hemmottelupäivä, vaan silloin pitäisi kiinnittää huomiota naisten tasa-arvoon ja heikompaan asemaan ympäri maailmaa. Vähän vastenmielistä, että venäläisten tapa on siirtynyt tännekin ja emännät itkevät kun heitä ei muistettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4729
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4431
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      76
      3908
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3817
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2855
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2628
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2532
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2509
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2499
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2374
    Aihe